BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je moet ook het hele land kunnen bereiken...
De VI is idd een goed idee,wekelijks een stand van de opbrengst...
Ik doe mee!!!!
Vereist een waterdicht plan van aanpak. Dan is VI misschien bereid om hier wat mee te doen. Zo zou je in ieder geval veel supporters kunnen bereiken! Goed idee!
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:24   quote  deeplink  
ASR is net zoals aegon gewoon een stelletje oplichters.
Als ze nou iets bedenken waar Feyenoord veel beter van wordt nee het is net andersom.

Bram heeft geprobeerd iets op te zetten maar het is niet zo makkelijk als wij denken.

Er zijn ongeveer (bron VI) een 1,7 miljoen feyenoord supporters.

Hier moeten we gewoon gebruik van maken. Deze mensen zijn te bereiken via twitter hyves noem maar op.
Mensen geven ook een paar euro per maand voor goede doelen waarom dan niet voor ons cluppie. Neem een vb aan thaiti en nu pakistan. GVD mensen we willen allemaal zo graag maar in dit klote land worden we aan alle kanten tegen gezeten.

Wij zijn gewoon de grootste club in nederland en niemand anders.

Ik heb al een paar honderd gereserveerd voor giro 666

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door Ronnie W --
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:25   quote  deeplink  
op de rtl 7 site moet je zijn ik heb mail gestuurd
crnal
 crnal - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:30   quote  deeplink  
mailen naar VI
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:32   quote  deeplink  
mailto: service@vi.nl
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:34   quote  deeplink  
heb eventueel een telefoonlijst met BNners....
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:24 schreef Ronnie W het volgende:
ASR is net zoals aegon gewoon een stelletje oplichters.
Als ze nou iets bedenken waar Feyenoord veel beter van wordt nee het is net andersom.

Bram heeft geprobeerd iets op te zetten maar het is niet zo makkelijk als wij denken.

Er zijn ongeveer (bron VI) een 1,7 miljoen feyenoord supporters.

Hier moeten we gewoon gebruik van maken. Deze mensen zijn te bereiken via twitter hyves noem maar op.
Mensen geven ook een paar euro per maand voor goede doelen waarom dan niet voor ons cluppie. Neem een vb aan thaiti en nu pakistan. GVD mensen we willen allemaal zo graag maar in dit klote land worden we aan alle kanten tegen gezeten.

Wij zijn gewoon de grootste club in nederland en niemand anders.

Ik heb al een paar honderd gereserveerd voor giro 666
Maar waar liep het dan op stuk bij het initiatief van Bram? Ik kan wel een paar dingen verzinnen:

1) wie int het geld?
2) hoe bereik je al die supporters?
3) waar gaat het geld heen?

1) ik kan best een rekening openen, maar dan maakt geen hond iets over, want ik kan niemand de garantie geven dat ik dat geld uiteindelijk ook aan Feyenoord overhandig

2) ik heb geen geld om landelijk te adverteren dat er een inzamelingsactie loopt voor Feyenoord, dus hoe komen al die supporters die misschien ook wel iets willen bijdragen daar dan achter?

3) kan iedereen die doneert leven met de bestemming die Feyenoord kiest voor het ingezamelde geld of worden daar vooraf allerlei 'voorwaarden' aan verbonden? Hoe meer voorwaarden, hoe minder enthousiast Feyenoord zal zijn. Het bestuur bepaalt immers het beleid ...

Ondankbaar allemaal, maar volgens mij zijn dit de belangrijkste problemen. Zou het de supportersvereniging bijvoorbeeld lukken om VI mee te krijgen, zouden zij een rekening kunnen openen en zou VI hieraan - hopelijk kosteloos - publiciteit kunnen geven. Blijft punt 3) over. M.i. moeten we Feyenoord helemaal zelf laten bepalen hoe het geld besteed wordt, om te voorkomen dat ze op voorhand "nee" zeggen, maar dan gaat het geld waarschijnlijk in de schuldreductie ...

