BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (12-09-2010 14:30): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 19:17   quote  deeplink  
Plaats hier jouw idee voor de opstelling en de jouw eindscore.
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Ajax - Willem II

ik vind willem II echt te triest op dit moment, echt jammer, want was het ooit niet die club die CL speelde en dat daar el hamdoui, dembele en dat soort spelers speelde!
wel jammer!
alleen mogen ze van mij tegen ajax compleet van de mat getikt worden hahaha!

frank demouge is er niet bij, adt had een plaag kunnen zijn want dat is wel zon etterbak!!

ik denk dat het heel erg gaan afhangen van het tempo waarin ajax speelt, vaak zie je zo'n mentaliteit zo van: het komt wel goed! en dan kan het vervelend worden en heel lang 0-0 blijven, daarin denk ik wel als ajax binnen het eerste kwartier scoort dat willem II rijp is voor de slachtbank!
zo'n ploeg heeft totaal geen vertrouwen en krijgen iedere wedstrijd veel goals tegen, dus is de kans dat groot dat ze de kop laten hangen!!
wel jammer dat het pas over 2 weken is, eerst dat vervelende nederlands elftal met die rot amusementswaarde!

ik zeg als ajax niet snel scoort een kleine 1 of 2-0
als ajax snel scoort zeg ik 7-0

opstelling:
-----------------stekelenburg-----------------
gregory-----toby----------jan------vurnon----

------enoh---------siem-----demy------------

-----suarez--------mounir---mickey-------

ik hoop tegen die tijd dat mido onderhand speelgerechtigd is, zou fijn zijn!
ik vind urby te wisselvallig!
eriksen moet vooral fysiek nog groeien en sneller keuzes maken als vind ik hem een geweldig talent!!
verder hoop ik dat lodeiro en atoube is een keer terugkomen!!!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 29 augustus 2010 - 20:17   quote  deeplink  
Zeven zeven zeven zeven nul! Zeven nul! Zeven nuhuhul.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 21:01   quote  deeplink  
tja willem 2. altijd lastig!...
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
4-0, 5-0?
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2010 - 21:29   quote  deeplink  
minimaal, als ze maar een vroege goal maken, dan worden het er wel meer
ik zei 7 -0
maar kan makkelijk meer
en dat is gewoon rieel!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
ik vind willem 2 momenteel slechter dan de graafschap dus een nulletje of 7 zit er wel in.
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
3-0 AJAX.
Fernanic
 Fernanic - maandag 30 augustus 2010 - 02:02   quote  deeplink  
Denk dat dit een gewone 3-0 wordt. Willem ll is op dit moment echt helemaal niks maar Ajax speelt een paar dagen daarna tegen Real. Als het 2-0/3-0 staat kunnen v.d. Wiel, El Hamdaoui, de Zeeuw wel wat rust krijgen. Zeker zonder Suarez is Mounir erg belangrijk. Het middenveld van Real is goed en de Zeeuw kan je gewoon niet missen. v.d. Wiel staat tegenover Ronaldo volgens mij, anders di Maria dus dat lijkt me duidelijk. Gewoon geen risico nemen met die spelers, die kunnen je reden tegen Real. Als het 3-0 staat zullen de Ajax spelers het wat rustiger aandoen, je kan je krachten beter gebruiken in het Santiago Bernabéu dan bij 3-0 thuis tegen willem ll. Nog altijd is er dan een aardige kans op een nulletje of 5/6. Winnen moet haast wel, in de ArenA gaan we dit seizoen helemaal niks weggeven, ik baal nogsteeds van die ene 0-0 tegen sparta!
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Ajaxamsterdam4ever.. Ik denk dat een nuletje of 7 inderdaad mogelijk is als je ziet dat we tegen de graafschap met 5-0 winnen en dan ook nog een champions league wedstrijd ehebben gespeeld.. Denk i inderdaad dat je een grote kans maakt op een hogere uitslag.. Maar zo werkt het niet.. Ik denk 4-0...
P. Breukel
 P. Breukel - woensdag 01 september 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Weet iemand of deze wedstrijd nog verplaatst wordt naar zaterdag 11 september? En zo ja, hoe laat? Overal (krant, internet) staat nl. nog steeds dat de wedstrijd op zondag 12 september 14:30 gespeeld wordt !!??
PS25
 PS25 - woensdag 01 september 2010 - 17:01   quote  deeplink  
Mooie gelegenheid om Van der Wiel en De Zeeuw rust te gunnen. Dat kan later in het seizoen van waarde zijn. Ook zonder hen moet deze wedstrijd gewonnen kunnen worden. Zeker als Tainio fit is, zou ik hiervoor kiezen.
PS25
 PS25 - woensdag 01 september 2010 - 17:02   quote  deeplink  
Ooijer kan dan gewoon rechtsback. Is gezien zijn rol ook wel eens lekker om weer de volledige 90 minuten te spelen.
Brandje
 Brandje - woensdag 01 september 2010 - 17:04   quote  deeplink  
8-0
remco k
 remco k - woensdag 01 september 2010 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 16:26 schreef P. Breukel het volgende:
Weet iemand of deze wedstrijd nog verplaatst wordt naar zaterdag 11 september? En zo ja, hoe laat? Overal (krant, internet) staat nl. nog steeds dat de wedstrijd op zondag 12 september 14:30 gespeeld wordt !!??
ik heb alleen ergens gelezen dat AJAX daar wel om gevraagd heeft ivm CL
Brandje
 Brandje - woensdag 01 september 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Ja is verplaatst naar zaterdag om 18:45 uur.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6583

