BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - Ajax (15-09-2010 20:45): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 13 september 2010 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 09:30 schreef Afcarius het volgende:
Ik denk dat sulejmani nu zijn kans pakt en aan de hele wereld laat zien waarom ajax hem ookal weer voor 16,25 miljoen heeft gehaald.
We zijn nooit bij voorbaat kansloos, onze internationals hebben het zeer goed gedaan op het wk, die van real niet zo ( Met uitzondering van Sergio Ramos en Casillas). Ik heb nog niet veel naar real gekeken dus ik weet niet of de aangetrokken uitblinkers van het wk goed draaien in het team..

Maar als christiano ronaldo weer zo gaat schieten als op het wk, dan hebben we niet zoveel te vrezen eerlijk gezegd:P

We missen dan wel 2 van onze topspelers, maar ooijer heeft het ook goed gedaan tegen brazillie , dus daar zie ik niet zo veel problemen in. het probleem is meer dat ajax niet teveel respect moet hebben voor de koningklijke en gewoon zijn eigen spel moet durven spelen. Want van verdedigend spel moet ajax het niet hebben.
ik hoop dat je gelijk hebt mbt sulejmani...
remco k
 remco k - maandag 13 september 2010 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 11:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

euhm wie zegt dat Tainio een aanvallende middenvelder is ? is juist meer een verdedigende middenvelder.. daarbij hoezo voor sul kiezen ipv ema ? suarez is geschorst dus sul word de vervanger van suarez..

sul/ema elham ema/sul
Taino is overal inzetbaar op het middenveld, en spreekt zelf uit geen favoriete positie te hebben op het middenveld, hij kan zelfs op 10 goed uit de voeten..
remco k
 remco k - maandag 13 september 2010 - 16:28   quote  deeplink  
Ik heb afgelopen weekend zowel Real Madrid als AC Milan zien spelen, en ik moet heel eerlijk zeggen, dat als Real woensdag net zo slecht is als afgelopen weekend, dan moet AJAX daar vol voor winst gaan spelen, de verdediging en de aansluiting van het middenveld is echt bedroevend slecht bij Real. Real was ook echt waardeloos in positie en organisatie was er al helemaal niet, niet te vergeten dat Higuain Ronaldo en Benzema echt alle vorm missen en elkaar uberhaubt niet konden vinden...

Des te erger is het nu dat Suarez en Vertongen niet meedoen, er valt namelijk echt iets te halen in Spanje...
Twan
 Twan - maandag 13 september 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Taino is overal inzetbaar op het middenveld, en spreekt zelf uit geen favoriete positie te hebben op het middenveld, hij kan zelfs op 10 goed uit de voeten..
Daarom zou ik Tainio op het middenveld erbij zetten. Die jongen heeft veel ervaring met dit soort wedstrijden.

Stekelenburg
VdWiel Ooijer Alderweireld Anita
DeZeeuw Enoh
DeJong Tainio
E-H & Sulejmani.
4-3-3 is zelfmoord tegen Real Madrid..en dat is omdat hun middenveld te sterk is in 1tegen1situaties. Die centrale verdedigers zijn nou niet bepaald de snelste (Carvalho en Pepe,dus daarom Sulejmani en El Hamdaoui. Ik zie in een 4-4-2 toch zeker kansen voor Ajax met : DeZeeuw en Enoh als controleurs,en deJong&Tainio als aanvallende middenvelders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 september 2010 door Twan --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 13 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 20:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd tegen Milan spelen de 19e bij Feijenoord uit en de 25e bij Twente uit, is dus niet echt makkelijker dan psv thuis en daarna Milan uit.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 14 september 2010 - 07:58   quote  deeplink  
Maakt niks uit joh...we hebben een brede selectie en Suarez heeft morgen rust
SanderS
 SanderS - dinsdag 14 september 2010 - 16:00   quote  deeplink  
AJAX scoort altijd en Real scoort moeilijk tot nog toe. Ik zeg dus 1-2 voor AJAX! Net als in 1994 (toen AC Milan thuis) kan AJAX vanuit de underdog-positie deze wedstrijd in gaan en verassen!
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2010 - 16:35 schreef Twan het volgende:

[..]

Daarom zou ik Tainio op het middenveld erbij zetten. Die jongen heeft veel ervaring met dit soort wedstrijden.

