BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zondag 10 oktober 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 13:58 schreef Mokkum het volgende:
Blijven zoeken, maar wie gaat er investeren in iets wat hard ten onder gaat! Niemand gooit geld in een bodemloze put!
opgeneusd
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 10 oktober 2010 - 15:26   quote  deeplink  
Fredje gewoon f normaal doen en anders gewoon oprotten mafkees
siebel
 siebel - zondag 10 oktober 2010 - 15:44   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat er veel steun zal komen vanuit de achterban voor een dergelijk reddingsplan voor feyenoord. Alleen het organiseren alsmede de uitvoering daarvan lijkt mij een heel lastig verhaal. Ik weet mij nog heel goed het jaar 2008 de naam Rogan Taylor te herinneren. Die had een heel andere visie om zijn liverpool te gaan redden, dan wat hierboven allemaal is geopperd. Overigens lijkt mij dat niet dé visie om feyenoord een hand toe te willen reiken in deze zware tijden. Alhoewel.. qua media hype eromheen kan in mijn ogen zeker wel helpen. Kracht van zulke acties geven vaak de doorslag in de draagkracht die er aanwezig is. Ik lees veel reactie's van joh hoe wil je dit aanpakken, het lukt je nooit,het bestuur werkt toch niet mee, niemand neemt je serieus, hoe bereik je het grote publiek? Dat kan wel kloppen maar niets is onmogelijk, in mijn ogen denk ik ook dat als er een groot geldbedrag opgehaald zou worden , wat in de media bekend wordt gemaakt, het bestuur in deze fase dit echt niet naast zich neer kan leggen. Daarnaast als ik al gauw op hyves feyenoord in tik zie ik al een hyve van 107553 leden, hoe bedoel je een betere start kun je niet hebben? Grote feyenoord iconen kunnen ook helpen als deze bereidt zijn op wat voor manier een hand toe te willen reiken, dan heb ik het niet over een vorm van gelddonering. Ik denk dan al snel aan moulijn en gyan die beide al in de media hun bezordheid hebben uitgesproken, een gyan lijkt mij niet zo moeilijk te benaderen, kwestie van het trainingscomplex leonidas op te zoeken/contact op te nemen. Vergeet overigens niet dat er volgens sommige schattingen 1,7 miljoen mensen feyenoord een warm hart toedragen, daar waar ik het dan alleen over nederland heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 oktober 2010 door siebel --
Els
 Els - maandag 11 oktober 2010 - 09:37   quote  deeplink  
Wat waren de ideeen van Taylor?
fredje
 fredje - maandag 11 oktober 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 15:26 schreef Ronnie W het volgende:
Fredje gewoon f normaal doen en anders gewoon oprotten mafkees
Feyenoord is al jaren in een financieel crisis. En nu heeft Milo het licht gezien met zijn miljoenen omzet!!!En de jaren daarvoor???
Ik word ziek van al die gasten die zogenaamd Feyenoord willen helpen.
Hier lekker interesant zitten doen?
Geen woorden maar daden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een omzet van 1.2 miljoen per jaar en in 1 week 100.000 gecashed?
Koop een Spits voor Feyenoord zou ik zeggen!!!! Milo heeft blokland niet nodig!!
HAHA
sevillana
 sevillana - maandag 11 oktober 2010 - 17:37   quote  deeplink  
over cashen gesproken;

Cardiff City laat weten dat er geen problemen zijn met Feyenoord over de transfersom van Glenn Loovens. De Rotterdammers maakten onlangs een openstaande schuld kenbaar.

Feyenoord maakte de situatie aanhangig bij de FIFA, aangezien het nog een half miljoen euro tegoed zegt te hebben van Cardiff. Dit bedrag zou het rechtmatige percentage zijn van de transfersom die Cardiff ontving voor Loovens' vertrek naar Celtic, anderhalf jaar geleden.

Cardiff laat echter weten dat er volgens hen geen probleem is. "We zijn hard bezig met het aflossen van openstaande schulden, maar met Feyenoord hebben we al een betalingsafspraak", aldus een verklaring van de club tegenover The People.

Bron: VoetbalPrimeur.nl
JanM
 JanM - maandag 11 oktober 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 16:20 schreef fredje het volgende:

[..]

Feyenoord is al jaren in een financieel crisis. En nu heeft Milo het licht gezien met zijn miljoenen omzet!!!En de jaren daarvoor???
Ik word ziek van al die gasten die zogenaamd Feyenoord willen helpen.
Hier lekker interesant zitten doen?
Geen woorden maar daden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een omzet van 1.2 miljoen per jaar en in 1 week 100.000 gecashed?
Koop een Spits voor Feyenoord zou ik zeggen!!!! Milo heeft blokland niet nodig!!
HAHA
Mannen, stoppen met elkaar afzeiken zou ik zeggen en samen de schouders eronder. Fred heeft gelijk dat Milo de tent beter 51 weken per jaar dicht kan doen als hij in één week een ton kan verdienen bij een jaaromzet van 1,2 miljoen en Milo probeert het in ieder geval en zet zich met een paar anderen keihard in om iets voor elkaar te krijgen. Respect daarvoor!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 oktober 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 16:20 schreef fredje het volgende:

[..]

