BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - Ajax (15-09-2010 20:45): 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:22   quote  deeplink  
en de jong, dit leer je bij de Fjes en ik hoop dat dit leest, altijd naar de bal toe komen en niet afwachten, behalve als ie diep wordt gespeeld..
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 21:22   quote  deeplink  
doordat ze veels te veel achteruit lopen begint het verdedigen veels te laat, als je ziet waar de middenvelders van ajax staan als Real in balbezit is, zul je nooit je voorste linies in werking kunnen stellen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:23   quote  deeplink  
en gewoon marcello late schiete, jongens jongens, waar zijn we bang voor??? ik hoop dat het snel rust wordt. we spelen met te veel respect voor die kut madrilenen
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 15 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
kut commentator gaat ove rpaarden praten,
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 21:23 schreef Johnnyafca het volgende:
en gewoon marcello late schiete, jongens jongens, waar zijn we bang voor??? ik hoop dat het snel rust wordt. we spelen met te veel respect voor die kut madrilenen
inderdaad, ze spelen met teveel respect, laten we hopen dat ze dat de 2e helft van zich af kunnen gooien en dat het maar 1-0 blijft nu voor rust
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2010 - 21:36   quote  deeplink  
AJAX speelt met veels te veel ontzag voor Real.

De grootste fout die AJAX maakt is het nieuwe rare systeem dat we spelen, hierdoor loopt iedere Real speler met groot gemak door ons centrum heen.

Enoh en De Zeeuw moeten SAMEN voor de verdediging gaan spelen, De Jong moet in positie blijven spelen op 10. Urby moet het veld naar links gaan "trekken". Ajx speelt Real gewoon in de kaart want de enige reden dat Real goed lijkt, komt door het dramatisch slechte positie spel zowel aanvallend als verdedigend bij AJAX.\

Als tweede moet AJAX echt de schroom van zich af gooien, strakker dekken, want we staan er contstant 3 meter bij vandaan. En er gewoon korter opzitten. Als AJAX dat doet, gaan we zeker gelijk maken, want dit Real lijkt beter dan ze zijn en nogmaals, dat komt gewoon door het spel van AJAX.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Emanuelson en Anita eruit!!!! WAARDELOOS, waarom spelen wij met zoveel respect ?
Fc Twente speelde gisteren met kerels, wat doet erop jongetjes ??????
De laatste jaren niet zo`n slechte eerste helft gezien van ons!
Alleen Steek krijgt een vette voldoende.

Hoop dat Jol ze wakker maakt voor de tweede helft!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 21:45   quote  deeplink  
Helemaal eens Remco, Ajax speelt ze in de kaart, korter dekken.
Kan blind er niet in voor Anita ?
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 21:47   quote  deeplink  
als AJAX eerder begint met verdedigen en verder vooruit begint met storen is hier zeker iets te halen, AJAX maakt Real inderdaad zo goed. Ze kunnen veel beter als wat ze nu laten zien.
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 21:55   quote  deeplink  
ongelooflijk wat die Steek een pot aan het keepen is, wat is die toch goed zeg!
remco k
 remco k - woensdag 15 september 2010 - 21:58   quote  deeplink  
iedere speler van AJAX, laat iedere speler van Real zoveel tijd nemen, dat ze echt alles met iedere bal kunnen doen wat die jongens maar willen. Ik denk dat de spelers van AJAX zich verheugen op de prijzenkast die ze misschien wel mogen bekijken.

Echt heel erg slecht van AJAX deze pot, er is hier namelijk echt veel meer mogelijk...
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 22:01   quote  deeplink  
ze moeten er inderdaad korter en feller opzitten, dan kan het nog wat worden, maar niet zoals ze nu spelen
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 22:07   quote  deeplink  
misschien toch die Tainio erin zetten die bekend staat om zijn fysieke spel, misschien dat een bikkel erbij wel wat kan doen.
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 22:18   quote  deeplink  
enigste geluk is dat Auxerre ook met 2-0 achter staat, dus je moet echt met hen gaan strijden om die 3e plek
joey
 joey - woensdag 15 september 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:18 schreef dege het volgende:
enigste geluk is dat Auxerre ook met 2-0 achter staat, dus je moet echt met hen gaan strijden om die 3e plek
Sjongejonge.. nu8 al gaan hebebn over de 3e plek... Zielig!
joey
 joey - woensdag 15 september 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Iedereen, behalve Steek speelt WAARDELOOS! Als een stelletje oma's!
dege
 dege - woensdag 15 september 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:23 schreef joey het volgende:

[..]