Stekelenburg
VdWiel Ooijer Alderweireld Anita
DeZeeuw Enoh
DeJong Tainio
E-H & Sulejmani.
4-3-3 is zelfmoord tegen Real Madrid..en dat is omdat hun middenveld te sterk is in 1tegen1situaties. Die centrale verdedigers zijn nou niet bepaald de snelste (Carvalho en Pepe,dus daarom Sulejmani en El Hamdaoui. Ik zie in een 4-4-2 toch zeker kansen voor Ajax met : DeZeeuw en Enoh als controleurs,en deJong&Tainio als aanvallende middenvelders.
Die jongen heeft slechts 1 seizoen eerder in de CL gespeeld, en lag er toen in de eerste ronde uit, ik snap je punt dus niet helemaal.

En jij zegt dat PEPE niet snel is?? hij behoort tot de snelste centrale verdedigers van Spanje.

442 is voor AJAX zeker niet de oplossing, sterker nog het is voor ajax nooit de oplossing.

Het grootste zwakke punt bij Real, is de organisatie, en er is maar 1 manier om die onder druk te zetten, en dat is aanvallen, gaat AJAX op de aanval spelen, dan is er een kans om te winnen, gaat AJAX behoudener spelen, dan denk ik dat AJAX uiteindelijk verliest.

Real was dit weekend echt van een dramatisch slecht niveau, en daar moeten we gebruik van maken..
gabri
 gabri - dinsdag 14 september 2010 - 16:25   quote  deeplink  
ajax gaat winnen met 1-0 want real is geen team en zijn allemaal ego,s en zijn veel korter bezig dan ajax let maar op
Twan
 Twan - dinsdag 14 september 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongen heeft slechts 1 seizoen eerder in de CL gespeeld, en lag er toen in de eerste ronde uit, ik snap je punt dus niet helemaal.

En jij zegt dat PEPE niet snel is?? hij behoort tot de snelste centrale verdedigers van Spanje.

442 is voor AJAX zeker niet de oplossing, sterker nog het is voor ajax nooit de oplossing.

Het grootste zwakke punt bij Real, is de organisatie, en er is maar 1 manier om die onder druk te zetten, en dat is aanvallen, gaat AJAX op de aanval spelen, dan is er een kans om te winnen, gaat AJAX behoudener spelen, dan denk ik dat AJAX uiteindelijk verliest.

Real was dit weekend echt van een dramatisch slecht niveau, en daar moeten we gebruik van maken..
Tainio heeft toch echt genoeg Europees ervaring. En ja, Pepe is idd niet 1 van de snelste verdedigers. Ik heb hem oa gezien op het WK en daar had ie behoorlijk veel overtredingen nodig tegen snelle technische spelers dus Ajax heeft hier absoluut kans. In een 4-4-2 kun je ook op de aanval spelen + je hebt een man meer op het middenveld. De strijd op het middenveld is heel erg belangrijk,want als je die verliest ben je tegen Real sowieso de onderliggende partij,en dan komt er van aanvallen helemaal niks terecht!
Rogier
 Rogier - dinsdag 14 september 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 - 16:25 schreef gabri het volgende:
ajax gaat winnen met 1-0 want real is geen team en zijn allemaal ego,s en zijn veel korter bezig dan ajax let maar op
Tsja....Ajax vind ik de laatste tijd ook geen team. Linies veel te ver uit elkaar waardoor we veel tegendoelpunten krijgen. En Real heeft iedere positie een (veel) betere speler, behalve Steek. Alles minder dan een 3-0 verlies is gewoon goed voor Ajax, kan er niks anders van maken. Het gat is de afgelopen jaren alleen maar groter geworden.

Ik hoop natuurlijk anders hoor, maar een 95'tje zit er niet in.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 15 september 2010 - 16:48   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/content/geen-sergio-ramos-bij-real-madrid-ajax

Geen Sergio Ramos bij Real Madrid - Ajax
wo, 15/09/2010 - 16:07 | Mark Vlastuin

Real Madrid moet het vanavond in de kraker in de Champions League tegen Ajax zonder Sergio Ramos doen. De verdediger blesseerde zich dinsdag op de training aan een kuitspier. In de hoop dat de kwetsuur snel zou helen, bleef hij bij de selectie, maar woensdagmiddag keerde hij volgens Marca alsnog huiswaarts

Later op de dag ondergaat Ramos een onderzoek waaruit moet blijken hoe ernstig de blessure is. Alvaro Arbeloa neemt vermoedelijk zijn plaats in tegen Ajax.

