BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het enige wat ik op Been aan te merken heb...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
Onbegrijpelijke kutwissels.

Smolov voor Cissé

Cissé moet je op dat moment laten staan als aanspeelpunt! Na deze wissel hing het weer als los zand aan elkaar

Castaignos voor Schaken?

Nooit een buitenspeler vervangen tegen een club die daar kwetsbaar is, twee spitsen kan maar die moeten wel aanvoer hebben

Cabral voor de Cler

Ongelooflijk... Haal je aan de ene kant een vleugel eruit, zet je er op de andere kant één neer. Hoezo?? Als Castaignos meteen voor de Cler gewisseld was, hadden we twee vleugels en twee spitsen.

Verder moet Mario ABSOLUUT aanblijven!
MMM
 MMM - donderdag 26 augustus 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Cissé kon geen hele wedstrijd spelen
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Zet dan maar Castaignos der in, maar niet Smolov..
Wtje
 Wtje - donderdag 26 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Ik snap niet dat hij leerdam laat spelen terwijl afgelopen zondag nog el amahdi wisselde voor van haaren????
craven
 craven - donderdag 26 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Been maakt ook fouten....
Quiroz
 Quiroz - donderdag 26 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:24 schreef craven het volgende:
Been maakt ook fouten....
Maar het blijft toch een held!!
mesker10
 mesker10 - donderdag 26 augustus 2010 - 23:26   quote  deeplink  
Beetje rare wissels af en toe. Verder goede trainer voor dit team.
Xapter
 Xapter - donderdag 26 augustus 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:26 schreef mesker10 het volgende:
Beetje rare wissels af en toe. Verder goede trainer voor dit team.
Ik begrijp best dat hij een held is.. maar begrijp echt niet dat iedereen hem zo'n hand boven het hoofd houdt..
Iedereen maar met dat kut excuus dat het een jong team is.. Jonge spelers horen gemotiveerd te zijn, te vechten voor elke bal! Ik zie dat niet
Been weet ze, naar mijn mening, niet te motiveren. Daarbij komt dat hij ook nog een, wederom naar mijn mening, niet de goede opstelling maakt. Klote wissels, echt KLOTE wissels! Ik begrijp niet dat Beenhakker, een man met status en een carriere, hier niet ingrijpt!
mesker10
 mesker10 - donderdag 26 augustus 2010 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:28 schreef Xapter het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat hij een held is.. maar begrijp echt niet dat iedereen hem zo'n hand boven het hoofd houdt..
Iedereen maar met dat kut excuus dat het een jong team is.. Jonge spelers horen gemotiveerd te zijn, te vechten voor elke bal! Ik zie dat niet
Been weet ze, naar mijn mening, niet te motiveren. Daarbij komt dat hij ook nog een, wederom naar mijn mening, niet de goede opstelling maakt. Klote wissels, echt KLOTE wissels! Ik begrijp niet dat Beenhakker, een man met status en een carriere, hier niet ingrijpt!
Ik begrijp je volkomen. Ik snap ook nooit waarom ze pas beginnen te voetballen(strijd te leveren) als ze achter staan. En dat 4-3-3 systeem is een grote flop. Je kan 100 ballen voorgeven er valt er misschien 1 in, je kan toch helemaal niks zonder spits. En waar ik me altijd aan hekel is als er de bal op het middenveld is en er niemand vrij loopt voorin en dan gaan ze weer terug. Ik denk dat ik me huis vervloekt heb thuis. Wat een scheidswedstrijd. En ik vond de cler weer eens 3x niks. ik zit met smart te wachten op mokotjo maar hij komt er maar niet in, ik wil hem wel is aan het werk zien.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 27 augustus 2010 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:40 schreef mesker10 het volgende:

[..]

Ik begrijp je volkomen. Ik snap ook nooit waarom ze pas beginnen te voetballen(strijd te leveren) als ze achter staan. En dat 4-3-3 systeem is een grote flop. Je kan 100 ballen voorgeven er valt er misschien 1 in, je kan toch helemaal niks zonder spits. En waar ik me altijd aan hekel is als er de bal op het middenveld is en er niemand vrij loopt voorin en dan gaan ze weer terug. Ik denk dat ik me huis vervloekt heb thuis. Wat een scheidswedstrijd. En ik vond de cler weer eens 3x niks. ik zit met smart te wachten op mokotjo maar hij komt er maar niet in, ik wil hem wel is aan het werk zien.
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het enige wat ik op Been aan te merken heb...









0.0052318