|
|
craven
|
|
|
De volgende spelers gaan waarschijnlijk naar Excelsior: Leerdam, Castagnios en mokotjo.....
Ze hadden nooit auassar moeten halen, mokotjo is beter...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
dat ze weggaan of dat Mokotjo beter is.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Door pieter op 27-08-2010 om 22:17 Feyenoord en Excelsior gaan aanstaande maandag met elkaar om de tafel. Dan moet bekend worden welke spelers de overstap zullen maken naar Kralingen. Opvallend is dat de 'kleine broer' momenteel boven Feyenoord staat op de ranglijst.
Feyenoord wilde eerst afwachten of het de groepsfase van de Europa League zou halen. Dan had het meer duels en dus een grotere selectie nodig. Nu dat niet is gelukt, kan men enkele talenten aan Excelsior verhuren. De namen van Mokotjo, Leerdam en Castaignos worden genoemd. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
ik ga ook maar vaker naar excelsior, lekker dichtbij en spelen fris en vrij voetbal. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
schijnt een aardige counterspits te spelen... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:13 schreef craven het volgende:Door pieter op 27-08-2010 om 22:17 Feyenoord en Excelsior gaan aanstaande maandag met elkaar om de tafel. Dan moet bekend worden welke spelers de overstap zullen maken naar Kralingen. Opvallend is dat de 'kleine broer' momenteel boven Feyenoord staat op de ranglijst. Feyenoord wilde eerst afwachten of het de groepsfase van de Europa League zou halen. Dan had het meer duels en dus een grotere selectie nodig. Nu dat niet is gelukt, kan men enkele talenten aan Excelsior verhuren. De namen van Mokotjo, Leerdam en Castaignos worden genoemd. als FERNANDEZ (correctie) dan naar de andere kant van de maas komt vind ik het nog niet zo'n slecht idee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:13 schreef craven het volgende:Door pieter op 27-08-2010 om 22:17 Feyenoord en Excelsior gaan aanstaande maandag met elkaar om de tafel. Dan moet bekend worden welke spelers de overstap zullen maken naar Kralingen. Opvallend is dat de 'kleine broer' momenteel boven Feyenoord staat op de ranglijst. Feyenoord wilde eerst afwachten of het de groepsfase van de Europa League zou halen. Dan had het meer duels en dus een grotere selectie nodig. Nu dat niet is gelukt, kan men enkele talenten aan Excelsior verhuren. De namen van Mokotjo, Leerdam en Castaignos worden genoemd. pfffffffff het wordt alsmaar erger,wel goed voor die jongens alleen wat moeten wij dan?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:16 schreef sevillana het volgende:[..] als Gonzales dan naar de andere kant van de maas komt vind ik het nog niet zo'n slecht idee Speedy? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 23:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] pfffffffff het wordt alsmaar erger,wel goed voor die jongens alleen wat moeten wij dan?? lees boven jouw post nog eens Leon, dat lijkt mij niet zo slecht |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo iets, maar dan anders, foutje bedankt; FERNANDEZ dus!
altijd weer die alcohol hè
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Castaignos weg? We hebben godverdomme al geen spits man
Mokotjo ook weg? Waarom kreeg hij dan gisteren de voorkeur boven Auassar die op de tribune mocht plaatsnemen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tsjaaa ik weet niet of er wel een waarheidsgehalte inzit, maar ja..... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tsja, afwachten.
Leerdam daar voor altijd laten overigens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja me neefie van 11 is nog breder.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies, die gozer heeft echt het postuur van een kind van 10 uit Afrikaanse landen.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zag van de week die lukaku van anderlecht: wat een beest man hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja die wil je niet tegen komen hoor 's avonds, wat een beer, wat een fantastische spits. Tsja, dat zijn spelers met niveau! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pffff idd, hadden wij er maar zo een... |
|
|
|