Tekst: FC Update

MOOI!! ;)
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - woensdag 15 september 2010 - 17:43   quote  deeplink  
Ajax kan zonder enige druk spelen en speelt tegen een tegenstander die zelf het spel wil maken. Ik denk dat dat Ajax wel fijn vindt, omdat er dan veel meer ruimte om te voetballen is. Ze moeten vooral durven te voetballen en lef tonen in balbezit. Dan zit er misschien wel een stunt in. Overigens, Ramos zullen ze niet missen dat vind ik maar een matige back.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 15 september 2010 - 17:53   quote  deeplink  
Fucking zenuwachtig...
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:25   quote  deeplink  
tsja, de zenuwen nemen aardig toe, als ik ajax was zou ik met een verstevigd middenveld gaan spelen, ik lees het al eerder op het forum, ik zou zelf zeggen enoh de zeeuw de jong en lindgren en anders tainio!
en voorin mounir en mickey het laten uitzoeken!
ooijer achterin, hij heeft ervaring en dan heb je genoeg voetballende mensen nog met mounir mickey de jong de zeeuw, de backs , de crosspass van toby en eventueel lindgren, ik denk helemaal niet dat ajax kansloos is, bij real merk je, die denken al dat ze gewonnen hebben, nou hebben ze wel meer teamspelers gekocht maar het loopt nog niet! ze zijn pas bezig, maar ik denk dat ajax fitter is en meer een team, en daarom zie ik ajax niet eens kansloos!
alleen missen we 2 hele hele belangrijke spelers, haal bij twente douglas en ruiz er gister maar uit dan heb je ook alleen janssen nog als echte goede voetballer dusjah!

