BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE BRIEF!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Stuur "de brief" vananvond naar Voetbal International
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Hieronder de concept-brief naar een BN-er.
Wat vind je? Wijzigingen? Shoot at it!
Een stichting vormen? Okee.
Te benaderen BN-er: moet vooral vertrouwenwekkend en landelijk bekend zijn, met aanzien en invloed. Maar ons kunnen adviseren.

Gaat er even lekker voor zitten. DE BRIEF:

"Geachte ????
Feyenoorder ben je niet voor je lol!
Gevleugelde uitspraak die de laatste jaren helaas al te vaak van toepassing is op door ons allen geliefde club En ja, de club is al enige jaren in hevig financieel weer.
Wij weten dat je een Feyenoord-aanhanger bent. Een fervente ook, naar wij hopen. Je hebt dat in diverse media niet onder stoelen of banken gestoken. Het gekke blijft, wie je ook bent, waar je ook staat, je deelt dat met elkaar. Dat rare, irrationele Feyenoord-gevoel.
Wij maken ons zorgen. De situatie van de club, de daarmee samenhangende sportieve prestaties, doen ons veel verdriet. En wellicht ook die 1.7 miljoen andere supporters.
Nee, we willen niet dat alles anders moet. We willen ook geen acties tegen het bestuur, de directie.
Nee, we vragen jou na te denken over het volgende:
Het plan is een Stichting te vormen (???) die acties via internet, hyves, e.d. verspreidt naar Feyenoord supporters. Supporters mailen dat zelf door naar vrienden, familie etc. Inderdaad: het olievlek- principe.
Startactie is een bijdrage te vragen en over te maken op een rekeningnummer waar jij het beheer over hebt, of wellicht iemand anders die vertrouwenwekkend is voor alle donateurs . Een bekend persoon dus. En dat zijn wij niet, vandaar.
Deze inzameling loopt een lange periode. Einddoel is dat de opbrengst door jou en een afvaardiging van de Stichting aan de clubleiding van Feyenoord wordt overhandigd.
Contacten met Feyenoord zijn gelegd lopende de actie. Voorwaarden over de besteding van het geld worden niet vooraf besproken. Als er een doel is: het wegwerken van een schuld!
We zien jou als een boegbeeld, een soort ambassadeur, met taken als hierboven aangestipt. Jij bent het gezicht. Jij bent het vertrouwen, waardoor supporters er geloof in krijgen dat hun bijdrage goed terecht zal komen.
We willen onze volksclub in volle solidariteit naar nieuwe hoogten tillen, samen met Feyenoord zelf!
Een club die sterker wordt vanuit de supporters, de achterban, niet vanuit een rijke miljonair!
Onze vraag: ben je bereid om een dergelijke rol te vervullen? Of heb je nog andere/aanvullende suggesties?
Het idee is ontstaan vanuit een Feyenoord-forum: www.headliner.nl
Daaraan zijn vele, vele Feyenoordsupporters verbonden.
Vooralsnog willen we nog geen landelijke media opzoeken, maar, - als eerder omschreven- langs de digitale weg contact zoeken met de mensen. Op deze wijze blijft het een actie vanuit de gewone supporters.

Er moet nog veel verder uitgewerkt worden (o.a. communicatie naar de goede gevers, website e.d., verdere profiel bepaling van jou als boegbeeld).
Daar gaan we niet jouw opinie in voorbij. In geen geval!
Op voorhand is echter voor ons van belang jouw antwoord.
KUNNEN WE OP JE REKENEN?
We hopen op een spoedige reactie,

Met dank,

??????????????
(alle nicknames vanuit het Forum die zich vermeld willen zien? Of eerst een Stichting opzetten en die vermelden?)

Slotopmerking. Aan hen die dit initiatief niet zien zitten: sla deze topic lekker over.
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:01   quote  deeplink  
lijkt mij gewoon echte namen?
BRAYY
 BRAYY - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:56   quote  deeplink  
1.7 miljoen supporters?

lijkt me wat veel maar als het waar is dan moet iedereen gewoon 10 á 20 euro inleggen dan nemen we de club over:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door BRAYY --
raket
 raket - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 14:51 schreef FR-Henk het volgende:
Hieronder de concept-brief naar een BN-er.
Wat vind je? Wijzigingen? Shoot at it!
Een stichting vormen? Okee.
Te benaderen BN-er: moet vooral vertrouwenwekkend en landelijk bekend zijn, met aanzien en invloed. Maar ons kunnen adviseren.

