BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inzameling (update 29 okt)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
vries60
 vries60 - maandag 01 november 2010 - 11:53   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden...het lied van Feyenoord.
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 01 november 2010 - 12:53   quote  deeplink  
Bram je hebt voorkomen gelijk. Heb al aangegeven dat ik niet kom en op de achtergrond mee wil werken om jou plan te doen slagen.

We leven met je mee en jij zult je ziekte overwinnen en we zullen jou initiatief doen slagen.

Jij hebt je hier voor de volle 100% voor ingezet. Ook els en milo niet te vergeten.

Er zijn al verschillende personen die een website op willen zetten voor deze actie.

Zelf heb ik al een bedrag in gedachten die ik maandelijks ga storten. Dit uitgewerkte plan van jou moet gewoon kunnen slagen.

Maar het voormaamste is dat jij er weer bovenop komt. Pik ik zal je blijven steunen en je weet het. Als ik iets voor deze actie kan betekenen zal ik via mijn thuishaven mijn steentje bijdragen.

Bram het ga je goed. En mensen we gaan natuurlijk Blokland steunen maar dit initiatief van Bram mag niet ondergesneeuwt blijven.

Els ik hoop dat je het toch doorzet in samenspraak met MILO en BRAM.

Je hebt al genoeg mailtjes ontvangen waar je iets mee kunt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Ronnie W --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Milo was er ook niet.
De ideeën ook nooit gezien.

t zal allemaal wel, ik ga me dr niet meer tegen aan bemoeien.
Blij dat mn werk belde anders was ik ook voor jan lul 2 uur gereden.

enjoy.
bram
 bram - maandag 01 november 2010 - 14:20   quote  deeplink  
het idee wat ik had heeft allang op een ander topic gestaan,maar ook van mijn kant,de ballen en zoek het lekker uit.de mensen op dit forum noemen zich de beste supporters,nou ik heb mijn twijfels daar over.
Vnny
 Vnny - maandag 01 november 2010 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 10:44 schreef bram het volgende:
jammer,eigenlijk schande dat er niemand was afg.zaterdag,zo zie je maar weer dat het commentaar geven en mensen afzeiken vanachter de pc heel simpel is.daadwerkelijk iets doen voor je club is er niet bij en dat noemt zich supporters??????????.tevens dat sommige twijfelen aan mijn gedane inspanning,nou mocht ik dit gevecht tegen mijn ziekte winnen nodig ik een ieder uit om de zaken te zien van wat ik gedaan heb.nog een ding,dat de fsv de boot afhoudt is niet zo gek,ik heb ze gelijk buiten gesloten,het zijn media geile personen die zich zelf heel belangrijk vinden.
Dus eigenlijk een beetje wat jij nu ook doet, lekker achter je pc zeiken op anderen. Ik heb respect voor de inzet die je ongetwijfeld al hebt geleverd voor dit plan en vind het ook heel naar dat je ziek bent maar ik vind dat je nu wel te ver gaat. Ik heb me al een aantal keer ingehouden toen er weer een hooghartig berichtje kwam van jouw waarin je schetst dat iedereen zo'n beetje op dit forum dom is en dat jij zelf alle wijsheid in pacht hebt. Je geeft geen eerlijk beeld van wat er zich afspeelt! Je zet mensen voor lul die dit niet verdienen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Vnny --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:20 schreef bram het volgende:
het idee wat ik had heeft allang op een ander topic gestaan,maar ook van mijn kant,de ballen en zoek het lekker uit.de mensen op dit forum noemen zich de beste supporters,nou ik heb mijn twijfels daar over.
dat heb ik inderdaad wel gezien bram, niet de uitwerking.

maar goed, genoeg er over. T gaat m niet worden, simpel.
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:12 schreef Stylzz het volgende:
Milo was er ook niet.
De ideeën ook nooit gezien.

t zal allemaal wel, ik ga me dr niet meer tegen aan bemoeien.
Blij dat mn werk belde anders was ik ook voor jan lul 2 uur gereden.

enjoy.
oke hier komt hij dan! ik heb Els en een aantal andere mensen gesproken en we hebben het een en ander overlegd, dit wordt prive gehouden.