Feyenoord is al jaren in een financieel crisis. En nu heeft Milo het licht gezien met zijn miljoenen omzet!!!En de jaren daarvoor???
Ik word ziek van al die gasten die zogenaamd Feyenoord willen helpen.
Hier lekker interesant zitten doen?
Geen woorden maar daden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een omzet van 1.2 miljoen per jaar en in 1 week 100.000 gecashed?
Koop een Spits voor Feyenoord zou ik zeggen!!!! Milo heeft blokland niet nodig!!
HAHA
Zij doen tenminste wat!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2010 door Leon FR1908 --
henkie1969
 henkie1969 - maandag 11 oktober 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 oktober 2010 - 17:05 schreef Milo het volgende:
de naam van de "nieuwe" stichting: Bram red Feyenoord!
Gadverdamme...
wat een ongelofelijk zelfbevlekking hier...

redt bram in zijn eentje Feyenoord dan?
henkie1969
 henkie1969 - maandag 11 oktober 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 - 13:12 schreef Ronnie W het volgende:
Fredje opzouten of gewoon een donatie doen
Anders gewoon weg blijven negatieveling

je zou er raar van staan te kijken als Blokland wel kwam.

Bram kan veel grote mensen binnen Feyenoord en hij neemt tenminste initiatief om Feyenoord een steun in de rug te geven.

Wees eens positief en denk gewoon eens mee
waarom wordt hier al maanden over geluld en wordt er niets gedaan?

ben benieuwd de 30e....zal ook wel niet doorgaan
henkie1969
 henkie1969 - maandag 11 oktober 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 16:20 schreef fredje het volgende:

[..]

Feyenoord is al jaren in een financieel crisis. En nu heeft Milo het licht gezien met zijn miljoenen omzet!!!En de jaren daarvoor???
Ik word ziek van al die gasten die zogenaamd Feyenoord willen helpen.
Hier lekker interesant zitten doen?
Geen woorden maar daden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een omzet van 1.2 miljoen per jaar en in 1 week 100.000 gecashed?
Koop een Spits voor Feyenoord zou ik zeggen!!!! Milo heeft blokland niet nodig!!
HAHA
ben het helemaal met je eens....opeens vind iedereen zichzelf hier heel belangrijk
en serieuze hulp? ik moet het nog zien gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 oktober 2010 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 18:31 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

waarom wordt hier al maanden over geluld en wordt er niets gedaan?

ben benieuwd de 30e....zal ook wel niet doorgaan
huhh maar jij zou toch iedereen een officiele uitnodiging sturen???
Milo
 Milo - maandag 11 oktober 2010 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 18:30 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Gadverdamme...
wat een ongelofelijk zelfbevlekking hier...

redt bram in zijn eentje Feyenoord dan?
nee maar bram heeft een ernstige ziekte die waarschijnlijk zijn dood wordt
siebel
 siebel - maandag 11 oktober 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 09:37 schreef Els het volgende:
Wat waren de ideeen van Taylor?
Hieronder artikel van Taylor:

Fans willen FC Liverpool kopen
01/02/2008 in Sport by Vincent Leenders | No comments

De fans van The Reds zijn het zat dat hun club, FC Liverpool, in handen is van de steenrijke Amerikanen George Gillett en Tom Hicks. Onder de naam The Share Liverpool FC Group hopen zij van 100.000 supporters uit de hele wereld geld te krijgen om beide heren voor 670 miljoen euro uit te kopen. Onder aanvoering van Rogan Taylor maken de fanatieke supporters zich grote zorgen over de sportieve toekomst van de club. Ze vinden het de hoogste tijd dat de club wordt gecontroleerd door fans, zoals in Duitsland en Spanje, o.a. CF de Barcelona, al vaker het geval is. Het motto is: Become one of the 100,000 club owners and we guarantee youll never walk alone.

Daar zeg ik dan ook expliciet bij dat dit NIET de manier voor een club als feyenoord is. Lees daarom bovenstaande post van mij nog een keer door om eventuele misstanden te voorkomen. Qua media aandacht zal z'n reddingsplan wel zeker goed doen, vooral als je naar de supportersaanhang wereldwijd kijkt die feyenoord met zich meedraagt.

Trouwens bovenstaande group bestaat nog steeds (zojuist opgezocht). Misschien handig om daar een kijkje te nemen, bijv. wat voor soort bestuursleden in deze group 'actief' zijn? ( Las namelijk iets over een stichting oprichten?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 oktober 2010 door siebel --
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 oktober 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Nou. Ook de laatste keer dat ik dit topic open.
Mijn god wat bestaan er ook mongolen onder de "supporters" zeg.
En ja sorry als ik hiermee de mongolen beledig.
sevillana
 sevillana - maandag 11 oktober 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 18:30 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Gadverdamme...
wat een ongelofelijk zelfbevlekking hier...

redt bram in zijn eentje Feyenoord dan?
ongetwijfeld niet in z'n eentje, maar wel iemand die het voortouw heeft genomen dus

RESPECT voor Bram!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 oktober 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 20:55 schreef sevillana het volgende:

[..]

