|
|
Quiroz
|
|
|
Een jaartje de tijd gehad om het uitvak klaar te maken voor deze wedstrijd, 0-2 teken ik weer voor!
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat was dat een geile wedstrijd toen zeg. Mooi ook hoe Fer die ratten toen provoceerde!
Vanaf 2.39 en 3.53! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
iemand enig idee hoelang onze held jon Dahl Tomasson er nog uit ligt ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot na de tranferperiode. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord doet net of ie geblesseerd is, anders koopt Liverpool 'm straks.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik hoop op een fitte Tomasson en een fitte Cissee dan staat er voorin een ender soort aanval niet beter maar wel dreigender/ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is dreigender niet beter?
Rare zin. |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
3-2 verlies van Excelsior. 1-0 revancheren tegen AA Gent.
2-0 verlies van AA Gent. 4-0 revancheren tegen Vitesse?
Moeten we eerst verliezen om te winnen?
dan hoop ik toch echt dat we verliezen
want de joden komen die week daarop bezoek in het mooiste stadion van nederland |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoorde dat dezelfde groep neuzen die in Gent waren ook naar Rotterdam komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 21:51 schreef boyan19 het volgende:3-2 verlies van Excelsior. 1-0 revancheren tegen AA Gent. 2-0 verlies van AA Gent. 4-0 revancheren tegen Vitesse? Moeten we eerst verliezen om te winnen? dan hoop ik toch echt dat we verliezen want de joden komen die week daarop bezoek in het mooiste stadion van nederland Tja, als het zo simpel was zou ik ook kunnen leven met verliezen in Breda! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook zo simpel...Is allemaal geregeld met Belchinezen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Saai hoor zo'n weekend zonder Feyenoord.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind er geen fuck aan.. waarom spelen we niet eigenlijk? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Kan er nu nog niks van zeggen. Nederland San Marino ligt me nog te zwaar op de maag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pfff Leerdam in plaats van El Ahmadi, Bahia meteen weer terug in de basis.. Tsja |
|
|
|
|
splie09
|
|
|
quote: en van dijk op het doel wat echt een verbetering is. goede keeper op die leeftijd nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Mwa ik had dat wel gemeend. We hadden gewoon nog 1 jaar met van Dijk door moeten gaan, zeker na het weg vallen van zo veel ervaring. Mulder naar Excelsior, had hij ook gewoon wekelijks op niveau gespeeld, en Darley achter de hand... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gaan er wat mij betreft wél op vooruit in het doel komende zondag. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Het dunkt me te zeggen, dat Prof. Mijnheer, KKL een enorme hondenlul is. Hoe gaat het met MECX? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-3
NAC is slechter dan Vitesse. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En een doodschop voor lulring en leonardjood |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oei !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Met Mecx gaat het heel erg goed...dank je wel Mr. Quiroz grote vriend van me!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
splie09
|
|
|
quote: het was geen sarcasme, ik ben er juist voor om van dijk als 1e keeper dit seizoen te nemen. geweldige keeper, heeft dat zeker laten zien vorig seizoen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Een moeizame 0-1 met de hakken over de sloot...Buiten de Kuip hebben we nog niet echt overtuigd... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
simpelle overwinning Feyenoord 1-4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door el-loco -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik denk dat het een mooie wedstrijd gaat worden nac is thuis vaak erg lastig te bespelen maar ik vond feyenoord tegen vitesse ZEER goed voetballen! ik denk een 0-2 doelpunten van fer en wijnaldum denk ik! overigens zie ik jullie volgende week ook gelijk spelen tegen jullie rivaal! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 19:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik denk dat het een mooie wedstrijd gaat worden nac is thuis vaak erg lastig te bespelen maar ik vond feyenoord tegen vitesse ZEER goed voetballen! ik denk een 0-2 doelpunten van fer en wijnaldum denk ik! overigens zie ik jullie volgende week ook gelijk spelen tegen jullie rivaal! Verdwaald zeker? 6 punten uit de komende 2 wedstrijden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
vind ik niet rieel! ik zeg niet dat het niet kan, maar ik vind dat een gelijkspel de meest logische uitslag is, en als jullie wel winnen, bij deze de felicitatie's! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 20:05 schreef Luis_suarez_19 het volgende:vind ik niet rieel! ik zeg niet dat het niet kan, maar ik vind dat een gelijkspel de meest logische uitslag is, en als jullie wel winnen, bij deze de felicitatie's! rieel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jammer MMM, is het nou bedoeld of bedoelt, tja ... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 19:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik denk dat het een mooie wedstrijd gaat worden nac is thuis vaak erg lastig te bespelen maar ik vond feyenoord tegen vitesse ZEER goed voetballen! ik denk een 0-2 doelpunten van fer en wijnaldum denk ik! overigens zie ik jullie volgende week ook gelijk spelen tegen jullie rivaal! slijmjurk |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
"Ondanks blessure wil Lurling spelen tegen Feyenoord"
ik zou zeggen, . . . hit him boys! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben nou Excelsior aan het kijken, helaas met 0-1 achter. Schot van Wattamaleo op de lat, verder valt het wat tegen.
Zal vannacht weer eens dromen over Nak - Feyenoord, kijken wat het gaat worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 september 2010 - 21:34 schreef MMM het volgende:Ben nou Excelsior aan het kijken, helaas met 0-1 achter. Schot van Wattamaleo op de lat, verder valt het wat tegen. Zal vannacht weer eens dromen over Nak - Feyenoord, kijken wat het gaat worden. Jammer!!Hoe staat het eigenlijk met de schorsing van Fernandez? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij doet vandaag nog mee omdat Moreno (waar hij die trap aan uitdeelde) nog in het vliegtuig zat vanuit Mexico waardoor hij niet kon getuigen. Hierdoor kan Fernandez vandaag nog spelen, helaas nog weinig gezien vandaag. Lullige tegengoal ook, hopelijk revanche de 2e helft! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij verdient wel een schorsing hoor. |
|
|
|