Dit zijn de punten die ik heb uitgezocht! maar waar ik meteen door iemand zwaar werd afgebrand! pogingen om contact te zoeken van uit mijn kant werd volkomen genegeerd!

een stichting die gestart wordt vanuit een bv wordt altijd belast! dus ga je geen stichting via een bv beginnen.
een stichting moet in de plaats worden gevestigd waar je de stichting aan koppelt.
een stichting kan door 1 persoon worden opgericht.
Zodra er geld wordt gedoneert van derden wordt dit gezien als gift.
over een gift moet je belasting betalen.
en zeker vanuit een commercieel doel.
dit kan vrij worden gegeven door de regering en belasting als je kan aantonen dat het voor een goed doel is!
Er bestaat dan een twijfel of Feyenoord een goed doel is.

Aangezien ik een bedrijf heb waar meer dan 300 mensen per week over de vloer komen zit er altijd wel iemand tussen die mij kon helpen.
Maar dat werd niet gewaardeerd door deze man. helaas!

ook heb ik toezeggingen gehad van een aantal mensen om mij te steunen waar dat mogelijk is!
bram
 bram - maandag 01 november 2010 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:21 schreef Vnny het volgende:

[..]

Dus eigenlijk een beetje wat jij nu ook doet, lekker achter je pc zeiken op anderen. Ik heb respect voor de inzet die je ongetwijfeld al hebt geleverd voor dit plan en vind het ook heel naar dat je ziek bent maar ik vind dat je nu wel te ver gaat. Ik heb me al een aantal keer ingehouden toen er weer een hooghartig berichtje kwam van jouw waarin je schetst dat iedereen zo'n beetje op dit forum dom is en dat jij zelf alle wijsheid in pacht hebt. Je geeft geen eerlijk beeld van wat er zich afspeelt! Je zet mensen voor lul die dit niet verdienen!
nog een hooghartig berichtje,LEER EENS LEZEN
Vnny
 Vnny - maandag 01 november 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:41 schreef bram het volgende:

[..]

nog een hooghartig berichtje,LEER EENS LEZEN
Leer eens schrijven en communiceren wijsneus
bram
 bram - maandag 01 november 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:39 schreef Milo het volgende:

[..]

oke hier komt hij dan! ik heb Els en een aantal andere mensen gesproken en we hebben het een en ander overlegd, dit wordt prive gehouden.

Dit zijn de punten die ik heb uitgezocht! maar waar ik meteen door iemand zwaar werd afgebrand! pogingen om contact te zoeken van uit mijn kant werd volkomen genegeerd!

een stichting die gestart wordt vanuit een bv wordt altijd belast! dus ga je geen stichting via een bv beginnen.
een stichting moet in de plaats worden gevestigd waar je de stichting aan koppelt.
een stichting kan door 1 persoon worden opgericht.
Zodra er geld wordt gedoneert van derden wordt dit gezien als gift.
over een gift moet je belasting betalen.
en zeker vanuit een commercieel doel.
dit kan vrij worden gegeven door de regering en belasting als je kan aantonen dat het voor een goed doel is!
Er bestaat dan een twijfel of Feyenoord een goed doel is.

Aangezien ik een bedrijf heb waar meer dan 300 mensen per week over de vloer komen zit er altijd wel iemand tussen die mij kon helpen.
Maar dat werd niet gewaardeerd door deze man. helaas!

ook heb ik toezeggingen gehad van een aantal mensen om mij te steunen waar dat mogelijk is!
je mag mijn naam wel noemen hoor,wat jij nog moet leren ben ik al vergeten,sukkel
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 november 2010 - 14:50   quote  deeplink  
Mensen,

hou het aub netjes en beschuldig elkaar niet maar praat liever over of er nog mogelijkheden zijn om iets te gaan doen. Zoja, bespreek het in een besloten groepje zodat er echt iets concreets kan komen alvoorens het naar buiten te brengen.

Dit forum heeft de mogelijkheid om in een besloten groep onzichbaar voor niet geaccepteerde leden berichten te plaatsen. Als daar serieuze behoefte voor is kan ik dat regelen.