Gaat er even lekker voor zitten. DE BRIEF:

"Geachte ????
Feyenoorder ben je niet voor je lol!
Gevleugelde uitspraak die de laatste jaren helaas al te vaak van toepassing is op door ons allen geliefde club En ja, de club is al enige jaren in hevig financieel weer.
Wij weten dat je een Feyenoord-aanhanger bent. Een fervente ook, naar wij hopen. Je hebt dat in diverse media niet onder stoelen of banken gestoken. Het gekke blijft, wie je ook bent, waar je ook staat, je deelt dat met elkaar. Dat rare, irrationele Feyenoord-gevoel.
Wij maken ons zorgen. De situatie van de club, de daarmee samenhangende sportieve prestaties, doen ons veel verdriet. En wellicht ook die 1.7 miljoen andere supporters.
Nee, we willen niet dat alles anders moet. We willen ook geen acties tegen het bestuur, de directie.
Nee, we vragen jou na te denken over het volgende:
Het plan is een Stichting te vormen (???) die acties via internet, hyves, e.d. verspreidt naar Feyenoord supporters. Supporters mailen dat zelf door naar vrienden, familie etc. Inderdaad: het olievlek- principe.
Startactie is een bijdrage te vragen en over te maken op een rekeningnummer waar jij het beheer over hebt, of wellicht iemand anders die vertrouwenwekkend is voor alle donateurs . Een bekend persoon dus. En dat zijn wij niet, vandaar.
Deze inzameling loopt een lange periode. Einddoel is dat de opbrengst door jou en een afvaardiging van de Stichting aan de clubleiding van Feyenoord wordt overhandigd.
Contacten met Feyenoord zijn gelegd lopende de actie. Voorwaarden over de besteding van het geld worden niet vooraf besproken. Als er een doel is: het wegwerken van een schuld!
We zien jou als een boegbeeld, een soort ambassadeur, met taken als hierboven aangestipt. Jij bent het gezicht. Jij bent het vertrouwen, waardoor supporters er geloof in krijgen dat hun bijdrage goed terecht zal komen.
We willen onze volksclub in volle solidariteit naar nieuwe hoogten tillen, samen met Feyenoord zelf!
Een club die sterker wordt vanuit de supporters, de achterban, niet vanuit een rijke miljonair!
Onze vraag: ben je bereid om een dergelijke rol te vervullen? Of heb je nog andere/aanvullende suggesties?
Het idee is ontstaan vanuit een Feyenoord-forum: www.headliner.nl
Daaraan zijn vele, vele Feyenoordsupporters verbonden.
Vooralsnog willen we nog geen landelijke media opzoeken, maar, - als eerder omschreven- langs de digitale weg contact zoeken met de mensen. Op deze wijze blijft het een actie vanuit de gewone supporters.

Er moet nog veel verder uitgewerkt worden (o.a. communicatie naar de goede gevers, website e.d., verdere profiel bepaling van jou als boegbeeld).
Daar gaan we niet jouw opinie in voorbij. In geen geval!
Op voorhand is echter voor ons van belang jouw antwoord.
KUNNEN WE OP JE REKENEN?
We hopen op een spoedige reactie,

Met dank,

??????????????
(alle nicknames vanuit het Forum die zich vermeld willen zien? Of eerst een Stichting opzetten en die vermelden?)

