|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax en PSV delen koppositie (Sport1.nl)
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Dit gaat een lange strijd worden om het kampioenschap, waarbij ik denk dat PSV en Ajax voor de winterstop afstand nemen van de rest van de eredivisie. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
wat een smerige overtreding van psv.e berg ( eleboog) . knvb doe je werk!! ik denk zelf 3 tot 4 wedsrijden en 1 voorwaardlijk!!! |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Ja... Dat wordt 4 wedstrijdjes toekijken. Snap niet dat hij zich daar op dat moment toe liet verlijden. Weliswaar speelt hij een nogal ongelukkig tot nu toe... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Hij verdient daar een schorsing voor, maar ik weet niet of hij er nog voor gestraft kan worden, omdat de scheids het had gezien en niet als zodanig had beoordeeld. Verder hoort het niet op de velden net zo min als de actie van Suarez waarbij hij vol op de enkel van een De Graafschap speler gaat staan. Moeten ze niet doen. |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Wanneer de scheidsrechter het niet bestraft doormiddel van een gele kaart, kan de tuchtcommissie altijd alsnog een schorsing opleggen. Dat Suarez bij Wormgoor (Ex-Ajax) op de enkel ging staan, leek mij niet echt opzet... Dat kon je alleen al aan zijn gezichtsuitdrukking zien. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Berg was bewust van Suarez gebeurde gewoon in het duel was meer ongelukkig dus de dingen wel juist vertelen aub. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 18:20 schreef dapp're strijder het volgende:Wanneer de scheidsrechter het niet bestraft doormiddel van een gele kaart, kan de tuchtcommissie altijd alsnog een schorsing opleggen. Dat Suarez bij Wormgoor (Ex-Ajax) op de enkel ging staan, leek mij niet echt opzet... Dat kon je alleen al aan zijn gezichtsuitdrukking zien. Ok, dat wist ik niet, het zou wel terecht zijn. Maakt verder ook niet uit, we hebben toch genoeg spitsen. :P
Suarez is een straatvoetballer, meer zeg ik er niet over. Ik wil er verder ook geen discussie over oprakelen. Suarez hoeft van mij geen schorsing te krijgen. Ik wilde alleen aangeven dat het jammer is als zoiets bewust of onbewust gebeurd. Bij AZ - Excelsior gebeuren ook weer dingen die niet op het veld horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
@psv/mocro
weetje suarez maakt ook domme overtredingen, en ondanks dat ik een enorm groot fan van ajax en suarez ben, moet hij ook gewoon geschorst worden als hij dat verdiend! ik ben wel blij dat me cluppie weer bovenaan staat! ik vond wel dat er veel te veel overtedingen gefloten werden!! ik werdt er gek van, volgens mij hebben ze alle 2 wel 7 of 8 vrije trappen binnen de 25 meter gehad, maargoed, goeie degelijke overwinning, weinig weggegeven!!! ik vond die 0-4 wel voorschut voor een keeper!!
verder vind ik inderdaad de andere overtredingen dit weekend niet gezond meer!! die fernandez , als morena tegelijkertijd opstaat breek tie alles of niet?? als ik dat tenminste mag zeggen! tjsa en berg, is net zoiets als suarez, de ene geeft het de andere niet, ik vind wel dat op dat soort dingen meer gelet moet worden dan op die dingen dat een aanvaller zogenaamd een verdediger vast houdt, want daar erger ik me aan, sorry voor dit hele verhaal hahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 18:01 schreef PSVMocro het volgende:Dit gaat een lange strijd worden om het kampioenschap, waarbij ik denk dat PSV en Ajax voor de winterstop afstand nemen van de rest van de eredivisie. Ik zou het huidige FC Twente beslist nu nog niet afschrijven. Onderschat hen niet! Verder zitten er nog erg veel ploegen redelijk dicht bij elkaar. Nummer 1 t/m 8 scheelt maar 3 punten. Wat mij wel opvalt is dat dit seizoen er al na vier wedstrijden geen enkele ploeg is die geen verliespunten heeft. Dat was ooit wel eens anders. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:@psv/mocro weetje suarez maakt ook domme overtredingen, en ondanks dat ik een enorm groot fan van ajax en suarez ben, moet hij ook gewoon geschorst worden als hij dat verdiend! ik ben wel blij dat me cluppie weer bovenaan staat! ik vond wel dat er veel te veel overtedingen gefloten werden!! ik werdt er gek van, volgens mij hebben ze alle 2 wel 7 of 8 vrije trappen binnen de 25 meter gehad, maargoed, goeie degelijke overwinning, weinig weggegeven!!! ik vond die 0-4 wel voorschut voor een keeper!! verder vind ik inderdaad de andere overtredingen dit weekend niet gezond meer!! die fernandez , als morena tegelijkertijd opstaat breek tie alles of niet?? als ik dat tenminste mag zeggen! tjsa en berg, is net zoiets als suarez, de ene geeft het de andere niet, ik vind wel dat op dat soort dingen meer gelet moet worden dan op die dingen dat een aanvaller zogenaamd een verdediger vast houdt, want daar erger ik me aan, sorry voor dit hele verhaal hahahaha Eens! En inderdaad, die scheidsrechter hoorde zichzelf wel heel erg graag fluiten... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
