|
|
vakkie ssss
|
|
|
als alle feyenoord fans nou is meedoen aan een loterij in het buitenland,amerika of italie etc. en 1 van de gelukkige fans wint per ongeluk de hoofdprijs van bv.200 miljoen en stort daar van 40 miljoen in de club zodat we weer schulden vrij zijn en een nieuwe start kan gaan maken, ik denk dat die gene dan heel veel mensen blij maakt met deze actie. uiteraart mag deze gelukkige feyenoorder dan de rest van z'n prijs zelf op maken .wat vinden jullie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
goed idee maar erg onwaarschijnlijk |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 14:30 schreef vakkie ssss het volgende:als alle feyenoord fans nou is meedoen aan een loterij in het buitenland,amerika of italie etc. en 1 van de gelukkige fans wint per ongeluk de hoofdprijs van bv.200 miljoen en stort daar van 40 miljoen in de club zodat we weer schulden vrij zijn en een nieuwe start kan gaan maken, ik denk dat die gene dan heel veel mensen blij maakt met deze actie. uiteraart mag deze gelukkige feyenoorder dan de rest van z'n prijs zelf op maken .wat vinden jullie 17.25 uur Ned.1 Sesamstraat |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
weet iemand hoeveel mensen zich verbonden voelen aan feyenoord, wereldwijd?? zijn dat er 200.000/500.0000 of meer dan 1 miljoen?? |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 14:30 schreef vakkie ssss het volgende:als alle feyenoord fans nou is meedoen aan een loterij in het buitenland,amerika of italie etc. en 1 van de gelukkige fans wint per ongeluk de hoofdprijs van bv.200 miljoen en stort daar van 40 miljoen in de club zodat we weer schulden vrij zijn en een nieuwe start kan gaan maken, ik denk dat die gene dan heel veel mensen blij maakt met deze actie. uiteraart mag deze gelukkige feyenoorder dan de rest van z'n prijs zelf op maken .wat vinden jullie Het eerste verstandige plan. Als ik win betaal ik de seizoenkaarten van iedereen op vak x op voorwaarde dat ze allemaal dronken aan de poort verschijnen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:20 schreef hotjumper het volgende:[..] Het eerste verstandige plan. Als ik win betaal ik de seizoenkaarten van iedereen op vak x op voorwaarde dat ze allemaal dronken aan de poort verschijnen deal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan zoveel Feyenoorders die het betalen beu zijn dat is niet normaal meer... Begaan met de club tot hun dood maar niet met het totale bestuur... Zij vinden de club uitzuigers,het begint al bij de kameraadjes... Gefeliciteerd met je verjaardag,voor leuke cadootjes kun je terecht bij de fanshop.. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
maar wel 10% korting met onze Legioen pas!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan zoveel Feyenoorders die het betalen beu zijn dat is niet normaal meer... Begaan met de club tot hun dood maar niet met het totale bestuur... Zij vinden de club uitzuigers,het begint al bij de kameraadjes... Gefeliciteerd met je verjaardag,voor leuke cadootjes kun je terecht bij de fanshop.. haha, onderste zin is wel geniaal:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat dan weer wel!!! |
|
|
|