BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:43 schreef wasbeer73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik maar 1 euro zal overmaken aan Feyenoord. Ik ben echt een feyenoorder in hart en nieren, ben een jongen van zuid en feyenoord zit in mijn bloed. Maar ik ga echt mijn duurverdiende geld met hard werken niet geven aan een club die een schuld heeft opgebouwd van 40 miljoen, die nutteloze ideeen bedenkt als een talentpool, een investeringsfonds, seizoenkaarten extreem duurder maakt, een deel van de supporters heeft met een berucht imago en waar feyenoord niets aan doet en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen. Nee hoor, geen cent zullen ze van me krijgen en ik denk dat de mensen met echt veel geld er net zo over denken.
bedankt voor je input in het kader van vrije meningsuiting, op jou hoeven we dus niet te rekenen
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:34 schreef Ben fr supporter het volgende:
echte clubliefe , geeft na 1 kwartier op
Of echte sukkelaars. Hebben kennelijk geen geloof meer en gaan óf lollige posts plaatsen of negatief doen.
Tip voor hen: ga lekker andere topics azijn geven.

Dus:
a) brief opstellen BN-er. Inhoud: boegbeeld en meedenken: hoe onze club vlot trekken (financieel ook)
b) opsturen en wachten...
c) via apart kanaal onderling (dus met BN-er) communiceren.

Ditallesmoet -vanaf a- gaan werken als we weten wie er allemaal op dit forum dit initiatief ondersteunt. Zij zijn de namen (nicks weliswaar) die onder deze brief komen.
Wordt dus een aparte topic.
Maar moeten we ook weten WAT we precies vragen. Ideeën? Actiemogelijkheden? Hulp van hem/haar. Invloed naar anderen?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of echte sukkelaars. Hebben kennelijk geen geloof meer en gaan óf lollige posts plaatsen of negatief doen.
Tip voor hen: ga lekker andere topics azijn geven.

Dus:
a) brief opstellen BN-er. Inhoud: boegbeeld en meedenken: hoe onze club vlot trekken (financieel ook)
b) opsturen en wachten...
c) via apart kanaal onderling (dus met BN-er) communiceren.

Ditallesmoet -vanaf a- gaan werken als we weten wie er allemaal op dit forum dit initiatief ondersteunt. Zij zijn de namen (nicks weliswaar) die onder deze brief komen.
Wordt dus een aparte topic.
Maar moeten we ook weten WAT we precies vragen. Ideeën? Actiemogelijkheden? Hulp van hem/haar. Invloed naar anderen?
Henk open aub met een topic een vacature voor KARTREKKER FEYENOORD GEZOCHT
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:43 schreef wasbeer73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik maar 1 euro zal overmaken aan Feyenoord. Ik ben echt een feyenoorder in hart en nieren, ben een jongen van zuid en feyenoord zit in mijn bloed. Maar ik ga echt mijn duurverdiende geld met hard werken niet geven aan een club die een schuld heeft opgebouwd van 40 miljoen, die nutteloze ideeen bedenkt als een talentpool, een investeringsfonds, seizoenkaarten extreem duurder maakt, een deel van de supporters heeft met een berucht imago en waar feyenoord niets aan doet en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen. Nee hoor, geen cent zullen ze van me krijgen en ik denk dat de mensen met echt veel geld er net zo over denken.
Dus moet je hier stoppen met zeiken en een andere topic gaan bevredigen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Ben fr en FR HENK kunnen jullie niet gewoon naar de libelle forum????
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:43 schreef wasbeer73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik maar 1 euro zal overmaken aan Feyenoord. Ik ben echt een feyenoorder in hart en nieren, ben een jongen van zuid en feyenoord zit in mijn bloed. Maar ik ga echt mijn duurverdiende geld met hard werken niet geven aan een club die een schuld heeft opgebouwd van 40 miljoen, die nutteloze ideeen bedenkt als een talentpool, een investeringsfonds, seizoenkaarten extreem duurder maakt, een deel van de supporters heeft met een berucht imago en waar feyenoord niets aan doet en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen. Nee hoor, geen cent zullen ze van me krijgen en ik denk dat de mensen met echt veel geld er net zo over denken.
we treffen hier dus een wasbeer met bloedarmoede,kan iemand de dierenambulance bellen of Martin Gaus
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ben fr en FR HENK kunnen jullie niet gewoon naar de libelle forum????
Ben je beledigd dan?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ben fr en FR HENK kunnen jullie niet gewoon naar de libelle forum????
leg ff uit aub
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben je beledigd dan?
Nee hoor maar ik wordt misselijk van mannetjes die een topic, het idee van een ander overnemen.....
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:43 schreef wasbeer73 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik maar 1 euro zal overmaken aan Feyenoord. Ik ben echt een feyenoorder in hart en nieren, ben een jongen van zuid en feyenoord zit in mijn bloed. Maar ik ga echt mijn duurverdiende geld met hard werken niet geven aan een club die een schuld heeft opgebouwd van 40 miljoen, die nutteloze ideeen bedenkt als een talentpool, een investeringsfonds, seizoenkaarten extreem duurder maakt, een deel van de supporters heeft met een berucht imago en waar feyenoord niets aan doet en zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen. Nee hoor, geen cent zullen ze van me krijgen en ik denk dat de mensen met echt veel geld er net zo over denken.
als ze geen cent van je krijgen waarom dan in godsnaam reageren?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik wordt misselijk van mannetjes die een topic, het idee van een ander overnemen.....
hoezo overnemen ?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:57 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

