|
|
raket
|
|
|
Wat een mongolen zeg!!Opsluiten voor 3 jaar,water en brood |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
radio: Zitten twee verdachten bij van de HvH rellen.. dan leer je het ook echt nooit! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,ga dan nog naar een kroeg in de binnenstad van Amsterdam.Heb je tenminste nog een beetje tegenstand.Maar hier zetten ze zich wel mee voor lul zeg.Een paar kaasboertjes aanvallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
doodzwijgen en negeren. er staat trouwens ROTTERDAMSE HOOLIGANS. pretentieus geNEUZel |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
hoezo feyenoord hooligans hebben ze seizoenkaart zo nee , hebben ze niks met feyenoord te maken . Wordt feyenoord wel weer op aangekeken maar hier hebben ze niks mee temaken dus onzin dat feyenoords naam bij deze vechtpartij genoemd wordt. Ik denk dat ze dat ook niet erbij moeten vermelden wat betreft 30 vechtersbazen word tijd dat we de straffen uit de middel eeuwen terug halen gewoon klauwen er af hakken kunnen ze niet meer vechten ook,hoogstens stompen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die gasten vechten tenminste voor hun club. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach tis buiten de wedstrijden om. Geen zaak voor feyenoord maar voor justitie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kkl heeft donderdag geluk gehad maar er zitten nog 30 feyenoorders vast om voor het asissenhof voor te komen. Hun wacht 8 tot 10 jaar wegens het niet opvolgen van het VDB cachet. Mensen die bij willen dragen om de kamaraden vrij te krijgen kunnen zich hier melden. Voor 2000 euri staan de jongens weer in rotterdam. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,nu weet ik het zeker.Je bent echt een stumper.Lekker in de naam van Feyenoord de boel verpesten voor 98% procent van de goedwillende supporters.Door lui als jullie zitten we met combi's en kunnen we nergens meer naar toe in het buitenland.Maar heel wat hoor om in Alkmaar de boel te slopen.Petje af. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Wat was er donderdag aan de hand dan? Dit was toch gisteravond? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De media moet eens begrijpen dat alxs er niet gevoetbald word t niet gaat om FEYENOORD hooligans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 18:26 schreef raket het volgende:[..] Ja,ga dan nog naar een kroeg in de binnenstad van Amsterdam.Heb je tenminste nog een beetje tegenstand.Maar hier zetten ze zich wel mee voor lul zeg.Een paar kaasboertjes aanvallen. Dat hebben ze 2X gedaan maar die gasten rende telkens weg!!! |
|
|
|
|
peertje93
|
|
|
wat heeft feyenoord hier mee te maken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:Kkl heeft donderdag geluk gehad maar er zitten nog 30 feyenoorders vast om voor het asissenhof voor te komen. Hun wacht 8 tot 10 jaar wegens het niet opvolgen van het VDB cachet. Mensen die bij willen dragen om de kamaraden vrij te krijgen kunnen zich hier melden. Voor 2000 euri staan de jongens weer in rotterdam. die 60 eurootjes de man kunnen ze toch zelf wel ophoesten jumper? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:Kkl heeft donderdag geluk gehad maar er zitten nog 30 feyenoorders vast om voor het asissenhof voor te komen. Hun wacht 8 tot 10 jaar wegens het niet opvolgen van het VDB cachet. Mensen die bij willen dragen om de kamaraden vrij te krijgen kunnen zich hier melden. Voor 2000 euri staan de jongens weer in rotterdam. Doe je best... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: je moeder roept ksssssssst ksssssssst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
teletekst pagina 110
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door gekzat -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch snap ik niet waarom ze gegaan zijn... kaas op? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee!Er zaten geen gaten in de Kaas geloof ik? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of te weinig kaas tussen de gaten.
