|
|
Els
|
|
|
quote: Ik heb ook gelezen en gehoord dat Rijnmond de enige regionale zender is die betaalt voor dergelijke uitzendingen. Kan me voorstellen dat je regionale kranten, tv en radio overbodig vindt, maar ja, ook de regionale dagbladen kennen een aardige oplage. Er zal dus wel een markt voor zijn. En ik vind zeker Radio Rijnmond niet slecht, er zijn ongelofelijke zeikprogramma's, maar daarvoor zit er dan ook een knop op de radio. Heb het vaak zelfs erg gewaardeerd, hoewel ik vermoed dankzij Paul van Vliet menig litteken op mijn hart te hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ach ach het arme linkse radio rijnmond,waar kan ik storten |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vooral de oude mensen hebben hier last van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja man Leon zit nu al stuk :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 20:14 schreef Els het volgende:[..] Ik heb ook gelezen en gehoord dat Rijnmond de enige regionale zender is die betaalt voor dergelijke uitzendingen. Kan me voorstellen dat je regionale kranten, tv en radio overbodig vindt, maar ja, ook de regionale dagbladen kennen een aardige oplage. Er zal dus wel een markt voor zijn. En ik vind zeker Radio Rijnmond niet slecht, er zijn ongelofelijke zeikprogramma's, maar daarvoor zit er dan ook een knop op de radio. Heb het vaak zelfs erg gewaardeerd, hoewel ik vermoed dankzij Paul van Vliet menig litteken op mijn hart te hebben. volgens mij is dat Hans zijn schuld?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, je hebt helemaal gelijk. Heb ook 3 x naar die naam zitten kijken, maar hij kwam me bekend voor, dus dacht dat het wel goed was. Korsakoff. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Bewaar dat nou maar voor een evt Feyenoordactie. Weet trouwens niet of Feyenoord links is, is dat een voorwaarde? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jij had het over deze |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 20:52 schreef Els het volgende:[..] Bewaar dat nou maar voor een evt Feyenoordactie. Weet trouwens niet of Feyenoord links is, is dat een voorwaarde? Luigi in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Over links gesproken..... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, die komt me wel bekend voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
nogmaals rtv rijnmond is opgericht als een regio zender (en calamiteiten zender)een jaar geleden stond ik (zoals zo vele) vast in de sneeuw radio rijnmond heeft over deze verkeers chaos niets gemeld EN DAAR ZIJN ZE VOOR.Maar dit terzijde.ze betalen veel geld om diverse programmas te maken die niet tot hun taken pakket behoren.dat kost geld veel geld.Ze hebben een goede boterham aan Reclames.Ze kunnen dus vragen aan een Sponsor om voor de uitzending bte zeggen DIT PROGRAMMA IS AANGEBODEN DOOR.Of de Gemeente zou voor de mensen die thuis zitten een duit in het zakje doen,Maar nee die geven liever geld uit aan kabouter butt plug of een kerel in maillot die een ander met een prei voor ze kont mept.Nee geld stromen genoeg alleen hoe geef je het uit.Feyenoord geef die jongens wat korting en Rtv rijnmond doe niet zo zielig en als je echt om je luisteraars geeft schrap wat kul uitzendingen en zoek naar een sponsor en dan niet meer huilen en als er door het geld een speler langer vastgelegd kan worden roep ik in het stadion wel rtv rijnmond Feyenoord is ook jou club he he dta lucht op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Links is een stroming maar rechts ook en die stemmen niet allemaal extreem rechts |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik begreep overigens vanavond op radio Rijnmond uit de mond van de hoofdredacteur sport dat onze grootste rivaal (ja, die daar uit 020) gratis beelden van wedstrijden afstaat aan de regionale zender aldaar ATV. over jodenstreken gesproken . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ja maar helaas die hebben geld en gelukkig maar 1 betaalde voetbalploeg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaaaa..... na ik dit heb gehoord komt het bestuur er niet echt goed van af, aan de andre kant zal feyenoord ook kosten maken voor bijv hun feyenoord item voor Rijnmond, aan de ander kant is media ook reclame voor je club |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 21:25 schreef craven het volgende:tsjaaaa..... na ik dit heb gehoord komt het bestuur er niet echt goed van af, aan de andre kant zal feyenoord ook kosten maken voor bijv hun feyenoord item voor Rijnmond, aan de ander kant is media ook reclame voor je club klopt, is idd ook weer waar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord uit de financiële problemen....