ik krijg meer het gevoel een 1-1 eerder zei ik 2-0 maar ik vind ajax sterk in europese uitwedstrijden!
en 1-1 zonder 2 belangrijke spelers is een topresultaat!
wie krijg greg tegen over hem, ben even de opstelling van real kwijt in me kop!
greg zou die aanvaller mee moeten nemen zodat tie moet verdedigen! behalve als het ronaldo is want die is te lui!
verder succes vanavond jongens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Loetje --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:28   quote  deeplink  
ik ben al heel de dag zenuwachtig man!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:29   quote  deeplink  
erg he, ik toestraks op me werk, het wordt een feestje hoop ik!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:31   quote  deeplink  
hoezo begint de uitzending van de NOS pas om kwart over 8, hebben ze niet wat meer te lullen dan dat half uurtje? Hier betalen we toch belasting voor?
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:32   quote  deeplink  
whahaha of niet dan!
achjah vermoedelijk moet jack van gelder nog even naar de wc om 8 uur!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:32   quote  deeplink  
vandaar
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:34   quote  deeplink  
haha oke! bedankt voor de uitleg:P
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:36   quote  deeplink  
jha hahaha you're welcome
maar johnny hoe zou spelen vanavond dan?? ben je het eens met dat verterkt middenveld??
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:38   quote  deeplink  
de definitieve opstelling jongens:
Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Ooijer, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson; Sulejmani en El Hamdaoui.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
ja het is rustig op t forum he!
maar ja ik weet het niet, ik denk dat we ons nou te veel aanpassen op de tegenstander, misschien is het beter om ons eigen spel gewoon te spelen.. maar aan de andere kant is dat ook vrijwel onmogelijk zonder Luis..
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - woensdag 15 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Hoezo ik kan niet wachten...
Hoop dat ze het goed doen, en geen afslachting word..
Maar heb er vertrouwen in!
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:40   quote  deeplink  
het is te rustig!
maar weetje ik denk als ajax met een te aanvallend middenveld speeld dat je ondersteboven gelopen wordt want dan komt real constant door!
real heeft daar veel kwaliteit, denk aan ozil khedira di maria canales en ook ronaldo die vanuit het middenveld kan komen!
dus vandaar snap je, en ajax kan best een goal maken, en ik heb het gevoel dat ajax ook gaat scoren, en ik denk dat mickey m maakt!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:46   quote  deeplink  
ja mickey maakt m altijd in dit soort wedstrijden! m
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:46   quote  deeplink  
maar toch Mickey in de basis elf lees ik net
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:50   quote  deeplink  
daarom!
ik vind wel slim, mickey scoort weinig, maar altijd in de grote wedstrijden, psv marseille juventus, wel grappig
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Opstelling Real Madrid:Casillas, Arbeloa, Carvalho, Pepe, Marcello, Di Maria, Xabi Alonso, Khedira, Özil, Cristiano Ronaldo, Higuain
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:51   quote  deeplink  
klinkt eng al die namen hahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:52   quote  deeplink  
als je die bank van ajax kijkt dan moet ik wel lachen, niet verkeerd bedoeld, maar ik vind het voorschut
zie je jeroen verhoeven daar al staan in bernabeu!! hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Loetje --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
pfffffffffffffffffff wat een team he, maar ons aller Ajax is beter! ik tel toch weer even 8 spelers uit eigen 'jeugd', ooijer mee gerekend;) daar mogen we trots op zijn!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 19:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
als je die bank van ajax kijkt dan moet ik wel lachen, niet verkeerd bedoel, maar ik vind het voorschut
die je jeroen verhoeven daar al staan in bernabeu!! hahahaha
haha ja geweldig
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 19:55   quote  deeplink  
jha sorry hoor, ik wil ajax niet beledigen, ajax is goed, maar het is heel zwaar maargoed laten we het beste hopen, maar jongen kom op, als steek geblesseerd zou raken, en jeroen erin, al die ballen liggen al in de goal voodat jeroen duikt, ik wil nit voorschut staan met 85.000 mensen die ajax uitlachen hahahahaha
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 19:57   quote  deeplink  
haha nee ik ook niet 85 000, en dan ook nog is alle TV-kijkers, maar idd Jeroen Verhoeven is leuk voor in de eredivisie, maar voor de rest niks
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 20:00   quote  deeplink  
jeroen verhoeven is leuk voor rkc!
al kom ik zelf uit brabant hahaha!
maargoed wat je wel zegt, toch weer veel jeugd, maar snap jij dan waarom ze steeds zeiken over de jeugd, ik snap dat niet want als je basis elf met normaal 8 spelers uit eigen jeugd geloof ik, en als dat goed draait ga je toch niet wisselen, zo slecht is onze jeugd niet, ga maar eens kijken hoeveel wij verdiend hebben met onze transfers van eigen jeugd! sneijder vd vaart om maar wat te noemen, echt te gek voor woorden dat tie tering media altijd zeikt op ajax!
PsvEindhoven#1
 PsvEindhoven#1 - woensdag 15 september 2010 - 20:06   quote  deeplink  
Succes vanavond , hoop voor het nederlands voetbal dat ajax en fc twente doorgaan;)
gr. een psv-supporter
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2010 - 20:07   quote  deeplink  
ik weet niet of jullie de derde keeper van Real ooit eens hebben gezien???. Ook die zal het nieveau van een AJAX niet aankunnen, daarom is hij ook derde in de rij, en zal hij dus alleen spelen in uiterste noodzaak, wat had AJAX anders moeten doen, een topkeeper kopen om de derde plek achter VErmeer in te vullen>>
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Ja laat die media maar zeiken! wij zijn trots op Ajax, ik ben ook een brabander hoor;)
Loetje
 Loetje - woensdag 15 september 2010 - 20:09   quote  deeplink  
daarom!
nee maar ik had liever bizot gezien maargoed, desnoods graafland
we hebben het over een ajax 2de keeper en geen real 3de keeper remko
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 20:43   quote  deeplink  
hoe dan ook, veel succes mannen en laten we hopen dat Ajax thuis komt met een mooi resultaat
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 20:57   quote  deeplink  
word tijd dat ajax de schroom van zich af gaat gooien anders word het denk ik niet echt een leuke avond
Ajax speelt met teveel respect voor dit Real.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door dege --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:13   quote  deeplink  
KOM OP
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:15   quote  deeplink  
GODVERDOMME
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:17   quote  deeplink  
we hebben ook gewoon niks voor in he, jong ejonge
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:17   quote  deeplink  
veel te veel afhankelijk van luis
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:18   quote  deeplink  
we worden verdomme weggespeeld door die kut madrilenen
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 21:19   quote  deeplink  
het is een drama, lopen alleen maar achteruit. Kun je wel zeggen ze missen Luis, maar als je alleen maar achteruit loopt vraag je om problemen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:21   quote  deeplink  
en dan mounir, wat een softy, beetje zn tegenstander kussen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - Ajax (15-09-2010 20:45): 2-0

0.0085060