hoezo overnemen ?
denk dat leon naar bed is of hij weet het niet meer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:57 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

hoezo overnemen ?
Nou als je die kartrekker gevonden heb neem ik me woorden terug!!!
En noem mij never meer een nepsupporter want dan kom je nooit meer van me af!!!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hoor maar ik wordt misselijk van mannetjes die een topic, het idee van een ander overnemen.....
Welk topic??? Welk idee???
Ben je nou zo snel uit het veld geslagen? Kom op man.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:06 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou als je die kartrekker gevonden heb neem ik me woorden terug!!!
En noem mij never meer een nepsupporter want dan kom je nooit meer van me af!!!
als jij in 1 van mijn posts kunt terugvinden dat ik je letterlijk een nepsupporter noem dan krijg je levenslang gratis bier van mij

tevens is je reactie voor mij een bevestiging dat we dus echt behoefte hebben aan 1 kartrekker die alle meningen dezelfde kant heen wijst
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Moet ik nu als scheids gaan optreden hier? waar zijn de vurige supporters die Feyenoord willen redden kom op zeg met alle respect maar als je je als een kleuter gaat gedragen zal ik ff een luier en je speentje pakken!
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
a) brief opstellen BN-er. Inhoud: boegbeeld en meedenken: hoe onze club vlot trekken (financieel ook)
b) opsturen en wachten...
c) via apart kanaal onderling (dus met BN-er) communiceren.
d) media inschakelen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welk topic??? Welk idee???
Ben je nou zo snel uit het veld geslagen? Kom op man.
hahahahaha dan kan je mij nog niet henkie
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Moet ik nu als scheids gaan optreden hier? waar zijn de vurige supporters die Feyenoord willen redden kom op zeg met alle respect maar als je je als een kleuter gaat gedragen zal ik ff een luier en je speentje pakken!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:09 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

als jij in 1 van mijn posts kunt terugvinden dat ik je letterlijk een nepsupporter noem dan krijg je levenslang gratis bier van mij

tevens is je reactie voor mij een bevestiging dat we dus echt behoefte hebben aan 1 kartrekker die alle meningen dezelfde kant heen wijst
klopt je heb gelijk man
`t waren lange zware dagen denk ik van de week...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha dan kan je mij nog niet henkie
Moet dat dan?