Rijnmond wilde niet betalen die doen dus niet meer mee Wil je Feyenoord nu volgen hebbie alleen nog NOS TV
Feyenoord, namens alle Feyenoorders uit de regio: bedankt!
Update: nu Feyenoord de samenwerking met RTV Rijnmond vanwege een centenkwestie per direct beëindigd, zit Radio Hoeksche Waard direct op het vinkentouw om dit gat op te vullen.
De Hoeksche Waarders zijn zich er terdege van bewust dat voor niets de zon opgaat. Zeker in het Maasgebouw. En dus bereiden ze een serieus bod voor. Naar verluidt zijn ze bereid drie snickers en een flesje Extran te bieden.
Bron lunatic news |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Geachte .
Van circa 20 Feyenoord-supporters kregen wij gisteren en vandaag een email, waarin onbegrip wordt geuit over ons besluit een samenwerkingsovereenkomst met RTV Rijnmond te beëindigen. Uiteraard snappen we de emotie die het einde aan de jarenlange samenwerking tussen club en zender oproept. Graag doen we hierbij een poging u onze redenen nog duidelijker te verklaren dan wij gisteren al hebben gedaan op onze website www.feyenoord.nl. Bovendien willen we supporters laten weten dat we ons volop zullen inspannen om te zorgen dat er op korte termijn weer live verslagen te horen zijn met een Rotterdamse inslag.
We kunnen ons voorstellen dat het in eerste instantie bij supporters vreemd overkomt, dat Feyenoord een bijdrage vraagt voor haar medewerking aan RTV Rijnmond. Dit is echter niet nieuw en niet vreemd. Al jaren betaalde RTV Rijnmond per seizoen 10.000 euro aan Feyenoord en was hiermee naast de rechtenhouders Eredivisie Live, NOS Studio Sport en NOS Langs de Lijn - partijen die voor hun rechten overigens vergoedingen betalen die een veelvoud bedragen van de bijdrage van Rijnmond het enige bevoorrechte radio en televisie-medium.
De leiding van RTV Rijnmond stelt dat aan Feyenoord gerelateerde programmas erg belangrijk zijn voor de zender. Zoals bij veel omroepen zijn ook bij RTV Rijnmond sportprogrammas, en dan met name live radioverslagen en uitzendingen waarin in dit geval Feyenoorders aanschuiven, de best bekeken en beluisterde programmas. Rijnmond ziet dat ook terug in haar reclame-inkomsten, die volgens het eigen jaarverslag op de website van de zender het afgelopen seizoen tegen de drie miljoen euro bedroegen. Desalniettemin liet de zender Feyenoord weken geleden, in een eerste van een reeks gesprekken, weten haar bijdrage voor de exclusieve samenwerking van 10.000 euro verder omlaag te willen brengen.
Omdat de samenwerking met RTV Rijnmond met name de laatste twee jaar fors is uitgebreid - voor een opsomming van wat we dan zoal voor ze deden verwijzen we graag andermaal naar ons bericht van gisteren op www.feyenoord.nl zijn wij hier niet mee akkoord gegaan en menen wij dat juist een hogere bijdrage op zijn plaats is. Het is, in onze optiek, erg vreemd dat Rijnmond er dit seizoen nog geen 30.000 euro - zijnde 0,2 procent ofwel tweeduizendste deel tvan hun begroting van ruim 15 miljoen - voor overheeft om de samenwerking in stand te houden.
