|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Gaan we "onze" jonge spelers steunen d.m.v You'll never walk alone of gaan we, net zoals de joden, fluiten en wegblijven??? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Is geen moeilijke vraag, maar stel die vraag morgen even. Ben nu nog zwaar mismoedig, chagerijnig, overstuur en kwaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik stel voor dat we het hand in hand zingen. Steunen dus in het stadion, voor het zeiken hebben we het internet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hmm, Milo, ondanks mijn labiele gemoedstoestand ging ik toch voor die andere optie. Kijken wat het morgen is....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
gewoon gaan en steunen ! laat zien dat we het beste legioen van nederland zijn !! |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
YNWA is misschien overdreven maar ik ben wel van mening dat we de spelers, hoe kut het nu ook is, moeten steunen in zowel goede als in slechte tijden. Natuurlijk mogen we wel iets terug verwachten alleen er is nu eenmaal een gebrek aan kwaliteit. Ik merk bij mezelf, vreemd genoeg, een berusting in het feit dat we gewoon niet beter kunnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:43 schreef Els het volgende:Hmm, Milo, ondanks mijn labiele gemoedstoestand ging ik toch voor die andere optie. Kijken wat het morgen is.... Milo heeft weinig keus, als hij tegen vitesse het stadion in had gemogen stond ie 7 uur al voor de poort. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:51 schreef hotjumper het volgende:[..] Milo heeft weinig keus, als hij tegen vitesse het stadion in had gemogen stond ie 7 uur al voor de poort. I know. Nou, om eerlijk te zijn, ik realiseer het me nu jij dit zegt. Maar heb Milo redelijk hoog zitten, dus was op geen enkele wijze een vorm van kritiek
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
ik zeg gewoon gaan, en de ploeg steunen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:52 schreef Els het volgende:[..] I know. Nou, om eerlijk te zijn, ik realiseer het me nu jij dit zegt. Maar heb Milo redelijk hoog zitten, dus was op geen enkele wijze een vorm van kritiek Milo is dr zo één die onze club keer op keer in diskrediet brengt ;-) |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:43 schreef hotjumper het volgende:Ik stel voor dat we het hand in hand zingen. Steunen dus in het stadion, voor het zeiken hebben we het internet. Helemaal eens |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar ik heb de gave om de mens te kunnen scheiden van z'n daden. En dan zijn er veel meer mensen lief. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:01 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar ik heb de gave om de mens te kunnen scheiden van z'n daden. En dan zijn er veel meer mensen lief. Nou vooruit, ik hoop voor hem dat we nog bestaan als ie weer mag komen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ja, scoren moeten we natuurlijk wel he? Anders winnen we weer niet. Wellicht schiet Cissé er twee in en verrast hij iedereen, zucht.........!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
INTERNET SUPPORTERS SERIEUS wat is dat nou voor een vraag?
uitfluiten? serieus.. wat is je leeftijd ? weet je wel wat een seizoenskaart is ?
Top oss? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als je uit Oss komt ben je voor Top Oss k.....lijer |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
Dat zeg je maar tegen je moeder he gek |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
@ feyenoord 4ever
Het is een vraag he.. Ik denk dat ik al langer in de kuip kom, en naar uitwedstrijden, dan jij en al je vriendjes bij elkaar.
Ik zal er zondag weer zijn en ik zal weer mijn longen uit mijn lijf schreeuwen en ik zal weer die verdomde treinreis maken.
Ben jij er zondag ook?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik blijf lekker thuis en fluit ze uit via internet. |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
WAt denke jezelf gozer.. VAk S plaats 65 .. al 13 jaar .. weer en wind |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
jij en je vriendjes... en dan zo rare tekst plaatsen als uitfluiten..
"ow het is de 86ste min, maar snel weg voor het druk is" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
86e minuut? man dan rij ik al op de erasmus! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ow jij hebt het filmpje van quiroz duidelijk niet gezien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dan ken je kkl vast wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik ook niet, was een post van Quiroz. |
|
|
|
|
Dre71
|
|
|
Blijven steunen. Uitfluiten en wegblijven zal het team zeker niet beter maken. De uitschakeling van gisteren is te pijnlijk voor woorden maar het huidige team kan denk ik niet veel beter. Er zijn in het verleden vaak middelmatige ploegen (in binnen- en buitenland) geweest die gesteund door een fanatieke aanhang tot grote verassingen kwamen. In Nederland is er maar één club die speelt in een stadion waar de tegenstander echt zenuwachtig kan worden door een dergelijke fanatieke aanhang van de thuisclub. Als het enige echte legioen 90 minuten lang fanatiek en in positieve zin reageert op alles wat er gebeurt op het veld, dan gaat dat veel uitmaken. Dat het ook dit seizoen regelmatig mis zal gaan dat geloof ik best maar juist nu zeg ik...keihard steunen. Vooral onze jonge jongens moeten het gevoel krijgen dat ze niet onze losers maar onze helden zijn. De kwaliteiten die hebben ze, met het zelfvertrouwen moeten ze geholpen worden...in de eerste plaats door de meest imponerende nummer 12 van dit land. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
volgend seizoen ben ik erweer bij! wel geen seizoenskaart maar dat heeft een andere reden!