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door Brandje --
XXX
 XXX - woensdag 01 september 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Beter...zondag kwam mij niet uit ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 01 september 2010 - 21:19   quote  deeplink  
perfect
ik ben erbij!
vak 413!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 10 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Na de laatste wedstrijd van Ajax, bijna 2 weken geleden, tegen de Graafschap, staat morgen de thuiswedstrijd tegen Karel I......Uhhhhhh Willem II op het programma. Een thuiswedstrijd tegen de Tilburgers heeft in het verleden weinig problemen opgeleverd, gezien de statistieken. Tot op heden zijn er tussen beide in Amsterdam 36 competitiewedstrijden gespeeld en AJAX verloor er daarvan geen één! Maar liefst 32x zegevierde Ajax en Willem II ging in al die jaren maar 4x terug naar Tilburg met één punt in de tas. Met een gemiddelde van 3,78 gescoorde goals, blijkt dat Ajax met scherp schiet tegen de " Tricolores " ( de bijnaam van Willem II ). Het gemiddelde van 3,78 zorgt voor het totale doelpuntenaantal van 136, terwijl onze tegenstander van morgen in het verleden slechts 20x doel wist te treffen in Amsterdam.

De allereerste Ajax - Willem II was op 18-11-1956, toen Ajax met 5-0 zegevierde. Ik noem deze wedstrijd, omdat destijds Rinus Michels voor Ons AJAX speelde en hij in die pot 2x scoorde. De doelman van Ajax was destijds Eddy Pieters Graafland en hij is nog een levende legende. Hij werd in het seizoen 56'57 kampioen met Ajax en werd in 1958, toen was het nog normaal, getransfereerd naar onze aartsrivaal Feyenoord. Het bedrag wat daarmee gemoeid was, was toen rond de 130.000 gulden en dat was destijds een megabedrag. Eddy PG keepte door zijn goede spel bij Ajax ook in het Nederlands Elftal en zou in totaal 47x het doel verdedigen van Ons kikkerlandje.

Na een afwezigheid van Willem II van 12 seizoenen in de Eredivisie, kwamen de Tilburgers in het seizoen 79'80 terug. In dat seizoen waren ze lokvoer voor de Amsterdammers, want in de Meer werd onze tegenstander van morgen met 7-1 verpletterd. Martin v.Geel die onze technisch directeur is geweest en een Willem II-verleden heeft, speelde in die wedstrijd mee voor Ons AJAX en scoorde daarin een doelpunt. De overige goals kwamen op naam van Tsjeu la Ling 2x, Dick Schoenaker 2x, Tahamata en Lerby ieder 1x.

Een andere Ajacied met een Tilburgs verleden is Marc Overmars. Overmars, Miep Miep en de TGV, speelde 5 seizoenen voor de Amsterdammers en behaalde daarin 3 landstitels, won 1x de Nederlandse Beker, 3x de Nederlandse Supercup en als klap op de vuurpijl pakte hij in '95 de CL. Hij speelde in het seizoen 91'92 voor Willem II en in dat seizoen speelde hij niet mee voor de Tilburgse club, waarin Ajax op 30-10-1991 met 3-0 zegevierde. Martin v.Geel was toen speler van Willem II en de 3 doelpunten werkten Dan Petersen, Edgar Davids en Dennis Bergkamp tegen de touwen.