Sjongejonge.. nu8 al gaan hebebn over de 3e plek... Zielig!
is niks zieligs aan, als je zo speelt als vanavond moet er toch echt veel gaan veranderen wil je je gaan kwalificeren voor de volgende ronde CL.
Natuurlijk hoop ik ook dat AJAX die volgende ronde gaat halen, maar niet zoals ze vanavond voetballen.
En inderdaad, Steek is de enige die een DIKKE voldoende krijgt, de rest echt niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door dege --
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 15 september 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Heb zelden een ploeg op dit niveau zo TOTAAL WEGGESPEELD zien worden. Onvoorstelbaar slecht.
PS25
 PS25 - woensdag 15 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
Alleen Stekelenburg en Alderwereild zijn overeind gebleven. Ajax is denk ik weggespeeld omdat ze te veel ontzag voor Real Madrid hebben gehad. En het leek wel of elke speler van Real gewoon harder konden lopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
WAARDELOOS, NEDERLAND ONWAARDIG!
HOOP DAT DIT EEN OFFDAY WAS, IK ZIE DIE 3E STER HEEL VER IN DE RUIMTE, VER BUITEN ONS ZONNESTELSEL!
HOE VERDER ??????
bahbah
 bahbah - woensdag 15 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:31 schreef 1nummer14 het volgende:
Heb zelden een ploeg op dit niveau zo TOTAAL WEGGESPEELD zien worden. Onvoorstelbaar slecht.
niet een ploeg is zo weggespeeld...zelfs panathinaikos tegen barcelona hadden gewoon vaak de bal...dit ajax met deze onvolwassen spelers gaan keihard op hun bek,6 wedstrijden lang...sorry,het is niet anders....lang geleden dit..dit is echt zeer zwaar vernederend!!!di kan niet goed zijn voor het vertrouwen voor zondag!!!!dus doet de cl goed voor de portomonnee maar slecht voor de sportieve prestaties....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 22:43   quote  deeplink  
ANITA NIET MEER OPSTELLEN!!! WAAROM GEEN BLIND ?
freakie
 freakie - woensdag 15 september 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Misschien zeg ik nu veel verkeerd maar emanuelson vond ik vandaag juist niet zo heel erg verkeerd.. T was de manier hoe ze de wedstrijd in gingen.. Suarez zou het team opzwepen.. Dat hadden we nu niet.. Het was dramatisch..
freakie
 freakie - woensdag 15 september 2010 - 22:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door freakie --
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 15 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zou ook zeker Blind opstellen, Anita is te klein voor topniveau, dat zag je weer bij die corner, die door wel DRIE ajacieden dramatisch werd verdedigd. Ik vind dit ook een probleem met De Zeeuw die zijn lengte tegen heeft. De buitenkanten waren totaal afwezig, verkeerde keuze van Jol om tegen zo'n tegenstander het systeem helemaal om te gooien. Je zag dat ze allemaal aan het zwemmen waren, ze kregen nauwelijks een bal naar elkaar toe gespeeld.

Die hoge toegangsprijzen zijn nu wel duidelijk een blunder van het bestuur. Dat worden nog leuke wedstrijden voor Euro 174 in totaal. Heb er nou al geen zin meer in. Wij als supporters betalen de prijs van het slechte beleid.
Blokkie1974
 Blokkie1974 - woensdag 15 september 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Hier sluit ik me bij aan.

Maar ook voor de Zeeuw, ALderweireld en de Jong mogen inallers komen.

Valt nog mee dat het maar 2-0 is geworden.
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 15 september 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:40 schreef PS25 het volgende:
Alleen Stekelenburg en Alderwereild zijn overeind gebleven. Ajax is denk ik weggespeeld omdat ze te veel ontzag voor Real Madrid hebben gehad. En het leek wel of elke speler van Real gewoon harder konden lopen.
Ben ik met je eens, maar Real schoot wel erg slecht gezien de vele pogingen, bijna alles ging over of op stekelenburg af. Alderweireld was ok, maar 2 spelers is veel te weinig. Madrid leek wel 3x zo snel, steeds hadden ze een man over of sloten ze een ajacied in met 2 of 3. Technisch was Madrid ook veel beter, veel zuiverder aan de bal.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 september 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Anita zeker nooit meer opstelling en De Jong is nu definitief afgevallen voor de tien positie voor mij. Wat was die slecht. De zeeuw was ook niet best maar dat komt ook mede door Jol want die moet ineens 442 gaan spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Mee eens brandje!
XXX
 XXX - woensdag 15 september 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 22:31 schreef 1nummer14 het volgende:
zeker niet in 1995 gekeken... toen speelden wij hun kompleet weg en 3x AC Milan.

