|
|
joey
|
|
|
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Sulejmani_wil_ondanks_oproep_spelers_Ajax_verlaten.html
Sulejmani wil ondanks oproep spelers Ajax verlaten:
Miralem Sulejmani wil Ajax nog steeds verlaten. De goede invalbeurt van de peperdure aanvaller tegen Dynamo Kiev en de daaropvolgende oproep van medespelers om te blijven, hebben niets veranderd. "Als ik een beslissing heb genomen, blijf ik daarachter staan."
De Serviër lijkt in het nog prille seizoen bij vlagen weer op de speler die Ajax voor het recordbedrag van 16,25 miljoen van sc Heerenveen kocht. In de wedstrijd tegen Kiev gaf hij nog een knappe assist en scandeerde de harde kern zijn naam. Na afloop zeiden Ury Emanuelson en Demy de Zeeuw dat ze graag willen dat hij blijft.
"Ik ben blij dat alle spelers van Ajax willen dat ik blijf en hoorde dat de trainer vindt dat in aan een goed seizoen bezig ben. Dat geeft me een goed gevoel", zegt Sulejmani in de Telegraaf. "Maar ik wil nog altijd weg en heb tot dinsdag de tijd om een beslissing te nemen."
Sulejmani staat in de belangstelling van Vitesse en zag eerder een overgang naar West Ham United stuklopen op een geweigerde werkvergunning. "Of ik naar Vitesse ga? Het is aan de clubs."
Ik vraag me wel af waar ze dit vandaan halen? Hebben ze het hem zelf gevraagd? Ik zou Sulemani niet laten gaan! Hij begint weer lekker te voetballen, zie hem nu eerlijk gezegd liever op de linkerpositie dan Urby! Ook afgelopen Woensdag zag je weer dat hij gewoon een basisplaats verdient! Maar het is jammer als hij echt weg wilt.. Dan speelt hij misschien met tegenzin in Amsterdam! Snap niet dat Jol niet inziet dat Sulemani gewoon beter is op dit moment dan Urby! Wat denken jullie? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Dan rot hij maar lekker op,kan je cl spelen en krijg je weer een kans wil hij weg. Dan maar een strik der om heen en van mijn krijgt hij en enkele ticket richting.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
toch logisch dat hij weg wil...nieuwe start nieuwe kansen, ik begrijp het wel... heb liever dat hij dit jaar gaat rocke |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:30 schreef Aaaaight het volgende:toch logisch dat hij weg wil...nieuwe start nieuwe kansen, ik begrijp het wel... heb liever dat hij dit jaar gaat rocke Ja, maar Ajax speelt nu wel CL! Vitesse niet!:P.. en af en toe een GOEDE invalbeurt in de CL lijkt mij nog beter dan een goed seizoen bij, met alle respect, Vitesse! |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:36 schreef joey het volgende:[..] Ja, maar Ajax speelt nu wel CL! Vitesse niet!:P.. en af en toe een GOEDE invalbeurt in de CL lijkt mij nog beter dan een goed seizoen bij, met alle respect, Vitesse! nou dat vraag ik me af... |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
had ik nou goed gehoord dat ajax ook nog geld moet betalen aan heerenveen voor de champions league? barcelona trouwen ook voor oleguer,, |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:54 schreef R!ck het volgende:had ik nou goed gehoord dat ajax ook nog geld moet betalen aan heerenveen voor de champions league? barcelona trouwen ook voor oleguer,, precies die oluguer die drukt flink op de salaris begroting,die had al lang weg moeten zijn. en micky die wil toch weg ondanks plaatsing cl ik zeg....mazzeltov |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:54 schreef R!ck het volgende:had ik nou goed gehoord dat ajax ook nog geld moet betalen aan heerenveen voor de champions league? barcelona trouwen ook voor oleguer,, Dat dat zou kloppen idd!! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Miralem Sulejmani moet niet zo zeuren. Deze vent lijkt wel een verkeerde instelling te hebben. Wat moet je in hemelsnaam bij Vitesse. Ga vechten voor je plaats in de basis bij de mooiste club van Nederland die ook nog eens CL speelt. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:58 schreef verbrande harry het volgende:[..] precies die oluguer die drukt flink op de salaris begroting,die had al lang weg moeten zijn. en micky die wil toch weg ondanks plaatsing cl ik zeg....mazzeltov het gaat natuurlijk niet alleen om 1 speler. oleguer is natuurlij een heel goede breedte speler. maar speler als sno wielaard drukken ook op de begroting plus dat ze beide ook nog overbodig zijn. en denk dat ze al aardig goed op weg zijn. met vertrek van cabri romedael pantelic lugue kennedy enz zal verlies zeker niet meer zo groot worden als afgelopen seisoen. nu is het zaak de selectie tebehouden plus versterkingen halen die niet teveel op de begroting drukken. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:36 schreef joey het volgende:[..] Ja, maar Ajax speelt nu wel CL! Vitesse niet!:P.. en af en toe een GOEDE invalbeurt in de CL lijkt mij nog beter dan een goed seizoen bij, met alle respect, Vitesse! die jonge wil toch niet steeds invallen.. hij is jong hij wil spelen en logisch.. laat hem maar schitteren bij vitesse, daar springt hij er wel uit hoor en dan krijgt Ajax spijt dat ze hem weg hebben gedaan.. maarja moet je anders?? |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:40 schreef bully het volgende:[..] het gaat natuurlijk niet alleen om 1 speler. oleguer is natuurlij een heel goede breedte speler. maar speler als sno wielaard drukken ook op de begroting plus dat ze beide ook nog overbodig zijn. en denk dat ze al aardig goed op weg zijn. met vertrek van cabri romedael pantelic lugue kennedy enz zal verlies zeker niet meer zo groot worden als afgelopen seisoen. nu is het zaak de selectie tebehouden plus versterkingen halen die niet teveel op de begroting drukken. nee maar ik haalde oluguer aan als voorbeeld ik weet zelf ook wel dat een sno er ook betrokken bij kan worden btw wielaart is verhuurd en drukt lang niet zo veel als sno. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:33 schreef reje het volgende:Miralem Sulejmani moet niet zo zeuren. Deze vent lijkt wel een verkeerde instelling te hebben. Wat moet je in hemelsnaam bij Vitesse. Ga vechten voor je plaats in de basis bij de mooiste club van Nederland die ook nog eens CL speelt. Ik kan het hem eigenlijk niet kwalijk nemen, hij laat al verschillende invalbeurten achteen, gewoon zien de beste man voor de linksbuitenpositie te zijn, en URBY en Eriksen die allebei absoluut niet goed spelen, al wedstrijden lang, maar krijgen wel de voorkeur. Die jongen wil gewoon iedere week spelen, als Jol hem nu een aantal basisplaatsen zou geven omdat hij dat nu ook gewoon verdient, dan wil hij zelf ook wel blijven, het gaat hem alleen maar om veel spelen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:42 schreef Aaaaight het volgende:[..] die jonge wil toch niet steeds invallen.. hij is jong hij wil spelen en logisch.. laat hem maar schitteren bij vitesse, daar springt hij er wel uit hoor en dan krijgt Ajax spijt dat ze hem weg hebben gedaan.. maarja moet je anders?? Ja tuurlijk moet Jol het anders aandpakken, Urby met de bezem naar spanje sturen, en Sulejmani in de basis... