|
|
qwerto
|
|
|
Keuze uit 3 opties
1. Mulder : 3 2. Darley : 6 3. Van dijk : 7
Ik kies alvast voor 2. Darley !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door qwerto -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
Zet ze er alle 3 maar in. Dan verliezen we nog. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Dijk
Mulder lekker sturen naar Quick Boys ofzo |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
biak
|
|
|
Grapje van mij kant. maar ik kies ook voor. Darley |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
op dit moment leid Dijkie |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
mulder ja die was weer goed vanavond de lul |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Rob van Dijk! Mulder is net een keepende Bruins |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Het is altijd makkelijk om de verdedigende chaos op de keeper af te schijven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welke keeper volgend seizoen in de Jupiler league? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jongens. We moeten schuldenvrij worden, klaar, het sportieve resultaat moet daar voor worden ondergesneeuwd, wij als echte Feyenoorders moeten de club door deze barre tijden heen loodsen, de HCS periode breekt aan, al gloort er nu wél licht aan de horizon, want wij zijn Het Legioen, wij kunnen de club verder helpen
WIJ ZIJN FEYENOORD! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:49 schreef Quiroz het volgende:Jongens. We moeten schuldenvrij worden, klaar, het sportieve resultaat moet daar voor worden ondergesneeuwd, wij als echte Feyenoorders moeten de club door deze barre tijden heen loodsen, de HCS periode breekt aan, al gloort er nu wél licht aan de horizon, want wij zijn Het Legioen, wij kunnen de club verder helpen WIJ ZIJN FEYENOORD! ja maar dat is niet de oplossing voor het keepersprobleem maar ik snap je inbreng ! |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
NOU EN FEYENOORD KAMPIOEN! |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Wanneer het middenveld elke keer wordt overlopen en de druk op de verdediging steeds groter wordt maakt het niet uit welke keeper je opstelt, op een gegeven moment houdt het op. |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
darley een kans geven. mislukt dat de oude vertrouwde van dijk.. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Das goed nieuws, want Bruins wordt steeds beter........... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Quiroz, wat zeg je dat weer uitermate GOED. Je bent een positievert! Fenomenaal... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
1 ding is zeker ! we zijn over het algemeen Mulder een beetje beu ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Moet ik dan in een put gaan liggen janken? WIJ ZIJN FEYENOORD! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: aldus Babovic..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Roy15 -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Dit is helemaal waar ze zijn beide zwaar k u t |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Oneens: van dijk zijn trappen komen niet over de middenlijn..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Maar hij houd tenminste ballen uit 't doel. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
darley ook...., heb helaas maar flarden van de wedstrijd kunnen zien(of misschien niet helaas) dus moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of mulder geblunderd heeft... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:08 schreef craven het volgende:darley ook...., heb helaas maar flarden van de wedstrijd kunnen zien(of misschien niet helaas) dus moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of mulder geblunderd heeft... Het is mulder is dat al niet genoeg info ? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Blunderen kan je het niet echt noemen want het waren ook echt fouten van de verdediging. Vlaar bijvoorbeeld ging de mist in... Maar die Mulder is zo onzeker en als er een tegendoelpunt valt dan kijkt hij zo zielig voor zich uit. |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:13 schreef MauricioAros het volgende:Blunderen kan je het niet echt noemen want het waren ook echt fouten van de verdediging. Vlaar bijvoorbeeld ging de mist in... Maar die Mulder is zo onzeker en als er een tegendoelpunt valt dan kijkt hij zo zielig voor zich uit. Keek jij niet zielig toen??? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tsja om die jongen overal de schuld van te geven, persoonlijk zie ik darley liever in het goal.... |
|
|
|