Maar goed, vandaag was ruk... niet genoeg bijtpower.

Jammer maar op naar zondag.
Urby ging dit keer redelijk maar Zeeuw was ronduit slecht.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 15 september 2010 - 23:13   quote  deeplink  
van Gaal zou zeggen; waren zij nu zo goed, of waren wij nu zo slecht.....
hoe het ook is, veel slechter kan volgens mij niet. Niemand haalde het normale niveau, behalve Maarten Stekelenburg. Voordeel is natuurlijk wel dat het tegen Milan alleen maar beter kan zijn. Ik ben er bij. En Suarez en Vertonghen ook! AJAX FOREVER!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2010 door Ronald 1960 --
1nummer14
 1nummer14 - woensdag 15 september 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2010 - 23:10 schreef XXX het volgende:

[..]

zeker niet in 1995 gekeken... toen speelden wij hun kompleet weg en 3x AC Milan.

Maar goed, vandaag was ruk... niet genoeg bijtpower.

Jammer maar op naar zondag.
Urby ging dit keer redelijk maar Zeeuw was ronduit slecht.
die wedstrijden waren bij lange na niet zoals deze, helemaal 3x Milan niet. Het had wel 15-0 kunnen worden als real niet zo slecht was in de afwerking.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 september 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Waarom haalt niemand zijn niveau?? Kan iemand(er is al een topic over)mij vertellen waarom Jol in een keer 442 moet gaan spelen. Het spel is niet om aan te gluren. De Jong totaal inzichtbaar. De zeeuw(niet een van de snelste) moet de hele rechterkant bestrijken/belopen. Iedere idioot kan zien dat dat nooit kan.
Pim
 Pim - woensdag 15 september 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Wanneer stopt meneertje remco k eens met AJAX, AJAX, AJAX en nog heel veel vaker AJAX. Volgens mij kunnen we het ook wel lezen als je 'Ajax' schrijft;)...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Inderdaad waarom haalde niemand van de veldspelers zijn niveau ?????
Waren ze teveel onder de indruk ?
Het lijkt me toch dat je juist in zo`n wedstrijd alles wilt geven, waarom speelden ze dan als een stelletje amateurs ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 september 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Meer nog als een stelletje watjes, wordt dit ook overgebracht naar hun ?
salaris in mindering brengen....
Wat was de Jong onzichtbaar, wie was Anita ook al weer ?
Waar was de Zeeuw, speelde na zijn overtreding ook als een watje.
En Mounir heb ik alleen zien kroelen, dan mogen ze van mij Mido met zijn dikke kop opstellen.
Deze jongens laten het gewoon liggen,, vallen door de mand.
Alderwereld en Steek waren de enige voldoendes
Pim
 Pim - woensdag 15 september 2010 - 23:51   quote  deeplink  
Ajax was dramatisch. Ik durf alleen Stekelenburg een voldoende te geven (was zelfs heel goed) en Urby/Sulejmani waren matig. De rest was absoluut veel te slecht. Jammer ook dat Real gelijk ongeveer de beste wedstrijd van de afgelopen 3 seizoenen speelde:(.
dapp're strijder
 dapp're strijder - donderdag 16 september 2010 - 00:36   quote  deeplink  
Niet overdrijven mensen... Real Madrid heeft een paar van de beste voetballers van de wereld erin lopen. Hoezo 3e plek? We hebben de moeilijkste gehad...
Niks aan het handje.
Bovendien, we spelen net weer CL, laten we eerst zorgen dat we dat de komende jaren weer een beetje structureel gaan spelen. Dan kunnen we echt potten breken.

Zondag gewoon lekker winnen in De Kuip. En dan laten we in de Arena eens ff zien aan AC Milan, dat Ajax weldegelijk een topclub is;)
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 16 september 2010 - 00:58   quote  deeplink  
milan zag er ook goed uit.. word heeeeeeeel zwaar vond urby vooral de eerste helft 1 van de beste ajacieden ( na steekie dan ) de jong viel me heel erg tegen... achja het is real...0-2 mogen we niet zeiken, al is het aa gent oke dan moet je je kapot schamen...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 16 september 2010 - 07:08   quote  deeplink  
KANSLOOS!!!!!! echt helemaal niets in te brengen....deze ervaring meenemen naar de competitie en de volgende wedstrijd....zelden zo een demonstratie van machteloosheid gezien....
Rogier
 Rogier - donderdag 16 september 2010 - 07:39   quote  deeplink  
Nou....de kleuterklas kan weer in de bus naar huis. Wat een afgang...Ajax onwaardig.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 16 september 2010 - 07:53   quote  deeplink  
Ach,

