BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (12-09-2010 14:30): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
dege
 dege - maandag 13 september 2010 - 15:21   quote  deeplink  
het is ook een voetbalforum, anders misschien een forum opzoeken waar men het over spelling heeft LOL
remco k
 remco k - maandag 13 september 2010 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2010 - 21:20 schreef freakie het volgende:
Adriu gebruik eens punten.. En een spellings controle..

elendige, aleen, wort, wort, goal.s, aanvalen?? Wtf gast doe normaal.. Ga echt eens leren schrijven natuurlijk is het niet heel erg als je foutjes maakt maar jij hebt je hele tekst vol met spelfouten staan en het meer irritante: UITROEPTEKENS.... En dan de inhoud dat slaat ook nergens op..
Freaky kijk je eigen posts van een paar maanden geleden eens terug, niks anders dan spelfouten en onbegrijpbare taal, volgens mij was jij ook degene die zei dat men niet zo op elkaars spelling moet letten toch??
freakie
 freakie - maandag 13 september 2010 - 17:08   quote  deeplink  
Als fransman is het super als je iets van taal kan inderdaad.. Uiteraard kan je dan ook gewoon spellingcontrole gebruiken.. En niet bij elke zin 3 of 4 uitroeptekens neer zetten.. Het word namelijk best vermoeiend om jou teksten te lezen.. En ik wil ze echt wel lezen..
freakie
 freakie - maandag 13 september 2010 - 17:14   quote  deeplink  
Remco je heb helemaal gelijk dat zei ik inderdaad.. En dat zeg ik nog.. Met 1 of 2 spelfouten? Hoor je mij echt niet klagen.. Alleen in 1 zin 5 spelfouten en de zin dan afsluiten met een uitroepteken.. En dat telkens weer vind ik niet bepaald makkelijk lezen..

Over mij mag je best wat zeggen.. Maar dan moet IK ze niet zoeken.. JIJ gaat ze maar opzoeken.. Want jij bent de genen die dat punt aanhaalt.. Dus ik ben benieuwt remco.. Zoek maar op..

Dat mensen er zo op reageren snap ik niet echt.. Want het is inderdaad een voetbalforum en een paar kleine foutjes is ook niet erg.. Maar in 4 zinnen 53 uitroep!!!!! Tekens!!! te zete !! is een betje onbegreipeleik!!!
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 13 september 2010 - 17:43   quote  deeplink  
ik vind het idd ook echt dramatisch jongens!!!!!! niet normaal gwoon!!!!
beste meneer freakie als jij je hier al druk om maakt... suc6 in de komende jaren die je nog te leven hebt maar ik denk niet dat je nog heel oud word dat kan je hart gewoon simpelweg niet aan... hoe ben je in het verkeer vraag ik me dan af...:S

verder no offense

groetjes
remco k
 remco k - maandag 13 september 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 17:14 schreef freakie het volgende:
Remco je heb helemaal gelijk dat zei ik inderdaad.. En dat zeg ik nog.. Met 1 of 2 spelfouten? Hoor je mij echt niet klagen.. Alleen in 1 zin 5 spelfouten en de zin dan afsluiten met een uitroepteken.. En dat telkens weer vind ik niet bepaald makkelijk lezen..

Over mij mag je best wat zeggen.. Maar dan moet IK ze niet zoeken.. JIJ gaat ze maar opzoeken.. Want jij bent de genen die dat punt aanhaalt.. Dus ik ben benieuwt remco.. Zoek maar op..

Dat mensen er zo op reageren snap ik niet echt.. Want het is inderdaad een voetbalforum en een paar kleine foutjes is ook niet erg.. Maar in 4 zinnen 53 uitroep!!!!! Tekens!!! te zete !! is een betje onbegreipeleik!!!
je overdrijft echt verschrikkelijk, en je weet zelf best dat je constant door anderen op je spelling werd aangesproken, nu speel je de vermeende onschuld, maar je weet zelf wel beter. Nu speel je het heilige boontje door netjes te spellen en met hoofdletters te schrijven, beetje vaag!!
freakie
 freakie - dinsdag 14 september 2010 - 07:44   quote  deeplink  
Nee remco jij moet met je feitjes gaan komen.. Ga zoeken en laat maar zien wat voorn fouten ik maak of maakte.. Ik overdrijf helemaal niet.. Maar als ik jou ergens op aanspreek moet ik de feitjes gaan zoeken.. Maar als jij, mij aanspreekt op iets moet ik dan ook gaan zoeken?? Nee beste remco laat maar zien.. Of het echt zo erg is..
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 14 september 2010 - 13:22   quote  deeplink  
ooh jeej freakie gaat weer tegen remco beginnen... heb je geen leven ofzo,je moet het nou niet gaan omdraaien pipo, jij was fout niet remco punt... snap af en toe niet waarom ik hier nog op dit fora zit...
dege
 dege - dinsdag 14 september 2010 - 13:31   quote  deeplink  
snap niet dat door een enkele opmerking over spelling, de discussie tussen beide heren weer moet oplaaien, er is wat over gezegd en laat het daar dan bij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2010 door dege --
freakie
 freakie - dinsdag 14 september 2010 - 23:37   quote  deeplink  
aaaight helemaal niet.. Als je even terug leest doet onze beste remco dat.. Maar ik zeg alleen dat remco maar met feitjes moet komen want hij zegt nu maar wat..
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:57   quote  deeplink  
zullen we een spellingstopic openen?? XD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Willem II (12-09-2010 14:30): 2-0

0.0064828