Iemand aanvullende valkuilen / ideeën / suggesties?
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:43   quote  deeplink  
een stichting oprichten?
kost ongeveer 300 euro
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:20 schreef crnal het volgende:
Zat net te zoeken of er een mail adres is van Johan Derksen, kwam helaas niets tegen.
snor@vi.nl
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:46   quote  deeplink  
http://www.degoedkoopstenotaris.nl/stichting_bedrijf/resultaat/afstand/20/producten/stichting_oprichten/plaats/Rotterdam
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:43 schreef waakzame het volgende:
een stichting oprichten?
kost ongeveer 300 euro
OK, dan zou 1) opgelost kunnen zijn, beetje afhankelijk nog van wie dan die stichting opricht. Maar 2) en 3) dan?
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
wij hebben geen toestemming van feyenoord nodig om geld in te zamelen om onze club te reden
het enigste wat wij moeten doen is zorgen dat wij opverschillende manieren
geld op een rekening zien te krijgen.
Dit bedrag moet zo hoog worden dat het bestuur niet meer om ons heen kan
al moeten we de afschrift op tv laten zien om geloof waardigheid tekrijgen
Ik wil wel een commissie zitten om dit voor elkaar tekrijgen
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:55 schreef nieuwerbrug het volgende:
wij hebben geen toestemming van feyenoord nodig om geld in te zamelen om onze club te reden
het enigste wat wij moeten doen is zorgen dat wij opverschillende manieren
geld op een rekening zien te krijgen.
Dit bedrag moet zo hoog worden dat het bestuur niet meer om ons heen kan
al moeten we de afschrift op tv laten zien om geloof waardigheid tekrijgen
Ik wil wel een commissie zitten om dit voor elkaar tekrijgen
Kun je dan ook leven met het aflossen van schulden met dit ingezamelde geld of wil je dat er bijvoorbeeld een speler van gekocht wordt? In het laatste geval - waar ik persoonlijk ook meer voor voel - zou misschien in overleg met Feyenoord het salaris van een te huren speler betaald kunnen worden, maar dan sluit ik niet uit dat Feyenoord hiervoor bedankt ...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:55 schreef nieuwerbrug het volgende:
wij hebben geen toestemming van feyenoord nodig om geld in te zamelen om onze club te reden
het enigste wat wij moeten doen is zorgen dat wij opverschillende manieren
geld op een rekening zien te krijgen.
Dit bedrag moet zo hoog worden dat het bestuur niet meer om ons heen kan
al moeten we de afschrift op tv laten zien om geloof waardigheid tekrijgen
Ik wil wel een commissie zitten om dit voor elkaar tekrijgen
eens, maar als ik kijk naar dit forum dan lijkt het mij bijna onmogelijk om gezamelijk tot een goed plan te komen, maw de samenwerking onderling ontbreekt om tot daadkracht te komen
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:06   quote  deeplink  
iedereen weet dat het beste is om zo snel moggelijk van je schuld af tekomen
ik blaas misschien te hoog van de toren maar ik weet zeker als dit goed op poten word gezet en de supporters zien dat dit serieus word geloof ik zelfs dat we 40 miljoen bij elkaar kunnen krijgen, dan zou ik de schuld aflossen maar dit moet wel duidelijk zijn voor dat je met een aktie begint dan weten de supporters wat er met hun geld gebeurt
vries60
 vries60 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Je zou als stichting spelers kunnen kopen en vervolgens bij Feyenoord laten spelen.
Spelers zijn eigendom van de stichting en salaris wordt door Feyenoord betaald.
Eventuele winsten bij verkoop worden aangewend voor schuldsanering.Maar zo,n stichting runnen waarin miljoenen in omgaan kan alleen profesioneel gerund worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door vries60 --
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
ehhhmm ik heb goede connectie's bij diverse televisie zenders...stuur me even een pb als ik ze moet benaderen
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:07 schreef vries60 het volgende:
Je zou als stichting spelers kunnen kopen en vervolgens bij Feyenoord laten spelen.
Spelers zijn eigendom van de stichting en salaris wordt door Feyenoord betaald.
Eventuele winsten bij verkoop worden aangewend voor schuldsanering.Maar zo,n stichting runnen waarin miljoenen in omgaan kan alleen proffesioneel gerund worden.
ben het met je eens maar er zijn onder de feyenoord supporters best wel mensen die zakelijk achtergrond
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Nieuwerbrug je hebt een prive berichtje
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:09 schreef waakzame het volgende:
ehhhmm ik heb goede connectie's bij diverse televisie zenders...stuur me even een pb als ik ze moet benaderen
Ook hier geldt: je krijgt één kans! Dus wacht s.v.p. tot er iets ligt dat op een serieus plan met kans van slagen. Hopelijk staan er idd zakenmensen op die deze kar zouden kunnen trekken!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Heren,,

in veel reacties zie ik dat men al geld aan het uitgeven is wat nog niet binnen is,is later stadium.

Om te beginnen met je een kartrekker die door iedereen gedragen wordt om vervolgens alle suggesties te verwerken tot een definitief plan waarin werving van valute tot besteding en continuiteit in vastgelegd wordt.

