|
|
Leon FR1908
|
|
|
De sportpooler held 2009/2010 Ovi wederom welkom op dit forum!!!!
Ovi///sportpooler///held...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik geef jullie even wat voorsprong, maar ik heb mezelf net effe ingeschreven. Leon///VRIEND |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klote dat is natuurlijk wel een nadeel Ovi hahaha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ach Leon, ik zal me een beetje inhouden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon met alles rustig aan beginnen vriend :P |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Hahaha, dat komt wel goed hoor Leon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En ook weer zeiknat geregend in het altijd mooie vakkie Z ??? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ja de tering , ik was weer eens drijf nat en sleepte ook nog een flinke kater met me mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kortom een geweldige dag vandaag hahaha |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nou zeker , ik ben nu nog aan het bijkomen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en 4-0 maak je voorlopig ook niet meer mee dus het was `t waard... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha oja dat zag ik ff over het hoofd!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: begin nou niet weer hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welkom terug Ovi, neem meteen een kijkje in het Babovic topic en Babovic café!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hey hahaha ik ben ook terug !! Wiiii mijn vis vakantie was langgg maar lekker :D gegroet zijn jullie forum dudes! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
groet Ovi en R()B welkom terug.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft die niet gewoon weer een ban? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hier ben ik dan! Welkom terug Ovi!! Wat raken jullie snel in paniek als iemand twee weken op vakantie is zeg!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dankje MMM en ik ga zeker effe de Babovic topics bekijken. BABOVIC////HELD |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 23:55 schreef R()b het volgende:Hey hahaha ik ben ook terug !! Wiiii mijn vis vakantie was langgg maar lekker :D gegroet zijn jullie forum dudes! Leuk dat je er ook weer bij bent Rob !!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 12:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hier ben ik dan! Welkom terug Ovi!! Wat raken jullie snel in paniek als iemand twee weken op vakantie is zeg!! Welkom terug FTID !!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heel mooi gesproken!
Babovic//HELD! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ey thanks jij ook Ovi |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 12:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:Hier ben ik dan! Welkom terug Ovi!! Wat raken jullie snel in paniek als iemand twee weken op vakantie is zeg!! Is je beltegoed op ?? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 23:55 schreef R()b het volgende:Hey hahaha ik ben ook terug !! Wiiii mijn vis vakantie was langgg maar lekker :D gegroet zijn jullie forum dudes! Geweldig!!! R()b welkom terug ,en nog wat gevangen??? en waar heb je op gevist |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eyyy Leon Ja genoeg gevangen :D :D Heb een top vakantie gehad! Ik vis op Karper ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi ik wist dat je op karper viste,wietje erbij enzo :) Ik dacht dat je misschien eens op meerval ging vissen? Maar dan ben je naar Frankrijk geweest zekers...? Goed dat je er weer bij ben pik!!! |
|
|
|