|
|
MauricioAros
|
|
|
Kan er niet wat anders worden gezongen dan: Luc luc luc luc :P? Ik kan me herinneren dat dit ook bij Lee werd gezongen: lee lee lee lee. Bij elk balcontact, dat is nooit goed:p als hij scoort kan het wel maar niet bij elke dribbel ofzo. Verder prachtig hoe hij ging juichen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hij schiet sneller dan zijn schaduw, en het is altijd raak! bang bang, lucky luc. das het nieuwe lied |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel mooi om te zien, contact met het publiek. |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd. Goed verhaal ook in zn interview. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 00:24 schreef hotjumper het volgende:Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! Luc!Luc!Luc!Luc!Luc! Luc!Luc! +1... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
+2 we hebben geen spits nodig wij hebben luc |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Ja we gaan weer helemaal euforisch doen. We hebben weer een keer gewonnen.. Laten we meteen de polonaise lopen!
Alsnog is luc wel een held. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Gewoon Luc luc luc luc
Klinkt heel goed! Hij wordt een held. Eindelijk een topspits in wording uit de eigen jeugd!!!
Luc/Held |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 10:16 schreef ViezeFurr het volgende:Ja we gaan weer helemaal euforisch doen. We hebben weer een keer gewonnen.. Laten we meteen de polonaise lopen! Alsnog is luc wel een held. Ach we zijn ook meteen suïcidaal als we een keer verliezen |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Ik niet als we een keer verliezen, maar verliezen van Excelsior, uitgeschakeld in de EL en gelijk tegen Heracles maken mij niet het vrolijkste mens op aarde. Daar hebben de laatste 8 jaren ook niet echt bij geholpen moet ik toegeven... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 11:45 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Ik niet als we een keer verliezen, maar verliezen van Excelsior, uitgeschakeld in de EL en gelijk tegen Heracles maken mij niet het vrolijkste mens op aarde. Daar hebben de laatste 8 jaren ook niet echt bij geholpen moet ik toegeven... +1 |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote: Jij bent echt een rasechte opportunist loop jij een jaar of 7 a 8 met je ogen dicht |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Nee, hij is alleen constant suicidaal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Luc schopt er gewoon 15 in dit jaar... |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
say oeh ah lucky luc say oeh a lucky luc !!!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
2 x Luc gescoord tegen duitsland in Oranje onder de 19
LUC // HELD |
|
|
|
|
passie
|
|
|
Ik vind persoonlijk Luc nog iets te licht! Maar ik hoop uiteraard dat hij zijn doelpuntjes zal gaan maken dit seizoen! Het doelpunt van afgelopen weekend zal zijn zelfvertrouwen zeker oppoetsen! :) Geef hem de tijd, hij is nog jong! En niet gelijk afbranden als we verloren hebben.. Tis geen dragende speler, en dat kan je ook niet van hem verlangen!! Blijf achter hem staan, dan wordt het een topper!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te licht? Tsja.. tis geen Obiku he. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 23:52 schreef passie het volgende:Ik vind persoonlijk Luc nog iets te licht! Maar ik hoop uiteraard dat hij zijn doelpuntjes zal gaan maken dit seizoen! Het doelpunt van afgelopen weekend zal zijn zelfvertrouwen zeker oppoetsen! :) Geef hem de tijd, hij is nog jong! En niet gelijk afbranden als we verloren hebben.. Tis geen dragende speler, en dat kan je ook niet van hem verlangen!! Blijf achter hem staan, dan wordt het een topper!!!! Klopt. Luc moet nu wel, want alternatieven??? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
als hij er tegen Duitsland onder de 19 2 in één wedstrijd kan maken dan moet hij dat toch ook in de MickeyMouse competitie kunnen.
LUC in de SPITS!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maakt nog geen barbeque |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: nee, maar het waren en 2.
Dus is de ZOMER voor LUC aangebroken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
hotjumper