|
|
Sicko
|
|
|
Wordt het echt niet een keer tijd dat Jol vanmiddag Daley probeert aan die linkerkant. Ik heb woensdag met het zweet in mijn reet zitten kijken met die Emanuelson, zelfs een F-je dekt zijn man nog beter. Ik vindt sowieso de linkerkant om Europa in te gaan veel te zwak. Linksbuiten is hij ook al niet want volgens mij heeft hij in 6 wedstrijden niet 1 keer fatsoenlijk die bal voorgegeven, ik zeg verkopen die hap.
Of Daley of een andere back maar geen Anita of Emanuelson dat kan echt niet in Europa. |
|
|
|
|
zeikerd
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 09:01 schreef Sicko het volgende:Wordt het echt niet een keer tijd dat Jol vanmiddag Daley probeert aan die linkerkant. Ik heb woensdag met het zweet in mijn reet zitten kijken met die Emanuelson, zelfs een F-je dekt zijn man nog beter. Ik vindt sowieso de linkerkant om Europa in te gaan veel te zwak. Linksbuiten is hij ook al niet want volgens mij heeft hij in 6 wedstrijden niet 1 keer fatsoenlijk die bal voorgegeven, ik zeg verkopen die hap. Of Daley of een andere back maar geen Anita of Emanuelson dat kan echt niet in Europa. Ik hoop dat als Ajax vanmiddag met de rust minimaal 0-2, 0-3 voor staat dat dan de 2e helft Daley speel minuten krijgt |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik zit echt met verbazing te kijken hoe gemakkelijk Ajax supporters spelers gewoon op posities willen pleuren waar ze niet horen te staan! Willen jullie Blind nu ookal als Linksback omtoveren. Dat Groningen dat geflikt heeft hoeft toch niet te betekenen dan Ajax dat ook moet doen. Voor de zoveelste keer....Blind is geen linksback! Misbruik hem dan ook niet als linksback zoals ze al met Anita en Emanuelson hebben gedaan. Blind deed het in het begin leuk bij Groningen, maar zakte toen flink weg. Die jongen moet daar niet staan. Die jongen moet verhuurd worden aan een club die hem gebruikt op de positie(s) waar hij hoort te staan. Centraal en niet aan de zijlijn! En je zegt Anita of Emanuelson kan echt niet in Europa..en Blind wel dan??? Kom op zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
@@ Ajax_fan
Helemaal met je eens !!!
Urby en Anita zijn vaak niet denderend gooed (alhoewel Anita het wel redelijk goed heeft gedaan in de competitie). Daley nu linksback zetten heeft geen nut. Of je haalt een hele ervaren man, of je laat Anita daar staan. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ik weet niet of jullie het weten maar Daley is linksback en werd geposteerd op rechts bij Groningen dus geen verbazing maar ken je feiten. En Emanuelson is op die positie de zwakste schakel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daley_Blind |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Nou moet ik zeggen dat ik op die positie 100x liever Urby heb dan Anita. Maar beide laten in mijn ogen regelmatig zien dat ze niet in Ajax1 horen wegens rendementloos. Daley zou je dus in mijn ogen terrecht eens op die positie kunnen proberen.
Zeikerds die roepen dat dat zijn positie niet is kan ik genoeg voorbeelden opnoemen van spelers die backs zijn geworden vanaf een andere positie.