pietje je heb gelijk,twente is echt nog wel gevaarlijk man.maar 1 ding is zeker,de aankomende kampioen komt uit deze 3!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
twente vond ik heel aardig spelen! dat doen ze eigenlijk al 4 wedstrijden, en als ik het heel zeggen mag vind ik ze nu ook het beste voetbal spelen, alleen scoorde ze de eerste 2 wedstrijden niet, maar ik vind ze behoorlijk veldvoetbal spelen!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
waar ik me wel zorgen over maak is eht programma als ik dat tenminste zeggen mag! want niet om te zeiken ofzo, maar nu hebben we een aantal op papier redelijk makkelijke wedstrijd gehad, maar dadelijk krijgen me feyenoord, real en twente uit! en niet veel later krijgen we az uit en dan psv en real binnen een tijdverstek van 3 dagen in de arena! zal dit inpact om de spelers hebben denken jullie?? al vind ik natuurlijk dat je gewoon moet voetballen voor je geld maar toch, misschien ook na een zwaar wk?? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:twente vond ik heel aardig spelen! dat doen ze eigenlijk al 4 wedstrijden, en als ik het heel zeggen mag vind ik ze nu ook het beste voetbal spelen, alleen scoorde ze de eerste 2 wedstrijden niet, maar ik vind ze behoorlijk veldvoetbal spelen!! Daarom juist...PSV en Ajax kunnen qua veldspel nog veel beter, op dit moment teren beide clubs bij vlagen puur op individuele klasse van spelers. Twente zit al aan de top van hun kunnen. Het lijkt me sterk dat ze nog dominanter kunnen gaan voetballen. Bovendien zijn ze in de breedte niet zo sterk. Wat ze wel een gevaarlijke outsider maakt is dat ze misschien over een paar maanden Europees uitgespeeld zijn, dan kunnen ze zich volledig op de competitie richten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 01:53 schreef PSVMocro het volgende:[..] Daarom juist...PSV en Ajax kunnen qua veldspel nog veel beter, op dit moment teren beide clubs bij vlagen puur op individuele klasse van spelers. Twente zit al aan de top van hun kunnen. Het lijkt me sterk dat ze nog dominanter kunnen gaan voetballen. Bovendien zijn ze in de breedte niet zo sterk. Wat ze wel een gevaarlijke outsider maakt is dat ze misschien over een paar maanden Europees uitgespeeld zijn, dan kunnen ze zich volledig op de competitie richten. Je laatste zin geld natuurlijk ook gewoon voor PSV en AJAX |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Ik denk dat Ajax niet kansloos is voor die 3de plek. Als je kijkt hoe Auxerre op dit moment speelt. Als PSV niet overwintert in de EL, dan moeten we ons hier in Eindhoven kapot schamen...Twente krijgt het heel moeilijk. Misschien onderschat ik ze en gaan ze me verrassen, maar ik denk dat zij het samen met Utrecht Europees gezien het lastigst krijgen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:26 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik denk dat Ajax niet kansloos is voor die 3de plek. Als je kijkt hoe Auxerre op dit moment speelt. Als PSV niet overwintert in de EL, dan moeten we ons hier in Eindhoven kapot schamen...Twente krijgt het heel moeilijk. Misschien onderschat ik ze en gaan ze me verrassen, maar ik denk dat zij het samen met Utrecht Europees gezien het lastigst krijgen. AJAX is ook niet kansloos voor de tweede plek, sterker nog, AJAX kan de poule ook gewoon winnen, er is nog geen potje gespeeld, en de bal is rond toch, in 94 dacht ook niemand dat we van Milan konden winnen, en we deden het toch 3 keer... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar remco nu milan ibrahimovic heeft krijg je het wel een stuk lastiger..! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach, Vertongen stopt hem gewoon in z´n achterzak..............
Ik hoop trouwens dat AJAX Seedorf en Ibrahimovic wel een mooi welkom geeft.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] AJAX is ook niet kansloos voor de tweede plek, sterker nog, AJAX kan de poule ook gewoon winnen, er is nog geen potje gespeeld, en de bal is rond toch, in 94 dacht ook niemand dat we van Milan konden winnen, en we deden het toch 3 keer... Jadeladejadeladelaaaa... Ajax Amsterdam...
toen had Milan een van de beste teams.... ze kwamen niet voor niks in de finale. En toen gewoon 3x gewonnen.
we worden groepswinnaar ... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 11:57 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Jadeladejadeladelaaaa... Ajax Amsterdam... toen had Milan een van de beste teams.... ze kwamen niet voor niks in de finale. En toen gewoon 3x gewonnen. we worden groepswinnaar ... HAHAHAHAHAH, that's the spirit..... WE GAAN GEWOON DE CL WINNEN< WE ZIJN ONVERSLAANBAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:05 schreef Pietje het volgende:[..] Ik zou het huidige FC Twente beslist nu nog niet afschrijven. Onderschat hen niet! Verder zitten er nog erg veel ploegen redelijk dicht bij elkaar. Nummer 1 t/m 8 scheelt maar 3 punten. Wat mij wel opvalt is dat dit seizoen er al na vier wedstrijden geen enkele ploeg is die geen verliespunten heeft. Dat was ooit wel eens anders. Inderdaad, dat Twente maakt op mij weer een goeie indruk. Zij gaan met Psv en AJAX uitmaken wie kampioen van Nederland word. |
|
|
|