Slotopmerking. Aan hen die dit initiatief niet zien zitten: sla deze topic lekker over.
Ik vind het een toppertje.De wel bekende slogan(niet geschoten is altijd mis).Nu ligt de relatie Rijnmond en Feyenoord op dit moment niet best,maar om via de radio en televisie bekendheid te krijgen misschien ook niet verkeerd!!
Gerard meijer!!lee towers!!Wouter bos!!
Als boegbeeld.Maar als er een rijk iemand komt vind ik het ook geen probleem,als er maar iets gedaan wordt.Maar wordt dit geld gebruikt om de schuld te korten of een paar spelers te kopen??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door raket --
crnal
 crnal - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Prima initiatief
Bokito
 Bokito - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:01   quote  deeplink  
FR-Henk//Held
crnal
 crnal - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Er verschijnen nu ineens meerdere initiatieven,kunnen die onder 1 topic worden geplaatst. In mijn ogen krijg je dan een beter overzicht.
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
een stichting oprichten kost 295 euro en dat kan online gebeuren. je moet je dat in laten schrijven bij de KvK (kan anoniem)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Succes.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:25   quote  deeplink  
goede brief gaat wat worden
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
goed initiatief.
aan welke BN-er(S) denk je ?
raket
 raket - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 16:01 schreef Bokito het volgende:
FR-Henk//Held
Misschien een idee,had het een paar dagen gelden al aangegeven.Ga vaak naar Sunderland,hebben een nieuw stadion.De buitenkant is van rode steen die ze ook voor huizen gebruiken.Supporters kunnen een steen kopen tegen een bepaald bedrag met de naam erop van jezelf,je pasgeboren kind,een dierbare overleden is.Is een groot succes en levert veel geld op.En zeg nou eerlijk wat is mooier om je naam in het nieuwe stadion te zien.Binnen modern stadion en buiten ouderwets met die stenen.Heb hier zelfs een paar maanden geleden een brief naar Feyenoord gestuurd,maar nooit meer wat van gehoord.Als ze weten dat het nieuwe stadion er komt,kan je zo'n aktie al opstarten.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 28 augustus 2010 - 17:12   quote  deeplink  
Wouter Bos zou zeer geschikt zijn. Is op dit moment ook niet druk. En heeft verstand van financieen en heeft vast wel wat juristen etc in zn netwerk zitten.
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
ben wel in het bezit van een telefoonlijst van allemaal BN-ers

http://www.zeikerdje.nl/2010/04/telefoonnummers-bn-ers/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door waakzame --
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 28 augustus 2010 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 17:14 schreef waakzame het volgende:
ben wel in het bezit van een telefoonlijst van allemaal BN-ers

http://www.zeikerdje.nl/2010/04/telefoonnummers-bn-ers/
STAAT JE EIGEN NUMMER ER OOK BIJ
actros
 actros - zaterdag 28 augustus 2010 - 17:37   quote  deeplink  
BESTE MENSE..,
OM TE BEGINNE WENST IK (VITESSENAAR) FEYENOORD HET BESTAANS RECHT.
EN ZON MOOIE CLUB MAG NOOIT VERDWIJNEN.
DE HISTORIE VAN FEYENOORD KAN HEEL NEDERLAND TROTS OP ZIJN.
WIJ HEBBEN ZON ACTIE GEHAD MET SUPP IN DE JAREN 70.
FEYENOORD SUC6 SUPPORTERS ZET M OP.
EEN VITESSENAAR.
Fr. Elmo
 Fr. Elmo - zaterdag 28 augustus 2010 - 17:45   quote  deeplink  
Goede brief.. Mijn complimenten. Ik kan niet wachten om acties op poten te zetten waardoor ik geld kan ophalen.. Heb al veel ideeën..
bram
 bram - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:00   quote  deeplink  
als je het zo wil doen,,SUCCES,,op deze manier trek ik mijn handen er vanaf
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 17:37 schreef actros het volgende:
BESTE MENSE..,
OM TE BEGINNE WENST IK (VITESSENAAR) FEYENOORD HET BESTAANS RECHT.
EN ZON MOOIE CLUB MAG NOOIT VERDWIJNEN.
DE HISTORIE VAN FEYENOORD KAN HEEL NEDERLAND TROTS OP ZIJN.
WIJ HEBBEN ZON ACTIE GEHAD MET SUPP IN DE JAREN 70.
FEYENOORD SUC6 SUPPORTERS ZET M OP.
EEN VITESSENAAR.
Toch aardig.

Helaas evengoed 0 punten zondag :)
qwerto
 qwerto - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:06   quote  deeplink  
stuurt hem maar naar wouter bos !is een ideaale man voor de Job !
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:00 schreef bram het volgende:
als je het zo wil doen,,SUCCES,,op deze manier trek ik mijn handen er vanaf
Waarom?

Lijkt me een prima initiatief met een grote kans van slagen.
al zal het geen 40 miljoen opleveren maar elke ton is er één dichter bij het herstel van FEYENOORD.