Reizger: In de jeugd een aanvaller. Bogarde: Ook aanvankelijk aanvaller ( goh en daar noem ik ook een paar of niet? ) En als ik mij niet vergis was zelfs vd Wiel aanvankelijk ook een centrale verdediger of niet? En als je even verder gaat kijken zul je nog wel meer van dit soort voorbeelden krijgen. Dus ik zeg: DOEN! ( goh wat een foute opmerking eigenlijk :p ) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 09:01 schreef Sicko het volgende:Wordt het echt niet een keer tijd dat Jol vanmiddag Daley probeert aan die linkerkant. Ik heb woensdag met het zweet in mijn reet zitten kijken met die Emanuelson, zelfs een F-je dekt zijn man nog beter. Ik vindt sowieso de linkerkant om Europa in te gaan veel te zwak. Linksbuiten is hij ook al niet want volgens mij heeft hij in 6 wedstrijden niet 1 keer fatsoenlijk die bal voorgegeven, ik zeg verkopen die hap. Of Daley of een andere back maar geen Anita of Emanuelson dat kan echt niet in Europa. Klopt met zweet in je reet gezeten ,maar urby hoort niet op de linksback. Ook anita kan hier niet goed uit de voeten waarom? ze zijn geen verdedigers. Over daley denk niet dat hij dat trekt europees al helemaal niet,mijn voorkeur trek en linksback aan heb je wat meer zekerheid achter in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Met verbazing he? Daley is linksback/centrum verdediger. Maar goed, op internet is universeel dat mensen vaak zomaar wat typen.
Ik hoop persoonlijk dat Jol eens de knuffel in het hoenderhok gooit en het met Daley en Miralem gaat proberen. Staat nu toch al 0-2, dus gewoon doen zeg ik. |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Kan ik me wel in vinden wat Eide zegt! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 12:07 schreef verbrande harry het volgende:[..] Klopt met zweet in je reet gezeten ,maar urby hoort niet op de linksback. Ook anita kan hier niet goed uit de voeten waarom? ze zijn geen verdedigers. Over daley denk niet dat hij dat trekt europees al helemaal niet,mijn voorkeur trek en linksback aan heb je wat meer zekerheid achter in. ik weet niet wat er bij jou allemaal verbrand is?????? |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 13:17 schreef Eide het volgende:Ik hoop persoonlijk dat Jol eens de knuffel in het hoenderhok gooit en het met Daley en Miralem gaat proberen. Staat nu toch al 0-2, dus gewoon doen zeg ik. Idem hier..
Ik snap niet dat hij dit niet eens probeert in zo'n wedstrijden, en al helemaal bij een 0-3 stand.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
weetje, ik vind vurnon zo slecht niet, maar je kunt het altijd proberen, maar ik zie daley liever nog een jaartje verhuurd worden en dan bij een ploeg als az of utrecht ofzo! maar dan neemt niet weg dat ik natuurlijk hoop dat hij slaagt! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: Nou ja eigenlijk alles:
Ik vind anita voor de nl competitie best wel redelijk, maar europees ga je er met deze zwarte smurf zeker op. Het eerste duel is madrid uit ik wil niet meemaken dat anita word overlopen door ronaldo en flink voor lul word gezet voor 90.000 mensen. Daarom zou ik als ik jol was en ervaren speler halen indien mogelijk. En daarom ga je het met daley al helemaal niet trekken....
