|
|
KKL
|
|
|
Ik hoorde gisteren op de eretribune in Gent dat Leo bezig is om Pelle te huren van AZ.
Lijkt mij een goeie optie. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
lijkt mij ook wel als het niks kost;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
zou zeer welkom zijn....heb ik altijd al geroepen....zoals hij toen in de Kuip tegenons speelde!!! Ik geloof dat men nu in het Maasgebouw ook wel wakker is...evenals sommige investeerders hoop ik! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: klinkt als een chineese scooter doet het ook nooit! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ach doe het ermee wat jullie willen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 10:29 schreef KKL het volgende:Ik hoorde gisteren op de eretribune in Gent dat Leo bezig is om Pelle te huren van AZ. Lijkt mij een goeie optie. Je hebt niet goed opgelet, doordat Leo steeds wil sms'en met een sigaar in z'n handen had hij een dubbele L getypt. Hij is bezig met Pele die kent hij nog van vroeger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kan er helemaal niks van |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij heeft wel veel ervaring. Dat schijnen wij nu juist te missen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Maar de fysiek is wel indrukwekkend |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wie, is dat die spits die bij AZ de kleedkamers schoon maakt? Ach, het is weer een topic erbij die nergens over gaat. |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
Lekker scorende spits .... not |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: scorende weet ik niet. Rest klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker spits? Zo'n punthoofd heeft ie toch niet? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:00 schreef Ronneke het volgende:Wie, is dat die spits die bij AZ de kleedkamers schoon maakt? Ach, het is weer een topic erbij die nergens over gaat. je zal zien wie hier topics maakt die ergens over gaan haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
joh
|
|
|
we mogen blij zijn als er nog een spits bij komt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Pelle is wel het type dat we missen. Aanspeelpunt en sterk in de lucht. Alleen doeltreffend is hijj nooit geweest |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Toen dacht jij wellicht hetzelfde. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vond m een goed aanspeelpunt Heeft die in een wedstrijd tegen ons in de kuip goed bewezen Toen was die volgens mij invaller |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
>_< graven in het verleden is verboden.. |
|
|
|