|
|
boyan19
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dit is serieus erg. Echt erg. |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
maar nee jongens been is de juiste man beleid is goed...
en als je wat aan te merken heb ben je een slechte supporter ;)
maar weinig mensen die zijn dat feyenoord echt ten onder gaat |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Als de club ten onder gaat is het aan de supporters die meteen roepen dat iedereen op moet rotten na een paar slechte wedstrijden en niet in willen zien dat saneren tijd kost en ten koste gaat van de sportieve aspiraties. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja dus kom je aankomende 5 jaar toch niet meer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
aankomende 10 jaar als je geluk heb omdat je het niet zal winnen van de geplaatste teams |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Da's wel ernstig. Aan de andere kant, als we ons volgend jaar plaatsen, hebben we ws wel een leukere tegenstander. Tegen zo'n middelmatige als Gent liggen we er ook uit, dus dan dan maar liever Liverpool of Tottenham. Of Celtic, kunnen we toch een keer met z'n allen gaan vissen en zuipen. Prima zalmen en whisky daar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:01 schreef Els het volgende:Da's wel ernstig. Aan de andere kant, als we ons volgend jaar plaatsen, hebben we ws wel een leukere tegenstander. Tegen zo'n middelmatige als Gent liggen we er ook uit, dus dan dan maar liever Liverpool of Tottenham. Of Celtic, kunnen we toch een keer met z'n allen gaan vissen en zuipen. Prima zalmen en whisky daar. ja els maar als je 10 wordt heb je geen recht op europees |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:01 schreef Els het volgende:Da's wel ernstig. Aan de andere kant, als we ons volgend jaar plaatsen, hebben we ws wel een leukere tegenstander. Tegen zo'n middelmatige als Gent liggen we er ook uit, dus dan dan maar liever Liverpool of Tottenham. Of Celtic, kunnen we toch een keer met z'n allen gaan vissen en zuipen. Prima zalmen en whisky daar. Wel mooi dat je overal een positieve draai aan weet te geven, hulde.
Els///Heldin |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Lezen!!! Ik zeg dan ook ALS. Even uitleggen: dan heb je het over een voorwaarde: dus: INDIEN (maw ALS) we ons volgend jaar plaatsen, dan..... lees verder. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Hoop op plaats 9 dit jaar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, ik hoop op plaats 1. Denk wel dat ik aan het einde van het seizoen teleurgesteld ben. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik hoop dat we schuldenvrij worden dit jaar. |
|
|
|