Maar goed, maakt niet uit. Kun je toch wel meedenken?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

klopt je heb gelijk man
`t waren lange zware dagen denk ik van de week...
ok Leon even goeie vrienden, laten we verder gaan met zinvolle discussie
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:15 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

ok Leon even goeie vrienden, laten we verder gaan met zinvolle discussie
ook namens Henk,hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:47 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Henk open aub met een topic een vacature voor KARTREKKER FEYENOORD GEZOCHT
Effe wachten, Ben. Wil ik bestdoen, maar dan wel houtsnijdende inleiding. En de discussie hier afwachten.
Daarna wil ik best de kar beginnen te trekken met een nieuwe topic, waarin genoemde inleiding en oproep: wie doet mee?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet dat dan?

Maar goed, maakt niet uit. Kun je toch wel meedenken?
vandaag ff niet volgens mij.....
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effe wachten, Ben. Wil ik bestdoen, maar dan wel houtsnijdende inleiding. En de discussie hier afwachten.
Daarna wil ik best de kar beginnen te trekken met een nieuwe topic, waarin genoemde inleiding en oproep: wie doet mee?
present!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effe wachten, Ben. Wil ik bestdoen, maar dan wel houtsnijdende inleiding. En de discussie hier afwachten.
Daarna wil ik best de kar beginnen te trekken met een nieuwe topic, waarin genoemde inleiding en oproep: wie doet mee?
ik doe mee

tevens ben ik het eens dat we moeten zoeken naar een persoon met bepaalde competenties
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Effe wachten, Ben. Wil ik bestdoen, maar dan wel houtsnijdende inleiding. En de discussie hier afwachten.
Daarna wil ik best de kar beginnen te trekken met een nieuwe topic, waarin genoemde inleiding en oproep: wie doet mee?
Dus je wilt eerst een kar maken?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:18 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

ook namens Henk,hahaha
Okee, Leon, ook namens mij. Tuurlijk.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
we hebben er al 3 Henk,waakzame en ondergetekende
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:21 schreef Els het volgende:

[..]

Dus je wilt eerst een kar maken?
Els, tot op heden ben je opgevallen op dit forum met zinnige teksten, graag zouden wij deze ook tegemoet zien in deze topic
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
wie maakt er een aparte topic?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:25 schreef waakzame het volgende:
wie maakt er een aparte topic?
Henk ?
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:29   quote  deeplink  
maakt hem wel met deze tekst als je akkoord mee gaat:
KARTREKKER FEYENOORD GEZOCHT
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:29 schreef waakzame het volgende:
maakt hem wel met deze tekst als je akkoord mee gaat:
KARTREKKER FEYENOORD GEZOCHT
wat mij betreft accoord

maar denk ook aan de competenties die we zoeken als kartrekker

denk tevens aan spelregels voor dit form, denk hierbij asl sluitingstijd van de topis, men mag 1 maal zij stem uitbrtengen, etc

is niet zo makkelijk om dit ff te openen
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:31 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

wat mij betreft accoord

maar denk ook aan de competenties die we zoeken als kartrekker

denk tevens aan spelregels voor dit form, denk hierbij asl sluitingstijd van de topis, men mag 1 maal zij stem uitbrtengen, etc

