BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inzameling (update 29 okt)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - zondag 29 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:
Schulden moeten weg, dan kan Feyenoord zelf weer spelers kopen en daar aan verdienen.
Weer een rake opmerking over dit onderwerp! Iedere Euro moet idd worden gebruikt om die molensteen kwijt te raken!
bram
 bram - maandag 30 augustus 2010 - 07:34   quote  deeplink  
ik heb niets tegen mensen die ook eens wat doen,of willen gaan doen voor de club.ik heb wel moeite met de domheid die daarbij naar boven komt,als je het moet geloven zijn het allemaal ondernemers en weten dan aan te geven dat het starten van een onderneming niets kost of later afgerekend kan worden,dat zal allemaal best maar ik als ondernemer moet gewoon het uurtarief van gem.200 betalen voor een jurist.het starten van een fonds heeft nu eenmaal gevolgen voor de mensen die er bij betrooken zijn,maar ja dat zal ook wel anders zijn volgens de heren ondernemers.geloof mij er komt zeer veel bij kijken en er moet veel geregeld worden.ik heb deze week een telefonische afspraak met Els,we zullen dan kijken of het zin heeft om een soort van vergadering te organiseren,als ik moet samenwerken met ,,ondernemers,, die geen enkele kennis hebben dan pas ik,dan zou ik zeggen houd de droom zoals JanM die had over sbs 6 enzo levend.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 30 augustus 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 07:34 schreef bram het volgende:
ik heb niets tegen mensen die ook eens wat doen,of willen gaan doen voor de club.ik heb wel moeite met de domheid die daarbij naar boven komt,als je het moet geloven zijn het allemaal ondernemers en weten dan aan te geven dat het starten van een onderneming niets kost of later afgerekend kan worden,dat zal allemaal best maar ik als ondernemer moet gewoon het uurtarief van gem.200 betalen voor een jurist.het starten van een fonds heeft nu eenmaal gevolgen voor de mensen die er bij betrooken zijn,maar ja dat zal ook wel anders zijn volgens de heren ondernemers.geloof mij er komt zeer veel bij kijken en er moet veel geregeld worden.ik heb deze week een telefonische afspraak met Els,we zullen dan kijken of het zin heeft om een soort van vergadering te organiseren,als ik moet samenwerken met ,,ondernemers,, die geen enkele kennis hebben dan pas ik,dan zou ik zeggen houd de droom zoals JanM die had over sbs 6 enzo levend.
Klinkklaar en helder, Bram.
Ben geen ondernemer, maar wel beroepshalve op de hoogte dankzij breed netwerk, tgv. mijn werk.
Landelijke pr. vooraf lijkt mij totaal niet aan de orde, cq. onverstandig. E.e.a. moet eerst intern goed planmatig georganiseerd zijn, met doorwrocht stappenplan, met competente mensen.
Wat blijft liggen: waarom houdt directie F. elk initiatief (zoals van jou tegen)? En wat gaat ASR dan doen. Is F. transparant daarin?
Milo
 Milo - maandag 30 augustus 2010 - 09:43   quote  deeplink  
Ik heb met grote irritatie dit topic gelezen! En alles wat Bram zegd ben ik mee eens! Mensen van het forum gaan weer domme dingen roepen, terwijl dit al een miljoen keer is besproken en is uitgezocht!

Feyenoord wil niks aannemen en waarom? ga maar naar de supportersvereniging zegd Feyenoord.

Wat maakt het nou uit wat voor actie's er bestaan als er maar geld binnenkomt.
Feyenoord ziet dit anders, erg jammer!
JanM
 JanM - maandag 30 augustus 2010 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 09:17 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Klinkklaar en helder, Bram.
Ben geen ondernemer, maar wel beroepshalve op de hoogte dankzij breed netwerk, tgv. mijn werk.
Landelijke pr. vooraf lijkt mij totaal niet aan de orde, cq. onverstandig. E.e.a. moet eerst intern goed planmatig georganiseerd zijn, met doorwrocht stappenplan, met competente mensen.
Wat blijft liggen: waarom houdt directie F. elk initiatief (zoals van jou tegen)? En wat gaat ASR dan doen. Is F. transparant daarin?
Het gaat wat mij betreft geen welles nietes worden, want we moeten juist MET ELKAAR tot actie overgaan. Ik constateer dat een actie die is voorgelegd aan Feyenoord is afgewezen en dus afgeblazen omdat ASR met iets soortgelijks zou gaan komen (wat dan ???). Oftewel, de weg in overleg met Feyenoord (b)lijkt niet te werken. Daar kun je je dan bij neerleggen en dus niks doen, of je verzint een alternatief. Daarover heb ik - out of the box (d.w.z. zonder je op voorhand te laten leiden door praktische bezwaren of beren op de weg) - over meegedacht en daar is vind ik een goed idee uit naar voren gekomen, waarvoor FR-Henk ook al een leuek conceptbrief heeft geschreven. Ik zou hierop graag doorborduren, maar dan moeten we wel op de een of andere manier in contact kunnen komen met een BN-er die zich hier vervolgens ook maar achter moet willen scharen. Een heleboel IF's en ALS dus nog, maar m.i. wel een route die met succes bewandeld zou kunnen worden! Pas als die eerste stap gelukt is, komen we tot de uitvoering met o.a. publiciteit, de inzameling zelf en hoe het geld bij Feyenoord te krijgen. Daarover zal nog serieus nagedacht moeten worden en is een goed plan van aanpak absoluut voorwaarde.