Dat met de beëindiging van de samenwerking de vrije nieuwsgaring in het gedrang komt, zoals de leiding van RTV Rijnmond stelt is onzin. Voor alle normale journalistieke werkzaamheden blijven de verslaggevers van de regionale omroep gewoon welkom. Net als alle andere media kunnen zij uiteraard kosteloos en ongehinderd hun werk doen. Jaarlijks houdt de verzamelde sportpers overigens een enquête waaruit steevast blijkt dat journalisten zelf aangeven dat ze bij Feyenoord goed kunnen werken, zeker ook in vergelijking met andere clubs.
Nog geen halve dag nadat we bekend hadden gemaakt op de oude basis niet verder te gaan met RTV Rijnmond meldden zich gisteren al andere regionaal georiënteerde zenders, die aangaven de waarde van wat met een modern woord Feyenoord-content heet wel in te zien en daarover met ons in gesprek te willen gaan. Het behoort eveneens tot de mogelijkheden dat Feyenoord in de toekomst zelf live (radio)verslagen via radio en/of internet gaat produceren om de supporters van dienst te zijn die niet naar het stadion kunnen komen.
Onze insteek is hoe dan ook - en we zullen daarvoor maximale inspanningen doen - dat supporters zo snel mogelijk, net als voorheen bij Rijnmond, weer naar Feyenoordgekleurde live verslagen van de wedstrijden kunnen luisteren. Dus met een duidelijk Rotterdams gezinde blik. Echt helemaal zoals veel supporters willen.
Met vriendelijke groet,
Feyenoord Rotterdam N.V. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 15:33 schreef MrChriz het volgende:De leiding van RTV Rijnmond stelt dat aan Feyenoord gerelateerde programmas erg belangrijk zijn voor de zender. Zoals bij veel omroepen zijn ook bij RTV Rijnmond sportprogrammas, en dan met name live radioverslagen en uitzendingen waarin in dit geval Feyenoorders aanschuiven, de best bekeken en beluisterde programmas. Rijnmond ziet dat ook terug in haar reclame-inkomsten, die volgens het eigen jaarverslag op de website van de zender het afgelopen seizoen tegen de drie miljoen euro bedroegen. Desalniettemin liet de zender Feyenoord weken geleden, in een eerste van een reeks gesprekken, weten haar bijdrage voor de exclusieve samenwerking van 10.000 euro verder omlaag te willen brengen. Omdat de samenwerking met RTV Rijnmond met name de laatste twee jaar fors is uitgebreid - voor een opsomming van wat we dan zoal voor ze deden verwijzen we graag andermaal naar ons bericht van gisteren op www.feyenoord.nl zijn wij hier niet mee akkoord gegaan en menen wij dat juist een hogere bijdrage op zijn plaats is. Het is, in onze optiek, erg vreemd dat Rijnmond er dit seizoen nog geen 30.000 euro - zijnde 0,2 procent ofwel tweeduizendste deel tvan hun begroting van ruim 15 miljoen - voor overheeft om de samenwerking in stand te houden. Nogmaals, en zeker ook dit lezende, geef ik de directie deze keer groot gelijk... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tja piet de paler wist dit ,rtv rijnmond heeft geld zat.maar ome piet de paler geloven we niet misschien weet Piet wel meer over diverse subsidies en inkomsten en is hij een bron van informatie ??????? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 18:09 schreef piet de paler het volgende:tja piet de paler wist dit ,rtv rijnmond heeft geld zat.maar ome piet de paler geloven we niet misschien weet Piet wel meer over diverse subsidies en inkomsten en is hij een bron van informatie ??????? Okee Piet, gooi dan nu alles maar in de openbaarheid! Vertellen het niet door. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het is heel simpel,elke subsidie kun je nazien op het stadhuis (wet openbaarheid van bestuur) RTV rijnmond is geen bv dus een keer per jaar kun je deze cijfers inzien. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hopelijk schrijft Piet de Paler dan wel met wat meer leestekens en rustige taal, ik word al moe als ik die lap tekst zie een stukje terug... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
o sorry ik zal voortaan .minder snel schrijven .Ik ben nogal gedreven als het gaat om over de balk gooien.En dat er veel geld wordt uitgegeven aan kunst en cultuur.Op zich is dat niet erg .Maar sommige kunst is maar toegankelijk voor de zgn hoger opgeleide medemensen.Maar een voetbal club waar heel veel mensen van houden krijgt niets.De begroting van RTV Rijnmond is niet geheim en daar weet ik van dat de brief van Feyenoord waarheid is |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Feyenoord heeft opvolger RTV Rijnmond op het oog Vrijdag, 3 september 2010 om 18:05
Feyenoord heeft toenadering gezocht tot Megastad FM om de wedstrijden van de Rotterdammers voortaan uit te zenden, meldt RTV Rijnmond. Eerder deze week maakte Feyenoord bekend het samenwerkingsverband met RTV Rijnmond per direct te beëindigen, met als gevolg dat de zender onder andere het recht verloor om (live) radioverslagen uit te zenden vanuit De Kuip.