Maar als jullie elkaar blijven beschuldigen sluit ik het topic. (ik zal ook zonder pardon berichten verwijderen)
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:44 schreef bram het volgende:

[..]

je mag mijn naam wel noemen hoor,wat jij nog moet leren ben ik al vergeten,sukkel
bram waar ben jij meebezig "amigo" luister ik heb meerdere malen contact met je gezocht! ik baal van je, ik dacht dat "wij" iets meer hadden maar helaas! ik ken jou situatie en jij die van mij jij, hebt mijn nummer waarom bel je niet of laat je iemand bellen! je hebt me echt gekwetst, vriend!
ik scheld je niet uit, want ik kan dit gewoon niet geloven!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 01 november 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Jezus mensen waarom zo vijandig? Volgens mij proberen we allemaal het zelfde doel te bereiken. Erg jammer dit op deze manier zullen veel mensen die mee willen werken snel afvallen. Ik wil me nog steeds inzetten voor het doel. Het lijkt me alleen zaak dat we elkaar nu niet meer uit gaan maken voor rotte vis en ons concentreren op dingen die belangrijk zijn om dit te laten slagen.
bram
 bram - maandag 01 november 2010 - 14:58   quote  deeplink  
milo je weet dat ik op dit ogenblik niet kan praten,er zit ook een tumor op mijn stembanden,lullig maar ik kan er niets aan doen,ik zal alles op papier zetten en dan kom je het bij mij thuis maar halen,zal je in een pb mijn adres geven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Top Milo.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 01 november 2010 - 15:26   quote  deeplink  
en aan deze mensen moeten wij geld overmaken voor Feyenoord? dan maar direct naar Dhr. Blokland, dan komt het zeker goed.
Sorry als ik hiermee mensen beledig met de echt goede bedoelingen, maar als iedereen hier al gaat lopen ruziën en dat er tussen 'vrienden' niet eens prive contact is op welke manier dan ook, dan zie ik een hoop geld de put in verdwijnen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:26 schreef henkie1969 het volgende:
en aan deze mensen moeten wij geld overmaken voor Feyenoord? dan maar direct naar Dhr. Blokland, dan komt het zeker goed.
Sorry als ik hiermee mensen beledig met de echt goede bedoelingen, maar als iedereen hier al gaat lopen ruziën en dat er tussen 'vrienden' niet eens prive contact is op welke manier dan ook, dan zie ik een hoop geld de put in verdwijnen...
henkie, jij bent een moralist die alleen van de zijkant loopt te droeftoeteren die alles wat mensen initiëren (of ze het nu uitvoeren of niet) bij voorbaat al afbrand.

Wat verwacht je dat we met jouw opmerkingen en meningen doen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Stylzz --
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:58 schreef bram het volgende:
milo je weet dat ik op dit ogenblik niet kan praten,er zit ook een tumor op mijn stembanden,lullig maar ik kan er niets aan doen,ik zal alles op papier zetten en dan kom je het bij mij thuis maar halen,zal je in een pb mijn adres geven.
weet ik bram daarom begrijp ik je niet ik vind echt klote maar waarom doe je nou zo naar me? ik word zo niet serieus genomen, en het plan kan zo de prullenbak in.
ik stop nu want met posten want ik ben nu even gekwetst!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 01 november 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

henkie, jij bent een moralist die alleen van de zijkant loopt te droeftoeteren die alles wat mensen initiëren (of ze het nu uitvoeren of niet) bij voorbaat al afbrand.

