|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
net zo makelijk als dat je makkelijk schrijft |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jongens. We moeten schuldenvrij worden, klaar, het sportieve resultaat moet daar voor worden ondergesneeuwd, wij als echte Feyenoorders moeten de club door deze barre tijden heen loodsen, de HCS periode breekt aan, al gloort er nu wél licht aan de horizon, want wij zijn Het Legioen, wij kunnen de club verder helpen
WIJ ZIJN FEYENOORD! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
1 miljoen mensen x 40 euro klaar! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Penningmeester Quiroz hehehe |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
officier van justitie: FR-Henk |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
doet mee en let op de centjes |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja toch heb ik met dat pakistan te maken |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: hoezo, ik als allochtoon heb daar goede ervaringen mee! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja dat begrijp ik hahahahahahaa |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
doe dan 80 euro hebben we gelijk geld om te investeren |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga zo door, komt vanzelf voor de rechtbank. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee 40 is te doen 80 hebben mensen moeite mee |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahahahhahahahahahahahahhahaha |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
voor moord /doodslag krijg je 3 jaar dus 2 maanden gaat wel hoor tv/playststion (wint feyenoord) |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
welnee een taakstrafje joh! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: kut wil wel playstation spelen! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Laat nu eens de gemeente Rotterdam met geld over de brug komen!!!
Een goed,gezond en succesvol Feyenoord is voor de uitstraling voor de gemeente Rotterdam heel erg belangerijk, een stad die zichzelf profileert als Sport Stad nr.1
Een club als Feyenoord dat CL speelt betekent ook meer naamsbekendheid voor de stad Rotterdam!
Rotterdam wil toch zo graag grote evenementen binnen halen en organiseren??
Haal dan iedere jaar de CL in je eigen stad binnen en steun Feyenoord financieel om dit te realiseren!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dat het nadeel met drie bvo's in 1stad. Want waarom Excelsior niet ondersteunen als gemeente? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 10:44 schreef hotjumper het volgende:Dat het nadeel met drie bvo's in 1stad. Want waarom Excelsior niet ondersteunen als gemeente? omdat Feyenoord de grootste club van Nederland is. omdat Feyenoord wereldwijd bekend is. omdat Feyenoord in het verleden heel veel betekent voor de stad Rotterdam omdat Feyenoord in de Kuip speelt en de gemeente daardoor een EK, Europa Cup finales en interlands in de eigen stad heeft kunnen binnenhalen.(en daar heel goed aan verdiend heeft)
en Excelsior? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Excelsior is ook een club met net zo veel rechten als Feyenoord en Sparta. |
|
|
|
|
fransvakkie z
|
|
|
wat dachten jullie van 1 club in rotterdam.gewoon sc rotterdam{feyenoord,sparta,excelsior}.in een nieuws ultra modern stadion |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat idee zuigt.
Ik ben Feyenoord fan, dat maakt me niet automatisch fan van heel R'dam.
Alhoewel ik dat wel ben hoor, R'dam is ook mijn stad al woon ik er niet. Maar ik identificeer me met Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
fransvakkie z
|
|
|
een fussie zou rotterdam 1 maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
even meer tekst en uitleg ... |
|
|
|
|
fransvakkie z
|
|
|
en bij sc rotterdam zou je alle sponsoren enzo allemaal bij 1 club betrekken en 1 grote goeie jeugd opleiding in rotterdam |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 10:36 schreef KKL het volgende:Laat nu eens de gemeente Rotterdam met geld over de brug komen!!! Een goed,gezond en succesvol Feyenoord is voor de uitstraling voor de gemeente Rotterdam heel erg belangerijk, een stad die zichzelf profileert als Sport Stad nr.1 Een club als Feyenoord dat CL speelt betekent ook meer naamsbekendheid voor de stad Rotterdam! Rotterdam wil toch zo graag grote evenementen binnen halen en organiseren?? Haal dan iedere jaar de CL in je eigen stad binnen en steun Feyenoord financieel om dit te realiseren!!! Je hebt momenteel het economische en politieke tij tegen voor zo'n beslissing. En een amsterdamse burgemeester zal ook niet echt helpen. |
|
|
|
|
fransvakkie z
|
|
|
gewoon SC Rotterdam{feyenoord,sparta,excelsior}en dan met hulp van de gemeente helemaal opnieuw beginnen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dan raak je in één keer je hele fanbase kwijt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:04 schreef fransvakkie z het volgende:wat dachten jullie van 1 club in rotterdam.gewoon sc rotterdam{feyenoord,sparta,excelsior}.in een nieuws ultra modern stadion Oprotten met dat kut sparta |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fusie? Nee. Leningen vanuit gemeente? Ja. Naar rato, voor elke club. Lening, dus geen gift. Referendumpie in Rotterdam uitschrijven. Kunnen ze daar er over stemmen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
70% is allochtoon dus wat denk je?
hebben totaal niets met betaaldvoetbal in hun stad.
resultaat is vooraf al bekend |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
70% van onze jeugdopleiding is ook allochtoon. Er zijn er dus wel een paar die met betaald voetbal in hun stad te maken hebben/krijgen... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
He Brammie, al overgemaakt? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 13:10 schreef sterski010 het volgende:70% van onze jeugdopleiding is ook allochtoon. Er zijn er dus wel een paar die met betaald voetbal in hun stad te maken hebben/krijgen... je zegt het al.....een paar pffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, als je niets probeert, word je er nooit beter van. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 10:54 schreef KKL het volgende:[..] omdat Feyenoord de grootste club van Nederland is. omdat Feyenoord wereldwijd bekend is. omdat Feyenoord in het verleden heel veel betekent voor de stad Rotterdam omdat Feyenoord in de Kuip speelt en de gemeente daardoor een EK, Europa Cup finales en interlands in de eigen stad heeft kunnen binnenhalen.(en daar heel goed aan verdiend heeft) en Excelsior? in het kader van gelijkheid geen corect antwoord,maar ook al wist ik het!! je zet wel ff lekker op een rijtje |
|
|
|