Ik doe graag mee.
Ben geen BN-er maar zou wel wat willen beteken op de achtergrond.
(jaren leidinggevende ervaring en weet financieel nog wel eens wat dingetjes te regelen.)

Als het lukt om een BN-er te strikken ben ik graag bereid wat bij te dragen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:09 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Waarom?

Lijkt me een prima initiatief met een grote kans van slagen.
al zal het geen 40 miljoen opleveren maar elke ton is er één dichter bij het herstel van FEYENOORD.

Ik doe graag mee.
Ben geen BN-er maar zou wel wat willen beteken op de achtergrond.
(jaren leidinggevende ervaring en weet financieel nog wel eens wat dingetjes te regelen.)

Als het lukt om een BN-er te strikken ben ik graag bereid wat bij te dragen.
als je 40 miljoen stort word je vanzelf een bn-er
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:12 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

als je 40 miljoen stort word je vanzelf een bn-er
De leukste thuis? ;)
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Nee, daarom laat ie hier zijn humor zien
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:21 schreef Quiroz het volgende:
Nee, daarom laat ie hier zijn humor zien
jij heb ook alles door he
Mookie
 Mookie - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:18 schreef PieterBos het volgende:

[..]

De leukste thuis? ;)
Jij bent toevallig geen familie van Wouter?
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
Peter Goudkamp is coordinator van Samenwerkende Hulp Organisaties en dus ervaren in fondsenwerving. Haiti en Pakistan heeft hij gecoordineerd. Hij is ook Feyenoordsupporter.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 28 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:32 schreef Mookie het volgende:

[..]

Jij bent toevallig geen familie van Wouter?
Nee, in deze situatie helaas niet.
crnal
 crnal - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
wouter bos , zou ik ook voorgaan.
Ik hoop echt dat dit nu echt eens doorzet.
Zou graag willen helpen.
Martijn
 Martijn - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Kun je niet beter een oud-Feyenoorder nemen? Ik denk dan aan bijv. Gio.
crnal
 crnal - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Hoop dat dit onderwerp serieus blijft, anders wordt het nooi wat.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 18:44 schreef Els het volgende:
Peter Goudkamp is coordinator van Samenwerkende Hulp Organisaties en dus ervaren in fondsenwerving. Haiti en Pakistan heeft hij gecoordineerd. Hij is ook Feyenoordsupporter.
Hele goede en slimme suggestie Els,jammer dat de rest het niet ziet
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 19:38 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Hele goede en slimme suggestie Els,jammer dat de rest het niet ziet
Het is niet het traject wat anderen willen lopen. Fact of life.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 19:09 schreef Martijn het volgende:
Kun je niet beter een oud-Feyenoorder nemen? Ik denk dan aan bijv. Gio.
Zou helemaal geweldig zijn.
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 19:48 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Zou helemaal geweldig zijn.
Dan kan je beter Dirk Kuijt benaderen, die heeft in elk geval een eigen fonds, en dus enig inzicht in alles wat er bij komt kijken. Liggen er trouwens nog steeds heel veel open eindjes.
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 19:54 schreef Els het volgende:

[..]

Dan kan je beter Dirk Kuijt benaderen, die heeft in elk geval een eigen fonds, en dus enig inzicht in alles wat er bij komt kijken. Liggen er trouwens nog steeds heel veel open eindjes.
Gio, Kuijt of zelfs Babovic (moest van MMM hahaha) hebben niet het netwerk dat we zoeken volgens mij. Denk dat een echte BN-er veel meer kan losmaken en dan sluiten zich ongetwijfeld (oud-)Feyenoorders aan. En dat zijn tevens de mannen met veel geld, dus die kunnen dan meteen een mooi bedrag p/p toezeggen! Niet vanuit een fonds of stichting, maar gewoon van hun eigen, deels door Feyenoord betaalde! centjes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Sterkte.
JanM
 JanM - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 14:51 schreef FR-Henk het volgende:
Hieronder de concept-brief naar een BN-er.
Wat vind je? Wijzigingen? Shoot at it!
Een stichting vormen? Okee.
Te benaderen BN-er: moet vooral vertrouwenwekkend en landelijk bekend zijn, met aanzien en invloed. Maar ons kunnen adviseren.