Ik hoor het graag ALS mijn verdere input / inzet gewenst is!
Els
 Els - dinsdag 26 oktober 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Deze ook
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 oktober 2010 - 08:48   quote  deeplink  
Bram, is het juist nu niet zonde om af te haken vanwege de onwetenheid van de forum bewoners? Je bent al zo ver, je hebt al veel kosten gemaakt, ok je hebt nu ene tegenslag omdat Feyenoord de waarde er niet van in ziet blijkbaar, maar er zijn nog wel andere oplossingen. Juist met elkaar moeten we verder. Niet iedereen weet evenveel en uiteraard zal niet iedereen dat toegeven, maar we hoeven niet allemaal ontzettend alwetend en intelligent te zijn om dit te doen slagen. Als er maar een sterke wil is. Ik had eerder begrepen dat je het zelf aan Milo had overgedragen, ik bemerk nu dat je het weer zelf opgepakt hebt. Misschien moet je het ook maar beter overdragen en alleen bijspringen als men je echt nodig heeft. Ik kan me voorstellen dat jij op dit moment wienig zin hebt in gezeik aan je hoofd.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 27 oktober 2010 - 09:18   quote  deeplink  
we gaan gewoon door
Els
 Els - woensdag 27 oktober 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Nee, Pietje, ik heb dit topic op verzoek van iemand omhoog gehaald. Bram heeft nog steeds alle reden om er tijdelijk weinig energie in te stoppen. Hopelijk is de info van Bram inmiddels bij Milo aangeland. Milo en ik gaan nu verder, en gaan keihard juichen op het moment dat Bram weer kan aanhaken.
Vnny
 Vnny - woensdag 27 oktober 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 10:08 schreef Els het volgende:
Nee, Pietje, ik heb dit topic op verzoek van iemand omhoog gehaald. Bram heeft nog steeds alle reden om er tijdelijk weinig energie in te stoppen. Hopelijk is de info van Bram inmiddels bij Milo aangeland. Milo en ik gaan nu verder, en gaan keihard juichen op het moment dat Bram weer kan aanhaken.
Cool Els en Milo, ben erg benieuwd naar de uitkomst!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 oktober 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 10:08 schreef Els het volgende:
Dan ben ik erg blij Els, ik ben zelf ook bezig allerlei info te verzamelen. Als je een extra hoofd nodig hebt dan mag jij het mijne altijd gebruiken. Ik heb een aardig netwerk waar we redelijk veel aan kunnen hebben. Ik weet alleen niet hoeveel jullie al hebben en nog nodig hebben, dus blijft het nu erg summier.
bram
 bram - woensdag 27 oktober 2010 - 15:51   quote  deeplink  
beste mensen,
alhoewel ik niet fit ben en er as zaterdag niet zal zijn ff het volgende.
ben benaderd door wat mensen die ik van uit de bussinesclub ken,er is grote bereidheid om heel veel geld te geven,de reden is dat het erg laagdrempelig is en er geen verplichtingen aan zijn.het probleem is echter dat men uitsluitend met mij zaken wil doen,ik stel het volgende voor:maak de voorbereidingen,ik stap in half november,dan is het idee om rond kerst,met veel pers erbij om dan onze club alvast een bedrag te geven.
ik hoor het wel,gr.bram
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 oktober 2010 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 15:51 schreef bram het volgende:
beste mensen,
alhoewel ik niet fit ben en er as zaterdag niet zal zijn ff het volgende.
ben benaderd door wat mensen die ik van uit de bussinesclub ken,er is grote bereidheid om heel veel geld te geven,de reden is dat het erg laagdrempelig is en er geen verplichtingen aan zijn.het probleem is echter dat men uitsluitend met mij zaken wil doen,ik stel het volgende voor:maak de voorbereidingen,ik stap in half november,dan is het idee om rond kerst,met veel pers erbij om dan onze club alvast een bedrag te geven.
ik hoor het wel,gr.bram
Goed plan, hoe dichter bij de club hoe beter
Milo
 Milo - woensdag 27 oktober 2010 - 16:16   quote  deeplink  
zaterdag zal ik eea uitleggen wat voor mogelijkheden er zijn betreft stichting cq fondsen!
Belasting speelt een hele grote rol en hopelijk kunnen we daar iets mee regelen!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 oktober 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 16:16 schreef Milo het volgende:
zaterdag zal ik eea uitleggen wat voor mogelijkheden er zijn betreft stichting cq fondsen!
Belasting speelt een hele grote rol en hopelijk kunnen we daar iets mee regelen!
Er zijn de komende maand (zelfs morgen al) een aantal workshops van de KvK over stichtingen door het hele land. Wellicht een idee om daar naar toe te gaan en de meest prangende vragen daar te laten beantwoorden?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 oktober 2010 - 16:33   quote  deeplink  
Idee??
Milo
 Milo - woensdag 27 oktober 2010 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 16:20 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Er zijn de komende maand (zelfs morgen al) een aantal workshops van de KvK over stichtingen door het hele land. Wellicht een idee om daar naar toe te gaan en de meest prangende vragen daar te laten beantwoorden?
ik heb een afspraak met de belasting staan om het eea door te nemen en te bespreken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 27 oktober 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Goed bezig!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 27 oktober 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Heel goed bezig zelfs!!
bram
 bram - woensdag 27 oktober 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 16:50 schreef Milo het volgende:

[..]

ik heb een afspraak met de belasting staan om het eea door te nemen en te bespreken!
gelul,ik ben er as zaterdag,jullie maken mijn plan belachelijk,jullie hebben niet eens de moeite genomen om op google te kijken,
JanM
 JanM - donderdag 28 oktober 2010 - 17:08   quote  deeplink  
Volgens mij is dit de meest eenvoudige oplossing: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/57094/blokland-feyenoordsupporters-kunnen-helpen-not-read

Maak het geld over aan Blokland, die koopt er aandelen voor en de supporters die hebben ingelegd ontvangen naar rato aandelen. Kan iemand aangeven / uitvogelen wat 1 aandeel kost en op welk rekeningnummer supporters dat bedrag of een veelvoud daarvan kunnen storten?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 oktober 2010 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 17:58 schreef bram het volgende:

[..]

gelul,ik ben er as zaterdag,jullie maken mijn plan belachelijk,jullie hebben niet eens de moeite genomen om op google te kijken,
Ik kan alleen over mijzelf praten. Ik heb ladingen info van google afgehaald, maar als je niet vertelt wat het is kunnen we er niet verder mee. Wat is de opzet, welke vorm (stichting of fonds of iets heel anders), etc. Ik kan wel zelf van alles gaan opzetten, maar ik ga niet het wiel opnieuw uitvinden als jij al een gioed plan hebt liggen. Er zijn echt wel mensen hier capabel genoeg om er mee verder kunnen.
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 - 17:08 schreef JanM het volgende:
Volgens mij is dit de meest eenvoudige oplossing: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/57094/blokland-feyenoordsupporters-kunnen-helpen-not-read

Maak het geld over aan Blokland, die koopt er aandelen voor en de supporters die hebben ingelegd ontvangen naar rato aandelen. Kan iemand aangeven / uitvogelen wat 1 aandeel kost en op welk rekeningnummer supporters dat bedrag of een veelvoud daarvan kunnen storten?
Info volgt binnenkort als ik het allemaal goed lees, dus daar wacht ik rustig op! In de tussentijd hoor ik graag wat er zaterdag uitgekomen is!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:20   quote  deeplink  
belangrijke mededeling mbt Bram:

Ik meld uit monde van Bram dat hij slecht nieuws heeft ontvangen ivm zijn gezondheid en zijn ziekte waardoor hij zich helaas (volledig) moet terugtrekken uit het hele fondsgebeuren. Hij vroeg mij dit op het forum te zetten.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

Ik meld uit monde van Bram dat hij slecht nieuws heeft ontvangen ivm zijn gezondheid en zijn ziekte waardoor hij zich helaas (volledig) moet terugtrekken uit het hele fondsgebeuren. Hij vroeg mij dit op het forum te zetten.
Sterkte Bram
JanM
 JanM - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 17:20 schreef Boudewijn het volgende:

Dat is slecht nieuws voor Bram! Bram, bij deze heel veel sterkte gewenst.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 29 oktober 2010 - 17:31   quote  deeplink  
Godverdomme, dat is klote Bram. Veel sterkte voor jou en je familie!!
MMM
 MMM - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Sterkte Bram en de hele familie!
Ronnie W
 Ronnie W - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:26   quote  deeplink  
Bram kop op man

sterkte
Milo
 Milo - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 - 17:58 schreef bram het volgende:

[..]

