|
|
sevillana
|
|
|
quote: over missen gesproken, . . . . een tijdje terug zag ik ook maartje wel een verschijnen . . . . . . . . . . . . ??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja.. ik krijg ze aldoor van kleine mannetjes....
:) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
-:) werkt dus niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 september 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 - 22:35 schreef sevillana het volgende:[..] over missen gesproken, . . . . een tijdje terug zag ik ook maartje wel een verschijnen . . . . . . . . . . . . ??? Maartje is er wel ,zie mijn vorige bericht ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zijn de wuppies ook actief hier op het forum??? :/ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: oja was dat gedoe met letterboer toch hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: yep ;) waar is die eigenlijk? daar weten die nieuwe gasten niks van! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik moet zeggen het meerendeel is toen ook aan mij voorbij gegaan. Al was die Letterboer wel opeens pleitte :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 september 2010 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:Ik moet zeggen het meerendeel is toen ook aan mij voorbij gegaan. Al was die Letterboer wel opeens pleitte :) die gozert is opgepakt door die juten! omdat zij zich bedreigt voelde door onze uitspraken, zijn uitspraak was de druppel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ja dat was t, maar zat hij dr ook niet buiten dit forum te zieken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee!Hij had alleen geschreven dat ze dat wijf in een kleed moesten wikkelen en dan in de fik moesten steken hahahaha Het koste hem maar 300 euro die 2 zinnetjes hahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 september 2010 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee!Hij had alleen geschreven dat ze dat wijf in een kleed moesten wikkelen en dan in de fik moesten steken hahahaha Het koste hem maar 300 euro die 2 zinnetjes hahaha plus een nachtje cel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tering he en dat voor een forum post. Volgens mij zijn er hier wel ergere dingen gezegd over bijvoorbeeld.. Bruins haha! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja man, ik schrok wel, jezus niet normaal he? hopen dat bruins niet meeleest, hahahaha |
|
|
|