Gaat er even lekker voor zitten. DE BRIEF:

"Geachte ????
Feyenoorder ben je niet voor je lol!
Gevleugelde uitspraak die de laatste jaren helaas al te vaak van toepassing is op door ons allen geliefde club En ja, de club is al enige jaren in hevig financieel weer.
Wij weten dat je een Feyenoord-aanhanger bent. Een fervente ook, naar wij hopen. Je hebt dat in diverse media niet onder stoelen of banken gestoken. Het gekke blijft, wie je ook bent, waar je ook staat, je deelt dat met elkaar. Dat rare, irrationele Feyenoord-gevoel.
Wij maken ons zorgen. De situatie van de club, de daarmee samenhangende sportieve prestaties, doen ons veel verdriet. En wellicht ook die 1.7 miljoen andere supporters.
Nee, we willen niet dat alles anders moet. We willen ook geen acties tegen het bestuur, de directie.
Nee, we vragen jou na te denken over het volgende:
Het plan is een Stichting te vormen (???) die acties via internet, hyves, e.d. verspreidt naar Feyenoord supporters. Supporters mailen dat zelf door naar vrienden, familie etc. Inderdaad: het olievlek- principe.
Startactie is een bijdrage te vragen en over te maken op een rekeningnummer waar jij het beheer over hebt, of wellicht iemand anders die vertrouwenwekkend is voor alle donateurs . Een bekend persoon dus. En dat zijn wij niet, vandaar.
Deze inzameling loopt een lange periode. Einddoel is dat de opbrengst door jou en een afvaardiging van de Stichting aan de clubleiding van Feyenoord wordt overhandigd.
Contacten met Feyenoord zijn gelegd lopende de actie. Voorwaarden over de besteding van het geld worden niet vooraf besproken. Als er een doel is: het wegwerken van een schuld!
We zien jou als een boegbeeld, een soort ambassadeur, met taken als hierboven aangestipt. Jij bent het gezicht. Jij bent het vertrouwen, waardoor supporters er geloof in krijgen dat hun bijdrage goed terecht zal komen.
We willen onze volksclub in volle solidariteit naar nieuwe hoogten tillen, samen met Feyenoord zelf!
Een club die sterker wordt vanuit de supporters, de achterban, niet vanuit een rijke miljonair!
Onze vraag: ben je bereid om een dergelijke rol te vervullen? Of heb je nog andere/aanvullende suggesties?
Het idee is ontstaan vanuit een Feyenoord-forum: www.headliner.nl
Daaraan zijn vele, vele Feyenoordsupporters verbonden.
Vooralsnog willen we nog geen landelijke media opzoeken, maar, - als eerder omschreven- langs de digitale weg contact zoeken met de mensen. Op deze wijze blijft het een actie vanuit de gewone supporters.

Er moet nog veel verder uitgewerkt worden (o.a. communicatie naar de goede gevers, website e.d., verdere profiel bepaling van jou als boegbeeld).
Daar gaan we niet jouw opinie in voorbij. In geen geval!
Op voorhand is echter voor ons van belang jouw antwoord.
KUNNEN WE OP JE REKENEN?
We hopen op een spoedige reactie,

Met dank,

??????????????
(alle nicknames vanuit het Forum die zich vermeld willen zien? Of eerst een Stichting opzetten en die vermelden?)