Wat verwacht je dat we met jouw opmerkingen en meningen doen?
ik verwacht dat er serieus actie wordt ondernomen. maar zelfs dat is teveel gevraagd.
ik ben van mening dat het groepje 'vrienden' eerst eens via msn ofzo contact met elkaar heeft, alle problemen uitpraten en een ECHT plan op tafel zet. daarvoor hoef je niet bij elkaar te komen, doe het via msn, kan je ook met meerdere mensen gelijk 'spreken'.

en ik riep al in het begin....eerst zien en dan geloven.

maar laat ik duidelijk zijn : ook ik vind het jammer dat het niet goed loopt, want ik wil best Feyenoord steunen, maar alleen bij serieuze en concrete plannen.
en als ik daarmee mensen beledig , dan spijt me dat. maar als er van de 7 of 8 mensen die het hardst roepen dat ze gaan naar de bijeenkomst de 30e en er zitten er 2 (Bram reken ik even niet mee) dan zegt dat genoeg over de bereidheid van de andere mensen.

dus of je het nou leuk vindt of niet : hoop bla bla
bram
 bram - maandag 01 november 2010 - 15:40   quote  deeplink  
ik ben niet gekwetst,stop wel met posten,zit me hier druk te maken over een idee wat uitvoerbaar is maar door anderen kapot gemaakt is.ga nu aan mezelf denken,iedereen weet het en hebben allemaal er de ballen verstand van.gegroet
henkie1969
 henkie1969 - maandag 01 november 2010 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:40 schreef bram het volgende:
ik ben niet gekwetst,stop wel met posten,zit me hier druk te maken over een idee wat uitvoerbaar is maar door anderen kapot gemaakt is.ga nu aan mezelf denken,iedereen weet het en hebben allemaal er de ballen verstand van.gegroet
toch jammer dat je roept "door andere kapot gemaakt".
wie zijn die andere ?
stuur alles naar Els, die was er wel, en is prima in staat dit te doen, zodat
jij kan gaan denken naar wat echt belangrijk is: je gezondheid.
Bram sterkte...en stuur alles naar Els...
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 15:49 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

toch jammer dat je roept "door andere kapot gemaakt".
wie zijn die andere ?
stuur alles naar Els, die was er wel, en is prima in staat dit te doen, zodat
jij kan gaan denken naar wat echt belangrijk is: je gezondheid.
Bram sterkte...en stuur alles naar Els...
hij zou "alles" naar mij toesturen nooit wat ontvangen naar meerdere malen gemailt te hebben!
R()b
 R()b - maandag 01 november 2010 - 16:01   quote  deeplink  
Hmmm samen staan we sterk.
Daarbij had ik eigenlijk een totaal ander beeld dan wat ik hier lees.
Jammer...
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 november 2010 - 16:02   quote  deeplink  
Ik denk dat we t beste hier even niet meer op kunnen reageren.

Dat is in ieder geval wat ik ga doen...
Vnny
 Vnny - maandag 01 november 2010 - 16:03   quote  deeplink  
me2
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 16:05   quote  deeplink  
ik ook
just-me
 just-me - maandag 01 november 2010 - 16:16   quote  deeplink  
in plaats van verbroederen wordt het vermoorden, het is duidelijk te merken dat bram niet goed in zijn vel zit, wees wijs laat hem, reageer er niet op later krijg je er spijt van.
Just-me is triest
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 november 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Erg jammer dat dit mooie initiatief nog niet van de grond komt.

Ik hoop echter dat nu niet definitief de handdoek geworpen word. Dat is bovendien ook niet de Feyenoord mentaliteit. Na PSV-uit lieten we ook niet ons koppie hangen;)Van wat ik er zo nu en dan van heb meegekregen is het vrij concreet en wat vooral belangrijk is, het is aansprekend en uitvoerbaar. Alle reden om dit initiatief door te zetten.

Een volgende ontmoeting zou natuurlijk niet moeten gebaseerd zijn op vage toezeggingen op een forum. Maar van de mensen die willen/moeten komen; effe persoonlijk contact opnemen (mail, telefoon) om te kijken op de persoon echt wil en bovendien ook serieus wat kan bijdragen. Je kan wel met 50 man bij elkaar gaan zitten (niet dat dat aantal realisch lijkt), maar je kan beter met ongeveer 10 man/vrouw (die ook echt verstand van zaken hebben of echt gemotiveerd zijn om er wat van te maken), om vervolgens ook echt spijkers met koppen te gaan slaan. Kijk ik wil graag komen om mijn steentje bijdragen, ik ben bovendien niet zo laf om een gedane toezegging niet na te komen (ik heb het hier natuurlijk niet tegen degenen die een goede reden hadden!), maar ik ben ook maar een (arme) student dus je kan je afvragen of ik een wezenlijke bijdrage zou kunnen leveren.