De stap leidde tot een storm aan boze telefoontjes en mailtjes van de supporters, die bang waren dat ze de wedstrijden van de Stadionclub in het vervolg alleen op Radio 1 konden beluisteren, waar de club veel minder goed te volgen is. Naar verluidt heeft Feyenoord aangeboden de uitzendrechten gratis bij Megastad FM onder te brengen.
Volgens Rijnmond-analist Johan Derksen gaat Megastad op 12 september, wanneer de topper Feyenoord Ajax op het programma staat, starten met de uitzendingen. De lokale zender heeft in het zendgebied Rotterdam een bereik van minder dan duizend luisteraars per dag.
Bron: voetbalzone... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ook een staaltje beleid.... 50.000 aan Rijnmond vragen en het dan gratis weg geven aan Piet Piraat met 1000 luisteraars.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tsja, . . . . . waar moet dat heen . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: inderdaad erg triest van de club.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zeg.. voor dat jullie oordelen.. onthou even waar de berichtgeving vandaan komt... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Alsof er meer mensen naar rijnmond luisteren als het niet over Feyenoord gaat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 19:14 schreef sterski010 het volgende:Feyenoord heeft opvolger RTV Rijnmond op het oog Vrijdag, 3 september 2010 om 18:05 Feyenoord heeft toenadering gezocht tot Megastad FM om de wedstrijden van de Rotterdammers voortaan uit te zenden, meldt RTV Rijnmond. Eerder deze week maakte Feyenoord bekend het samenwerkingsverband met RTV Rijnmond per direct te beëindigen, met als gevolg dat de zender onder andere het recht verloor om (live) radioverslagen uit te zenden vanuit De Kuip. De stap leidde tot een storm aan boze telefoontjes en mailtjes van de supporters, die bang waren dat ze de wedstrijden van de Stadionclub in het vervolg alleen op Radio 1 konden beluisteren, waar de club veel minder goed te volgen is. Naar verluidt heeft Feyenoord aangeboden de uitzendrechten gratis bij Megastad FM onder te brengen. Volgens Rijnmond-analist Johan Derksen gaat Megastad op 12 september, wanneer de topper Feyenoord Ajax op het programma staat, starten met de uitzendingen. De lokale zender heeft in het zendgebied Rotterdam een bereik van minder dan duizend luisteraars per dag. Bron: voetbalzone... Beetje triest dat ze deze datum fout hebben. Maar ben het wel met Derksen eens, een ongelukkige beslissing om met Rijnmond te breken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:
Update: Megastad FM laakt berichtgeving over Feyenoord-samenwerking Vrijdag, 3 september 2010 om 19:41 Feyenoord heeft toenadering gezocht tot Megastad FM om de wedstrijden van de Rotterdammers voortaan uit te zenden, meldt RTV Rijnmond. Eerder deze week maakte Feyenoord bekend het samenwerkingsverband met RTV Rijnmond per direct te beëindigen, met als gevolg dat de zender onder andere het recht verloor om (live) radioverslagen uit te zenden vanuit De Kuip.