is niet zo makkelijk om dit ff te openen
sorry, in mijn haast paar taalvouten
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:34   quote  deeplink  
ken het heb ik ook LOL
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:23 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Els, tot op heden ben je opgevallen op dit forum met zinnige teksten, graag zouden wij deze ook tegemoet zien in deze topic
Uiteindelijk is het een zinnige opmerking, al was íe zo niet echt bedoeld. Als je de kar wil gaan trekken, moet je ook weten waar die kar uit bestaat en wat er in kan. Feyenoord (financieel) steunen is een loffelijk, maar ingewikkeld streven. Feyenoord zal terughoudend zijn omdat ze angstig zullen zijn voor evt zeggenschap die supporters er voor terugwillen, en de KNVB en de fiscus spelen op de achtergrond. Ben best bereid om mee te denken, over zelf geld bij elkaar te brengen en acties te bedenken die Feyenoord geld op kunnen leveren. Maar dan wil ik de medestanders cq steuners in de ogen kunnen kijken en weten hoe serieus iets is. En ik wil overleg met Feyenoord, evt een afgevaardigde. Dus eerst een keer in een cafe een borrel met elkaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:35 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een zinnige opmerking, al was íe zo niet echt bedoeld. Als je de kar wil gaan trekken, moet je ook weten waar die kar uit bestaat en wat er in kan. Feyenoord (financieel) steunen is een loffelijk, maar ingewikkeld streven. Feyenoord zal terughoudend zijn omdat ze angstig zullen zijn voor evt zeggenschap die supporters er voor terugwillen, en de KNVB en de fiscus spelen op de achtergrond. Ben best bereid om mee te denken, over zelf geld bij elkaar te brengen en acties te bedenken die Feyenoord geld op kunnen leveren. Maar dan wil ik de medestanders cq steuners in de ogen kunnen kijken en weten hoe serieus iets is. En ik wil overleg met Feyenoord, evt een afgevaardigde. Dus eerst een keer in een cafe een borrel met elkaar.
Ik ben kapot en ga naar me hut...

Maar eindelijk iets waar ik mij in kan vinden...
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:35 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een zinnige opmerking, al was íe zo niet echt bedoeld. Als je de kar wil gaan trekken, moet je ook weten waar die kar uit bestaat en wat er in kan. Feyenoord (financieel) steunen is een loffelijk, maar ingewikkeld streven. Feyenoord zal terughoudend zijn omdat ze angstig zullen zijn voor evt zeggenschap die supporters er voor terugwillen, en de KNVB en de fiscus spelen op de achtergrond. Ben best bereid om mee te denken, over zelf geld bij elkaar te brengen en acties te bedenken die Feyenoord geld op kunnen leveren. Maar dan wil ik de medestanders cq steuners in de ogen kunnen kijken en weten hoe serieus iets is. En ik wil overleg met Feyenoord, evt een afgevaardigde. Dus eerst een keer in een cafe een borrel met elkaar.
eens, inmiddels zijn we tot de conclusie gekomen dat we hiervoor dus een kartrekker benodigen om dit ingewikkelde project in goede banem te leiden, deze zal gedragen moeten worden door de forumleden en gekozen moeten worden op democratische wize middels een stemming
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben kapot en ga naar me hut...

Maar eindelijk iets waar ik mij in kan vinden...
Laters!
JanM
 JanM - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:35 schreef Els het volgende:

[..]

Uiteindelijk is het een zinnige opmerking, al was íe zo niet echt bedoeld. Als je de kar wil gaan trekken, moet je ook weten waar die kar uit bestaat en wat er in kan. Feyenoord (financieel) steunen is een loffelijk, maar ingewikkeld streven. Feyenoord zal terughoudend zijn omdat ze angstig zullen zijn voor evt zeggenschap die supporters er voor terugwillen, en de KNVB en de fiscus spelen op de achtergrond. Ben best bereid om mee te denken, over zelf geld bij elkaar te brengen en acties te bedenken die Feyenoord geld op kunnen leveren. Maar dan wil ik de medestanders cq steuners in de ogen kunnen kijken en weten hoe serieus iets is. En ik wil overleg met Feyenoord, evt een afgevaardigde. Dus eerst een keer in een cafe een borrel met elkaar.
Precies, alleen is dat overleg met Feyenoord denk ik lastig. En voorwaarden verbinden aan het doneren van geld is ook vragen om problemen. Laten we eerst maar eens zien of er een serieus plan op tafel kan komen voor het opzetten van zo'n aktie, of zoals jij het noemt het optuigen van zo'n kar. Daar wil ik best binnenkort met een aantal andere idealisten over praten!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Precies, alleen is dat overleg met Feyenoord denk ik lastig. En voorwaarden verbinden aan het doneren van geld is ook vragen om problemen. Laten we eerst maar eens zien of er een serieus plan op tafel kan komen voor het opzetten van zo'n aktie, of zoals jij het noemt het optuigen van zo'n kar. Daar wil ik best binnenkort met een aantal andere idealisten over praten!
Jan, ik denk dat je gelijk kunt hebben , echter dit zijn problemen voor later, als we geen geld bij elkaar krijgen hebben we dit probleem ook niet, hebben we het geld wel dan denken we verder oftwel hier wordt vooraf over nagedacht in het strategisch plan
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Precies, alleen is dat overleg met Feyenoord denk ik lastig. En voorwaarden verbinden aan het doneren van geld is ook vragen om problemen. Laten we eerst maar eens zien of er een serieus plan op tafel kan komen voor het opzetten van zo'n aktie, of zoals jij het noemt het optuigen van zo'n kar. Daar wil ik best binnenkort met een aantal andere idealisten over praten!
Wat voorwaarden betreft zal je de angst bij Feyenoord weg moeten nemen. En iemand van Feyenoord laten participeren is wel handig, zonde als je er tijd in stopt, en je ideeen zijn al uitgedacht en afgeschoten of geimplementeerd. En als je echt met een serieuze denktank komt, dan moet er wel te praten zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:51   quote  deeplink  
De BN-er kan de AFGEVAARDIGE zijn!!!Heeft veel meer impact en PR aan zijn/haar kont hangen, dan dat wij met bleke koppies vriendelijk ontvangen worden en worden afgeserveerd met 5 minuten geklets en een kop koffie met de materiaalman.
En dit is maar 1 actie.