ongetwijfeld niet in z'n eentje, maar wel iemand die het voortouw heeft genomen dus

RESPECT voor Bram!
.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 oktober 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Gaat niet goed hier....
Hou het bij het onderwerp, zij die het niet zien zitten, vragen aandacht en krijgen dat ook nog.
Zonde. Niet intrappen, niet initiatief laten ontmoedigen.
crnal
 crnal - maandag 11 oktober 2010 - 22:16   quote  deeplink  
Absoluut eens met FR Henk laten we het bij het onderwerp houden.
sevillana
 sevillana - maandag 11 oktober 2010 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 22:16 schreef crnal het volgende:
Absoluut eens met FR Henk laten we het bij het onderwerp houden.
on topic;

bram - zaterdag 25 september 2010 - 11:24

quote

oproep:ik stel voor om op zaterdag 30 oktober met elkaar om de tafel te gaan.
met name nodig ik uit,els,stylzz,hotjumper,ronny w en een ieder die iets wezenlijks kan bijdragen,dan gaat het met name om webdesign ed.
als locatie stel ik voor:ac bodegraven is centraal in het land,uiteraard zijn andere suggesties welkom.
mijn idee is om dan rond kerst met concrete plannen te komen.
samenwerking met anderen zou ik op voorhand niet uitsluiten
(behalve fsv)ik hoop op reacties ,gr.bram

unquote

respect voor Bram!
de flh
 de flh - maandag 11 oktober 2010 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 23:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

on topic;

bram - zaterdag 25 september 2010 - 11:24

quote

oproep:ik stel voor om op zaterdag 30 oktober met elkaar om de tafel te gaan.
met name nodig ik uit,els,stylzz,hotjumper,ronny w en een ieder die iets wezenlijks kan bijdragen,dan gaat het met name om webdesign ed.
als locatie stel ik voor:ac bodegraven is centraal in het land,uiteraard zijn andere suggesties welkom.
mijn idee is om dan rond kerst met concrete plannen te komen.
samenwerking met anderen zou ik op voorhand niet uitsluiten
(behalve fsv)ik hoop op reacties ,gr.bram

unquote

respect voor Bram!
Natuurlijk krijgt Bram respect, meeer dan dat zelfs.. een jaar geleden steunde ik ze ook al.. en ik ben ook al lang fan van die liverpool-actie...

Maar het is gewoon niet professioneel om die stichting te noemen naar iemand die het voortouw neeemt.
Milo
 Milo - dinsdag 12 oktober 2010 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 23:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Natuurlijk krijgt Bram respect, meeer dan dat zelfs.. een jaar geleden steunde ik ze ook al.. en ik ben ook al lang fan van die liverpool-actie...

Maar het is gewoon niet professioneel om die stichting te noemen naar iemand die het voortouw neeemt.
Dat was een idee van mij! kreeg 5 min daarvoor van Brammetje te horen dat zijn slokdarm kanker ook zijn stembanden heeft bereikt! dat deed even pijn, als je niks weet ga dan geen dingen roepen!

Bram is mijn held! als Bram het niet mocht halen dan zou het een eer zijn om de stichting naar hem te vernoemen, mijn idee.

Bram je bent mijn grote Feyenoord held!

Bram we gaan er alles doen, om je plan te laten slagen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 oktober 2010 - 09:35   quote  deeplink  
Precies!
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 oktober 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 09:35 schreef hotjumper het volgende:
Precies!
eens!
craven
 craven - dinsdag 12 oktober 2010 - 12:27   quote  deeplink  
+2
gekzat
 gekzat - dinsdag 12 oktober 2010 - 12:31   quote  deeplink  
hallo,

Ik lees altijd mee en post bijna nooit iets. Ik heb geen verstand van BV's opzetten ik heb al helemaal geen verstand van websites bouwen. Financieel gebied weet ik ook helemaal niks. Dit is de reden dat ik niks te zoeken heb op 30 oktober waar jullie elkaar gaan ontmoeten. Maar wat wil ik graag elke maand geld over maken naar een rekening. Ik ben in de gelukkige positie dat ik wat over heb en wil daar graag gebruik van maken voor mijn feyenoord.

Maar wat word ik moe van gasten zoals Fredje en Henkie wat een doemdenkers zijn jullie BAH

Milo,els,stylzz,hotjumper,ronny w en mensen die ik vergeten ben

Ik hoop dat er 30 oktober goed nieuws uitkomt(in ieder geval een begin) en ik weet zeker dat het goed gaat komen

En de naam met uitleg van milo helemaal mee eens. Hij is begonnen op dit forum als allereerste met het opstarten van een BV waar hij tegen heel veel dingen is aangelopen klaar uit.