De stap leidde tot een storm aan boze telefoontjes en mailtjes van de supporters, die bang waren dat ze de wedstrijden van de Stadionclub in het vervolg alleen op Radio 1 konden beluisteren, waar de club veel minder goed te volgen is. Naar verluidt heeft Feyenoord aangeboden de uitzendrechten gratis bij Megastad FM onder te brengen. Volgens Rijnmond-analist Johan Derksen gaat Megastad op 12 september, wanneer de topper Feyenoord Ajax op het programma staat, starten met de uitzendingen. De lokale zender heeft in het zendgebied Rotterdam een bereik van minder dan duizend luisteraars per dag. Update 19:40 - Megastad FM laakt berichtgeving over Feyenoord-samenwerking Megastad FM spreek tegen dat het uitzenden van wedstrijdverslagen van Feyenoord nu in haar handen is gekomen. Jeroen Dijk, programma-directeur van Megastad FM, is verrast over de recente berichtgeving: "Het is zonde dat onze grote broer Rijnmond, die wij zo respecteren, het nodig acht onjuiste informatie te verspreiden over contacten tussen Feyenoord en Megastad FM én het marktaandeel." "Wellicht was het een idee geweest om het journalistieke grondbeginsel van hoor en wederhoor toe te passen". De zender claimt op de officiële website verder: "Feyenoord en Megastad FM hebben nog nooit om de tafel gezeten om over eventuele uitzendingen te praten. Er kan dus nog helemaal niets gezegd worden over uitkomsten van gesprekken die simpelweg nog niet hebben plaatsgevonden."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=118610
Jullie lopen nu wel allemaal met Derksen mee te huilen hè |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat megastad shit geloof ik niet en Derksen vind ik altijd tof.. Maar in deze zaak mag hij gerust zijn muil houden omdat iedereen hier al zijn mening had over deze zaak.... Feyenoord steekt voorlopig een mes in de rug van vele oude Feyenoorders thuis.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ja want rijnmond kan straks zijn salaris niet meer betalen. . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook dat zou ook zonde zijn want daar doet hij het wel goed met zijn bluesie programma... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ach, Hotjumper, het is bij mij momenteel heel simpel. Los van het feit dat ik de beslissing niet handig vind, kan het bestuur van Feyenoord bij mij even geen goed doen. Ik ben sowieso niet erg overtuigd van de capacitieten van Gudde cs, maar nu ik gehoord heb dat er niemand van het management bij de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn was, heb ik het wel weer even met ze gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:36 schreef Els het volgende:[..] Ach, Hotjumper, het is bij mij momenteel heel simpel. Los van het feit dat ik de beslissing niet handig vind, kan het bestuur van Feyenoord bij mij even geen goed doen. Ik ben sowieso niet erg overtuigd van de capacitieten van Gudde cs, maar nu ik gehoord heb dat er niemand van het management bij de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn was, heb ik het wel weer even met ze gehad. Meen je dat nou Els??? pfffffffff wat een kouwe honden!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Heb het gehoord van iemand die er samen met Gerard Meijer is geweest (heb hem in die pb aan jou genoemd, geloof ik) dus ja, vind dit wel weer een nieuw dieptepunt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:47 schreef Els het volgende:[..] Heb het gehoord van iemand die er samen met Gerard Meijer is geweest (heb hem in die pb aan jou genoemd, geloof ik) dus ja, vind dit wel weer een nieuw dieptepunt. behoorlijk ja,het is toch niet te geloven pfffffff |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:36 schreef Els het volgende:[..] Ach, Hotjumper, het is bij mij momenteel heel simpel. Los van het feit dat ik de beslissing niet handig vind, kan het bestuur van Feyenoord bij mij even geen goed doen. Ik ben sowieso niet erg overtuigd van de capacitieten van Gudde cs, maar nu ik gehoord heb dat er niemand van het management bij de begrafenis van de zoon van Coen Moulijn was, heb ik het wel weer even met ze gehad. Ach het bestuur mag van mij rechtstreeks gebruikt worden voor ophoging van de 2de maasvlakte, maar er zijn een heleboel partijen die profiteren van de populairiteit van Feyenoord. Iedereen weet de positie van Feyenoord, rijnmond had ook wat coulanter kunnen zijn. Ik denk dat zonder Feyenoord het marktaandeel van rijnmond ook flink keldert.Als ik dan lees dat ze al 3 miljoen aan reclame opbrengsten hebben dan denk ik "rijnmond, jij kan natuurlijk ook wat voor de regio doen".
