|
|
HenkFey1908
|
|
|
is dit geen goeie man voor Feyenoord? hij heeft weer gescoord tegen az ( 29 augustus 2010) zijn 4e van het seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knap hoor Excelsior, 0-1.
Hopelijk houden ze dit vast. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
denk 't niet. az schoot net op de paal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb 'm ook ff opgezet, 2e helft kijken. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
4? dan is ie topscorder tog |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
tiovonen en wolfswinkel hebben er 5 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is t ook een kudtclub dat excelsior :) |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
hoe heeft hij gescoord???zeker een intikkertje |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
wat een grote kans miste hij net 1 tegen 1 mist hij op de paal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij deed wel alles goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat een schijtgoal van die kaasjoden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1-1, wat een mazzelgoal. Kut az |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Driessen wat een jood is dat dan. die kaasjood raakt m expres! en maar bagatelliseren die jood. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha buitenspel. Jammer he Driessen, die kwam al bijna klaar op de microfoon. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Zonde van die bal op de paal! fernandez///HELD! lekker iedereen op de kast te jagen daar |
|
|
|
|
raket
|
|
|
De gloryhunter is ook weer voor Feyenoord.We worden kampioen(ha,ha,ha) |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Die leo Driessen is een vuile |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
demy44
|
|
|
halen die fernadez kost tie eiglijk geld of kunnen we hem zo ophalen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
geen eigendom van feyenoord dus zal wel een vriendenvergoeding kosten.. |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
oke nou ik zou hem proberen te halen |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: fernandez wordt wel elke aanval geweldig in de loop aangespeeld.. die steek passes komen altijd wel mooi aan! ik zie wijnaldum en schaken niet zulke passes geven.. die houden heerlijk die bal zelf |
|
|
|
|
demy44
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:47 schreef Xapter het volgende:[..] fernandez wordt wel elke aanval geweldig in de loop aangespeeld.. die steek passes komen altijd wel mooi aan! ik zie wijnaldum en schaken niet zulke passes geven.. die houden heerlijk die bal zelf we hebben bruins ook nog |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
snel halen leo heeft niemand eer op het oog hij komt het best het uit de bus |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Fernandez, beter dan helemaal niets, presteert hij niet goed, in de winterstop weer terug naar Excelsior. Niet geschoten is altijd mis. |
|
|
|
|
RW
|
|
|
Fernandez heel snel aantrekken, want er wordt veel te lang gewacht op het aantrekken van een spits. Deze had er sowieso al lang moeten staan zeker gezien het cruciale treffen tegen KAA Gent en ook voor dit seizoen omdat Tomasson en Cissé blessuregevoelig zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zou Leo hem op de valreep dan nog kunnen verleiden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leo ziet het niet in 'm zitten volgens mij, komt ook niet.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Er is nog van alles mogelijk! Weet je nog dat we dachten dat Vagner Love kwam en toen vlak voor de sluiting ineens Harry werd gepresenteerd?
Of paniekaankoop Lee? Ook zo'n surprise!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door JanM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar toen was de kans dat er iets kwam, wel wat groter.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar ik herinner me de reacties nog al te goed. Dat toen het Maasgebouw niet in de fik gegaan is vind ik nog steeds een wonder! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het was er wel erg gezellig die avond.. Haha wat een drama, iedereen had de hoop gevestigd op Vagner Love (topspits) en we kregen Harry.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:57 schreef MMM het volgende:Het was er wel erg gezellig die avond.. Haha wat een drama, iedereen had de hoop gevestigd op Vagner Love (topspits) en we kregen Harry.. Dat zeg ik! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord zal zich dinsdag waarschijnlijk niet meer gaan versterken. Technisch directeur Leo Beenhakker heeft de hoop opgegeven, vertelde hij tegen Voetbal International.
Beenhakker zocht maanden naar een scorende spits, maar moet in de laatste week van de transferperiode concluderen dat alles voor niets is geweest. Ik ben overal geweest en heb talloze gesprekken gevoerd, maar het is niet gelukt, aldus Beenhakker.
Het grootste obstakel was voor de directeur de eis om aan het nulmodel te voldoen. Dat betekent dat de komst van spelers de club niets mag kosten. Vorige week was Klemen Lavric nog op proef, maar hij bleek niet het gewenste type.
Bron : Voetbalprimeur |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 16:01 schreef sevillana het volgende:Feyenoord zal zich dinsdag waarschijnlijk niet meer gaan versterken. Technisch directeur Leo Beenhakker heeft de hoop opgegeven, vertelde hij tegen Voetbal International. Beenhakker zocht maanden naar een scorende spits, maar moet in de laatste week van de transferperiode concluderen dat alles voor niets is geweest. Ik ben overal geweest en heb talloze gesprekken gevoerd, maar het is niet gelukt, aldus Beenhakker. Het grootste obstakel was voor de directeur de eis om aan het nulmodel te voldoen. Dat betekent dat de komst van spelers de club niets mag kosten. Vorige week was Klemen Lavric nog op proef, maar hij bleek niet het gewenste type. Bron : Voetbalprimeur Leo zegt natuurlijk wel vaker wat ... ik hoop toch stiekem nog op een verrassing vanavond! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja je gelooft ook nog in Sinterklaas zeker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die komt dus ook al niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahawe doen het met wat we hebben, case closed.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Luc heeft ook (weer) gescoord! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat waarschijnlijk naar Groningen of Heerenveen.. Wat lopen we weer te pitten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Valt echt wel wat te regelen met Excelsior |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De reden is dat hij niet in het systeem zou passen, wat natuurlijk de grootste onzin is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 november 2010 door MMM -- |
|
|
|