|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Gewoon de negatieve reacties negeren, stoppen ze vanzelf en verdergaan met de mensen die wel een echt Feyenoord hart hebben en er wel voor willen gaan om de club er boven op te helpen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 17:43 schreef Pietje1 het volgende:Gewoon de negatieve reacties negeren, stoppen ze vanzelf en verdergaan met de mensen die wel een echt Feyenoord hart hebben en er wel voor willen gaan om de club er boven op te helpen. zo is het !! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 - 13:57 schreef JanM het volgende:[..] Waardeloos dit Bram. En heel veel sterkte gewenst natuurlijk! P.S. "Wij dragen Feyenoord op handen!" vind ik een geweldige naam. dit vind ik ook een mooie |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
jazeker heb er vertrouwen in dat het van de grond komt. |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door El Aanmeldi -- |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 oktober 2010 door de flh -- |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
En, gaat het nog door de 30e?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja, in principe wel |
|
|
|
|
markw3
|
|
|
Heb het topic even doorgelezen, maar wat wordt in feite nou de 30e besproken dan? Hoor een aantal mensen over wat ideeën en eigenlijk niemand, die nou echt zegt wat er gaat gebeuren. Is het de 30e gewoon oriënterend kijken wat er mogelijk is, of worden er echt al beslissingen genomen?
Btw totaal niet negatief bedoelt, maar heb dit topic eigenlijk nooit gevolgd en lijkt me toch interessant genoeg om over mee te praten. |
|
|
|