Tomas Galásek is en was een fantastische prof en een geweldige Ajacied. Hij speelde in het verleden voor Willem II, alvorens te worden gecontracteerd door Ons Ajax in 2000. Als speler aan Tilburgse zijde, speelde hij op 23-8-1998 mee in de 2-0 overwinning van Ajax. Het was de openingswedstrijd van 98'99, waarin Shota Arveladze de openingstreffer scoorde en Danny Blind nog voor rust de eindstand bepaalde. Galásek speelde van 2000 t/m 2006 in het Ajax-shirt, maar het lukte hem niet om voor de competitie in een thuiswedstrijd tegen zijn oude club te scoren. Op 28-9-2003 was hij wel betrokken in de 6-0 overwinning, waarin het volgende scoreverloop van toepassing was; Wesley Sonck 1-0 ('13), Ibrahimovic 2-0 ('29), Sneijder 3-0 ('49), Viktor Sikora 4-0 ('57), Tom Soetaers 5-0 ('68), Steven Pienaar 6-0 ('81).

Onze nieuwe spits El Hamdaoui speelde in het seizoen '06'07 voor de " Tricolores ", maar door blessureleed kon hij niet meespelen op 3-12-2006. Ook toen werd het 6-0 door goals van 2x Huntelaar, 1x Grygera, 1x Emanuelson, 1x Nicolae Mitea en 1x Tom de Mul.

Ook Co Adriaanse heeft zowel een Willem II als Ajax-verleden. Co is een goeie trainer en werd bij Ajax trainer medio 2000 en werd ten onrechte ontslagen op 29 november 2001. Zijn successen bij Willem II, waarmee hij CL haalde, en zijn prestaties bij Az, waarin hij met prachtig spel Europees voetbal behaalde, maken voor mij de optelsom dat Ajax zich destijds gigantisch verkeek op de kennis van Adriaanse. Co was tussen '92 en '97 directeur Jeugdopleiding en mede door zijn werk werd de CL in 1995 gewonnen.

18.45 uur is morgen de aftrap in de Amsterdam Arena en ik ga ervan uit dat Ajax, richting de wedstrijd in Bernabeu woensdag, geen puntenverlies gaat oplopen. Met angst en beven zullen de Tilburgers naar Amsterdam reizen, aangezien ze niet in een al te beste vorm steken. De teller staat voor hun na 4 wedstrijden nog op 0 punten en dat zal na 5 potjes nog steeds zo zijn, omdat AJAX met 5-0 over het arme Willem II heen walst. 3 goals van El Hammie, 1 van Siem de Jong en 1 van Luis Suarez, zullen de Arena tevreden stemmen:)

Ja toch?
afca rico
 afca rico - vrijdag 10 september 2010 - 23:20   quote  deeplink  
tegen willem 2 moet je het gewoon rustig aan doen. woensdag wacht real madrid en dat de is de wedstrijd van de week. dus gewoon bij 2 of 3 goals wedstrijd uitspelen.
wat spelers wisselen die je nodig hebt woensdag.

winnen van willem 2 lukt toch wel
joduh
 joduh - zaterdag 11 september 2010 - 11:25   quote  deeplink  
hahah das weer lekker alibabba!!!!nice!maar toch verwacht ik een iets grotere uitslag eigenlijk man.Maar denk jij dat el hammie vaker scoort dan luis? heb je die hoger zitten dan? ben wel benieuwd naar de `competitie` tussen die 2 eigenlijk. Maar al met al weer een mooi stuk om te lezen van je.
alibabba
 alibabba - zaterdag 11 september 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Een nog grotere uitslag? Hahaha, zou mooi wezen...Het is puur een gevoelskwestie, wat aangaat de doelpuntenmakers hoor...
hospik
 hospik - zaterdag 11 september 2010 - 16:10   quote  deeplink  
het is een mooie dag voor een 10-0
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 16:59   quote  deeplink  
weetje jol twijfelde al lang over het opstellen van luis, ik denk als ajax het duel voor rust beslist dat ze rust krijgen de grote spelers!
als ajax dat niet doet en binnen 15 minuten een goal maakt kan het hoog oplopen!
PETER111
 PETER111 - zaterdag 11 september 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Eriksen is ziek (http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Jozefzoon-vervangt-zieke-Eriksen.htm ), jozefzoon vervangt hem. Dit lijkt me de ideale wedstrijd om o.a.Jozefzoon een kans te geven. Daarom kies ik voor deze opstelling:

Stekelenburg
V/D Wiel Alderweireld Vertonghen Anita
Bonevacia De Zeeuw
De Jong
Suarez El Hamdaoui Sulejmani/Jozefzoon
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 17:46   quote  deeplink  
ik vind best dat je tegen willem ii niet met 4 verdedigers hoeft te voetballen!
lijkt me te overdreven!
ik zou zeggen
steek
greg-toby-jan
sulejmani-enoh-de jong-urby
suarez-mounir-josefzoon

volgens mij gaat willem II niet veel op de helft van ajax komen vandaar!
ik wist btw niet waar ik sulejmani moest neerzeten vandaar zo!
afcadavid
 afcadavid - zaterdag 11 september 2010 - 17:54   quote  deeplink  
k denk dat het tegen gaat vallen vanavond k hoor vaker ja word 7-0 en dan word het 1-0 dus k ben benieuwdvanavond:P
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 17:57   quote  deeplink  
david ik ben het helemaal met je eens!
ik heb ook gezegt
als ajax een vroege goal maakt kan het niet anders dat eht ruim uitvalt, willem 2 kan nergens vertrouwen tanken en laten direct de koppies zakken, het zat er deze wedstrijd van afhangen hoelang het duurt voor de eerste goal, daarbij denk ik dat als ajax mer rust 2 of 3-0 voorstaat dat de grote spelers rust krijgen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 18:00   quote  deeplink  
Scheidsrechter: Danny Makkelie

Opstelling Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson: Suarez (c), El Hamdaoui.
Wissels: Verhoeven, Sulejmani, Ooijer, Blind, Tainio, Oleguer, Jozefzoon.

Opstelling Willem II: Mäenpää; Lampi, Biemans, Van der Heijden, Swinkels; Pereira, Lasnik, Landgren, Levchenko (c), Vossebelt; Van Zaanen.
Wissels: Rigters, Livramento, Lima, Ippel, Verhulst, Hutten, Halilovic
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 18:01   quote  deeplink  
bij deze jongens de opstelling, laten we wat actiever gaan praten want het is dood haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2010 door Loetje --
afcadavid
 afcadavid - zaterdag 11 september 2010 - 18:06   quote  deeplink  
waarom emanuelson ipv Sulejmani geef die jongen een kans maar die krijgt hij nooit doet ie het een wedstrijd goed zit ie weerop de bank:S
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 18:10   quote  deeplink  
tsja wij zijn geen martin jol he, ik vind emanuelson prima voetballer maar de onconstant en dat is jammer , micky begint eindelijk langzaam beter te draaien, hij zal woensdag wel spelen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 september 2010 - 18:15   quote  deeplink  
ik ga na arena, woon er pal langs
succes allemaal!
dege
 dege - zaterdag 11 september 2010 - 19:12   quote  deeplink  
ik geloof dat ze in gedachten al in Madrid zijn als je ze ziet voetballen
afcadavid
 afcadavid - zaterdag 11 september 2010 - 19:19   quote  deeplink  
idd het is nog niet veel goeds maarja k zeg 3-0 ajax
dege
 dege - zaterdag 11 september 2010 - 19:22   quote  deeplink  
als ze maar winnen, hoe en met hoeveel maakt me niet zoveel uit. 3 punten vind ik in deze fase belangrijker, vooral met het oog op het komende programma
1-0 AJAX Suarez!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 11 september 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Ik vind dat Ajax erg mat speelt. Aan alles zie je dat ze het zakelijk gaan afmaken. Niet teveel krachten gaan gebruiken en toch de wedstrijd willen domineren. Ik denk dat ze op 70% van hun kunnen spelen. En dat is ook wel begrijpelijk gezien het programma van komende week. Eerst woensdag naar Madrid en dan zondag naar Rotjeknor voor de wedstrijd tegen de kakkerlakken.
dege
 dege - zaterdag 11 september 2010 - 19:35   quote  deeplink  
geloof wel dat Steek gewisseld gaat worden de 2e helft, Verhoeven is warming-up aan het doen. Verder hoop ik wel nog een beetje op een flitsende 2e helft met nog wat doelpuntjes, ben het wel eens dat ajax op 70% speelt en inderdaad, geheel begrijpelijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 11 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 - 19:35 schreef dege het volgende:
geloof wel dat Steek gewisseld gaat worden de 2e helft, Verhoeven is warming-up aan het doen. Verder hoop ik wel nog een beetje op een flitsende 2e helft met nog wat doelpuntjes, ben het wel eens dat ajax op 70% speelt en inderdaad, geheel begrijpelijk.
Ik verwacht niet dat Steek gewisseld gaat worden. 1-0 is nog geen goede uitgangspositie en denk dat Jol dat risico niet gaat nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2010 door amsterdammer113 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 11 september 2010 - 20:00   quote  deeplink  
2-0 Luis Suarez
dege
 dege - zaterdag 11 september 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 - 20:00 schreef amsterdammer113 het volgende:
2-0 Luis Suarez
wie anders haha, wat is hij toch weer lekker bezig, maakt toch weer wat lekker acties in de 2e helft
dege
 dege - zaterdag 11 september 2010 - 20:35   quote  deeplink  
conclusie van vandaag, verplichte wedstrijd, makkelijke overwinning maar ook weinig tot geen weerstand en AJAX wilde vandaag ook niet, wat ik overigens wel begrijp. Wat dat betreft kwam Willem II wel op een mooi moment.
Op naar Madrid zou ik zeggen.
alibabba
 alibabba - zondag 12 september 2010 - 01:46   quote  deeplink  
Een dramatisch slechte wedstrijd van onze Ajacieden vandaag, het was werkelijk niet om aan te zien. 2 doelpunten uit dode spelmomenten zegt genoeg, er is niet éen maal de achterlijn gehaald met een fatsoenlijke voorzet. Cruijff moet zich verbeten hebben en terecht! Suarez was weer meer bezig met zijn eigen ego om zijn hattrick te maken, maar 2x stond El Hamdaoui er beter voor om een eventuele pass binnen te tikken. Suarez is een held, maar die eigenwijsheid is niet te tolereren. Jol moet dit ook zien, maar hij zal ermee omgaan zoals hij gewend is en dat is met de fluwelen handschoen. De Zeeuw voetbalt als een natte krant en ik heb al eerder gezegd dat ze hem voor de interlands met vakantie hadden moeten sturen, maar..... Hij oogt en is niet uitgerust en dat is met het WK en het drukke programma ook niet verwonderlijk.

