BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep aan bestuur feyenoord!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
Geachte heren,

Denk is na jaren is het je eigen fans zieken en nu je eigen zender radio rijmond uit willen kleden. er komt een tijd dat ook deze hondstrouwe aanhang het de keel uithangt!

rijmond wordt beluistert door oudere mensen van 80 die niet meer naar het stadion kunnen of gehandicapten of mensen die geen euro hebben denk eens na als je in die veel te dure mercedes stapt!

feyenoord stop met het verzieken van je trouwe aanhang!

bijvoorbaat dank kale co!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:54   quote  deeplink  
www.lunaticnews.nl

We know...
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:54   quote  deeplink  
Tyft ff op met klagen hiero...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:56   quote  deeplink  
ja echt Rijnmond interesseert me geen zak, sorry, Feyenoord wel.
kale co
 kale co - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:
ja echt Rijnmond interesseert me geen zak, sorry, Feyenoord wel.
nee maar studio sport mij niet sorry hoor!het gaat mij om de mensen die niet kunnen naar de club
crnal
 crnal - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:58   quote  deeplink  
ben het met je eens kale co
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:57 schreef kale co het volgende:

[..]

nee maar studio sport mij niet sorry hoor!het gaat mij om de mensen die niet kunnen naar de club
Die kunnen toch eredivisie live kijken?
qwerto
 qwerto - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:04   quote  deeplink  
Rijnmond en Feyenoord horen gewoon bij elkaar dus daarom is het jammer als hety ophoud !
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:21   quote  deeplink  
tja het is heel moeilijk te accepteren dat we geen geld hebben,leer er mee leven de eerste 2 jaar,ga met dit soort zaken (oproepen tot onrust) voorzichtig om, en zie TV Rijnmond niet als een personificatie van een kleine zielige omroep.Zij hebben wel degelijk een flink budget,maar ja sla je kiest om showprogrammas te maken sla je de plank een beetje mis denk ik ,en de kosten die je daarvoor maakt kan je een groter bedrag betalen voor de tv/radio rechten.Maar we zijn bij RTV rijnmond al begonnen met stemming makerij (ook politiek doen ze dat graag anti PIM F en Wilders.maar dit ter zijde)Kortom er is geld alleen waar geef je dit aan uit EN IS RTV RIJNMOND FEYENOORD TROUW DAN ZIEN WE DAT WEL KASSA
kale co
 kale co - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 10:21 schreef piet de paler het volgende:
tja het is heel moeilijk te accepteren dat we geen geld hebben,leer er mee leven de eerste 2 jaar,ga met dit soort zaken (oproepen tot onrust) voorzichtig om, en zie TV Rijnmond niet als een personificatie van een kleine zielige omroep.Zij hebben wel degelijk een flink budget,maar ja sla je kiest om showprogrammas te maken sla je de plank een beetje mis denk ik ,en de kosten die je daarvoor maakt kan je een groter bedrag betalen voor de tv/radio rechten.Maar we zijn bij RTV rijnmond al begonnen met stemming makerij (ook politiek doen ze dat graag anti PIM F en Wilders.maar dit ter zijde)Kortom er is geld alleen waar geef je dit aan uit EN IS RTV RIJNMOND FEYENOORD TROUW DAN ZIEN WE DAT WEL KASSA
sorry hoor je snapt het ook echt niet he????
henkie1969
 henkie1969 - vrijdag 27 augustus 2010 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:50 schreef kale co het volgende:
Geachte heren,

Denk is na jaren is het je eigen fans zieken en nu je eigen zender radio rijmond uit willen kleden. er komt een tijd dat ook deze hondstrouwe aanhang het de keel uithangt!

rijmond wordt beluistert door oudere mensen van 80 die niet meer naar het stadion kunnen of gehandicapten of mensen die geen euro hebben denk eens na als je in die veel te dure mercedes stapt!

feyenoord stop met het verzieken van je trouwe aanhang!