Bram beterschap man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 oktober 2010 door gekzat --
Els
 Els - dinsdag 12 oktober 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Ik laat me niet afleiden, mijn doel staat vast. En ik ben er van overtuigd dat de juiste mensen de schouders eronder willen zetten.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 12 oktober 2010 - 12:43   quote  deeplink  
je kan het niet met me eens zijn, maar de financiele problemen zijn al een jaartje of 3 bezig, en nooit heeft iemand de moeite genomen om op te staan om een echt plan te starten. En nu 'opeens' staat iedereen voorop om zichzelf heel belangrijk te gaan vinden en 'iets' te gaan doen om Feyenoord te helpen. Leuk innitiatief, alleen wordt er al maanden over gepraat en komt er totaal NIETS van de grond, en maar klagen over Feyenoord dat alles zo lang moet duren....je zou juist van deze mensen verwachten dat ze begrip zouden hebben dat je niet alles in 1 keer naar buiten kan brengen. En dan de naam die wordt geopperd voor deze stichting...ik vind dit echt schandalig. Met zo'n naam doe je alle andere supporters te kort die financieel willen helpen. Ik hou niet van deze zelfverheerlijking, al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat dit idee niet van Bram zelf afkomstig is. Dus val ik Bram hier niet over aan.
Verder hou ik er niet van als mensen hier lopen te roepen hoe "goed" ze zijn in de maatschappij, met tonnen omzet en heel veel geld achter de hand....wat schiet Feyenoord daar mee op als jullie dat constant roepen?
Verder het plan van Bram om FSV buitenspel te zetten vind ik een gemiste kans.
In plaats van samenwerken ga je mensen buitensluiten, dat moet je in tijd van nood nooit doen.
Ik ben niet tegen het plan, maar ik moet het eerst nog maar eens zien. Mocht het echt iets worden wil ik best iets storten, maar voorlopig vertrouw ik het niet.
Sorry daarvoor.....
Els
 Els - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 12:43 schreef henkie1969 het volgende:
je kan het niet met me eens zijn, maar de financiele problemen zijn al een jaartje of 3 bezig, en nooit heeft iemand de moeite genomen om op te staan om een echt plan te starten. En nu 'opeens' staat iedereen voorop om zichzelf heel belangrijk te gaan vinden en 'iets' te gaan doen om Feyenoord te helpen. Leuk innitiatief, alleen wordt er al maanden over gepraat en komt er totaal NIETS van de grond, en maar klagen over Feyenoord dat alles zo lang moet duren....je zou juist van deze mensen verwachten dat ze begrip zouden hebben dat je niet alles in 1 keer naar buiten kan brengen. En dan de naam die wordt geopperd voor deze stichting...ik vind dit echt schandalig. Met zo'n naam doe je alle andere supporters te kort die financieel willen helpen. Ik hou niet van deze zelfverheerlijking, al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat dit idee niet van Bram zelf afkomstig is. Dus val ik Bram hier niet over aan.
Verder hou ik er niet van als mensen hier lopen te roepen hoe "goed" ze zijn in de maatschappij, met tonnen omzet en heel veel geld achter de hand....wat schiet Feyenoord daar mee op als jullie dat constant roepen?
Verder het plan van Bram om FSV buitenspel te zetten vind ik een gemiste kans.
In plaats van samenwerken ga je mensen buitensluiten, dat moet je in tijd van nood nooit doen.
Ik ben niet tegen het plan, maar ik moet het eerst nog maar eens zien. Mocht het echt iets worden wil ik best iets storten, maar voorlopig vertrouw ik het niet.
Sorry daarvoor.....
Ik vind het jammer dat je deze mening bent toegedaan, maar het is uiteraard je goed recht, en misschien krijg je ook wel gelijk. Het is namelijk niet makkelijk om zoiets op te zetten, als het absoluut je expertise niet is, en je ook nog zoiets als werk en een sociaal leven hebt. De afgelopen jaren heeft Feyenoord grote financiele problemen, en zijn er verschillende initiatieven geweest om die problemen op te lossen. Allemaal met wisselend succes. De oplossingen van Feyenoord (Talentpools) hebben de problemen tijdelijk opgelost, maar leveren in de toekomst (nu!) weer grote problemen op, het initiatief van het FSV heeft te weinig opgeleverd, en over hun huidige actie hoor je weinig, en daarnaast heeft Feyenoord zich er opzichtig van afgekeerd. Wij zagen de problemen groter worden en de club kapot gaan. Dat gaat mij, en velen met mij, aan het hart. Je kunt me naief noemen, dat ben ik waarschijnlijk ook wel, maar ik wil niet over 3 jaar in de krant lezen dat faillisement voor Feyenoord is aangevraagd, en dan beseffen dat ik niets gedaan cq geprobeerd heb. Zo zijn er meer op dit forum, misschien lukt het niet, maar stel dat het wel lukt, mooier kan toch niet, dat er vanuit de supporters de hulp voor Feyenoord komt. Dat is met de heer van Blokland toch ook zo, een supporter met geld, die het niet meer aan kan zien, dan z'n club kapot gaat. Samen sterk!