Ajax voetbalt inderdaad anders als eind vorig seizoen en ik vind dat niet verstandig. Ik begrijp Jol wel, want ook hij ziet El Hamdaoui niet als een echte nummer 9 en ziet de gebreken van Anita als linksback. Het is zaak om El Hammie wel als pure 9 te gebruiken, want AJAX is gebaat bij een diepe spits. De Jong komt dan veel beter tot zijn recht en ook de Zeeuw schikt beter in zijn rol als constante centrale man op het middenveld. Sulejmani moet dan de voorkeur krijgen als linksbuiten, want Emanuelson boekt duidelijk geen progressie als voetballer. Urby had zich moeten richten op de linksbackpositie, want daar komt hij meer tot zijn recht als links voorin.

De wissel van Alderweireld begreep ik niet, maar misschien was hij geblesseerd? Ik hoop dat Jol het bij het rechte eind heeft om Tainio binnen te halen, maar op welk plan blijft Bonevacia dan? AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS!
el-loco
 el-loco - zondag 12 september 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Door het oog van de naald. Geluk dat ze 2 beslissingen van de scheids mee heben!
Aaaaight
 Aaaaight - zondag 12 september 2010 - 14:36   quote  deeplink  
schilder oooooooohoooooooo schilder wooooooohoooooooooo :P
adriu
 adriu - zondag 12 september 2010 - 16:29   quote  deeplink  
wat een elendige club willem2 . aleen verdedigen wort er ziek van bah het wort tijd dat goal.s tellen en niet punten dan gaan de clubs ook meer aanvalen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door adriu --
freakie
 freakie - zondag 12 september 2010 - 21:20   quote  deeplink  
Adriu gebruik eens punten.. En een spellings controle..

elendige, aleen, wort, wort, goal.s, aanvalen?? Wtf gast doe normaal.. Ga echt eens leren schrijven natuurlijk is het niet heel erg als je foutjes maakt maar jij hebt je hele tekst vol met spelfouten staan en het meer irritante: UITROEPTEKENS.... En dan de inhoud dat slaat ook nergens op..
adriu
 adriu - maandag 13 september 2010 - 11:11   quote  deeplink  
(freakie) ik ben al blij dat ik een beetje nederlands kan,is best moeilijk als fransman,
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 13 september 2010 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:20 schreef freakie het volgende:
Adriu gebruik eens punten.. En een spellings controle..

elendige, aleen, wort, wort, goal.s, aanvalen?? Wtf gast doe normaal.. Ga echt eens leren schrijven natuurlijk is het niet heel erg als je foutjes maakt maar jij hebt je hele tekst vol met spelfouten staan en het meer irritante: UITROEPTEKENS.... En dan de inhoud dat slaat ook nergens op..
loop niet zo te zeiken ouwe..
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 13 september 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 11:11 schreef adriu het volgende:
(freakie) ik ben al blij dat ik een beetje nederlands kan,is best moeilijk als fransman,
A wie... sje snappé

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door FsideVak129 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (12-09-2010 14:30): 2-0

0.0071389