Slotopmerking. Aan hen die dit initiatief niet zien zitten: sla deze topic lekker over.
Henk, prima opzet! Zou hier graag met een aantal mensen op voortborduren om te komen tot een definitieve versie. Hebben we het adres van Bos al trouwens? Voor de cynici onder ons: deze vraag stel ik serieus!
vries60
 vries60 - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Zulke actie hebben naar mijn mening pas zin als het bestuur geen uitweg meer ziet en de handdoek gooit. Dan zal een reddingsplan echt nodig zijn en dan zal iedere voetballiefhebber en het bedrijfsleven wel massaal geld willen storten om Feyenoord te behouden voor het nederlandse voetbal.
waakzame
 waakzame - zaterdag 28 augustus 2010 - 20:51   quote  deeplink  
is alleen 1 probleem vries60, het bestuur doet dat niet, als het ten onder gaat, gaat Feyenoord mee.......en dan is het te laat!
vries60
 vries60 - zaterdag 28 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd, het is hartverwarmend dat zoveel mensen zich om Feyenoord bekommeren. Ook ik wil dat we straks weer een gezonde club zijn die weer mee speelt om het kampioenschap. Maar ik vind ook dat het bestuur eerst zelf alle puinhoop moet ruimen en dan wil ik met alle liefde met geld over de brug komen.Maar eerst alles op orde brengen en dat moet het bestuur zelf doen de komende jaren.En ik denk ook dat ze van hun eigen kracht willen uitgaan.En als dat éénmaal is gelukt heeft het bedrijfsleven er ook weer vertrouwen in.We zullen sportief echter een paar jaar niet al te veel moeten verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2010 door vries60 --
ooshoes
 ooshoes - zaterdag 28 augustus 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Hoi Els, Peter hier ... vereerd dat je me gezien hebt en de Feyenoord quote opving. Inderdaad groot fan en altijd bereid om te helpen ... ze hebben bij 1 vandaag overigens nog een aardig stukje eruit gelaten: ik zag de loting voor 020 en toen begon ik hard te lachen ...

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 19:44 schreef Els het volgende:

[..]

Het is niet het traject wat anderen willen lopen. Fact of life.
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 21:48 schreef ooshoes het volgende:
Hoi Els, Peter hier ... vereerd dat je me gezien hebt en de Feyenoord quote opving. Inderdaad groot fan en altijd bereid om te helpen ... ze hebben bij 1 vandaag overigens nog een aardig stukje eruit gelaten: ik zag de loting voor 020 en toen begon ik hard te lachen ...

[..]

Hoi Peter,

ik heb je een pb'tje gestuurd. Als je tijd hebt, neem even contact op.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 21:48 schreef ooshoes het volgende:
Hoi Els, Peter hier ... vereerd dat je me gezien hebt en de Feyenoord quote opving. Inderdaad groot fan en altijd bereid om te helpen ... ze hebben bij 1 vandaag overigens nog een aardig stukje eruit gelaten: ik zag de loting voor 020 en toen begon ik hard te lachen ...

[..]

Ik ook, 4 uur later zat ik te janken dat wij niet in een poule terechtkwamen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 22:04 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik ook, 4 uur later zat ik te janken dat wij niet in een poule terechtkwamen..
hahahahahahahaha
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 21:48 schreef ooshoes het volgende:
Hoi Els, Peter hier ... vereerd dat je me gezien hebt en de Feyenoord quote opving. Inderdaad groot fan en altijd bereid om te helpen ... ze hebben bij 1 vandaag overigens nog een aardig stukje eruit gelaten: ik zag de loting voor 020 en toen begon ik hard te lachen ...

[..]

ik ben van mening dat deze man veel kan betekenen voor alle initiatieven welke men hier tracht te ontplooien met alle goede bedoelingen
Els
 Els - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 22:15 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

ik ben van mening dat deze man veel kan betekenen voor alle initiatieven welke men hier tracht te ontplooien met alle goede bedoelingen
Denk ik ook. Heb al via linked in geprobeerd contact te krijgen, maar lukt me nog niet. Ben wel van plan redelijk onverzettelijk te zijn. Ik laat het je weten.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 22:20 schreef Els het volgende:

[..]

Denk ik ook. Heb al via linked in geprobeerd contact te krijgen, maar lukt me nog niet. Ben wel van plan redelijk onverzettelijk te zijn. Ik laat het je weten.
Dat zou ik zeer op prijsstellen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 augustus 2010 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 22:21 schreef Ben fr supporter het volgende:

[..]

Dat zou ik zeer op prijsstellen
Oja dat is wat ik gisteren wilde zeggen maar in al mijn ergenissen kwam het er niet uit..
BEN jij buschauffeur,ik bedoel je probeerd aardig te sturen maar blijf zelf op je reet zitten!!!
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - zaterdag 28 augustus 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 23:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oja dat is wat ik gisteren wilde zeggen maar in al mijn ergenissen kwam het er niet uit..
BEN jij buschauffeur,ik bedoel je probeerd aardig te sturen maar blijf zelf op je reet zitten!!!
nee , zit op de tram

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: DE BRIEF!!!









0.0068278