|
|
KKL
|
|
|
Toen we oudere spelers in onze selectie hadden (Makaay, Hofland, Gio, Landzaat,van Dijk oa) was het ook nooit goed want ze waren te oud en toonde geen inzet blablabla...het was helemaal niets.
En nu met soms 9 spelers in het veld onder de 22 jaar is ook niks!!! Het is nooit goed.
Typisch Feyenoord altijd maar janken, zeiken en kankeren hahahahahaa
Dat hoort nu eenmaal bij onze club omdat we allemaal zoveel van Feyenoord houden en dus altijd heel erg emotioneel reageren!!!
Daarom zal Feyenoord nooit kapot gaan omdat WIJ zoveel geven om ons cluppie!!! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Accepteren dat op dit moment weinig mogelijkheden zijn en de prestaties daardoor niet top zijn. De club tijd geven, de jonge spelers tijd geven, volle bak de jongens aanmoedigen en de 12e man zijn !!!!!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Als ze 19 september maar van dat schorriemorrie winnen zal ik ze alles vergeven... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat geloof je toch zeker zelf niet!!?? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Ik mag toch dromen??? 'T zou veel goed maken i.i.g. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat dan weer wel haha!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tuurlijk winnen we van die neuzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tringggggggggggggggggggggggggggggggg
kut. |
|
|
|
|
erwtje
|
|
|
Maak er maar De ziekte die feyenoord heet. De club zit in je botten en je krijgt het er nooit meer uit. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: dit is nou precies de reden waarom het altijd kut gaat je moet er geloof in hebben! rot toch op met je dromen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is een soort van "haat-liefde" verhouding, . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:10 schreef Milo het volgende:[..] dit is nou precies de reden waarom het altijd kut gaat je moet er geloof in hebben! rot toch op met je dromen! Eens,maar wie neemt wie in de maling. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
wie moet er 19 september tegen ons scoren dan |
|
|
|
|
bram
|
|
|
mensen onze club is ziek,op sterven na dood |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Straks komt deze week er nog een spits bij...??? Dan komt tie alleen 4 wedstrijden te laat...
Ik heb er echt zwaar de tyfus in,ik ben er schijt en schijt ziek van...
Ik zoek een zondebok die ik niet kan vinden....
Jacobs dan maar die vuile klootzak.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Allemaal Janota z'n schuld! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik heb het,,,het is de schuld van BABOVIC |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook zo`n teringlijer ja ..... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: zo, die is opgeslagen!:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg jij ook ff de tering joh |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die had tenminste strijd geleverd in plaats van die ouwe wijven van gisteren. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
hey teringlijers....jullie verneuken mijn topic!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg toch allemaal de tering joh...
tyfus pleuris klotezooitje is het!!!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: + 1
De Baab = Held. Zo iemand die gewoon een tegenstander door midden schopt/ kopt als t niet loopt missen we wel nu ja, met al die ideale schoonzonen win je de oorlog niet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:21 schreef sterski010 het volgende:[..] + 1 De Baab = Held. Zo iemand die gewoon een tegenstander door midden schopt/ kopt als t niet loopt missen we wel nu ja, met al die ideale schoonzonen win je de oorlog niet... Eens. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
nu zijn het weer opeens ideale schoonzonen hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou, . . . volgens mij is het gabri z'n schuld! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bombarda z1n schuld!!! L*L |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
LeonFR spoel ff je bekkie? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:21 schreef sterski010 het volgende:[..] + 1 De Baab = Held. Zo iemand die gewoon een tegenstander door midden schopt/ kopt als t niet loopt missen we wel nu ja, met al die ideale schoonzonen win je de oorlog niet... Ja, de Baab gooit de beuk er wel in! Kejje daarna verder met 10 man. Lekkerrr... |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: die van dat 020 forum |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:10 schreef erwtje het volgende:Maak er maar De ziekte die feyenoord heet. De club zit in je botten en je krijgt het er nooit meer uit. Helaas, dat is waar.. Ik heb gisteren zelfs mijn huiswerk links laten liggen voor Feyenoord. En toen de wedstrijd voorbij was, was ik te teleurgesteld om het alsnog te maken. En dat terwijl ik dit jaar mn Gymnasium diploma moet fixen.
Een ziekte dat is het, maar wel een ziekte die soms een verschrikkelijk lekker gevoel geeft.
quote: Ook dat is waar. Als je tijd stopt in Feyenoord, die je eigenlijk niet hebt, en Feyenoord verliest vervolgens, dan ben ik woedend. Maar als ze winnen, boeit de rest me helemaal niet meer.
Damn, had ik dit gevoel maar voor Barcelona ofzo... Die winnen meestal wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik mag 3 dagen niet drinken van de dokter :) |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: uiteraard anders kan ik niet zeiken he :) |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Leon, pak je agenda! Nu gaan we echt dronken worden samen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik was mezelf niet Jan,heb ik een aantal keren paar jaar.. :) Meestal na een bepaalde terleurstelling... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben er nog steeds doodziek van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp het helemaal Stylzz!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik was mezelf niet Jan,heb ik een aantal keren paar jaar.. :) Meestal na een bepaalde terleurstelling... Dus je krabbelt ook nog eens terug? Heb jij dan helemaal geen ruggegraat hahaha? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En weet je.. ik word niet eens meer uitgelachen of voor schut gezet..
Ik krijg overal begrip en medelijden.
T maakt me woedend! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:En weet je.. ik word niet eens meer uitgelachen of voor schut gezet.. Ik krijg overal begrip en medelijden. T maakt me woedend! dat is nog het ergste,er stond wat op nu.nl over dat nieuwe stadion.. ze noemde Feyenoord de Rotterdamse subtopper en het klopt nog ook!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:En weet je.. ik word niet eens meer uitgelachen of voor schut gezet.. Ik krijg overal begrip en medelijden. T maakt me woedend! Tja, het valt weer niet mee om Feyenoord-supporter te zijn ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Babovic is een mythische held ... De momenten die hij speelde was het bloed zweet en tranen de beleving die sommige graag zien..! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ja, precies, die bedoel ik! neusjes op 't mooie Feyenoord forum heeft een negatieve uitstraling, . . vandaar dus! |
|
|
|