|
|
bangoo
|
|
|
waar blijft ie jongen nou ? is toch gewen miskoop of wel ? |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote: nee hij is gehaald om de selectie breed te houden hij zit op de tribune maar geen probleem fer is toch beter |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
lijkt er wel op als leerdam al de voorkeur krijgt dan is het geen echte versterking |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ik heb altijd openlijk mijn bedenkingen over hem uitgesproken, vondt hem bij vvv ook niet opvallen en persoonlijk vindt ik dat zijn salariskosten wel beter besteed hadden kunnen worden...Hopelijk zit ik ernaast... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien dat Auassar wel als eventuele vervanger van Fer naar de Kuip is gehaald voor het geval de laatste wordt verkocht. Wanneer dit niet gebeurd zou het maar zo kunnen dat hij naar Excelsior gaat...??? Of zullen ze hem erbij houden? |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Als ik been over hem hoorde praten toen hij aangetrokken werd. Uitvoerig gescout. Heeft iets wat we missen etc kan ik me niet voorstellen dat hij nu al weg gaat. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hij kan in plaats van de Cler spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen kan in plaats van de Cler spelen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er blijkbaar geen reet van die Auassar.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Been, cisse, Auassar, schaken, ik ga slory nog missen hahaha |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: wha hahaha, dat is waar, wat een drama die jongen. Indi loopt constant gaten dicht voor hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slory heeft het onder Been gewoon goed gedaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Mag van mij ook naar excelsior |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik vind Schaken ook een drama voetballer . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ach hij stond aan de basis van een goal, doordat hij overzicht behield en de bal terug legde naar de rand van de 16 ipv blind voor te geven. En ja ik ben tegenwoordig al snel tevreden als een Feyenoorder wat goed doet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Zolang Schaken op rechts blijft doet hij het aardig maar hij moet absoluut niet naar links gaan! Aussar moet je voor een een ton of meer proberen te verkopen. Is weer inkomsten!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik wil hem eerst wel zien spelen, voor hij weer weg is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dat ben ik ook weer met je eens! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Kan hard lopen maar thats it. Loopt soms zichzelf en medespelers voorbij. Is niet technisch. Ik zie dan nog liever Wijnaldum op rechts en Cabral op links. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wat je niet ziet kan je niet beoordelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: en wat je niet beoordeelt kun je niet zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hihihi en wie een kuil graaft voor een ander likke me reet........ grapje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Je vestandigste post tot nu toe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Wanneer volg jij? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Post verstandig, gebruik een Apple. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wat je slecht beoordeelt wil je niet zien! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
beoordeelt of bevooroordeelt |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
mijn geval al het laatste... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dan snap ik 'm alleen niet, maar dat kan aan mij liggen ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
heb hem bij VVV gezien, persoonlijk vindt ik hem niks, veel balverlies, beperkt inzicht. voor zijn salaris had je een andere speler kunnen betalen..bovendien hebben we spelers genoeg op die positie |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:32 schreef craven het volgende:heb hem bij VVV gezien, persoonlijk vindt ik hem niks, veel balverlies, beperkt inzicht. voor zijn salaris had je een andere speler kunnen betalen..bovendien hebben we spelers genoeg op die positie Had 10 x liever Pluim gezien, speelde toch weer redelijk tegen ons en kan nog wel wat waard worden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:35 schreef sterski010 het volgende:[..] Had 10 x liever Pluim gezien, speelde toch weer redelijk tegen ons en kan nog wel wat waard worden. Pluim had ik ook een opmerkelijke transfer gevonden. Was die trouwens ook tranfervrij dan? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee dus;
The young forward has signed a new contract at Vitesse and won't join Feyenoord after all... By Stefan Coerts Mar 12, 2010 4:54:00 PM Share Share Photo GalleryZoomTimmy Simons vs Wiljan Pluim, PSV - Vitesse (Foto PROSHOTS) Related Links Teams Feyenoord Vitesse Players Wiljan Pluim Beleaguered Eredivisie outfit Vitesse have successfully completed contract talks with young attacker Wiljan Pluim. The 21-year-old has signed a contract until 2013 at the Arnhem side.
The versatile forward made his official Vitesse debut last season and Pluim has developed into an important first team member at the Eredivisie side this term.
Pluim has made 15 league appearances for Vitesse so far, scoring once. His good performances this season didn't go unnoticed in the rest of the Netherlands and several teams were interested in signing the youngster.
Feyenoord and Twente were reportedly keen to sign Pluim on a Bosman move, but the promising attacker has now instead opted to sign a new contract at Vitesse. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 15:58 schreef sevillana het volgende:[..] nee dus; The young forward has signed a new contract at Vitesse and won't join Feyenoord after all... By Stefan Coerts Mar 12, 2010 4:54:00 PM Share Share Photo GalleryZoomTimmy Simons vs Wiljan Pluim, PSV - Vitesse (Foto PROSHOTS) Related Links Teams Feyenoord Vitesse Players Wiljan Pluim Beleaguered Eredivisie outfit Vitesse have successfully completed contract talks with young attacker Wiljan Pluim. The 21-year-old has signed a contract until 2013 at the Arnhem side. The versatile forward made his official Vitesse debut last season and Pluim has developed into an important first team member at the Eredivisie side this term. Pluim has made 15 league appearances for Vitesse so far, scoring once. His good performances this season didn't go unnoticed in the rest of the Netherlands and several teams were interested in signing the youngster. Feyenoord and Twente were reportedly keen to sign Pluim on a Bosman move, but the promising attacker has now instead opted to sign a new contract at Vitesse. Dat bedoel ik! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toen Feyenoord hem wilde wel. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
Yup maar hij bleek stijf rechts te zijn, was ze nog niet opgevallen. Nou zegt dat niet zo veel als je hem met je buitenkantje rechts ook goed kan raken maar goed, het werd Auassar... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 16:04 schreef sterski010 het volgende:Yup maar hij bleek stijf rechts te zijn, was ze nog niet opgevallen. Nou zegt dat niet zo veel als je hem met je buitenkantje rechts ook goed kan raken maar goed, het werd Auassar... O ja, dat was het verhaal. Beetej genant natuurlijk dat je niet weet of je met een links- of een rechtspoot te maken hebt ... |
|
|
|