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:40 schreef bully het volgende:[..] het gaat natuurlijk niet alleen om 1 speler. oleguer is natuurlij een heel goede breedte speler. maar speler als sno wielaard drukken ook op de begroting plus dat ze beide ook nog overbodig zijn. en denk dat ze al aardig goed op weg zijn. met vertrek van cabri romedael pantelic lugue kennedy enz zal verlies zeker niet meer zo groot worden als afgelopen seisoen. nu is het zaak de selectie tebehouden plus versterkingen halen die niet teveel op de begroting drukken. daar gaat het niet om, AJAX moet Barcelona nu 2,2 miljoen Euro betalen omdat ajax CL heeft gehaald, dat schijnt in het contract te staan. dus en zijn miljoenensalaris en daarna nog deze bonus voor BARCA |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco daar zie je nog een deel van de erfenis van het van basten tijdperk.. Niet dat hij er wat aan moest doen maar sulejmani en oleguer zijn geen goede aankopen geweest.. TOT NU TOE!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:19 schreef freakie het volgende:Remco daar zie je nog een deel van de erfenis van het van basten tijdperk.. Niet dat hij er wat aan moest doen maar sulejmani en oleguer zijn geen goede aankopen geweest.. TOT NU TOE!! Ik vind Olequer een fantastische aankoop, dat meen ik ook, verdedigend is het veruit de sterkste man die we hebben, maar doordat er bij AJAX geijst wordt dat je ook kan opbouwen, vinden veel mensen hem niet goed, verdedigend maakt hij vrijwel geen fouten, alleen hij moet te veel doen aan de bal. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Sportief gezien, en qua populariteit zou hij logischer wijs moeten blijven...
het verhaal van 16 milj heeft ie eindelijk een beetje van zich afgeschud..al moeten ze niet blijven zeuren, net zoals afg woensdag dat ie nu ingelost heeft..wordt er behoorlijk moe van, die media met dat inhoudloos gezever..
Maar goed. of ie blijft...t is heel simpel. z'n zaakwaarnemer zegt. Of je blijft en verdiend 1 miljoen, of je gaat ergens anders een frisse start maken, en je verdiend 10 miljoen...
t is wel duidelijk waar het overgrote deel voor kiest. Of t een juiste beslissing is, is vers 2... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:33 schreef eSCee het volgende:Sportief gezien, en qua populariteit zou hij logischer wijs moeten blijven... het verhaal van 16 milj heeft ie eindelijk een beetje van zich afgeschud..al moeten ze niet blijven zeuren, net zoals afg woensdag dat ie nu ingelost heeft..wordt er behoorlijk moe van, die media met dat inhoudloos gezever.. Maar goed. of ie blijft...t is heel simpel. z'n zaakwaarnemer zegt. Of je blijft en verdiend 1 miljoen, of je gaat ergens anders een frisse start maken, en je verdiend 10 miljoen... t is wel duidelijk waar het overgrote deel voor kiest. Of t een juiste beslissing is, is vers 2... Waar je dat 10 miljoen vandaan haalt is mij een raadsel. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:30 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Olequer een fantastische aankoop, dat meen ik ook, verdedigend is het veruit de sterkste man die we hebben, maar doordat er bij AJAX geijst wordt dat je ook kan opbouwen, vinden veel mensen hem niet goed, verdedigend maakt hij vrijwel geen fouten, alleen hij moet te veel doen aan de bal. Alderweireld is verdedigend lang zo goed niet als Oleguer. Maar Oleguer schijnt een pispaaltje te zijn. Hij stond tegen Kiev gewoon goed te spelen maar mensen riepen allemaal wat is die Oleguer slecht en wat speelt ie bagger geef mij Alderweireld maar. Terwijl Alderweireld verdedigend veel zwakker is dan Oleguer. Geeft zn tegenstander ook veel meer ruimte en Oleguer zit er bovenop. Opbouwend was Alderweireld deze week ook dramatisch bezig trouwens. Tja Oleguer is daar ook noiet goed in maar dat kan Vertonghen ook op zich nemen. Laat Oleguer zn man maar uitschakelen. Daar is ie goed in. Maar voor veel mensen is het nooit goed. Sommige spelers mogen alles fout doen en Oleguer doet iets goeds en nog is het slecht en bagger voor veel mensen. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
@Ajax-fan, jij kijkt blijkbaar door een wazige bril. Oleguer was echt een van de zwakkere spelers vorige week. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote: das een fictief bedrag vriend.... dat snap je toch wel. die 1 milj ook voor het geval je nog een raadsel hebt |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:54 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Alderweireld is verdedigend lang zo goed niet als Oleguer. Maar Oleguer schijnt een pispaaltje te zijn. Hij stond tegen Kiev gewoon goed te spelen maar mensen riepen allemaal wat is die Oleguer slecht en wat speelt ie bagger geef mij Alderweireld maar. Terwijl Alderweireld verdedigend veel zwakker is dan Oleguer. Geeft zn tegenstander ook veel meer ruimte en Oleguer zit er bovenop. Opbouwend was Alderweireld deze week ook dramatisch bezig trouwens. Tja Oleguer is daar ook noiet goed in maar dat kan Vertonghen ook op zich nemen. Laat Oleguer zn man maar uitschakelen. Daar is ie goed in. Maar voor veel mensen is het nooit goed. Sommige spelers mogen alles fout doen en Oleguer doet iets goeds en nog is het slecht en bagger voor veel mensen. tja..het is de eenvoud van de media. lullen elkaar maar na.. Ik vond Oleguer ook niet zo slecht daar. T grote nadeel aan oleguer is dat de tegenstander hem vrij kan laten.
Dat alderweireld afg woensdag niet top was kwam met name omdat het speelveld erg klein was.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:34 schreef eSCee het volgende:[..] das een fictief bedrag vriend.... dat snap je toch wel. die 1 milj ook voor het geval je nog een raadsel hebt Nee dat bedoel ik niet. Het gaat bij hem over een verhuur naar Vitesse als ie weg zou gaan. Dat wil hij graag. Daar gaat ie dan gewoon hetzelfde verdienen als bij Ajax dus wat zn zaakwaarnemer tegen hem zegt wat dat geld betreft heeft er niks mee te maken. Maar sorry hoor ik wist niet dat je zo zou reageren als iemand je niet helemaal begrijpt. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
? ik legde het toch gewoon uit...geloof me maar dat de speler wel wat krijgt bij verhuizing van club. ook al is t verhuur. de wereld van zaakwaarnemers is niet koosjer..en als je het geval van vitesse bekijkt..tja...dat het daar niet klopt lijkt me duidelijk. en Lemic is ook genoeg over bekend..
als ik verkeerd reageerde, dan was dat niet mijn bedoeling.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:02 schreef remco k het volgende:[..] daar gaat het niet om, AJAX moet Barcelona nu 2,2 miljoen Euro betalen omdat ajax CL heeft gehaald, dat schijnt in het contract te staan. dus en zijn miljoenensalaris en daarna nog deze bonus voor BARCA Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:58 schreef verbrande harry het volgende:
[..]