In ieder geval, dit zaakje stinkt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Is een leugen. Zijn gasten van de afca
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat??Die opgepakt zijn waren van de afval centrale amsterdam? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ja ze waren levens moe, net als die kastanjeboom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Tja vooral die oude kaas brrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: mijn moeder is dood, slimmerd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry voor je moeder ,verders kssssssssssssssssssssst ksssssssssssssssssssssst |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verders niet te begrijpen, Leon. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik snap inderdaad niet waarom ze dan niet eens afspreken met die 020 neuzen op vijandelijk gebied. Ik vind dit LAFCA achtig! Een beetje wat die neuzen een paar jaar geleden in Den haag hebben geflikt. Gewoon afspreken in 020 en direct die gasten weer even op hun plaats wijzen. dan zal de rust waarschijnlijk ook weer een stuk wederkeren. Overigens zag ik gisteren een hoop gevestigde namen uit dat wereldje gewoon in het stadion zitten. Zo'n hechte club is het dus niet. Net als de rest van het Legioen is het in groepen uiteen gevallen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:Kkl heeft donderdag geluk gehad maar er zitten nog 30 feyenoorders vast om voor het asissenhof voor te komen. Hun wacht 8 tot 10 jaar wegens het niet opvolgen van het VDB cachet. Mensen die bij willen dragen om de kamaraden vrij te krijgen kunnen zich hier melden. Voor 2000 euri staan de jongens weer in rotterdam. Ach geluk??
De Belgische Rechtspraak zit beduidend anders in elkaar als de Nederlandse Rechtspraak. Het kan worden aangemerkt als een uitwerking van het in het EVRM en de grondwet verankerde beginsel van openbaarheid van procesvoering en in het verlengde daarvan openbaarmaking van de uitspraak.
Dus ik moet voorlopig even wachten op verdere plenaire verorderingen die de sanctieveroordeling met zich mee zal brengen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
DURF DUIDELIJKE TAAL TE VRAGEN!!! Duidelijke taal??? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is het niemand opgevallen dat het rotterdamse hooligans zijn, en dat AZ tegen Excelsior speelde? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahhahahaha!!! Is dat niet die dochterclub van Feyenoord?? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Het waren gewoon vrienden van elkaar niks meer niks minder toevallig hadden er 5 Feyenoord sjaals om. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Motten ze naar Randwijk kome!!! Krijgen ze hooivork op hun neus, zo doen we dat hier!
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zo dom zijn ze ook weer niet! Wie stapt er nu op iemand met een bomgordel af? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 19:24 schreef raket het volgende:[..] Ja,nu weet ik het zeker.Je bent echt een stumper.Lekker in de naam van Feyenoord de boel verpesten voor 98% procent van de goedwillende supporters.Door lui als jullie zitten we met combi's en kunnen we nergens meer naar toe in het buitenland.Maar heel wat hoor om in Alkmaar de boel te slopen.Petje af. zo dan, das ook niet aardig om te zeggen over jumper |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hé terug uit Alkmaar! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Kan niet want ze zitten in ieder geval nog vast tot Dinsdagmiddag,hoop op zware straffen.Eikels |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 17:49 schreef Milo het volgende:Het waren gewoon vrienden van elkaar niks meer niks minder toevallig hadden er 5 Feyenoord sjaals om. Ja een hooligan met een feyenoord sjaal om,ha,ha,ha |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Nee het waren stoere feyenoord hooligans,die in de naam van Feyenoord, onder het genot van hasj,coke en pillen (anders durven ze niet)de boel weer elke keer verstieren. En daarom zitten de rest van de goedwillende supporters elke keer met een stel maatregelen opgescheept naar uitwedstrijden,waar de beveiliging van Wilders jaloers op is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 08:31 schreef raket het volgende:[..] ...... En daarom zitten de rest van de goedwillende supporters elke keer met een stel maatregelen opgescheept naar uitwedstrijden,waar de beveiliging van Wilders jaloers op is. Kijk en daar heb ik nou problemen mee, ik zat netjes in de Kuip zondag, was dus niet in Alkmaar en toch heb ik met die kutregels te maken, die regels worden me niet opgelegd door die hooligans maar door de regelgevers in Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 09:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Kijk en daar heb ik nou problemen mee, ik zat netjes in de Kuip zondag, was dus niet in Alkmaar en toch heb ik met die kutregels te maken, die regels worden me niet opgelegd door die hooligans maar door de regelgevers in Nederland. tsja.. maar individueel straffen helpt niet. En massaal straffen helpt net zo min...
uhmm.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maar individueel straffen heb ik geen last van. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 09:59 schreef hotjumper het volgende:[..] Kijk en daar heb ik nou problemen mee, ik zat netjes in de Kuip zondag, was dus niet in Alkmaar en toch heb ik met die kutregels te maken, die regels worden me niet opgelegd door die hooligans maar door de regelgevers in Nederland. waren dat die hooligans die Feyenoord hadden gered? ..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|