Wat betreft de begrafenis van Raymond Moulijn, dat is zeer triest dat dit bestuur geen gevoel voor de club heeft bleek natuurlijk al met Henk Fräser. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 september 2010 - 22:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Ach het bestuur mag van mij rechtstreeks gebruikt worden voor ophoging van de 2de maasvlakte, maar er zijn een heleboel partijen die profiteren van de populairiteit van Feyenoord. Iedereen weet de positie van Feyenoord, rijnmond had ook wat coulanter kunnen zijn. Ik denk dat zonder Feyenoord het marktaandeel van rijnmond ook flink keldert.Als ik dan lees dat ze al 3 miljoen aan reclame opbrengsten hebben dan denk ik "rijnmond, jij kan natuurlijk ook wat voor de regio doen". Wat betreft de begrafenis van Raymond Moulijn, dat is zeer triest dat dit bestuur geen gevoel voor de club heeft bleek natuurlijk al met Henk Fräser. Maar er is net zoveel aandacht voor Sparta en bijna net zoveel supporters van die club.. Die hebben nog nooit een munt ontvangen... En dan denk ik ook nog eens ,ze krijgen 3 miljoen maar hoeveel gaat er weer uit en waar aan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
er van uitgaande dat het waar is dat megastad de rechten krijgt (voor 0 euro ? !!!), het schijnt dat die zender op Rotterdam-Zuid geen eens bereik heeft? how bizar, how bizar
en wat betreft die begrafenis van Raymond Moulijn, . . dat is helemaal met geen pen te beschrijven! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach dr zal wel zo'n media consulent geweest zijn die zegt dat "het merk" Feyenoord zoveel waard is, Feyenoord gaat daar dan achteraan zonder over de gevolgen na te denken. Beetje het niveau van het verbieden van gebruik van het logo door fan websites. Feyenoord zou zoiets moeten zeggen tegen spelers, als jij een zaakwaarnemer wil dan betaal je hem zelf maar, dat zou nog eens geld schelen. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Zitten we op zondag in de auto na de klassieker, hebben we met 3-0 gewonnen(hopen mag he)rijden we bij papendrecht.....ZEG MAAR DAG MET HET HANDJE tegen het live intervieuw met de speler en de winnende coach Mario....alleen nog ruis.
Zelfs mensen uit de Betuwe hebben er last van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door detrapstaandervanvak -- |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Alsof Feyenoord hun gevonden heeft. Ik woon hier al heel mijn leven en ik heb nog nooit van die hele zender niet gehoord. Die gasten hebben gewoon zelf een belletje gepleegd geloof me... |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Update 19:40 - Megastad FM laakt berichtgeving over Feyenoord-samenwerking Megastad FM spreek tegen dat het uitzenden van wedstrijdverslagen van Feyenoord nu in haar handen is gekomen. Jeroen Dijk, programma-directeur van Megastad FM, is verrast over de recente berichtgeving: "Het is zonde dat onze grote broer Rijnmond, die wij zo respecteren, het nodig acht onjuiste informatie te verspreiden over contacten tussen Feyenoord en Megastad FM én het marktaandeel."
"Wellicht was het een idee geweest om het journalistieke grondbeginsel van hoor en wederhoor toe te passen". De zender claimt op de officiële website verder: "Feyenoord en Megastad FM hebben nog nooit om de tafel gezeten om over eventuele uitzendingen te praten. Er kan dus nog helemaal niets gezegd worden over uitkomsten van gesprekken die simpelweg nog niet hebben plaatsgevonden."
bron: voetbalzone.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt me weer eens op dat e.e.a. weer op luchtgerucht is gebaseerd. Wacht nou eerst eens af wat er werkelijk officieel én aantoonbaar naar buiten komt! |
|
|
|