|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Pastoor hoopt op Mokotjo (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
als BEEN inderdaag Mokotjo laat gaan naar Excelsior dan is hij echt van het pad af.....laat Leerdam daar ervaring op doen!!! Mokotjo is echt een hele goede speler, veel beter dan Leerdam. Mocht er wat gebeuren met Fer dan is Mokotjo een gelijkwaardige vervanger..... Dat Pastoor hem zo graag terug wil zegt toch ook al genoeg!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 12:38 schreef Madhopfc het volgende:als BEEN inderdaag Mokotjo laat gaan naar Excelsior dan is hij echt van het pad af.....laat Leerdam daar ervaring op doen!!! Mokotjo is echt een hele goede speler, veel beter dan Leerdam. Mocht er wat gebeuren met Fer dan is Mokotjo een gelijkwaardige vervanger..... Dat Pastoor hem zo graag terug wil zegt toch ook al genoeg!!! dit ben ik dus echt met je eens. Ik vind die Leerdam een stuk lichter dan Mokotjo! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En voetballend vermogen dan ook al??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zijn toch heel andere spelers? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja Mokotjo is meer voetballend en Leerdam afstoppend. Toevallig of niet maar we hebben meer voetballend vermogen nodig! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Ontopic: Pastoor hoopt op mokotjo, ik op fernandez....en ja Mokotjo krijgt geen speelminuten en dat vindt ik vreemd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
leerdam was 1 van de beste gister, en leerdam afstoppend? ik vind hem juist goed naar voren toe |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik zie het liefste leerdam gaan, maar Been duidelijk niet. Auassar is ook nog een optie ? |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Auassar - > Verhuren aan BV Veendam |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Mokotjo moet gewoon iedere week op het hoogste niveau spelen.Op de tribune wordt ie ook niet beter. Lekker laten gaan naar Kralingen, mocht je hem nodig hebben door blessures o.i.d. kan je hem altijd zo weer terug halen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door sterski010 -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Das zijn niveau meer denk ik Roy.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RW
|
|
|
Fernandez en Koolwijk naar feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: wat moeten we met Koolwijk? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Who the fuck is Koolwijk? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Doen ze niet, als ze die er bij houden kunnen ze gewoon Europa in als ze zo blijven spelen. Hadden gister gewoon moeten winnen uit bij AZ... Die Koolwijk is wel een geoie ja... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Koolwijk zich blijft ontwikkelen zie ik hem in de toekomst wel bij ons spelen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: +1...bruikbare speler... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die is ook al 25 he.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hij heeft de naam niet mee dus ik stem tegen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jij hebt t meer op Adnan Alisic, Nayib Lagouireh of Shabir Isoufi?
Deze komt er in ieder geval nooit: Delano Cohen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Dat zou de gemiddelde leeftijd aardig op krikken... |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Ik zou Mokotjo het liefst ook bij feyenoord zien. Maar voor wie?
Maar aangezien Leerdam stinkend ze best doet nu hij eindelijk weer een plek heeft weten te bemachtigen zou ik niet weten wie ik eruit moet halen. Ik vindt dat we best een sterk middenveld hebben.
Dus misschien een half jaar verhuren met optie tot terug roepen ten alle tijden. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Geef Mokotjo svp een kans bij Feyenoord. Ik vind hem een goede speler met veel overzicht. Dan kun je beter Auassar laten gaan denk ik. Het lijkt mij voor mokotjo ook niet motiverend als hij opnieuw naar Kranlingen wordt gestuurd. |
|
|
|