Maar goed jou mening is anders beegrijp ik? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 10:18 schreef Blokkie1974 het volgende:@@ Ajax_fan Helemaal met je eens !!! Urby en Anita zijn vaak niet denderend gooed (alhoewel Anita het wel redelijk goed heeft gedaan in de competitie). Daley nu linksback zetten heeft geen nut. Of je haalt een hele ervaren man, of je laat Anita daar staan. Ik zou echt niet weten waarom Blind linksback zetten geen nut heeft. Hij heeft het bij Groningen goed gedaan als rechtsback, terwijl het een linkspoot is. Het lijkt mij dan dat ie als linksback nog beter presteert. Jol ziet het gewoon niet zitten in Daley en dat is zijn goed recht, maar er zijn vele trainers in de Eredivisie die Blind er graag bij hebben. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 13:17 schreef Eide het volgende:Met verbazing he? Daley is linksback/centrum verdediger. Maar goed, op internet is universeel dat mensen vaak zomaar wat typen. Ik hoop persoonlijk dat Jol eens de knuffel in het hoenderhok gooit en het met Daley en Miralem gaat proberen. Staat nu toch al 0-2, dus gewoon doen zeg ik. Daley is verre van linksback! Hij is geen linksback! Hij hoort in het centrum te staan. Groningen heeft hem op de back positie neergepleurd. Daardoor denkt iedereen dat ie back is. En als andere mensen Wikipedia erbij gaan halen heb ik al helemaal zoiets van mijn hemel. Wikipedia. De site waarin mensen zelf vanalles kunnen veranderen. Nogmaals.....Daley is geen back! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Daley is verre van linksback! Hij is geen linksback! Hij hoort in het centrum te staan. Groningen heeft hem op de back positie neergepleurd. Daardoor denkt iedereen dat ie back is. En als andere mensen Wikipedia erbij gaan halen heb ik al helemaal zoiets van mijn hemel. Wikipedia. De site waarin mensen zelf vanalles kunnen veranderen. Nogmaals.....Daley is geen back! Kun je precies uitleggen waarom je denkt dat Blind geen linksback kan spelen? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Anita op links. Blind is Géén LB. Ema ook niet. Atouba is nog geblesseerd, of althans..nog niet 100% fit. Anita beste keuze. Blind hadden ze moeten verhuren.
met de vriendelijke groetjes!;):P haha |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Ik denk dat Daley weldegelijk geschikt is voor de linksbackpositie... Zeker om te beginnen. Hij is nog jong, best wel snel, kan goed opkomen, en is fysiek natuurlijk nog geen volwassen vent. Uiteindelijk kan hij zijn pa daarna misschien wel opvolgen in het centrum;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 19:21 schreef dapp're strijder het volgende:Ik denk dat Daley weldegelijk geschikt is voor de linksbackpositie... Zeker om te beginnen. Hij is nog jong, best wel snel, kan goed opkomen, en is fysiek natuurlijk nog geen volwassen vent. Uiteindelijk kan hij zijn pa daarna misschien wel opvolgen in het centrum;) Anita is ook jong, snel, komt voldoende op.. Ik zie niet in waarom je Blind er zou zetten..Als je er anita al hebt staan..Kijk een fitte atouba,.. oke.. Dat zou ik uitproberen jah..Blind.. neeee |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
Het enige minpunt van Anita is zn lengte. Als Anita een goede speler tegen over zich heeft die vaak de diepte zoekt is Anita gewoon de sjaak. Die ballen gaan over hem heen,en dan is zn mannetje allang vertrokken en dan loopt ie achter de feiten aan. Voor de rest kan ie goed mee komen : Hij is snel,speelt agressief (zo zie ik het graag) en hij heeft echt 't : Over-mijn-lijk mentaliteit..iets wat ik bij sommige spelers te weinig zie. Over een paar weken zal Atouba ook weer kunnen spelen dus de problemen zijn dan weer opgelost. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Daley is verre van linksback! Hij is geen linksback! Hij hoort in het centrum te staan. Groningen heeft hem op de back positie neergepleurd. Daardoor denkt iedereen dat ie back is. En als andere mensen Wikipedia erbij gaan halen heb ik al helemaal zoiets van mijn hemel. Wikipedia. De site waarin mensen zelf vanalles kunnen veranderen. Nogmaals.....Daley is geen back! Bij Groningen speelde Daley rechtsback, en in de jeugd van Ajax speelde hij inderdaad meestal centraal maar heeft ook van linksback gespeeld. Volgens de technische staf van Ajax kan hij op alle plaatsen achterin uit de voeten, inclusief als controlerende middenvelder.