Ik zie mbt tot dit plan een kern van een mannetje of 5-10. Ik vraag jullie, probeer het nog een keer, spreek eerst prive samen af, zodat ook echt alle initiatiefnemers (behalve dan misschien bram) aanwezig zijn en nodig daarnaast nog wat mensen uit, zodat het totaal een mannetje of 10 is. En neem geen genoegen met vage toezeggingen. Nogmaals ook ik wil graag komen. Maar laat alsjeblieft dit plan niet verzanden, daar is het een te mooi plan voor, de sleutel ligt in jullie handen.

PS veel sterkte met je ziekte Bram. Ik hoop dat je betrokken wilt blijven bij dit plan. Ik ken je verder niet, maar volgens mij staat je loyaliteit buiten kijf, dus daar hoeft niemand aan te twijfelen.
JanM
 JanM - maandag 01 november 2010 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat we t beste hier even niet meer op kunnen reageren.

Dat is in ieder geval wat ik ga doen...
Is misschien het verstandigst ja. Ik begrijp er alleen geen bal meer van: Bram kon niet komen vanwege zijn ziekte en zou alles aan Milo doorspelen, die vervolgens ook niet komt en nu beweert dat hij nooit iets gekregen heeft, ondanks herhaaldelijke verzoeken? Oftewel, er wordt een meeting gepland om de plannen van Bram te bespreken en tot nu toe weet eigenlijk nog niemand precies wat de plannen van Bram zijn, behalve Bram zelf, die nu (opnieuw) zijn medewerking opzegt? Ik begrijp het niet meer!

Ik wacht ondertussen rustig op de berichtgeving over de mogelijkheden voor supporters om bij te dragen van Blokland!

Bram, ik wens je nogmaals heel veel sterkte met je gezondheid!
Els
 Els - maandag 01 november 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Laten we de dingen simpel houden. Een paar maanden geleden kwam er met enige regelmaat een artikel in de media met indrukwekkende schulden van Feyenoord, en het woord faillisement viel regelmatig. We vonden dat allemaal te erg om waar te zijn. Zo langzamerhand kwam er het besef dat er voor Feyenoord geld moest komen. Wij wilden dat gaan proberen. Inmiddels heeft Feyenoord geld, en komen er artikelen over weer een nieuwe investeerder. Algehele conclusie: onze doelstelling is gerealiseerd, er is geld voor Feyenoord. Ze hebben het alleen niet van ons. Lekker belangrijk. FEYENOORD HEEFT GELD GEKREGEN. Niemand van ons deed dit uit ego-tripperij, Milo niet, Stylzz niet, ik niet en ga zo maar door. De door ons te nemen initiatieven kunnen in de koelkast, en kunnen eruit als dat nodig mocht zijn. Tot die tijd kunnen we doen waar we goed in zijn, met elkaar zeiken over Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door Els --
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 november 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:23 schreef Els het volgende:
Laten we de dingen simpel houden. Een paar maanden geleden kwam er met enige regelmaat een artikel in de media met indrukwekkende schulden van feyenoord, en het woord faillisement viel regelmatig. We vonden dat allemaal te erg om waar te zijn. Zo langzamerhand kwam er het besef dat er voor Feyenoord geld moest komen. Wij wilden dat gaan proberen. Inmiddels heeft Feyenoord geld, en komen er artikelen over weer een nieuwe investeerder. Algehele conclusie: onze doelstelling is gerealiseerd, er is geld van Feyenoord. Ze hebben het alleen niet van ons. Lekker belangrijk. FEYENOORD HEEFT GELD GEKREGEN. Niemand van ons deed dit uit ego-tripperij, Milo niet, Stylzz niet, ik niet en ga zo maar door. De door ons te nemen initiatieven kunnen in de koelkast, en kunnen eruit als dat nodig mocht zijn. Tot die tijd kunnen we doen waar we goed in zijn, met elkaar zeiken over Feyenoord.
Precies, goed samengevat, ons plan is in gehaald door Pim Blokland en nu maar even afwachten wat daar voor initiatief uit voortkomt waar wij als individuele supporters aan deel kunnen nemen.
craven
 craven - maandag 01 november 2010 - 20:06   quote  deeplink  
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 november 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 19:23 schreef Els het volgende:
Laten we de dingen simpel houden. Een paar maanden geleden kwam er met enige regelmaat een artikel in de media met indrukwekkende schulden van Feyenoord, en het woord faillisement viel regelmatig. We vonden dat allemaal te erg om waar te zijn. Zo langzamerhand kwam er het besef dat er voor Feyenoord geld moest komen. Wij wilden dat gaan proberen. Inmiddels heeft Feyenoord geld, en komen er artikelen over weer een nieuwe investeerder. Algehele conclusie: onze doelstelling is gerealiseerd, er is geld voor Feyenoord. Ze hebben het alleen niet van ons. Lekker belangrijk. FEYENOORD HEEFT GELD GEKREGEN. Niemand van ons deed dit uit ego-tripperij, Milo niet, Stylzz niet, ik niet en ga zo maar door. De door ons te nemen initiatieven kunnen in de koelkast, en kunnen eruit als dat nodig mocht zijn. Tot die tijd kunnen we doen waar we goed in zijn, met elkaar zeiken over Feyenoord.
valt veel voor te zeggen. Ben zelf uiteraard ook erg blij met de inbreng van Blokland & co. Al zal ik pas echt tevreden zijn als Feyenoord niet meer onder curatele staat, grotendeels schuldvrij is, in staat is om spelers aan te trekken en uiteindelijk weer een kampioenskandidaat is.

