BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 30 feyenoord hooligans zoeken ruzie in alkmaar.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
aad 64
 aad 64 - dinsdag 07 september 2010 - 10:05   quote  deeplink  
Castreren
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 07 september 2010 - 10:28   quote  deeplink  
ZO!!!! Na 2 weken vast te hebben gezeten in Alkmaar,ben ik weer terug op mijn vertrouwde forum,voel me helemaal thuis!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 september 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 10:28 schreef hoogvliet010 het volgende:
ZO!!!! Na 2 weken vast te hebben gezeten in Alkmaar,ben ik weer terug op mijn vertrouwde forum,voel me helemaal thuis!!!!!!!!!
Parkeerbonnetje?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 07 september 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Ja,ik sloeg z`n kop er af,Hufters!!!!
raket
 raket - dinsdag 07 september 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 10:28 schreef hoogvliet010 het volgende:
ZO!!!! Na 2 weken vast te hebben gezeten in Alkmaar,ben ik weer terug op mijn vertrouwde forum,voel me helemaal thuis!!!!!!!!!
Jammer.Schorriemorie.Wel oppassen want de mariniers.commanda's en BBE houden je in de gaten.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 07 september 2010 - 17:37   quote  deeplink  
Commanda's klinkt wel geil...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 september 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 17:37 schreef sterski010 het volgende:
Commanda's klinkt wel geil...
hij bedoelt Jomanda's.
sterski010
 sterski010 - dinsdag 07 september 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 18:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

hij bedoelt Jomanda's.
Das een stuk minder geil...
vakkie w
 vakkie w - dinsdag 07 september 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Hoezo? Die weten van te voren al wat je lekker vind
raket
 raket - woensdag 08 september 2010 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 september 2010 - 14:46 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ja,ik sloeg z`n kop er af,Hufters!!!!
Zo,zo alleen of had je je 29 vriendjes nodig!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 september 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 september 2010 - 15:40 schreef raket het volgende:

[..]

Zo,zo alleen of had je je 29 vriendjes nodig!!
Tsja, parkeerbonnen, he, en maar klagen over de politie.
raket
 raket - woensdag 08 september 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 september 2010 - 16:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, parkeerbonnen, he, en maar klagen over de politie.
Ja en er hadden er ook nog 27 een lening van DSB
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 08 september 2010 - 23:50   quote  deeplink  
ZUCHT........................................................
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 08 september 2010 - 23:50   quote  deeplink  
Kom niet meer bij
raket
 raket - donderdag 09 september 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 september 2010 - 23:50 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Kom niet meer bij
Sorry,mag je niet meer pesten van stylzz,want die is de baas!!Fr-Henk weet ik niet hoor,maar die zal ook wel geschrokken zijn.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 09 september 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Dubbel zucht
raket
 raket - donderdag 09 september 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 september 2010 - 22:28 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Lekker makkelijk he rakut, om de hasj coke en pillen weer de schuld te geven.....
Staan op het vak is de beste en een van m'n beste vrienden op dit forum.Op fr henk na dan!!!Vrieden voor het leven,kameraden tot de laatste snik
Ronneke
 Ronneke - donderdag 09 september 2010 - 12:04   quote  deeplink  
Wat kan je er van zeggen?
Stelletje achterlijke mongolen die onze naam weer te grabbel gooien, supporters, clubkaart of niet. Dat maakt niet uit, het staat wel weer negaqtief in de belangstelling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 09 september 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 september 2010 - 11:06 schreef raket het volgende:

[..]

Staan op het vak is de beste en een van m'n beste vrienden op dit forum.Op fr henk na dan!!!Vrieden voor het leven,kameraden tot de laatste snik
Kunnen jou klauwen niet geamputeerd worden,of anders je schedel?
raket
 raket - donderdag 09 september 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 september 2010 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kunnen jou klauwen niet geamputeerd worden,of anders je schedel?
Als alle hooligans van Feyenoord,020 en de rest van het gajes op hun verjaardag worden doodgeschoten zijn we er binnen een jaar van af.Daar heb ik wel een van m'n klauwen voor over.
sterski010
 sterski010 - donderdag 09 september 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 september 2010 - 20:48 schreef raket het volgende:

[..]

