|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Waren die laatste 2 doelpunten 3-0 en 4-0 niet een kadootje tegen Vitesse? |
|
|
|
MMM
|
|
|
Tsja, wat moeten we ervan zeggen..
Matic overigens in de basis bij Vitesse, goede talentvolle speler. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,misschien als Peter Houtman mee doet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1-3 Terwijl er schiterend gevoetbald wordt.. Schaken en Cissè hebben de enne na de andere mooie voorzet maar er loopt geen spits...!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:55 schreef Leon FR1908 het volgende:1-3 Terwijl er schiterend gevoetbald wordt.. Schaken en Ciss� hebben de enne na de andere mooie voorzet maar er loopt geen spits...!! realistisch scenario... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat gaat makkelijker als je er zelf een keertje 1tje intrapt... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mulder keept, dus de 0 houden is dan lastig. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
jankmuilen!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Is vitesse een arbeidersclub? |
|
|
|
|
Theo Middelkoop
|
|
|
Been zal echt eens aanvallend moeten durven spelen, anders win je nooit een wedstrijd. Cabral links, Schaken rechts, Castagn. spits, wijnaldum op 10, Mocotcho en Fer middenveld. Achterin Indi laten staan.
Durf te voetballen!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:23 schreef Theo Middelkoop het volgende:Been zal echt eens aanvallend moeten durven spelen, anders win je nooit een wedstrijd. Cabral links, Schaken rechts, Castagn. spits, wijnaldum op 10, Mocotcho en Fer middenveld. Achterin Indi laten staan. Durf te voetballen!!! Theo///HELD!!! godver de godver!!! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
En van Dijk er in!!!! Dat zou al de helft van de verloren punten gescheeld hebben... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:23 schreef Theo Middelkoop het volgende:Been zal echt eens aanvallend moeten durven spelen, anders win je nooit een wedstrijd. Cabral links, Schaken rechts, Castagn. spits, wijnaldum op 10, Mocotcho en Fer middenveld. Achterin Indi laten staan. Durf te voetballen!!! als je niet eens de namen van Feyenoord spelers goed kan schrijven.....blijf dan lekker.....uuuuh....tsjaaa......looser hahahhaa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Maar dat mag je hier niet te hard zeggen, bij sommige is Mulder heldig op één of andere manier. Terwijl het een waardeloze flapdrol is! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:25 schreef KKL het volgende:[..] als je niet eens de namen van Feyenoord spelers goed kan schrijven.....blijf dan lekker.....uuuuh....tsjaaa......looser hahahhaa Niet zeiken KKL godver de godver,wat kan hij er aan doen dat hij bij mij in de klas heeft gezeten?klotezooi!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet zeiken KKL godver de godver,wat kan hij er aan doen dat hij bij mij in de klas heeft gezeten?klotezooi!!!! nee toch?
wat erg!
wat een teringzooi.....wat een dag! |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
0-4 als darley keept 0-6 als mulder keept |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt alles naar de klote ,teringzooi!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: is allemaal de schuld van die rotclub uit 010....Feyenoord
anders waren we hier niet whheheheheeeeee tyfuszooi |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:30 schreef KKL het volgende:[..] is allemaal de schuld van die rotclub uit 010....Feyenoord anders waren we hier niet whheheheheeeeee tyfuszooi hahahahaha ik haat de liefde voor die rotclub!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wheheheheeeeeeeeeeeeeeheee kutzooi.........ik haat liefde!!!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:25 schreef KKL het volgende:[..] als je niet eens de namen van Feyenoord spelers goed kan schrijven.....blijf dan lekker.....uuuuh....tsjaaa......looser hahahhaa en als je dan kritiek hebt op iemands schrijfwijze, dan moet je zelf toch minstens die vermaning foutloos typen. Doe ff edit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Al schiet je er honderd in, dat betekend niet dat je nul houdt. Ik heb jaren gevoetbald in een team dat altijd de nul hield..............
Voorin. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Ik wileen 4-0 zien! dat verdien ik als feyenoorder. En met deze opstelling!!
v Dijk de Vrij Vlaar Indi Lumb schaken wijnaldum bruins Fer smolov Cisse |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 - 14:29 schreef fredje het volgende:Ik wileen 4-0 zien! dat verdien ik als feyenoorder. En met deze opstelling!! v Dijk de Vrij Vlaar Indi Lumb schaken wijnaldum bruins Fer smolov Cisse Jij gaat teleurgesteld worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Bij weer een negatief resultaat kunnen we het schudden voorlopig.Dus ga ik voor winst...2-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt wordt een monsterscore van een ontketend Feyenoord. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
een monsterscore zou me wel wat vrolijker stemmen....hebben we achteraf misschien ook geen spitsenprobleem meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roda-heracles .. doet toch wel een wenkbrauw fronsen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou inderdaad, ga bijna denken dat we zelfs de Graafschap moeten vrezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. ik hou t op kunstgras! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
2-1
en dit is de opstelling:
mulder
vrij vlaar indi cler
fer el ahm
bruins
schaken cisse wijnaldum
wellicht bahia al hij fit is voor indi.
mario moet nog meer punten verliezen voordat hij mulder en cler eruit haalt maar we winnen door dode spelmomenten of fouten van de tegenstander. van enig positiespel is wederom geen sprake. |
|
|
|
|
joh
|
|
|
is het wel een goed idee om mulder er nu uit te halen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was een fantastisch idee geweest maar hij keept gewoon, helaas... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarschijnlijk 1 wijzing t.o.v. de wedstrijd tegen AA Gent: Smolov in de spits. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Smolov kan mij nog niet bekoren. Ziet er allemaal leuk uit maar weinig rendement uit zn acties en ik krijg bij hem het gevoel dat hij voor zichzelf staat te ballen en niet voor het team |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Effe een broodje eten en ervandoor.
Succes en tot vanmiddag!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Zag gister dat Roda tegen Heracles 3-5-2 speelde. Ik zeg doen. Binnen 20 min 3-0 voor. Daarna omschakeling naar 4-4-2 met ruit op het middenveld met fer punt naar achter Gini op 10 cisse en Luc in de spits schaken op rechts cabral op links |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
Winst betekent weer een aantal plaatsjes stijgen, ik hoop met heel mijn hart dat we winnen en ik denk ook dat het gaat gebeuren. Na alles tegenvallers kan het vanmiddag ineens gaan lopen. Althans dat is mijn hoop. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
1-0 winst, dramatisch voetbal, vitesse is helemaal niks daardoor winnen ze, goal in de 1e helft. Soort zelfde scenario als vorig jaar VVV thuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop en vertrouw op t eergevoel van de jeugd. |
|
|
|