Alleen waarom dan nog die meeting van zaterdag? Als iedereen toch al van mening was dat dit initiatief voorlopig niet nodig was, waarom dan niet gewoon die meeting afgeblazen, had een hoop ergenis kunnen voorkomen...
markw3
 markw3 - maandag 01 november 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Degenen die een toezegging hebben gedaan om zaterdag te komen en dit niet hebben afgemeld, moeten zich diep schamen. Er is door een aantal mensen veel moeite gedaan om iets op poten te zetten en die hadden iets meer respect verdient.

Wel heb ik het idee dat de meeting van zaterdag uitgesteld had moeten worden. Zoals nou dus bekend is geworden waren er nogal wat onduidelijkheden voor zaterdag.
1. degene die alles op poten heeft gezet, kan helaas niet bij de bijeenkomst zijn.
2. degene die het over zou nemen heeft nooit de stukken gekregen
3. er lag al een plan van Blokland, waar iedereen het er nou mee eens is, dat we dit moeten volgen

Bij dit soort plannen is duidelijkheid en goede afspraken het meest belangrijke, anders komt het nooit van de grond.

Ik heb me er verder ook nooit mee bemoeit, behalve een heel klein beetje op de achtergrond, richting Els. Maar ik vindt dat Bram op een hele rare manier reageert op de mensen die het beste voor hebben met dit plan.

De reactie van Bram: "ik ben niet gekwetst,stop wel met posten,zit me hier druk te maken over een idee wat uitvoerbaar is maar door anderen kapot gemaakt is.ga nu aan mezelf denken,iedereen weet het en hebben allemaal er de ballen verstand van.gegroet" slaat mijns inziens kant nog wal en hierbij krijg ik ook het idee, dat Bram denkt dit plan alleen zelf te kunnen uit te voeren.

Er zitten hier, als ik dit topic een beetje goed lees, genoeg mensen die dit over kunnen nemen en ook echt wel verstand van hebben.

Misschien krijg ik hier wel kwade reactie's om, maar zo kijk ik er als relatief buitenstaander tegen aan...