Ik begrijp ook dat je denkt, dat er de afgelopen tijd niets gebeurd is. Is niet helemaal waar, maar dat wat er gebeurt, gebeurt achter de schermen, omdat in mijn ogen de kans op succes dan groter is. Helaas heeft Feyenoord, bij monde van de heer Gudde, al 2 keer laten weten geen prijs te stellen op dit initiatief. Dat is wel een erg complicerende factor, en daar moet een oplossing voor gevonden worden.
Ik hoef de redder van Feyenoord niet te zijn, en, hoewel ik hem niet ken, denk ik dat Bram er zo ook niet in staat. Ik denk dat het voor de meesten geldt, dat redding van Feyenoord voldoende is, en dat we daar geen credits voor hoeven.
Ik weet niet wat jouw doelstelling met jouw posts is, je bent tot nog toe redelijk negatief, als je doelstelling is om ons op deze manier op te porren, zodat het plan doorgaat: goed bedoeld, maar onnodig, we gaan toch wel door. Is de doelstelling om ons te ontmoedigen: vergeefse moeite, we gaan toch wel door.
Als ik nog iets over het hoofd zie, laat me weten!
Milo
 Milo - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 12:43 schreef henkie1969 het volgende:
je kan het niet met me eens zijn, maar de financiele problemen zijn al een jaartje of 3 bezig, en nooit heeft iemand de moeite genomen om op te staan om een echt plan te starten. En nu 'opeens' staat iedereen voorop om zichzelf heel belangrijk te gaan vinden en 'iets' te gaan doen om Feyenoord te helpen. Leuk innitiatief, alleen wordt er al maanden over gepraat en komt er totaal NIETS van de grond, en maar klagen over Feyenoord dat alles zo lang moet duren....je zou juist van deze mensen verwachten dat ze begrip zouden hebben dat je niet alles in 1 keer naar buiten kan brengen. En dan de naam die wordt geopperd voor deze stichting...ik vind dit echt schandalig. Met zo'n naam doe je alle andere supporters te kort die financieel willen helpen. Ik hou niet van deze zelfverheerlijking, al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat dit idee niet van Bram zelf afkomstig is. Dus val ik Bram hier niet over aan.
Verder hou ik er niet van als mensen hier lopen te roepen hoe "goed" ze zijn in de maatschappij, met tonnen omzet en heel veel geld achter de hand....wat schiet Feyenoord daar mee op als jullie dat constant roepen?
Verder het plan van Bram om FSV buitenspel te zetten vind ik een gemiste kans.
In plaats van samenwerken ga je mensen buitensluiten, dat moet je in tijd van nood nooit doen.
Ik ben niet tegen het plan, maar ik moet het eerst nog maar eens zien. Mocht het echt iets worden wil ik best iets storten, maar voorlopig vertrouw ik het niet.
Sorry daarvoor.....
1 Bram is al heel lang bezig, ik weet dat er een aantal grote jongens wilde storten en dat waren geen misselijke bedragen.
2 de naam van de stichting riep ik vanuit emotie.
3 mijn omzet heb ik verteld omdat ik verstand had van een garnaal! een garnaal verdiend minder, dat ik af en toe wat grof ben ach dat komt omdat ik thuis niks te vertelen heb.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik hoef de redder van Feyenoord niet te zijn, en, hoewel ik hem niet ken, denk ik dat Bram er zo ook niet in staat. Ik denk dat het voor de meesten geldt, dat redding van Feyenoord voldoende is, en dat we daar geen credits voor hoeven.
Ik weet niet wat jouw doelstelling met jouw posts is, je bent tot nog toe redelijk negatief, als je doelstelling is om ons op deze manier op te porren, zodat het plan doorgaat: goed bedoeld, maar onnodig, we gaan toch wel door. Is de doelstelling om ons te ontmoedigen: vergeefse moeite, we gaan toch wel door.
Als ik nog iets over het hoofd zie, laat me weten!
Ik ben het echt wel met je eens dat er iets gedaan moet worden, maar waarom wordt hier constant aan persoonsverheerlijking gedaan? Als ik iedereen hier moet geloven zitten hier alleen maar ontzettend rijke personen. Dat is op zich prima, maar geloven doe ik het niet, maar dat hoeft ook niet. Waar het mij om gaat is dat Dhr. Blokland (echt rijk) zich nooit in de pers of waar dan ook uitlaat over wat hij doet voor Feyenoord, maar lekker achter de schermen blijft. En hier wordt gedaan alsof de echte supporters hier op dit forum zitten en dat ze het allemaal goed bedoelen met Feyenoord. Het zal best zo zijn, maar ik hou er gewoon niet van dat dat constant geroepen wordt. Is iemand die een uitkering heeft en wel een seizoenskaart bij elkaar weten te schrapen een mindere supporters dan diegene die hier zo hard lopen te roepen dat "ze zo gewedlig rijk zijn"?
Ik ben namelijk van mening van niet. En dat kom ik hier nergens tegen. Dus ja, ik zorg voor wat negatieve voeding, maar wel goedbedoeld, omdat ik van mening bent dat je beter stil kan zijn over je "rijkdom" en Feyenoord echt helpt dan hier gaan roepen en (voorlopig) niets doen.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat er echt wat gedaan wordt.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:23 schreef Milo het volgende:

[..]

1 Bram is al heel lang bezig, ik weet dat er een aantal grote jongens wilde storten en dat waren geen misselijke bedragen.
2 de naam van de stichting riep ik vanuit emotie.
3 mijn omzet heb ik verteld omdat ik verstand had van een garnaal! een garnaal verdiend minder, dat ik af en toe wat grof ben ach dat komt omdat ik thuis niks te vertelen heb.
1. Al storten ze 1 euro, als anderhalf miljoen Feyenoordsupporters dit doen heb je ook een leuk bedrag
2. de naam vindt ik persoonlijk belachelijk, hiermee doe je andere supporters te kort (zie eerdere post)
3. dus je verstand is gekoppeld aan je 'rijkdom' ?
Milo
 Milo - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:08 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je deze mening bent toegedaan, maar het is uiteraard je goed recht, en misschien krijg je ook wel gelijk. Het is namelijk niet makkelijk om zoiets op te zetten, als het absoluut je expertise niet is, en je ook nog zoiets als werk en een sociaal leven hebt. De afgelopen jaren heeft Feyenoord grote financiele problemen, en zijn er verschillende initiatieven geweest om die problemen op te lossen. Allemaal met wisselend succes. De oplossingen van Feyenoord (Talentpools) hebben de problemen tijdelijk opgelost, maar leveren in de toekomst (nu!) weer grote problemen op, het initiatief van het FSV heeft te weinig opgeleverd, en over hun huidige actie hoor je weinig, en daarnaast heeft Feyenoord zich er opzichtig van afgekeerd. Wij zagen de problemen groter worden en de club kapot gaan. Dat gaat mij, en velen met mij, aan het hart. Je kunt me naief noemen, dat ben ik waarschijnlijk ook wel, maar ik wil niet over 3 jaar in de krant lezen dat faillisement voor Feyenoord is aangevraagd, en dan beseffen dat ik niets gedaan cq geprobeerd heb. Zo zijn er meer op dit forum, misschien lukt het niet, maar stel dat het wel lukt, mooier kan toch niet, dat er vanuit de supporters de hulp voor Feyenoord komt. Dat is met de heer van Blokland toch ook zo, een supporter met geld, die het niet meer aan kan zien, dan z'n club kapot gaat. Samen sterk!
Ik begrijp ook dat je denkt, dat er de afgelopen tijd niets gebeurd is. Is niet helemaal waar, maar dat wat er gebeurt, gebeurt achter de schermen, omdat in mijn ogen de kans op succes dan groter is. Helaas heeft Feyenoord, bij monde van de heer Gudde, al 2 keer laten weten geen prijs te stellen op dit initiatief. Dat is wel een erg complicerende factor, en daar moet een oplossing voor gevonden worden.
Ik hoef de redder van Feyenoord niet te zijn, en, hoewel ik hem niet ken, denk ik dat Bram er zo ook niet in staat. Ik denk dat het voor de meesten geldt, dat redding van Feyenoord voldoende is, en dat we daar geen credits voor hoeven.
Ik weet niet wat jouw doelstelling met jouw posts is, je bent tot nog toe redelijk negatief, als je doelstelling is om ons op deze manier op te porren, zodat het plan doorgaat: goed bedoeld, maar onnodig, we gaan toch wel door. Is de doelstelling om ons te ontmoedigen: vergeefse moeite, we gaan toch wel door.
Als ik nog iets over het hoofd zie, laat me weten!
goed verwoord Els kan er niks aan toevoegen!
craven
 craven - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:26   quote  deeplink  
ik ben straatarm....
Els
 Els - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:23 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik ben het echt wel met je eens dat er iets gedaan moet worden, maar waarom wordt hier constant aan persoonsverheerlijking gedaan? Als ik iedereen hier moet geloven zitten hier alleen maar ontzettend rijke personen. Dat is op zich prima, maar geloven doe ik het niet, maar dat hoeft ook niet. Waar het mij om gaat is dat Dhr. Blokland (echt rijk) zich nooit in de pers of waar dan ook uitlaat over wat hij doet voor Feyenoord, maar lekker achter de schermen blijft. En hier wordt gedaan alsof de echte supporters hier op dit forum zitten en dat ze het allemaal goed bedoelen met Feyenoord. Het zal best zo zijn, maar ik hou er gewoon niet van dat dat constant geroepen wordt. Is iemand die een uitkering heeft en wel een seizoenskaart bij elkaar weten te schrapen een mindere supporters dan diegene die hier zo hard lopen te roepen dat "ze zo gewedlig rijk zijn"?
Ik ben namelijk van mening van niet. En dat kom ik hier nergens tegen. Dus ja, ik zorg voor wat negatieve voeding, maar wel goedbedoeld, omdat ik van mening bent dat je beter stil kan zijn over je "rijkdom" en Feyenoord echt helpt dan hier gaan roepen en (voorlopig) niets doen.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg en dat er echt wat gedaan wordt.
Ik denk dat wat jij als persoonsverheerlijking ziet, een emotionele reactie is op een vriend die iets heel ernstigs is overkomen. Ik doe niet aan persoonsverheerlijking, zelfs niet toen ik lang geleden puber was. En ik ben ook niet rijk.
En ja, je gaat ongelijk krijgen. Als dat ongelijk wat meer contouren gaat krijgen, doe je dan mee?
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:31 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk dat wat jij als persoonsverheerlijking ziet, een emotionele reactie is op een vriend die iets heel ernstigs is overkomen. Ik doe niet aan persoonsverheerlijking, zelfs niet toen ik lang geleden puber was. En ik ben ook niet rijk.
En ja, je gaat ongelijk krijgen. Als dat ongelijk wat meer contouren gaat krijgen, doe je dan mee?
als alles serieus op papier staat en veilig gesteld is : ja dan doe ik mee

en ik snap best dat alles inzake Bram gevoelig ligt, en daarom val ik Bram niet aan,
hij heeft het moelijk genoeg...maar ik blijf wel bij mijn standpunt.
Milo
 Milo - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:25 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