bram echt klote voor je! maar bij fondsen cq stichtingen kan een gift worden belast waardoor de gelden belast wordt!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 oktober 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Allereerst sterkte aan Bram.
Ik ken de inhoud van Bram's actie onvoldoende, dat voorop gesteld.
Maar als het om geldinzameling gaat, willen jullie (de Forumleden die dit plan doorpakken) dan perse los van de gedachte van Pim Blokland cs. waarin supporters mee kunnen participeren middels aankoop van aandelen?
Oftewel: blijft een aparte inzamelactie?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 - 18:40 schreef FR-Henk het volgende:
Allereerst sterkte aan Bram.
Ik ken de inhoud van Bram's actie onvoldoende, dat voorop gesteld.
Maar als het om geldinzameling gaat, willen jullie (de Forumleden die dit plan doorpakken) dan perse los van de gedachte van Pim Blokland cs. waarin supporters mee kunnen participeren middels aankoop van aandelen?
Oftewel: blijft een aparte inzamelactie?
Dat hoeft niet perse, het verhaal Blokland speelde destijds nog niet. Is natuurlijk wel een super opsteker.
craven
 craven - zaterdag 30 oktober 2010 - 00:58   quote  deeplink  
.............
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 00:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat hoeft niet perse, het verhaal Blokland speelde destijds nog niet. Is natuurlijk wel een super opsteker.
ik weet het niet jongens maar ik denk beter 1 groep dan weer allemaal een klein beetje of heb ik het mis?
craven
 craven - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:07   quote  deeplink  
als de bereidheid en de instapdrempel laag is dan wel, als macht en positie een rol spelen niet...
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 01:07 schreef craven het volgende:
als de bereidheid en de instapdrempel laag is dan wel, als macht en positie een rol spelen niet...
idd en macht moeten je niet willen mits je heel veel kennis van zaken hebt, ik twijfel aan niemand maar denk dat rond de blokland groep ook heel veel kennis is
craven
 craven - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:12   quote  deeplink  
Ja hoor dat geloof ik zeker, wat ik bedoe is dat het als particulier of kleine groep met minder vermogen het ook mogelijk moet zijn om een kleine investering te doen, desnoods een aandeel(aandelen) als groepje aankopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2010 door craven --
kale co
 kale co - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 01:12 schreef craven het volgende:
Ja hoor dat geloof ik zeker, wat ik bedoe is dat het als particulier of kleine groep met minder vermogen het ook mogelijk moet zijn om een kleine investering te doen, desnoods een aandeel(aandelen) als groepje aankopen
ja dat is ook waar blokland mee bezig is heb ik begrepen dat wij zeg maar ff jan modaal daar ook in mee kunnen doen
craven
 craven - zaterdag 30 oktober 2010 - 01:17   quote  deeplink  
Ja dat begreep ik er ook uit, zou mooi zijn, misschien kunnen we als forumgroep aandelen kopen hahaha
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 oktober 2010 - 09:40   quote  deeplink  
jammer bram.

Tot vanmiddag de rest.
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 01:14 schreef kale co het volgende:

[..]

dat wij zeg maar ff jan modaal
nou nou, gisteren waren we een jan l.l van 37, nu zijn we weer jan modaal

je moet ons wel hebben
JanM
 JanM - zaterdag 30 oktober 2010 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 09:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

je moet ons wel hebben
En laat mij er s.v.p. buiten: neem Kees, Frits, Karel, Anton, Willem of zo!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 09:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

je moet ons wel hebben
Ik heet ook geen Jan
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:15   quote  deeplink  
Ben benieuwd waar hij morgen mee komt
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 11:15 schreef Rovert het volgende:
Ben benieuwd waar hij morgen mee komt
Wat een spanning hè
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 - 11:21 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een spanning h�
wat een sfeer
Kijk de bal
Gaat langs de lijn
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:24   quote  deeplink  
Heel de Kuip gaat wild te keer, bij een sprint van Coen Moelijn
Onze Beertje, heel wat mans, geeft een bal om niet te missen
Van der Gijp, daar komt je kans, laat de keeper nou eens vissen
Als een doelpunt wordt gescoord
Dan brult heel Feyenoord

Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 1
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 1
Rovert
 Rovert - zaterdag 30 oktober 2010 - 11:27   quote  deeplink  
Waarom zingen we dit couplet er nooit bij in De Kuip?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 30 oktober 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Snap ik ook niet, even aanpassen en klaar

Heel de Kuip gaat wild te keer, bij een sprint van Ruben Schaken
Onze Luigi, heel wat mans, geeft een bal om niet te missen
Castaignos, daar komt je kans, laat de keeper nou eens vissen
Als een doelpunt wordt gescoord
Dan brult heel Feyenoord

JanM
 JanM - zondag 31 oktober 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Kan iemand vertellen wat het resultaat van gisterenmiddag is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inzameling (update 29 okt)

0.0167069