bijvoorbaat dank kale co!
Radio Rijnmond is niet van Feyenoord, maar een publieke omroep, en publieke omroepen moeten ook betalen voor uitzendrechten (zie radio1 e.d.)
De eis van Feyenoord is dan ook gerechtvaardigd. Het leuke vind ik dat er nu hard geroepen wordt dat we vooral moeten letten op mensen die geen euro hebben terwijl een aantal jaar geleden een commerciele zender werd opgericht die miljoenen heeft betaald voor o.a. Feyenoord, en toen was Studio Sport zo goed. Ik heb liever een uitzending van anderhalf uur met 3 reclameblokken en dat het miljoenen meer oplevert, dan zoals het nu gaat met de NOS en Rijnmond. Zij betalen een schijntje voor het voetbal en daar is ondermeer Feyenoord de dupe van.
Had iedereen maar gewoon moeten kijken naar Talpa.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:03   quote  deeplink  
kale co wees dan sportief en waarom heb ik geen gelijk
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:03 schreef piet de paler het volgende:
kale co wees dan sportief en waarom heb ik geen gelijk
Ik denk eerder dat ie je post niet begrijpt, ik moest ook ff 2x lezen, want wat hebben Pim en Geert er nouweer mee te maken.
wasbeer73
 wasbeer73 - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Ging het nou echt zo slecht toen van de Herik er nog was? De schuld daarna is van 16 miljoen naar 40 miljoen gegaan.
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:15   quote  deeplink  
Gaan we zeker weer zingen met z'n allen, "kk'r" bestuur als een stel mongolen.
Ik heb ze toen ook rond mij heen gezien, zielig gewoon.
Dat helpt niets en helpt de spelers ook niet. Blijf club gewoon steunen in deze slechte tijd en kijk naar wat er op het veld staat. Hou dit komende jaren bij elkaar met een goede spits erbij en let maar op!!!!! Andere clubs kopen maar, maar dat houdt straks ook op!!!!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
de stemmig makerij van RTV Rijnmond ze zijn niet objectief , en dat gaat nu beginnen tegen feyenoord door diverse DJ is al geopperd dat Feyenoord geld moet gaan betalen omdat het zo slecht is
Dat bedoel ik met mijn mail.De mensen van RTV rijnmond leggen te veel hun eigen mening in berichtgeving
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:51   quote  deeplink  
Ze willen het niet snappen, Ronneke.
Milo
 Milo - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:15 schreef Ronneke het volgende:
Gaan we zeker weer zingen met z'n allen, "kk'r" bestuur als een stel mongolen.
Ik heb ze toen ook rond mij heen gezien, zielig gewoon.
Dat helpt niets en helpt de spelers ook niet. Blijf club gewoon steunen in deze slechte tijd en kijk naar wat er op het veld staat. Hou dit komende jaren bij elkaar met een goede spits erbij en let maar op!!!!! Andere clubs kopen maar, maar dat houdt straks ook op!!!!!
is goed! gudde is een held was ik vergeten, kkr bestuur!
KKL
 KKL - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:10 schreef wasbeer73 het volgende:
Ging het nou echt zo slecht toen van de Herik er nog was? De schuld daarna is van 16 miljoen naar 40 miljoen gegaan.
dat noemen ze rente!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:51 schreef FR-Henk het volgende:
Ze willen het niet snappen, Ronneke.
Zucht..............., echt niet he? hahahaha.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:01   quote  deeplink  
wat ik nooit begrijp dat de Shell (nu weer als hoofdkantoor Rotterdam ) of andere grote bedrijven MATEX enzv welke niet zo te lijden hebben van de recessie niet zich melden als sponsor.Mijn vraag is dan ook komt dit echt door het bestuur en hoe ziet dat bestuur er nu uit.Bovendien wat is het voordeel als de amateur tak erbij komt is dat positief of maakt dit allemaal geen hol uit
KKL
 KKL - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 13:01 schreef piet de paler het volgende:
wat ik nooit begrijp dat de Shell (nu weer als hoofdkantoor Rotterdam ) of andere grote bedrijven MATEX enzv welke niet zo te lijden hebben van de recessie niet zich melden als sponsor.Mijn vraag is dan ook komt dit echt door het bestuur en hoe ziet dat bestuur er nu uit.Bovendien wat is het voordeel als de amateur tak erbij komt is dat positief of maakt dit allemaal geen hol uit
ten eerste betaald Feyenoord geen huur meer voor de Kuip.

dat scheelt miljoenen op jaar basis
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:07   quote  deeplink  
KKL dat zou toch dit jaar gaan gebeuren
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 13:01 schreef piet de paler het volgende:
wat ik nooit begrijp dat de Shell (nu weer als hoofdkantoor Rotterdam ) of andere grote bedrijven MATEX enzv welke niet zo te lijden hebben van de recessie niet zich melden als sponsor.Mijn vraag is dan ook komt dit echt door het bestuur en hoe ziet dat bestuur er nu uit.Bovendien wat is het voordeel als de amateur tak erbij komt is dat positief of maakt dit allemaal geen hol uit
Dat soort bedrijven willen alleen dingen sponsoren met een internationale uitstraling.
Net zoals bijvoorbeeld de ING.
craven
 craven - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
en het NEM?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door craven --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 27 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 13:06 schreef KKL het volgende:

[..]

ten eerste betaald Feyenoord geen huur meer voor de Kuip.

dat scheelt miljoenen op jaar basis
Levert meer op dan de eufa league.
crnal
 crnal - vrijdag 27 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Maak een spandoek GIRO 666, gelijk een signaal voor iedereen.
Komt zeker op tv
KKL
 KKL - vrijdag 27 augustus 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 14:35 schreef crnal het volgende:
Maak een spandoek GIRO 666, gelijk een signaal voor iedereen.
Komt zeker op tv
ECHO? volgens mij zit dit forum ook in een put.....lees steeds hetzelfde
crnal
 crnal - vrijdag 27 augustus 2010 - 14:43   quote  deeplink  
volgens mij steeds hetzelfde?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Oproep aan bestuur feyenoord!









0.0059490