1. Al storten ze 1 euro, als anderhalf miljoen Feyenoordsupporters dit doen heb je ook een leuk bedrag
2. de naam vindt ik persoonlijk belachelijk, hiermee doe je andere supporters te kort (zie eerdere post)
3. dus je verstand is gekoppeld aan je 'rijkdom' ?
Henkie doe je dit nou om mij te irriteren? de naam is ontstaan vanuit emotie! als er iemand tegen je zegd dat hij naar de klote gaat is pijnlijk, wat kan mij die naam nou schelen!
En ja je hebt gelijk ik had nooit over bedragen moeten beginnen.
craven
 craven - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:38   quote  deeplink  
alle sceptische bedenkingen opzij gelegd, denk ik dat we moeten kijken naar waar het werkelijk omgaat. De naam van het fonds is opzich niet zo belangrijk als de zaak, al denk ik wel dat globaal gezien er beter voor een andere naam kan worden gekozen. Laten we okk in beschouw nemen dat zulke plannen niet 1,2 direkt uitvoerbaar zijn, dus zullen er meer overleggen moeten plaats vinden, voordat er uberhaubt gestart kan worden met zo,n fonds. Ik wens alle betrokkenen heel veel succes en wijsheid toe.
craven
 craven - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:38 schreef craven het volgende:
alle sceptische bedenkingen opzij gelegd, denk ik dat we moeten kijken naar waar het werkelijk omgaat. De naam van het fonds is opzich niet zo belangrijk als de zaak, al denk ik wel dat globaal gezien er beter voor een andere naam kan worden gekozen. Laten we ook in beschouwing nemen dat zulke plannen niet 1,2 direkt uitvoerbaar zijn, dus zullen er meer overleggen moeten plaats vinden, voordat er uberhaubt gestart kan worden met zo,n fonds. Ik wens alle betrokkenen heel veel succes en wijsheid toe.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:35 schreef Milo het volgende:

[..]

Henkie doe je dit nou om mij te irriteren? de naam is ontstaan vanuit emotie! als er iemand tegen je zegd dat hij naar de klote gaat is pijnlijk, wat kan mij die naam nou schelen!
En ja je hebt gelijk ik had nooit over bedragen moeten beginnen.
Milo,

Het is niet mijn bedoeling om wie dan ook te irriteren, alleen reageer ik ook wel eens emotioneel

en wat Bram betreft, uiteraard vind ik het kut wat hij mee maakt, en wens hem ook sterkte toe,
maar ik blijf erbij dat je juist in deze periode geen emotionele namen moet verzinnen, hou het zakelijk en simpel

emotie en "zaken" gaan heel moeilijk samen
Milo
 Milo - dinsdag 12 oktober 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 13:39 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Milo,

Het is niet mijn bedoeling om wie dan ook te irriteren, alleen reageer ik ook wel eens emotioneel

en wat Bram betreft, uiteraard vind ik het kut wat hij mee maakt, en wens hem ook sterkte toe,
maar ik blijf erbij dat je juist in deze periode geen emotionele namen moet verzinnen, hou het zakelijk en simpel

emotie en "zaken" gaan heel moeilijk samen
oke henkie, ;)

Die naam was natuurlijk een hersenspinsel, maar emotie en zaken gescheiden houden is voor mij geen enkel probleem, mijn vrouw en ik kunnen zakelijk elkaar nog weleens in de haren vliegen maar ik mag nog steeds bij haar in bed klimmen hahahahaha...........

Het is goed zo! ik hoop iets van bram te horen deze week.
en jullie op de hoogte te houden!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 oktober 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Henkie, nog even een toelichting wat betreft de FSV, ik zou ook het liefste zien dat iederéén mee doet aan een eventuele actie, maar de fsv vind hun eigen clubje belangrijker dan Feyenoord en de supporters. Verder was het initiële doel van het plan dat de opbrengst naar de aflossing van de schulden gaat en niet naar spelers of andere fratsen.
de flh
 de flh - dinsdag 12 oktober 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 09:11 schreef Milo het volgende:

[..]

Dat was een idee van mij! kreeg 5 min daarvoor van Brammetje te horen dat zijn slokdarm kanker ook zijn stembanden heeft bereikt! dat deed even pijn, als je niks weet ga dan geen dingen roepen!

Bram is mijn held! als Bram het niet mocht halen dan zou het een eer zijn om de stichting naar hem te vernoemen, mijn idee.

Bram je bent mijn grote Feyenoord held!

Bram we gaan er alles doen, om je plan te laten slagen!
Hoe moet ik nou weten dat ie zo ziek is. en als ik dat niet weet dan mag ik niks zeggen van je.. want alleen als je het wel weet dan kan je je mening geven. zo kan ik nooit iets zeggen.