precies die oluguer die drukt flink op de salaris begroting,die had al lang weg moeten zijn. en micky die wil toch weg ondanks plaatsing cl ik zeg....mazzeltov
mijn antwoord was op dit bericht dus niet over het bedrag wat ze aan barcelona moeten betalen. en ik vind persoonlijk dat oleguer nog steeds nuttig is omdat je in de breedte met hem sterk blijft. en dat kan je van andere spelers die op de salaris begroting drukken niet zeggen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:37 schreef eSCee het volgende:[..] tja..het is de eenvoud van de media. lullen elkaar maar na.. Ik vond Oleguer ook niet zo slecht daar. T grote nadeel aan oleguer is dat de tegenstander hem vrij kan laten. Dat alderweireld afg woensdag niet top was kwam met name omdat het speelveld erg klein was.. Hoe kom je erbij dat Alderweireld niet goed was afgelopen woensdag? Ik vond hem sterk spelen en één van de beste aan Ajax-zijde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 - 00:51 schreef bully het volgende:[..] Op vrijdag 27 augustus 2010 - 18:58 schreef verbrande harry het volgende: [..] precies die oluguer die drukt flink op de salaris begroting,die had al lang weg moeten zijn. en micky die wil toch weg ondanks plaatsing cl ik zeg....mazzeltov mijn antwoord was op dit bericht dus niet over het bedrag wat ze aan barcelona moeten betalen. en ik vind persoonlijk dat oleguer nog steeds nuttig is omdat je in de breedte met hem sterk blijft. en dat kan je van andere spelers die op de salaris begroting drukken niet zeggen. En hij reageerde op het feit dat dit weer extra geld kost, dus ligt het in de lijn van de discussie, waar jij vanaf wijkt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:58 schreef Heico het volgende:@Ajax-fan, jij kijkt blijkbaar door een wazige bril. Oleguer was echt een van de zwakkere spelers vorige week. noem dan aub 2 voorbeelden op war hij schuld aan heeft dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 22:33 schreef eSCee het volgende:Sportief gezien, en qua populariteit zou hij logischer wijs moeten blijven... het verhaal van 16 milj heeft ie eindelijk een beetje van zich afgeschud..al moeten ze niet blijven zeuren, net zoals afg woensdag dat ie nu ingelost heeft..wordt er behoorlijk moe van, die media met dat inhoudloos gezever.. Maar goed. of ie blijft...t is heel simpel. z'n zaakwaarnemer zegt. Of je blijft en verdiend 1 miljoen, of je gaat ergens anders een frisse start maken, en je verdiend 10 miljoen... t is wel duidelijk waar het overgrote deel voor kiest. Of t een juiste beslissing is, is vers 2... En dat is dus het grappige aan het verhuren van een speler, daar heeft de zaakwaarnemer namelijk helemaal geen stem in, en als Sulejmani wel wordt verhuurd, dan krijgt hij ook helemaal geen ander salaris. Misschien dat je dat verhaal wat beter kan uitleggen, ik snap het namelijk niet helemaal |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 - 01:09 schreef alibabba het volgende:[..] Hoe kom je erbij dat Alderweireld niet goed was afgelopen woensdag? Ik vond hem sterk spelen en één van de beste aan Ajax-zijde. we hadden het over opbouwend. (zie quote) verdedigend was ie zeker top. opbouwend was t lastig met zijn kwaliteit van lange bal, omdat het veld zo klein was.. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 - 01:41 schreef remco k het volgende:[..] En dat is dus het grappige aan het verhuren van een speler, daar heeft de zaakwaarnemer namelijk helemaal geen stem in, en als Sulejmani wel wordt verhuurd, dan krijgt hij ook helemaal geen ander salaris. Misschien dat je dat verhaal wat beter kan uitleggen, ik snap het namelijk niet helemaal ik had het niet over salaris..verder ga ik t niet allemaal uitleggen hoor.. |
|
|
|
|
Marco AFCA
|
|
|
aan zulke spelers al sulejmani hebben we niks maar dan ook echt niks kan hij verdomme schitteren in de CL en weet ik het en wilt ie nog weg nou dan zeg ik strik eromheen en weg er mee dan verdiene we nog wat aan hem echt ongeloffelijk vind ik het, hij zou trots moete zijn dat hij ons shirt mag dragen en dan komt hij met zo'n mentaliteit.. Bye Bye miralem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door Marco AFCA -- |
|
|
|
|
Enrique
|
|
|
Jammer ik vond hem goed spelen een echte supersub zoals de engelse het zeggen maarja als hij wilt gaan moet hij gaan! Ciaoo Miki |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AJAX heeft laten weten Sulejmani gewoon bij AJAx te laten blijven, Jol gaf dit vanaochtend in een intervieuw aan |
|
|
|