|
|
kale co
|
|
|
De enige media die je steunt nog 20,000 euro extra vragen feyenoord hoe durf je ? na wanvertoningen willen ze dalijk niet eens meer!
jaren lang steunen hun je ga lekker naar nos of zo haal daar die 20,000 euro |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nodig jack van gelder uit en die andere j.od.e |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
zelfs rijmond jagen ze weg |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koopt Rijnmond toch gewoon Eredivisie Live voor 12.50 per maand, doen ze zo radioverslag. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Radio Rijnmond is niet van Feyenoord, maar een publieke omroep, en publieke omroepen moeten ook betalen voor uitzendrechten (zie radio1 e.d.) De eis van Feyenoord is dan ook gerechtvaardigd. Het leuke vind ik dat er nu hard geroepen wordt dat we vooral moeten letten op mensen die geen euro hebben terwijl een aantal jaar geleden een commerciele zender werd opgericht die miljoenen heeft betaald voor o.a. Feyenoord, en toen was Studio Sport zo goed. Ik heb liever een uitzending van anderhalf uur met 3 reclameblokken en dat het miljoenen meer oplevert, dan zoals het nu gaat met de NOS en Rijnmond. Zij betalen een schijntje voor het voetbal en daar is ondermeer Feyenoord de dupe van. Had iedereen maar gewoon moeten kijken naar Talpa, toen kwam er wel veel geld binnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb geen idee wat de gangbare tarieven zijn in deze. 10.000 lijkt me inderdaad niet veel voor alle rechten. In de pre internet tijd kan ik het me voorstellen dat men de supporters uit de regio wilde bedienen via de lokale media en daarom niet overvroeg. Ik zou wel eens willen weten wat rijnmond verdient aan reclames rond de wedstrijden. Rijnmond weet echter ook dat Feyennord om elk dubbeltje zit te springen en zal dus doodleuk zeggen "dan betalen we toch gewoon helemaal niks meer". Feyenoord is niet in de positie om te bluffen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hahahaha, . . over inventief zijn gesproken ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord zal niet bluffen, maar wel een uitleg hebben achter die € 50.000,- Zou wel slim zijn om dat ook aan de achterban uit te leggen. Anders blijft het een onredelijke verhoging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Die homo's in het maasgebouw verneuken feyenoord pure nostalgie naar de klote geholpen!
seizoenskaarten duurder, niet eens europees voetbal Banden met Rijnmond verbreken.. lekker ons in de schulden werken..
de helft van die hoge pieten zaten er ook al toen bosz/gullit en conjuiten ons in de schulden joegen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord moet zich diep schamen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t terecht. maar ja, van mij mogen ze dan ook elke regionale zender opdoeken. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ik ga niet naar radio 1, langs de lijn luisteren.. om de 5 minuten een nummertje en als er geen nummers is is er wel ajax |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 12:40 schreef Xapter het volgende:[..] ik ga niet naar radio 1, langs de lijn luisteren.. om de 5 minuten een nummertje en als er geen nummers is is er wel ajax Ik ook niet, ik kijk televisie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 12:40 schreef Xapter het volgende:[..] ik ga niet naar radio 1, langs de lijn luisteren.. om de 5 minuten een nummertje en als er geen nummers is is er wel ajax Tsja, je moet wat. Maar is het nou zo onterecht dat Feyenoord meer vraagt voor uitzendrechten? Of Rijnmond moet weer op de verklaring van Feyenoord reageren. Kunnen we het weer van twee kanten bekijken. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
ik zit gewoon in de kuip;) en uitwedstrijden extra... haha |
|
|
|
|
**DeKoiHoek**
|
|
|
kan ook zo zijn dat een andere radio/tv zender meer ...W I L ... betalen |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
quote: Jij hebt gelijk! Zo zie je maar weer dat die non-bestuurders/baantjesgeile ambtenaren Gudde en Jacobs de club alleen maar dieper het slijk indrukken. Ik blijf erbij zoals ik al menigmaal heb bepleit om een spandoekenactie te starten om deze ontzettende nietsnutten, net als destijds met de GKL, de KUIP uit te jagen door consequent vol te houden als supporters. Immers net zoals alle bestuurders uit het verleden zijn het maar passanten en wij de supporters zijn uiteindelijk de club! En als wij ze weg willen krijgen we ze weg!(wel moeten we Been en de spelers blijven steunen! Het wordt nu echt tijd dat wij wat doen. Volgende wedstrijd tegen AJAX een massale spandoekenactie tegen dit bedroefende bestuur dat uiteindelijk zelf verantwoordelijk is voor het verval van deze prachtige club. Hypocrieten zijn het!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door gfvp1 -- |