Anywhay... dit verandert de zaak inderdaad.
tonnie 0599
 tonnie 0599 - woensdag 13 oktober 2010 - 09:07   quote  deeplink  
waarom niet een fonds waarin je feyenoord machtig een jaar lang een staatslot af te schrijven stel dat er 20.000 meedoen dan moet daar in een jaar toch een megabedrag bij elkaar komen???
Milo
 Milo - woensdag 13 oktober 2010 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 - 23:28 schreef de flh het volgende:

[..]

Hoe moet ik nou weten dat ie zo ziek is. en als ik dat niet weet dan mag ik niks zeggen van je.. want alleen als je het wel weet dan kan je je mening geven. zo kan ik nooit iets zeggen.

Anywhay... dit verandert de zaak inderdaad.
Iedereen mag zijn mening geven, maar Bram heeft op het Forum aangegeven niks meer te kunnen doen opdit moment.

En ik dacht dat er een hoop waren die dit wisten, maar goed, maakt niet uit.
Kom met een LEUKE naam voor de stichting!

Kom niet met onzin namem want dat zou ik niet waarderen en het zou ook respectloos zijn!
sevillana
 sevillana - woensdag 13 oktober 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 09:14 schreef Milo het volgende:

[..]

Iedereen mag zijn mening geven, maar Bram heeft op het Forum aangegeven niks meer te kunnen doen opdit moment.

En ik dacht dat er een hoop waren die dit wisten, maar goed, maakt niet uit.
Kom met een LEUKE naam voor de stichting!

Kom niet met onzin namem want dat zou ik niet waarderen en het zou ook respectloos zijn!
kwestie van "bij de les blijven"
bram
 bram - woensdag 13 oktober 2010 - 10:11   quote  deeplink  
net terug uit het ziekenhuis,alle met dit topic te maken hebbende zaken gelezen.het rood van woede stijgt mij naar de wangen,het door mij geopperde idee is aan alle kanten verkracht,enkele personen daar gelaten,wie dat zijn weten die mensen zelf wel.
dat mijn naam naar voren is gekomen heb ik zelf niet om gevraagd,ergo ik zou het ook absoluut niet willen.
de oorspronkelijke naam zou worden:WIJ DRAGEN FEYENOORD OP HANDEN:we zouden dan gebruik maken van de avatar vanStylzz.ik hoop dat het er van komt,maar als sommige mensen op deze voet verder gaan komt er niet veel van terecht,ik voel mij toch geroepen om de helpende hand toe te steken en zal daarvoor de mensen benaderen die het voort willen zetten.alvast een tip,google naar oprichten fonds en je krijgt heel veel goede info,alleen al daarmee kun je voorlopig vooruit.mocht er geld nodig zijn voor bepaalde dingen kunnen jullie altijd een beroep op mij doen,dat zal dan gelijk mijn eerste bijdrage zijn aan het fonds.mensen succes en ik hoor of zie het wel,mij aub niet bellen,ben mijn stem kwijt en dat is lastig communiceren,groet bram.
JanM
 JanM - woensdag 13 oktober 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:
Nou. Ook de laatste keer dat ik dit topic open.
Mijn god wat bestaan er ook mongolen onder de "supporters" zeg.
En ja sorry als ik hiermee de mongolen beledig.
Noem ze dan oelewappers, eikels, kastanjes of pannekoeken om maar een paar alternatieven te noemen! Allemaal veel beter dan het woord mongool dat overigens al jaren niet meer gebruikt wordt: Downies klint een stuk vriendelijker!
JanM
 JanM - woensdag 13 oktober 2010 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 - 10:11 schreef bram het volgende:
net terug uit het ziekenhuis,alle met dit topic te maken hebbende zaken gelezen.het rood van woede stijgt mij naar de wangen,het door mij geopperde idee is aan alle kanten verkracht,enkele personen daar gelaten,wie dat zijn weten die mensen zelf wel.
dat mijn naam naar voren is gekomen heb ik zelf niet om gevraagd,ergo ik zou het ook absoluut niet willen.
de oorspronkelijke naam zou worden:WIJ DRAGEN FEYENOORD OP HANDEN:we zouden dan gebruik maken van de avatar vanStylzz.ik hoop dat het er van komt,maar als sommige mensen op deze voet verder gaan komt er niet veel van terecht,ik voel mij toch geroepen om de helpende hand toe te steken en zal daarvoor de mensen benaderen die het voort willen zetten.alvast een tip,google naar oprichten fonds en je krijgt heel veel goede info,alleen al daarmee kun je voorlopig vooruit.mocht er geld nodig zijn voor bepaalde dingen kunnen jullie altijd een beroep op mij doen,dat zal dan gelijk mijn eerste bijdrage zijn aan het fonds.mensen succes en ik hoor of zie het wel,mij aub niet bellen,ben mijn stem kwijt en dat is lastig communiceren,groet bram.
Waardeloos dit Bram. En heel veel sterkte gewenst natuurlijk!

P.S. "Wij dragen Feyenoord op handen!" vind ik een geweldige naam.
craven
 craven - woensdag 13 oktober 2010 - 13:58   quote  deeplink  
eens +

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld, supporters zijn bereid !!









0.0113790