BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruno Martins Indi

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 31 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 09:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik wou dat je hiermee begonnen was dan had ik de rest niet eens meer gelezen.

Aanvallende backs zijn leuk als je team goed staat, dat is bij lange na nog niet het geval bij Feyenoord. Laat Indy maar lekker een vleugelspeler uitschakelen. Dan heeft Bahia, als hij weer speelt, een zorg minder.
Laat ze eerst maar eens zorgen dat iedere linie zijn werk naar behoren doet, en kijk dan eens hoe je taken over gaat nemen.
De Cler doet het verdedigend heel slecht. Wordt eriot gelopen/gedraait. Loopt lucht te dekken. Loopt in de weg. Rent veel, maar zonder doel voor ogen. Moet je maar eens goed kijken.
En dan nog niet te spreken over die corners/vrije trappen waar onze LB helemaal voor moet overkomen! een SChande
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 31 augustus 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 09:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik wou dat je hiermee begonnen was dan had ik de rest niet eens meer gelezen.

Aanvallende backs zijn leuk als je team goed staat, dat is bij lange na nog niet het geval bij Feyenoord. Laat Indy maar lekker een vleugelspeler uitschakelen. Dan heeft Bahia, als hij weer speelt, een zorg minder.
Laat ze eerst maar eens zorgen dat iedere linie zijn werk naar behoren doet, en kijk dan eens hoe je taken over gaat nemen.
ja hehe, waarom denk je dat ik dat helemaal op het einde zeg?

Ik vind De Cler helemaal niet zo slecht spelen als de meesten hier zeggen. Dat betekend niet dat ik hem goed vind spelen, maar hij is wel van waarde voor Feyenoord. Het enige dat wel dramatisch is, zijn die vrije trappen van hem, waarvan ik uberhaupt niet begrijp dat hij ze neemt, die laatje dan toch lekker door Bruins nemen? Zijn corners zijn dan wel weer redelijk goed.

Ik vind Indi een goede speler, maar ik denk dat hij voorlopig nog tekort komt op linksback. Zoals ik al zei, de enige reden dat Vitesse 2 grote kansen kreeg binnen 10 minuten was omdat Indi verkeerde stond te dekken. Het is een jonge jongen, dus ik neem het hem niet kwalijk, maar het is wel de realiteit dat Indi nog veel te leren heeft.

In man-tegen-man duels vind ik Indi erg sterk en ook met tackels, beter dan De Cler, maar qua ervaring en allerlei dingen die erbij horen, zoals positionering etc is hij nog een stuk minder. Bovendien moet Indi ook nog leren in sommige situaties simpeler te spelen (vaak met betrekking tot uitverdedigen). Aanvallend is De Cler nog stukken verder dan Indi.

Zolang Indi verdedigend niet aantoonbaar beter is dan De Cler, zou De Cler altijd de voorkeur moeten krijgen.

Maar goed, dat is zoals ik het zie.
de flh
 de flh - dinsdag 31 augustus 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Toch best mooi.

Je zal maar verdediger hebben, die boomlang en sterk is én dan ook nog eens Brúno heet.
Dat móet gewoon knokken worden.
chrissie
 chrissie - dinsdag 31 augustus 2010 - 14:54   quote  deeplink  
De cler goede corners?? In de afgelopen wedstrjden heb ik hem geloof ik 1 goede corner zien geven afgelopen zondag. Daar kwam het doelpunt uit. De rest is allemaal veel te laat.
Gezien het feit we nu toch met een jong elftal spelen en met z'n allen weten dat de komende jaren een opbouwende periode zal zijn zeg ik zet indi op links. Achterin heb je dan mensen die allemaal kei hard willen vechten voor de club en zeker indruk achterlaten bij de tegenstander...
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 15:48 schreef MauricioAros het volgende:
Pietzarro
De leukste wat mij betreft!
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 09:49 schreef chrissie het volgende:
Indi voor de cler, bahia er naast. Komt het helemaal goed
Dus De Cler en Bahia er allebei naast ??? Wie speelt er dan naast Vlaar?
chrissie
 chrissie - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:03   quote  deeplink  
duh.... de vrij-vlaar-bahia-indi
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:03 schreef chrissie het volgende:
duh.... de vrij-vlaar-bahia-indi
Happen!
chrissie
 chrissie - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:11   quote  deeplink  
een van mijn beste eigenschappen!
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:11 schreef chrissie het volgende:
een van mijn beste eigenschappen!
Nice!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 augustus 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:12 schreef JanM het volgende:

[..]

Nice!
Jij denkt zeker dat t een vrouw is he...
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 18:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Jij denkt zeker dat t een vrouw is he...
Nee hoor, ik vind het leuk als mensen snel happen! Sowieso, een vrouw die hapt, nee dank je! Of ze moet eerst haar gebit uit doen, maar alleen het idee al ... Ophouden nu!
vak VV
 vak VV - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Heb er vertrouwen in dat Martins Indi volgend seizoen de vaste linksback kan zijn. Dit jaar gebruiken om hem te laten wennen aan profvoetbal d.m.v. een wedstrijdje of 15 in de basis.
Maar als er binnen een paar uur bekend word dat de Cler vertrekt en Indi en Lumb het gaan uitvechten voor dit jaar om de back positie ben ik daar niet rouwig om
ovi
 ovi - dinsdag 31 augustus 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Volgend jaar gelijk Bahia de verkoop in , mits hij nog een contract.
Bahia loopt nou al 6 jaar bij ons rond, maar ik vraag me nog steeds af waarom.
In de jeugd bij ons lopen nu al betere spelers als Bahia rond.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 september 2010 - 18:54   quote  deeplink  
Bruno///held

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruno Martins Indi









0.0060582