|
|
Bama
|
|
|
Er is iets waar ik me al jaren lang aan stoor, en nou opnieuw er weer niks van begrijp: de nederlandse pers.
Als voorbeeldje even de uitspraken van suarez afgelopen zondag. Dat hij het zo naar zijn zin heeft bij Ajax en hier gerust een tijdje wil blijven.
Als hij weg zou gaan naar een andere club zou de pers zeggen: hij laat ajax maar mooi in de steek zo en hij had nog een jaar langer moeten blijven en zus en zo.
Nou lees ik een artikel waarin wordt gezegd dat Suarez door deze uitspraken ineens geen "ambitie" meer zou hebben! Is het dan nooit goed?? Wanneer wordt eens gezegd dat dit goede uitspraken zijn?? Wat is dan clubliefde??
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/110497_heeft-luis-suarez-geen-ambitie
Wat vinden jullie? Clubliefde of ambitieloos? |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Ach de pers! Hij heeft gezegd alleen te vertrekken voor de absolute top club,en niet voor een club uit bv de oekraine,hij wil alleen ergens spelen waar ook echt voetbal wordt gespeeld. De pers moet altijd iets te zeuren hebben,suarez heeft clubliefde en is ambitieus,want hij wil alleen vertrekken voor een europese topclub. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Lees net dat Barcelona hem eventueel zou willen aangezien ze Zlatan hebben verkocht. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik las het ook daarnet. Ik vond het een beetje zuur overkomen. Ik las uit het stuk met Suarez juist iets van bezinning. Bij Ajax speel je jezelf altijd in de kijker bij topclubs als je goed presteert. Hij gaat dus liever nog een paar jaar door bij Ajax waar hij altijd speelt/aanvoerder is/het naar zijn zin heeft, inplaats van verhuizen naar een middenmotor in het buitenland.
En als Manchester of Barca zou komen dan is hij natuurlijk gewoon weg. Maar die vallen dan ook onder de noemer topclub waar goed voetbal wordt gespeeld lijkt me. Alleen kunnen ze hem nu gewoon niet betalen. Ajax vraagt nu natuurlijk terecht de hoofdprijs.
Dus het heeft niets met ambitieloosheid te maken, maar met een slechte interpretatie van het stuk door een falende "journalist" van Elf voetbal. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een kutstukje. Luis heeft meerdere malen gezegd dat hij Ajax alleen verlaat voor de absolute top dus wat geen ambitie. Dat is JUIST ambitie!! Hij heeft geen zin om voor vele miljoenen euro's in Rusland te ballen. Heeft geen zin om in de Engelse of Spaanse middenmoot te ballen. Die jongen is supergelukig bij Ajax dat zie je aan alles. Luis wil gewoon lekker voetballen en genieten en die stap komt vanzelf wel! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Wij zijn AJAX en Luis is van ONS!!! Fuck Barcelona. Smeerlappen zijn het, jakkiebah! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het getuicht juist van ambitie om te zeggen dat hij ajax alleen verlaat voor de absolute top, wat is dan zijn ambitie?? dat is niet zo heel erg moeilijk, hij wil voor zichzelf het hoogst haalbare, en hij vind ajax dus strak tegen de top aanzitten, en zal er dus alles aan doen om ajax daar te brengen waar hij vind dat het hoort...
Hoeveel ambitie kan een mens hebben, vraag ik me dan af?? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ze hebben nu met hoofdletters "COLUMN" voor het artikel gezet bij Elf Voetbal. Wat een kneuzen. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
t ligt toch wel in de lijn der verwachtingen dat we volgend jaar een leegloop hebben...of we moeten de CL winnen hahaha..
Qua Suarez. Clubliefde... de pers moet je sowieso niet serieus nemen.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat zo schitterend aan Luis is dat je meteen terugziet hoe hij gemotiveerd kan raken, sinds de geboorte van zijn dochter klapt hij erop als hij weken rust heeft gehad, de kwalificatie voor de CL en je ziet hem gewoon groeien. Geweldig om te zien.
Daarnaast laat Luis meer intelligentie zien dan andere voetballers in vergelijkbare situaties. Hij kiest ervoor om niet meteen alles opeen te stapelen in zowel zijn voetballende als zijn persoonlijke leven. Hij leeft naar momenten toe en ondanks dat hij zijn hele ziel en zaligheid eruit knalt op het veld, is het naar mijn mening ook een boven gemiddelde slimme jongen die precies weet wat hij wilt.
Laat de pers maar schrijven. Luis weet echt wel wat hij wil en waar hij heen wilt gaan. Ik ben er ook van overtuigd dat Luis bij elke club zal slagen, want als hij voor een club kiest, is dat niet zomaar. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
zuarez moet maar eens geld gaan vragen aan de pers!! want ze verdienen over zijn rug!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
bird
|
|
|
laat de pers maar lullen wij weten beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wie is ZUAREZ??? hebben we een nieuwe aanwinst voor als Suarez weggaat??? :):):):) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vraag me ook af adriu.. Of je nog wel een stem over heb.. Je schreeuwt!!!!!!!!!!! BIJ!!!!!!!! ELKE !!!!!! tekst!!!!!!!!!!
Suarez is een geweldenaar.. Als ik dat stukje lees van ik wil hier best nog vele jaren blijven dan denk ik wtf.. Met als reden dat het voor zijn kind niet goed zou zijn en zijn vrouw liever in nederland blijft.. Niks is hier gelogen anders zeg je dat toch niet?? Geweldig.. Standbeeld voor suarez!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|