|
|
|
|
kjm
|
|
|
We lopen altijd maar te schreeuwen we hebben geld nodig ,nu doen ze dit en dan is het NOG niet goed ,50000 euro is echt niet zo veel hoor ,Want ik vind dat ze wel het dubbele zouden moeten betalen,Kijk eens wat ze allemaal mogen doen voor dat geld en elke euro is er 1 . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 13:32 schreef kjm het volgende:We lopen altijd maar te schreeuwen we hebben geld nodig ,nu doen ze dit en dan is het NOG niet goed ,50000 euro is echt niet zo veel hoor ,Want ik vind dat ze wel het dubbele zouden moeten betalen,Kijk eens wat ze allemaal mogen doen voor dat geld en elke euro is er 1 . oneens, nog niet zo lang terug was Rijnmond zelf bijna kapot, en deze actie gaat Feyenoord z'n tekort ook echt niet goed maken. ik vraag me af wat ze in het maasgebouw nog meer voor ludieke plannen hebben. ik besef iig wel dat er vrij veel Feyenoord supporters blij zijn als ze via Rijnmond geinformeerd worden over Feyenoord omdat ze zelf namelijk om de een of andere reden niet in staat zijn om naar wedstrijden te gaan. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tis allemaal dubbel he... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik vind het een plausibel verhaal, vergoeding ook niet onredelijk. Rijnmond moet niet janken. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik vind het ook logisch dat RTV Rijnmond meer moet betalen. Die publieke zenders denken dat alles voor "niks" is. Het wordt tijd dat Feyenoord wat zakelijker wordt. Dit doet me denken aan de tijd van vd Herik. Die werd geprezen om zijn harde zakelijkheid etc etc. En nu doen de huidige bestuurders het en is het niet goed.. Feyenoord is geld waard en laat ze maar betalen zoals ieder ander doet. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hoewel ik geen hoge pet opheb van het bestuur vind ik dat ze hier volkomen gelijk hebben. Rijnmond scoort meer kijkers/reclameinkomsten dankzij de items over Feyenoord, daar mag best wat meer tegenover staan. 10.000 is een lachertje, dat zijn bedragen die je bij veel 2e/3e rangs sporten nog langs ziet komen. Als de optelsom klopt die Salomon namens Feyenoord maakt is 50.000 nogsteeds een goedkope grap. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: precies zaken zijn zaken.
Ik hoop alleen wel dat Feyenoord niet zomaar zijn oude schoenen heeft weggegooid...!!!!!!!!!!!
Wanneer gaan we horen over de nieuwe deal???!!?? |
|
|
|
|
kjm
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 13:41 schreef sevillana het volgende:[..] oneens, nog niet zo lang terug was Rijnmond zelf bijna kapot, en deze actie gaat Feyenoord z'n tekort ook echt niet goed maken. ik vraag me af wat ze in het maasgebouw nog meer voor ludieke plannen hebben. ik besef iig wel dat er vrij veel Feyenoord supporters blij zijn als ze via Rijnmond geinformeerd worden over Feyenoord omdat ze zelf namelijk om de een of andere reden niet in staat zijn om naar wedstrijden te gaan. Oke dat u het met mijn gedachte oneens bent is u goed recht ,Ik blijf alleen bij mijn gedachte dat Feyenoord ECHT niet eens zoveel vraagt ,Kijk en wat u zegt over diegene die niet naar de KUIP kunnen daar heb ik niks over gezegt en ik wil niet kort door de bocht zijn ,maar dan zouden die naar de nos kunnen luisteren jaja ook mijn nieuws radio niet maar toch een optie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Feyenoord beëindigt bijzondere samenwerking met RTV Rijnmond
Met ingang van woensdag beëindigt Feyenoord haar samenwerkingsverband met RTV Rijnmond. De voetbalclub heeft dit de regionale zender per brief laten weten, nadat onderhandelingen over een nieuw contract al enige tijd in een impasse zaten. Gevolg van deze stap is onder andere dat RTV Rijnmond het recht verliest om (live) radioverslagen uit te zenden vanuit De Kuip.
De onderhandelingen tussen de club en de regionale omroep zijn stukgelopen, omdat de directie van Rijnmond de jaarlijkse vergoeding wilde verlagen voor de radiorechten en overige diensten die Feyenoord verleent. Feyenoord meent juist dat deze omhoog zou moeten, aangezien de club de laatste jaren steeds meer voor de radio- en televisiezender is gaan doen. Tot nu toe betaalde de zender per jaar tienduizend euro plus reclametijd. Feyenoord wilde de bijdrage verhoogd zien naar dertigduizend euro voor het lopende seizoen en, in stappen, over drie jaar naar vijftigduizend euro.