Tot die tijd dat dit niet gerealiseerd is blijft alles bioj losse flodders ....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:00 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

eens, maar als ik kijk naar dit forum dan lijkt het mij bijna onmogelijk om gezamelijk tot een goed plan te komen, maw de samenwerking onderling ontbreekt om tot daadkracht te komen
Stylzz,Els Craven Rovert en Hotjumper daadkracht zat!!!!100%
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar ik zou ook niet serieus ingaan op een mailtje vol taalfouten. Kom op zeg, met zoveel supporters kunnen we zoiets toch op zijn minst een beetje professioneel aanpakken?
Taalfouten zitten er niet in, het is alleen geen pakkende tekst. Feyenoord mail wordt door veel mensen gescreend en dit soort mails komen natuurlijk dagelijks binnen. Daar zullen ze echt niet op reageren. Het is logisch dat ze dat niet doen wie zegt dat je serieus bent? Wie zegt dat je iets kunt doen? Ik denk ook dat er nu weinig supporters zijn die nog meer geld willen geven. Je hebt al zoveel acties gehad. Er zijn al 100.000 supporters geloof ik die lid zijn van het legioen. Da's ook al 40 euro per jaar. Daarbij de seizoenkaarthouders die al meer hebben moeten betalen dit jaar. Waarschijnlijk niet voor beter voetbal helaas.

Wat zou kunnen is een benefiet wedstrijd met oud feyenoorders en/of een all star team ofzo waar je als supporter een 10-tje entree betaalt. Als je dan een volle kuip hebt heb je een half miljoen. Weer een druppel op die steeds heter wordende plaat.

Ik zou er niet eens meer aan beginnen. Er zitten teveel haken en ogen aan.

We hebben wel heel dringend geld nodig...
Ik snak nu bijna naar een coupe van onze grote dikke vriend van Trust... Bijna....
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
Iemand een ingang bij iemand als Wouter Bos? Is Feyenoordfan, iemand met een enorm netwerk, regelmatig te gast bij VI, voormalig minister van financiën en nog geen baan geloof ik! Ideale combinatie voor de kartrekkersrol!
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:17   quote  deeplink  
wel volop bij tv zenders dus.........
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stylzz,Els Craven Rovert en Hotjumper daadkracht zat!!!!100%
Beste Leon,

alle mensen die je noemt zijn veelvuldig bezoeker van dit forum,vaak met zinnige teksten maar of ze de rol van kartrekker kunnen vervullen kan ik niet beoordelen.

Je geeft aan daadkracht zat dus zou ik zeggen geen woorden maar daden,dus toon maar aan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:17 schreef waakzame het volgende:
wel volop bij tv zenders dus.........
1 zender cq programma VI..
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Stylzz,Els Craven Rovert en Hotjumper daadkracht zat!!!!100%
mag ik me bij jullie aansluiten ik heb ook wel 100% daadkracht voor feyenoord heb je er weer 1 bij
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 zender cq programma VI..
je kunt toch in de uitzending mails sturen? Die fohn leest ze dan op. Als je geselecteerd wordt....
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
stuur je een prive bericht leon
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:22 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

mag ik me bij jullie aansluiten ik heb ook wel 100% daadkracht voor feyenoord heb je er weer 1 bij
Beste Nieuwerbrug,

voor jou hetzelfde als de reactie die ik stuurde naar Leon,ik proef veel enthousiasme echter (nog) geen daadkracht helaas wat leidt tot concrete serieuze plannen die levensvatbaar zijn
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:26 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Beste Nieuwerbrug,

voor jou hetzelfde als de reactie die ik stuurde naar Leon,ik proef veel enthousiasme echter (nog) geen daadkracht helaas wat leidt tot concrete serieuze plannen die levensvatbaar zijn
oke geef jou serieuze plannen maar die levensvatbaar zijn
vries60
 vries60 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:10 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

ben het met je eens maar er zijn onder de feyenoord supporters best wel mensen die zakelijk achtergrond
Ongetwijfeld zullen er genoeg bekwame mensen zijn die dit kunnen opstarten en uitvoeren.
Maar het zal veel tijd en moeite kosten om dit voor elkaar te krijgen. Kan je dit verlangen van mensen om dit belangenloos te gaan doen, die vaak ook nog eens een drukke baan, gezin of andere verplichtingen hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:19 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Beste Leon,

alle mensen die je noemt zijn veelvuldig bezoeker van dit forum,vaak met zinnige teksten maar of ze de rol van kartrekker kunnen vervullen kan ik niet beoordelen.