het is maar 2-0 gebleven...
hoelie
 hoelie - donderdag 16 september 2010 - 08:26   quote  deeplink  
En nu snel terug naar Duckstad; zondag wacht de strijd om de Mickey Mouse Bokaal!
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 september 2010 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 07:08 schreef Patrick Buisman het volgende:
KANSLOOS!!!!!! echt helemaal niets in te brengen....deze ervaring meenemen naar de competitie en de volgende wedstrijd....zelden zo een demonstratie van machteloosheid gezien....
ach barca tegen panathi was erger...
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 september 2010 - 08:31   quote  deeplink  
1 ding vergeren we allemaal... 1 speler van hun is de begroting van ajax...
Wim
 Wim - donderdag 16 september 2010 - 09:00   quote  deeplink  
Ajax heeft maar enkele topspelers(voor zo lang het duurt), 2 à 3 meer echt niet, die haal je er dan ook zo uit, middelmatig of minder getalenteerde spelers zakken op dit niveau gelijk door het ijs, fouten worden snel afgestraft.Werden gewoonweg op alle fronten overklast, verdediging uitgezonderd Stekelenburg een gatenkaas.Op het middenveld en in de aanval hadden we niets in te brengen, werden compleet overlopen.Zal geen namen noemen, want het is een collectief falen, maar het is wel duidelijk dat een aantal spelers aan hun plafond zitten qua kunnen en prestatie curve.
Maar goed een schande is het allerminst, want vooralsnog kopen de grote jongens, waaronder Real Madrid alles wat goed of veelbelovend is weg uit de vaderlandse competitie.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 16 september 2010 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 08:31 schreef nummer10 het volgende:
1 ding vergeren we allemaal... 1 speler van hun is de begroting van ajax...
Ronaldo was 90 miljoen Euro..

tsja... als wij ook 500 miljoen rood mogen staan
Jacco
 Jacco - donderdag 16 september 2010 - 09:12   quote  deeplink  
Dit hadden we natuurlijk aan kunnen zien komen. Zonder Suarez tegen Real is niet de makkelijkste wedstrijd van het jaar.
Ik hoop wel dat Ajax terug gaat naar 4-3-3 (en eigenlijk 3-4-3 als het echt begint te lopen) want zoals Koeman al zei in de rust; de ruimtes lagen aan de zijkant.
Je zag Enoh en De Zeeuw ook wanhopig zoeken naar een aanvaller om naar af te spelen maar iedereen stond in het midden.
Je moet het veld juist breed houden en zorgen dat ze niet die korte pasjes op elkaar kunnen geven want dan zijn ze dodelijk.

Misschien dat het met een 4-3-3 opstelling ook niets was geworden (echt goede buitenspelers hebben we op het moment ook niet) maar ik denk dat we dan wel meer kans hadden gehad
BD
 BD - donderdag 16 september 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 september 2010 - 09:07 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ronaldo was 90 miljoen Euro..

tsja... als wij ook 500 miljoen rood mogen staan
Ik hoor veel mensen zeggen dat dat niet relevant is. Maar dat is het zeker weten wel. Okay,wil de vernedering (want dat was het gisteren) niet goed praten. Het leek haat op een wanprestatie,maar zal mijn frustraties voor me houden.
Ja er is 1 club momenteel die flink met geld heeft gegooid en niks presteert (Shalke) ,maar Real kan zich de beste spelers van Europa permiteren omdat ze zoveel schuld mogen/kunnen hebben. Dit gaat ten koste van het niveau bij andere clubs, zoals Ajax die een prachtige historie heeft maar niet de euries. Hopenlijk maakt Platini zijn woorden waar dat dit clubs dit niet meer kunnen. Zou ook goed zijn voor het voetbal in algemeen. Begint de laatste jaren haast op een monopoly te lijken. Schaam me nog steeds voor die vernedering gisteren! Wat zijn er veel Ajacieden door de mand gevallen zeg!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 september 2010 door Thomas --
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - donderdag 16 september 2010 - 10:13   quote  deeplink  
één woord : SCHANDALIG

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Real Madrid - Ajax (15-09-2010 20:45): 2-0

0.0077831