Met wie mag ik mee, naar de eerste wedstrijd van onze mooie club! in het nieuwe seizoen? |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Fr ELMO is alzo een enge naam. Waar staat FR voor Frankenstein? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:24 schreef Dre71 het volgende:Blijven steunen. Uitfluiten en wegblijven zal het team zeker niet beter maken. De uitschakeling van gisteren is te pijnlijk voor woorden maar het huidige team kan denk ik niet veel beter. Er zijn in het verleden vaak middelmatige ploegen (in binnen- en buitenland) geweest die gesteund door een fanatieke aanhang tot grote verassingen kwamen. In Nederland is er maar één club die speelt in een stadion waar de tegenstander echt zenuwachtig kan worden door een dergelijke fanatieke aanhang van de thuisclub. Als het enige echte legioen 90 minuten lang fanatiek en in positieve zin reageert op alles wat er gebeurt op het veld, dan gaat dat veel uitmaken. Dat het ook dit seizoen regelmatig mis zal gaan dat geloof ik best maar juist nu zeg ik...keihard steunen. Vooral onze jonge jongens moeten het gevoel krijgen dat ze niet onze losers maar onze helden zijn. De kwaliteiten die hebben ze, met het zelfvertrouwen moeten ze geholpen worden...in de eerste plaats door de meest imponerende nummer 12 van dit land. Wauw, Top, dat is nog eens wijze taal. Ik sluit mij hier bij aan. Feyenoord forever................ |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Hoe we er nu ook over denken en hoe we ziek er we ook er van zijn, zondag weer massaal achter ons feyenoord..... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:38 schreef Fr. Elmo het volgende:Gaan we "onze" jonge spelers steunen d.m.v You'll never walk alone of gaan we, net zoals de joden, fluiten en wegblijven??? Steun alle spelers, de trainer en zelfs Leo "pre-paid" Beenhakker, alleen voor de keeper zal ik misschien iets minder hard klappen en juichen....... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
klap, juich support niemand speciaal.....support Feyenoord!!!!!!! |
|
|
|
|
bangoo
|
|
|
Waar blijft Aussar, kamohelo en Van Dijk ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:32 schreef Milo het volgende:volgend seizoen ben ik erweer bij! wel geen seizoenskaart maar dat heeft een andere reden! Met wie mag ik mee, naar de eerste wedstrijd van onze mooie club! in het nieuwe seizoen? Met kkl en mij gezellig op X. Daar komt nooit m.e. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: of gezellig met mij op NN, tracteer ik je op een wedstijd. Kun je ff wennen tussen de petjes, sjalen en bejaarden :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:[..] of gezellig met mij op NN, tracteer ik je op een wedstijd. Kun je ff wennen tussen de petjes, sjalen en bejaarden :) Nee joh, dan vindt hij direct weer een bejaarde die hij wil redden van de kit. Die gasten op X mag hij toch niet. |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
Maak een spandoek GIRO 666, gelijk een signaal voor iedereen. Komt zeker op tv |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Plaats het anders in elk topic.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ECHO? volgens mij zit dit forum ook in een put.....lees steeds hetzelfde |
|
|
|
|
crnal
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach dan is je korte termijn geheugen tenminste nog goed. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Steunen!! Waar staan wij anders om bekend? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
Kunnen we niet er voor zorgen dat het geluid van de klok terugkomt bij het betreden van het veld? Dat maakte op mij altijd indruk en ja natuurlijk zit ik er weer! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:55 schreef waakzame het volgende:Kunnen we niet er voor zorgen dat het geluid van de klok terugkomt bij het betreden van het veld? Dat maakte op mij altijd indruk en ja natuurlijk zit ik er weer! ja-la-la-la-la-la-lahlahlaha lah lah lah lah alah lahhhhhhhhhh |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het gaat zondag nog eens kei en keihard gieten ook.... Als het te gek word dan hoop ik dat ze me vanuit de kantine horen!!! Hand in hand !!!! |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
HAHAHAHAHA! held......... |
|
|
|