Je geeft aan daadkracht zat dus zou ik zeggen geen woorden maar daden,dus toon maar aan..
Beste Ben het idee is van Nieuwerbrug,mocht hij mij iets
willen vragen dan sta ik er voor open..
Die jongen opent een topic met een bepaald idee...
Het bestaat nu een uurtje dus het kan nog niet veel zijn..
Mick Jagger had ook ooit eens een idee..
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
wil me er best voor inzetten zoals ik al eerder zei, maar kan dit niet alleen. En nog belangeloos ook, dus dat is het probleem niet, heb genoeg tijd maar niet zo veel kennis alleen ik weet sommige ingangen van de media
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:26 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Beste Nieuwerbrug,

voor jou hetzelfde als de reactie die ik stuurde naar Leon,ik proef veel enthousiasme echter (nog) geen daadkracht helaas wat leidt tot concrete serieuze plannen die levensvatbaar zijn
Ik denk ook niet dat je afstemmings plannen via deze forum kan maken
moet je echt een avond of meer avonden bij elkaar komen
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:32 schreef vries60 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen er genoeg bekwame mensen zijn die dit kunnen opstarten en uitvoeren.
Maar het zal veel tijd en moeite kosten om dit voor elkaar te krijgen. Kan je dit verlangen van mensen om dit belangenloos te gaan doen, die vaak ook nog eens een drukke baan, gezin of andere verplichtingen hebben.
Bij deze meld ik me nogmaals aan, maar de kar trekken gaat me ook niet lukken ...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:29 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

oke geef jou serieuze plannen maar die levensvatbaar zijn
De eerste vereiste is mijn inziens om een kartrekker te vinden welke in staat is om dit in goede banen te leiden zodat alle bezoekers van dit forum zich daar bij aan kunnen sluitem om vervolgens een plan cq stratgie te bedenken en dit af te stemmen met de achterban(lees dit forum) zodat er draagvlak is.

Vereiste is dat desbetreffende kartrekker veel draagvlak heeft onder het Legioen
vries60
 vries60 - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:34 schreef waakzame het volgende:
wil me er best voor inzetten zoals ik al eerder zei, maar kan dit niet alleen. En nog belangeloos ook, dus dat is het probleem niet, heb genoeg tijd maar niet zo veel kennis alleen ik weet sommige ingangen van de media
Die ingangen zijn zeker nodig en binnen de stichting is er zat te doen, van kleine zaken tot grote zaken.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:32 schreef vries60 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zullen er genoeg bekwame mensen zijn die dit kunnen opstarten en uitvoeren.
Maar het zal veel tijd en moeite kosten om dit voor elkaar te krijgen. Kan je dit verlangen van mensen om dit belangenloos te gaan doen, die vaak ook nog eens een drukke baan, gezin of andere verplichtingen hebben.
ja je kan het ook zolaten weet je 1 ding zeker dan word het nooit meer wat met feyenoord
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:34 schreef waakzame het volgende:
wil me er best voor inzetten zoals ik al eerder zei, maar kan dit niet alleen. En nog belangeloos ook, dus dat is het probleem niet, heb genoeg tijd maar niet zo veel kennis alleen ik weet sommige ingangen van de media
is zeer zeker welkom echter van latere zorg, dus zeer zeker bruikbaar
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Beste Ben het idee is van Nieuwerbrug,mocht hij mij iets
willen vragen dan sta ik er voor open..
Die jongen opent een topic met een bepaald idee...
Het bestaat nu een uurtje dus het kan nog niet veel zijn..
Mick Jagger had ook ooit eens een idee..
eens Leon, ik verwacht ook geen wonderen binnen 1 uur,ik zie echter veel enthousiasme wat waarschijnlijk gaat leiden tot niets,en dat zit me dwars omdat we daar nix mee opschieten voor onze mooie club
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:37 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

De eerste vereiste is mijn inziens om een kartrekker te vinden welke in staat is om dit in goede banen te leiden zodat alle bezoekers van dit forum zich daar bij aan kunnen sluitem om vervolgens een plan cq stratgie te bedenken en dit af te stemmen met de achterban(lees dit forum) zodat er draagvlak is.

Vereiste is dat desbetreffende kartrekker veel draagvlak heeft onder het Legioen
nou kan jij die persoon
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Altijd bereid.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:44 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

nou kan jij die persoon
Yep. WOUTER BOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Altijd bereid.
kan,maar wordt jij gedragen door dit forum ? is men van mening dat jij de geschikte persoon bent en hoe kan je dit aantonen cq mensen op dit forum hiervan overtuigen ?
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Yep. WOUTER BOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Ja maar ken je hem ook, of iemand die hem wel kent?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Yep. WOUTER BOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
goeie naam , maar zit niet op dit forum denk ik
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Nee bereid om te steunjen en te helpen en mee te denken.

Maar de kar trekken doe je met meerderen
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:
Nee bereid om te steunjen en te helpen en mee te denken.

Maar de kar trekken doe je met meerderen
Goed Stylzz, je geeft dus aan niet de kartrekker te willen zijn maar wel je steun te verlenen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!









0.0102880