Woordvoerder Raymond Salomon: Feyenoord is de afgelopen jaren veel meer gaan doen voor Rijnmond dan voorheen, drie a vier keer zoveel zelfs. Zo krijgt RTV Rijnmond wekelijks kant-en-klaar Feyenoord TV van achttien minuten aangeleverd. Zon tien tot vijftien keer per jaar verschijnt er een prominente Feyenoorder in het tv-praatprogramma FC Rijnmond en/of hun radioprogramma Rijnmond Nu. Ze organiseren het RTV Rijnmond Voetballer van het Jaar Gala waar onze hele selectie en staf op hun verzoek komen opdraven. Wij geven hen toestemming televisieflitsen van wedstrijden en doelpunten uit te zenden. Bovendien verlenen wij hen het recht om als enige en exclusieve regionale partner live radioverslagen uit te zenden vanuit De Kuip. Wij willen voor dit steeds groter gegroeide pakket weliswaar een hogere bijdrage dan toen we dat nog allemaal niet deden, maar die is nog steeds geen twintig procent van de reële waarde van wat wij inmiddels allemaal aan Rijnmond leveren. De leiding van de zender wilde daar niet in mee gaan, terwijl ze heel goed weten, dat de uitzendingen met Feyenoorders steevast voor de hoogste kijk- en luistercijfers zorgen.
Voor Feyenoord en de fans is er geen man overboord nu, stelt Salomon namens de clubleiding. De wedstrijden blijven uiteraard gewoon te volgen via NOS op Radio 1. Bovendien hebben we nu de handen vrij om gesprekken aan te gaan met andere regionaal georiënteerde radiostations. En om misverstanden te voorkomen: Al genieten ze voortaan geen privileges meer ten opzichte van andere journalisten, het is ook niet zo dat we de verslaggevers van RTV Rijnmond voortaan zullen weren uit De Kuip. Met hen hebben we juist heel goede banden. Dit betreft puur een zakelijk geschil tussen Feyenoord en de leiding van de zender. Hier zijn we dus niet uitgekomen, met voor Feyenoord zeer beperkte consequenties. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
25000 euri RTV Rijnmond /5000 extrene sponsoren /20.000 euroopbrengst uit het stoppen met Dave on Stage. Programma hoort niet op een regionale zender e voila probleem opgelost RTV Rijnmond exclusief contract met de mooiste club uit de regio |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:21 schreef piet de paler het volgende:25000 euri RTV Rijnmond /5000 extrene sponsoren /20.000 euroopbrengst uit het stoppen met Dave on Stage. Programma hoort niet op een regionale zender e voila probleem opgelost RTV Rijnmond exclusief contract met de mooiste club uit de regio Je klinkt als Aad de Mos hier .... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik denk dat we niet moeten blijven denken dat RTV rijnmond een arme omroep is en mijn ploeg heeft geld nodig (ik denk wel dat ze moeten zakken met het bedrag)maar nogmaals RTV rijnmond is niet arm |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Nee, maar deze uitspraak van Salomon is wel grappig: " Bovendien hebben we nu de handen vrij om gesprekken aan te gaan met andere regionaal georiënteerde radiostations."
Welke? Fun X??? die bestaan voor de rest niet... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 14:44 schreef kjm het volgende:[..] Oke dat u het met mijn gedachte oneens bent is u goed recht ,Ik blijf alleen bij mijn gedachte dat Feyenoord ECHT niet eens zoveel vraagt ,Kijk en wat u zegt over diegene die niet naar de KUIP kunnen daar heb ik niks over gezegt en ik wil niet kort door de bocht zijn ,maar dan zouden die naar de nos kunnen luisteren jaja ook mijn nieuws radio niet maar toch een optie ach, . . bij nader inzien moet ik wel nageven dat die 10.000 al sinds jaar en dag het tarief is en allerlij andere dingen zijn verder natuurlijk ook duurder geworden in de voorbije jaren. misschien had Feyenoord het succesievelijk moeten verhogen/aanpassen en niet nu ineens 3x zo veel vragen met daarbij gevoegd het verhaal dat er binnen een paar jaar nog eens 20.000 bij moet gaan komen. ik ben ook een voorstander van de vrije nieuwsvergaring, dus niet persé van alleen nieuws verspreid door Rijnmond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:33 schreef sterski010 het volgende:Nee, maar deze uitspraak van Salomon is wel grappig: " Bovendien hebben we nu de handen vrij om gesprekken aan te gaan met andere regionaal georiënteerde radiostations." Welke? Fun X??? die bestaan voor de rest niet... misschien (nog) niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: gheh gheh gheh... Feyenoords eigen radio-betaal-kanaal...Of eigen audio-verslagstream op de website... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:46 schreef FR-Henk het volgende:[..] gheh gheh gheh... Feyenoords eigen radio-betaal-kanaal...Of eigen audio-verslagstream op de website... Je voelt m zo aankomen he, want veel onderhandelingsruimte bij die "andere "regionale players is er nou niet echt... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Feyenoord en Rijnmond: echt niet slim Hoe langer ik er over nadenk, hoe triester ik het nieuws over Feyenoord en Rijnmond vind. Zou Feyenoord wel beseffen hoeveel mensen er wekelijks naar de live-verslagen op de radio luisteren? Ik vind het echt jammer dat die mensen nu de dupe worden van de crisis bij onze club, die toch echt door het jarenlange mismanagement bestuur is veroorzaakt en niet door de supporters Heb het er net met een collega over en we komen er eigenlijk nu pas achter hoeveel legendarische Radio Rijnmond-herinneringen er zijn. Vooral Hans van Vliets verslagen waren natuurlijk geweldig. Op de site van Rijnmond regent het inmiddels ook klachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ovi bieden moeten water bij de wijn doen... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is natuurlijk triest voor een grote groep luisteraars (waaronder ik, als ik weer eens op vakantie ben). Maarja, de tijd dat de zon voor niks opging is ook voorbij. Ik zou bijvoorbeeld weleens willen weten wat Rijnmond aan Reclame inkomsten beurt. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:33 schreef sterski010 het volgende:Nee, maar deze uitspraak van Salomon is wel grappig: " Bovendien hebben we nu de handen vrij om gesprekken aan te gaan met andere regionaal georiënteerde radiostations." Welke? Fun X??? die bestaan voor de rest niet... Wie ze ook vinden, niemand kan het beter doen dan Rijnmond. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 13:41 schreef sevillana het volgende:[..] oneens, nog niet zo lang terug was Rijnmond zelf bijna kapot, en deze actie gaat Feyenoord z'n tekort ook echt niet goed maken. ik vraag me af wat ze in het maasgebouw nog meer voor ludieke plannen hebben. ik besef iig wel dat er vrij veel Feyenoord supporters blij zijn als ze via Rijnmond geinformeerd worden over Feyenoord omdat ze zelf namelijk om de een of andere reden niet in staat zijn om naar wedstrijden te gaan. Klopt hoor Sevi het is zelfs een Jodenstreek van de club...
Stylzz en hotjumper,Feyenoord is de enige club in Nederland die betaald krijgt van een regionale zender.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 16:07 schreef ovi het volgende:Feyenoord en Rijnmond: echt niet slim Hoe langer ik er over nadenk, hoe triester ik het nieuws over Feyenoord en Rijnmond vind. Zou Feyenoord wel beseffen hoeveel mensen er wekelijks naar de live-verslagen op de radio luisteren? Ik vind het echt jammer dat die mensen nu de dupe worden van de crisis bij onze club, die toch echt door het jarenlange mismanagement bestuur is veroorzaakt en niet door de supporters Heb het er net met een collega over en we komen er eigenlijk nu pas achter hoeveel legendarische Radio Rijnmond-herinneringen er zijn. Vooral Hans van Vliets verslagen waren natuurlijk geweldig. Op de site van Rijnmond regent het inmiddels ook klachten. Ovi///HELD!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt hoor Sevi het is zelfs een Jodenstreek van de club... Stylzz en hotjumper,Feyenoord is de enige club in Nederland die betaald krijgt van een regionale zender.... Dat vraag ik me af.
Maar goed mening over regionale zenders ken je: nutteloos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet kwaad bedoelt hoor maar jij kan niet oordelen wat de mensen in Rijnmond daar van vinden..En als je de kwaliteit beluisterd is het gewoon een hele goede Radio zender Als je over rtv NH zou praten zeg ik je heb helemaal gelijk.....
En wat betreft dat Feyenoord de enige club is die betaald wordt door een regio zender was in het nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh. Ik kijk hier rtv rijnmond ook wel eens hoor. Vindt niet bol staan van de kwaiteit. Sterker nog RTVNH rn die andere regionalen zijn vergelijkbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 18:45 schreef Stylzz het volgende:Joh. Ik kijk hier rtv rijnmond ook wel eens hoor. Vindt niet bol staan van de kwaiteit. Sterker nog RTVNH rn die andere regionalen zijn vergelijkbaar. Radio!!!niet de tv!!! Radio Rijnmond..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 18:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt hoor Sevi het is zelfs een Jodenstreek van de club... Stylzz en hotjumper,Feyenoord is de enige club in Nederland die betaald krijgt van een regionale zender.... Ah Oké dat wist ik niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt waar hoor,tuurlijk zitten er ook een aantal wat mindere programma`s tussen .Maar het is de enige zender die je gewoon aan kan zetten zonder dat het je gaat irriteren.. |
|
|
|