HET GAAT OM DE BN-er!!! WOUTERRRRRR BOSSS...JAN MARIJNISSEN....?????
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:53   quote  deeplink  
mail Bos zou ik zeggen
vanuit je hart en vertel hem wat de supporters bezighoud niet geschoten altijd mis
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:
De BN-er kan de AFGEVAARDIGE zijn!!!Heeft veel meer impact en PR aan zijn/haar kont hangen, dan dat wij met bleke koppies vriendelijk ontvangen worden en worden afgeserveerd met 5 minuten geklets en een kop koffie met de materiaalman.
En dit is maar 1 actie.

HET GAAT OM DE BN-er!!! WOUTERRRRRR BOSSS...JAN MARIJNISSEN....?????
Henk , er wordt door Els een competentie genoemd welke we nodig hebben op het andere topic

Als we Els nu mee kunnen laten denken op andere topic dan zitten we op 1 lijn
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:53 schreef waakzame het volgende:
mail Bos zou ik zeggen
vanuit je hart en vertel hem wat de supporters bezighoud niet geschoten altijd mis
schieten doe je 1 keer en wel overdacht, is hetzelfde als een kans in het voetbal
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:
De BN-er kan de AFGEVAARDIGE zijn!!!Heeft veel meer impact en PR aan zijn/haar kont hangen, dan dat wij met bleke koppies vriendelijk ontvangen worden en worden afgeserveerd met 5 minuten geklets en een kop koffie met de materiaalman.
En dit is maar 1 actie.

HET GAAT OM DE BN-er!!! WOUTERRRRRR BOSSS...JAN MARIJNISSEN....?????
Jij moet een zeer gemotiveerde BN'er op het oog hebben, want anders gaat je dit niet lukken. Er zijn er maar weinig die bereid zijn zoveel tijd te stoppen in Feyenoord als wij. Ik zou meer vertrouwen op een goede gesprekspartner uit de groep van bv het forum, of, als je met een van hen op goede voet staat, een bn die afgelopen jaren ambassadeur van Feyenoord is geweest. Die kent de ins en outs al, en heeft connecties binnen de club. Je kunt bv aan de huidige ambassadeur denken, die lijkt me redelijk benaderbaar. Maar je moet zelf met een goed plan komen. Nomaals, ik ben best bereid om er tijd in te stoppen, maar dan moet het kans van slagen hebben, en dan wil ik dus eerst heel goed weten wie mijn medestanders zijn. Een paar posts op een internetforum is niet voldoende.
waakzame
 waakzame - vrijdag 27 augustus 2010 - 23:58   quote  deeplink  
meestal is uit het hart spontaan en ligt er gevoel in

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!









0.0099630