Verder lijkt me het nog steeds verstandig te wachten, tot het plan van Blokland zich ontvouwt en daar eventueel een plan naast zetten.

gr. mark

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 november 2010 door markw3 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
Veel misverstanden over en weer, mensen. Vervelend.
Milo
 Milo - maandag 01 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 14:58 schreef bram het volgende:
ik wacht bram!
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 november 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2010 - 20:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies, goed samengevat, ons plan is in gehaald door Pim Blokland en nu maar even afwachten wat daar voor initiatief uit voortkomt waar wij als individuele supporters aan deel kunnen nemen.
Komen de ideeen van een gezamelijk fonds toch nog van pas. Als er voor elkaar gekregen wordt dat de suporters, al dan niet gezamelijk, aandelen kunnen kopen en zodoende toch een stuk zeggenschap cq controle te krijgen is een prima idee.
Want uit deze ellende komen is 1 ding, zorgen dat je er nooit meer in terecht komt een ander.
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 02 november 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Deze mail kreeg ik vandaag.

Beter laat dan nooit. Maar netjes dat hierop is gereageerd.

Geachte heer Wessels,

Met oprechte excuses voor de vertraging danken wij u hartelijk voor het aanbod met ons in gesprek te komen over een manier om Feyenoord financieel verder te helpen. Het is een prettig idee dat zo velen met ons meedenken over manieren om de mooiste club van Nederland er weer bovenop te helpen.

Zoals u wellicht vanuit de media heeft vernomen is de eerste forse stap in de goede richting gezet met de oprichting van 'de Vrienden van Feyenoord'. Op dit moment vinden daarnaast gesprekken plaats met onze sponsoren en leden van de Feyenoord Business Club. Eind november / begin december hopen wij met een plan te komen waaraan iedere supporter kan deelnemen om ook onze achterban de gelegenheid te geven onze club in financieel opzicht te steunen. De opzet van een dergelijk plan heeft de nodige voeten in de aarde omdat vooral juridisch een en ander uitgezocht moet worden. Daarnaast willen we zo veel mogelijk goede 'ingrediënten' van de vele ideeën die wij inmiddels al hebben mogen ontvangen combineren en integreren in dit plan.

Wij stellen het enorm op prijs dat ook u met ons meedenkt en wij spreken dan ook de hoop uit dat het toekomstige plan u dermate aanspreekt dat u zich hier straks op financiële wijze aan verbindt.

Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM NV

De directie
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 14:52 schreef Ronnie W het volgende:
Deze mail kreeg ik vandaag.

Beter laat dan nooit. Maar netjes dat hierop is gereageerd.

Geachte heer Wessels,

Met oprechte excuses voor de vertraging danken wij u hartelijk voor het aanbod met ons in gesprek te komen over een manier om Feyenoord financieel verder te helpen. Het is een prettig idee dat zo velen met ons meedenken over manieren om de mooiste club van Nederland er weer bovenop te helpen.

Zoals u wellicht vanuit de media heeft vernomen is de eerste forse stap in de goede richting gezet met de oprichting van 'de Vrienden van Feyenoord'. Op dit moment vinden daarnaast gesprekken plaats met onze sponsoren en leden van de Feyenoord Business Club. Eind november / begin december hopen wij met een plan te komen waaraan iedere supporter kan deelnemen om ook onze achterban de gelegenheid te geven onze club in financieel opzicht te steunen. De opzet van een dergelijk plan heeft de nodige voeten in de aarde omdat vooral juridisch een en ander uitgezocht moet worden. Daarnaast willen we zo veel mogelijk goede 'ingrediënten' van de vele ideeën die wij inmiddels al hebben mogen ontvangen combineren en integreren in dit plan.

Wij stellen het enorm op prijs dat ook u met ons meedenkt en wij spreken dan ook de hoop uit dat het toekomstige plan u dermate aanspreekt dat u zich hier straks op financiële wijze aan verbindt.

Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM NV

De directie
Even afwachten dus en dan massaal de plannen van Blokland steunen!
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 02 november 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Ja maar heb het idee en uit betrouwbare bronnen. Dat Feyenoord iets gelijks wil opzetten wat Bram heeft uitgewerkt.
Maar dan in samenwerking met ASR.
ASR wil hier alleen maar beter van worden. En de gegevens van mensen gebruiken voor andere doeleinden. Als ASR hier in gaat mengen moeten we ons massaal terug trekken is mijn mening.