Als alle hooligans van Feyenoord,020 en de rest van het gajes op hun verjaardag worden doodgeschoten zijn we er binnen een jaar van af.Daar heb ik wel een van m'n klauwen voor over.
Jezus man. Give it a rest of zo....Niet iedereen denkt er nou eenmaal het zelfde over als jou. Wees blij eigenlijk, anders was t echt een saaie wereld.
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 september 2010 - 21:03 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Jezus man. Give it a rest of zo....Niet iedereen denkt er nou eenmaal het zelfde over als jou. Wees blij eigenlijk, anders was t echt een saaie wereld.
Ik vind de wereld spannend zat.Dus gewoon lekker fanatiek Feyenoord bezoeken en gillen en brullen best.Maar wat die eikels allemaal al voor ons verziekt hebben moet maar normaal gevonden worden.Rot op met die zielige figuren.Maar ja heel de maatschappij is ziek.Als je normaal doet hoor je er bijna niet meer bij.
Milo
 Milo - vrijdag 10 september 2010 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 09:07 schreef raket het volgende:

[..]

Ik vind de wereld spannend zat.Dus gewoon lekker fanatiek Feyenoord bezoeken en gillen en brullen best.Maar wat die eikels allemaal al voor ons verziekt hebben moet maar normaal gevonden worden.Rot op met die zielige figuren.Maar ja heel de maatschappij is ziek.Als je normaal doet hoor je er bijna niet meer bij.
" wat die eikels al voor ons verziekt hebben "
Leg mij eens uit wat voor nadelen jij hebt ondervonden, aan dit soort incidenten?
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 09:43   quote  deeplink  
1.Uitwedstrijden niet meer zelf kunnen bezoeken,maar verplicht met combi(goedwillende supporters die echt van Feyenoord houden,zijn de dupe van het domme gedrag van zulke luitjes)
2.Europeese wedstrijden niet meer normaal kunnen bezoeken of helmaal niet(goedwillende supporters die echt van Feyenoord houden,zijn dus weer de dupe)

3.Het kanker dit en kanker dat in sommige vakken,waar niemand wat van durft te zeggen,anders komen ze met 30 man.Wat voor gevolg heeft dat ik m'n zoontje niet meer meeneem.
4.Heel veel oudere supporters(waaronder m'n vader)nog geen eens maar naar het stadion durven,omdat ze bang zijn onder de voet gelopen te worden,met een of andere rel.
5.Dat de klassieker is vermoord tegen 020.Geen uit en geen thuis supporters,voor 5 jaar.
6.Drooglegging van de stad,zodat ik niet even gezellig een biertje kan gaan drinken in de stad.
7.De kans opgepakt te worden als je in de verkeerde kroeg zit en een of andere mongool"hamas,hamas joden aan het gas gaat zingen"
Etc,etc,etc
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 10 september 2010 - 09:51   quote  deeplink  
Al ben je een grote lul raket, hier heb je toch gelijk, maar ik blijf je een eikel vinden hoor.
Milo
 Milo - vrijdag 10 september 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 09:43 schreef raket het volgende:
1.Uitwedstrijden niet meer zelf kunnen bezoeken,maar verplicht met combi(goedwillende supporters die echt van Feyenoord houden,zijn de dupe van het domme gedrag van zulke luitjes)
2.Europeese wedstrijden niet meer normaal kunnen bezoeken of helmaal niet(goedwillende supporters die echt van Feyenoord houden,zijn dus weer de dupe)

3.Het kanker dit en kanker dat in sommige vakken,waar niemand wat van durft te zeggen,anders komen ze met 30 man.Wat voor gevolg heeft dat ik m'n zoontje niet meer meeneem.
4.Heel veel oudere supporters(waaronder m'n vader)nog geen eens maar naar het stadion durven,omdat ze bang zijn onder de voet gelopen te worden,met een of andere rel.
5.Dat de klassieker is vermoord tegen 020.Geen uit en geen thuis supporters,voor 5 jaar.
6.Drooglegging van de stad,zodat ik niet even gezellig een biertje kan gaan drinken in de stad.
7.De kans opgepakt te worden als je in de verkeerde kroeg zit en een of andere mongool"hamas,hamas joden aan het gas gaat zingen"
Etc,etc,etc
Combi regeling is in het leven geroepen idd door een hoop gezeik, maar niet alleen van de laatste jaren. daar ga ik weer, dat heeft te maken met de jaren 90! die ik vreselijk mis!
Europeesewedstrijden idem ik was erbij in nancy en ik kan je vertellen dat dit niet de schuld is geweest van de aanhang van Feyenoord! en als je zelfstandig wilt kan maar dan maakt de tegenpartij de keus of je wel of niet erin komt.
Je zoontje niet meenemen ligt aan je eigen angst mijn zoon van 2,5 maand oud ga ik straks meenemen en zonder problemen dat weet ik gewoon ;)mijn opa, jaja die trok zijn bek open en die gasten konden dat wel waarderen. hij zei: dan he snotaap huod je muil en ga zitten!
De klassieker ben ik met je eens, maar dat heeft te maken met de burgemeester.
En hamassen hoord erbij ;)
De Spot
 De Spot - vrijdag 10 september 2010 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 18:18 schreef raket het volgende:
Wat een mongolen zeg!!Opsluiten voor 3 jaar,water en brood
Weet jij de ins en outs dan,voordat je gelijk zo resoluut reageert!!
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 09:51 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Al ben je een grote lul raket, hier heb je toch gelijk, maar ik blijf je een eikel vinden hoor.
Ha,Ha dat is pas humor!!Ik ben ook een eikel.
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 13:28 schreef De Spot het volgende:

[..]

Weet jij de ins en outs dan,voordat je gelijk zo resoluut reageert!!
Weet jij ze wel dan??
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 12:25 schreef Milo het volgende:

[..]

Combi regeling is in het leven geroepen idd door een hoop gezeik, maar niet alleen van de laatste jaren. daar ga ik weer, dat heeft te maken met de jaren 90! die ik vreselijk mis!
Europeesewedstrijden idem ik was erbij in nancy en ik kan je vertellen dat dit niet de schuld is geweest van de aanhang van Feyenoord! en als je zelfstandig wilt kan maar dan maakt de tegenpartij de keus of je wel of niet erin komt.
Je zoontje niet meenemen ligt aan je eigen angst mijn zoon van 2,5 maand oud ga ik straks meenemen en zonder problemen dat weet ik gewoon ;)mijn opa, jaja die trok zijn bek open en die gasten konden dat wel waarderen. hij zei: dan he snotaap huod je muil en ga zitten!
De klassieker ben ik met je eens, maar dat heeft te maken met de burgemeester.
En hamassen hoord erbij ;)
Ja je kan het ook anders uitleggen,maar ben het niet met je eens.Zonder die paar 100 echte hooligans,de rest zijn meelopers,zou het allemaal een stuk makkelijker en leuker zijn om naar de voetbal te gaan.
KKL
 KKL - vrijdag 10 september 2010 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 13:36 schreef raket het volgende:

[..]

Ja je kan het ook anders uitleggen,maar ben het niet met je eens.Zonder die paar 100 echte hooligans,de rest zijn meelopers,zou het allemaal een stuk makkelijker en leuker zijn om naar de voetbal te gaan.
dan ga je toch niet naar voetbal.... jankmuil
raket
 raket - vrijdag 10 september 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 13:37 schreef KKL het volgende:

[..]

dan ga je toch niet naar voetbal.... jankmuil
Oke,bedankt voor de tip.Daar had ik nog niet over nagedacht,namaak hooligan.
JanM
 JanM - vrijdag 10 september 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Drank en drugs maken meer kapot dan je lief is ...

Ik vrees dat dit soort ellende heel moeilijk uit te bannen is en denk echt dat de enige manier keihard straffen is. Maar idd ook ik ken de ins en outs niet.
KKL
 KKL - vrijdag 10 september 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 13:49 schreef JanM het volgende:
Drank en drugs maken meer kapot dan je lief is ...

Ik vrees dat dit soort ellende heel moeilijk uit te bannen is en denk echt dat de enige manier keihard straffen is. Maar idd ook ik ken de ins en outs niet.
keihard straffen?

omdat het dit keer toevallig gasten zijn die uit Rotterdam komen?

Dit soort vechtpartijtjes, opstootjes weet ik veel hoe je het wilt noemen gebeurd ieder weekend in ieder willekeurige stad, dorp of gehucht!!!

Als er een Feyenoorder, Rotterdammer of Rijnmonder bij betrokken is dan wordt het allemaal zo ENORM opgeblazen door de media en dus uiteindelijk ook door het domme volgzame volk!!!!

Don't believe the Hype!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 september 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Ja wij hebben vroeger ook wel eens een kroeg leeggeveegd, maar met voetbal had t niets van doen.
KKL
 KKL - vrijdag 10 september 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 - 16:21 schreef Stylzz het volgende:
Ja wij hebben vroeger ook wel eens een kroeg leeggeveegd, maar met voetbal had t niets van doen.
Ik ook.....vaak genoeg dus ik maak een punt hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 30 feyenoord hooligans zoeken ruzie in alkmaar.









0.0102179