Sommige jongens zijn nu eenmaal alleskunners. Gezien de beperkingen van Anita, en de blesure van Atouba is Daley gewoon een heel goed alternatief om te proberen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 21:59 schreef Eide het volgende:[..] Bij Groningen speelde Daley rechtsback, en in de jeugd van Ajax speelde hij inderdaad meestal centraal maar heeft ook van linksback gespeeld. Volgens de technische staf van Ajax kan hij op alle plaatsen achterin uit de voeten, inclusief als controlerende middenvelder. Sommige jongens zijn nu eenmaal alleskunners. Gezien de beperkingen van Anita, en de blesure van Atouba is Daley gewoon een heel goed alternatief om te proberen. 100% mee eens! |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op zondag 05 september 2010 - 21:59 schreef Eide het volgende:[..] Bij Groningen speelde Daley rechtsback, en in de jeugd van Ajax speelde hij inderdaad meestal centraal maar heeft ook van linksback gespeeld. Volgens de technische staf van Ajax kan hij op alle plaatsen achterin uit de voeten, inclusief als controlerende middenvelder. Sommige jongens zijn nu eenmaal alleskunners. Gezien de beperkingen van Anita, en de blesure van Atouba is Daley gewoon een heel goed alternatief om te proberen. Ik blijf lekker bij Anita..:) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Atouba komt er aan over een aantal weken (hoop ik)... |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Ik ook, ik vindt Anita aanvallend sterker, en verdedigend is hij nieteens zo heel slecht. ik vindt ook altijd dat als hij op het veld staat hij 110% geeft. Daarom mag Dayley blind lekker op de bank zitten tot er een schorsing komt. Afgelopen seizoen heeft Anita ook goed gepresteerd. |
|
|
|
|
afca rico
|
|
|
Wacht toch gewoon op atouba joh. Als atouba het een beetje redelijk kan is hij altijd nog beter dan anita op links. Anita is ook meer een middenvelder. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
tegen willem 2 kun je het proberen met blind op linksback, maar ik vind anita het daar niet slecht doen. hij is wel wat klein maar is ook snel en kan fel en agressief verdedigen en dat vind ik bij blind toch een minpunt. moet eerst nog maar verhuurd worden en meer kerel worden dan kan hij het hier weer komen laten zien. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
roep maar wat je wilt ... Anita word gewoon back van NL elftal.. krijgt meer ervaring blabalblalba hou is op met dat geouwehoer man.. vorig jaar het minst gepasseerd en met anita en ema naar de CL !! dus zeik maar wat jullie willen |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
daley blind verdient een kans, maar dat heb ik al eerder gezegd. Al is het maar voor het geval anita een blessure krijgt of geschorst wordt. Dan moet Blind speeltijd hebben gehad, kan hij beter invallen. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 21:14 schreef 1nummer14 het volgende:daley blind verdient een kans, maar dat heb ik al eerder gezegd. Al is het maar voor het geval anita een blessure krijgt of geschorst wordt. Dan moet Blind speeltijd hebben gehad, kan hij beter invallen. Bekerwedstrijd tegen MVV mag hij wel spelen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 21:14 schreef 1nummer14 het volgende:daley blind verdient een kans, maar dat heb ik al eerder gezegd. Al is het maar voor het geval anita een blessure krijgt of geschorst wordt. Dan moet Blind speeltijd hebben gehad, kan hij beter invallen. Precies, ik heb hier niemand zien zeggen dat Anita uit de basis moet, alleen veel mensen die vinden dat Daley wel zich moet kunnen laten zien gezien de beperkingen aan die kant. |
|
|
|
|
afca rico
|
|
|
waarom wil iedereen toch blind op links. Hij komt verdedigend veel te kort. de coach stelt hem toch ook niet op. gewoon wachten op atouba en als atouba het niet kan moet je maar de transfermarkt op. |
|
|
|
|
NLD mies
|
|
|
Hoor net dat Blind weer in de intresse staat van Groningen Martin geef die jongen toch aub een kans ik word stapelgek van die Anita die komt gewoon veels te kort voor Ajax en Blind heeft het vorig seizoen bij Groningen prima gedaan! |
|
|
|