Het gaat om onze club gezond te krijgen en niet dat ASR hier lekker van mee profiteerd
JanM
 JanM - dinsdag 02 november 2010 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:20 schreef Ronnie W het volgende:
Ja maar heb het idee en uit betrouwbare bronnen. Dat Feyenoord iets gelijks wil opzetten wat Bram heeft uitgewerkt.
ASR wil hier alleen maar beter van worden. En de gegevens van mensen gebruiken voor andere doeleinden. Als ASR hier in gaat mengen moeten we ons massaal terug trekken is mijn mening.

Het gaat om onze club gezond te krijgen en niet dat ASR hier lekker van mee profiteerd
Voorlopig is mij nog steeds niet duidelijk wat Bram's plannen zijn/waren dus nogmaals: ik wacht lekker af waar Feyenoord/Blokland/ASR mee komt. Als ik me daar in kan vinden doe ik mee en anders niet. Simpel toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 november 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Joh.
de flh
 de flh - woensdag 03 november 2010 - 00:41   quote  deeplink  
FF relax allemaal mensen.

We kennen elkaar niet of nauwelijk en we proberen nu samen een project op te zetten. Logisch dat we dan soms met elkaar botsen ... ... ...

Nu is het belangrijk dat degene die door willen zetten, door blijven gaan. En degene die niet willen doorzetten gewoon dat mededelen of ff hun mond houden. Open anders een topic waar je kritiek kan leveren.

Sowieso vind ik het niet erg handig om op iemand kritiek te gaan lopen uiten of zo'n persoon onder (tijds-)druk te gaan lopen zetten, terwijl deze persoon aangeeft een tumor op z'n stembanden te hebben.

Ja? Dus chill.

Los van Blokland, los van ASR, áls wij willen, dan kunnen we van toegevoegde waarde zijn met een plan waar we achter staan. Je kan zo'n plan zelfs eventueel in een later stadium inschuiven bij die van Blokland en of Feyenoordirectie.

Zaak is gewoon, dat als we dit willen, dat we dan doelstelling en proces uitstippelen, taakverdeling maken en deadlines stellen. (voor zover dat niet al gedaan is).

Voor de 10e x, zo'n stichting opzetten is peanuts (zei de jurist ;). Het gaat erom dat wij de stichting inhoud kunnen geven.
Oftewel websites, steun creeeren.. al die dingen om het succesvol te maken.

Het gat tussen de supporters en directie is nog steeds levensgroot.. dus alle steun zou Úitéíndelíjk in de toekomst alsnog best wel nodig blijken te zijn.

Feyenoord is er nog lang niet.

Kijk maar ff.

Greets,
flh

@Els, ik hoop dat we die afspraak toch nog door kunnen laten gaan.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 10 november 2010 - 22:45   quote  deeplink  
is er nog nieuws??????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 10 november 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2010 - 20:20 schreef Ronnie W het volgende:

Een gewone gift word voor 50% belast dus ik ga nu gewoon afwachten op de vrienden!!
Ik heb al niet zoveel te bieden en als dat ook nog eens gehalveerd word?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 november 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 november 2010 - 22:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Een gewone gift word voor 50% belast dus ik ga nu gewoon afwachten op de vrienden!!
Ik heb al niet zoveel te bieden en als dat ook nog eens gehalveerd word?
Was volgens mij ook uiteindelijk besloten: afwachten hoe supporters in de plannen van de Vrienden worden betrokken.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 11 november 2010 - 09:26   quote  deeplink  
De actie van Ard Muis loopt wel al. Ik heb al aardig wat bedrijven gezien op zijn site.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 10:00   quote  deeplink  
Dr is hier zaterdag weer een inzameling.

Zak van Max.
Milo
 Milo - donderdag 11 november 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 november 2010 - 10:00 schreef Stylzz het volgende:
Dr is hier zaterdag weer een inzameling.

Zak van Max.
en vergeet niet je schoen te zetten de week erna!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 11 november 2010 - 10:36   quote  deeplink  
maatje 48 FTW!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Inzameling (update 29 okt)

0.0162308