BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atouba trainde vandaag weer mee!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
japhe
 japhe - maandag 30 augustus 2010 - 15:24   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Rustige-training-op-de-Toekomst.htm

maar weet iemand of hij al bijna terug is of niet??!!
als hij aan het meetrainen lijkt het me logisch dat wij binnekort eindelijk een linksback kunnen begroeten met meer lengte
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Ik hoop het eigenlijk wel, zal dat dan misschien ook de reden zijn dat AJAX geen nieuwe linksback wil kopen??
marius
 marius - maandag 30 augustus 2010 - 15:33   quote  deeplink  
hopelijk gaan we nu is echt zien wat hij kan, vind anita altijd wel een goede voedballende linksback maar hij is er niet echt een, hij mist gewoon de lenge en de breete die vertongen heeft.
dus als die atouba nu is ffe lekker gaat voedballe hebbe we een perfect team voor overwintering in championleage want ik verheug me op de wedstrijd ajax ac milan denk dat we daar echt wel een kans tegen hebben
nummer10
 nummer10 - maandag 30 augustus 2010 - 15:33   quote  deeplink  
dat denk ik wel en zoals ik al eerder zei anita voor oranje dus meer ervaring denk ook dat anita beter kan dan op het moment laat zien.. lengte gecompenseert door wilskracht en snelheid
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 15:33 schreef nummer10 het volgende:
dat denk ik wel en zoals ik al eerder zei anita voor oranje dus meer ervaring denk ook dat anita beter kan dan op het moment laat zien.. lengte gecompenseert door wilskracht en snelheid
Met alle respect, maar tegen Milan staat Anita tegenover waarschijnlijk Pato, die loopt Anita echt het bos in hoor, ja hij heeft extreem veel power en wilskracht, maar zo snel is hij niet hoor, ik ben een groot fan van Anita, maar tegen een snelle of kopsterke tegenstander legt hij het altijd af en houd ik mijn hat vast..
Blaatkoe
 Blaatkoe - maandag 30 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Maar ik vraag me af of een atouba wel zo snel is. Ik hoop dat atouba goed terugkomt. Ik denk dat het een betere verdediger is dan Anita. Anita vind ik nog altijd meer middenvelder.
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Denk inderdaad dat atouba met zijn kracht tegenstanders omver legt!!
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 16:39 schreef freakie het volgende:
Denk inderdaad dat atouba met zijn kracht tegenstanders omver legt!!
Hahaha! Zeker wanneer hij ook nog eens uit het krachthonk komt...
GK4
 GK4 - maandag 30 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
De minuten die Atouba heeft gespeeld heeft hij op mij absoluut geen indruk gemaakt en Vurnon is leuk voor de eredivisie maar komt verder ook tekort. Urby aardige backup maar ook géén verdediger..... Een van de zwakke punten....
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 30 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
gewoon anita
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
Daarom pietje en dat gaat heel veel schelen.. Als atouba weer op zijn niveau komt dan heb je daar zeker een goede aan!!
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 16:53 schreef freakie het volgende:
Daarom pietje en dat gaat heel veel schelen.. Als atouba weer op zijn niveau komt dan heb je daar zeker een goede aan!!
Dat denk ik ook, alleen baart mijn zijn "echte" leeftijd wel zorgen, hij loopt namelijk alsof hij 40 is
joey
 joey - maandag 30 augustus 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Gewoon anita doen!
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:00   quote  deeplink  
Ja remco maar kan dat ook niet gewoon komen omdat hij al een hoop blessures heeft gehad?>
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:00 schreef freakie het volgende:
Ja remco maar kan dat ook niet gewoon komen omdat hij al een hoop blessures heeft gehad?>
Toen hij net bij AJAX kwam, was hij blessurevrij, hij oogt gewoon een stuk ouder dan hij zegt dat hij is, en dat zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat dit bij spelers uit zo'n land gedaan wordt he, daar zijn plenty voorbeelden van te noemen...
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
Toen had net bij ajax kwam was er net een blessure afgelopen en moest hij op conditie komen..
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 16:53 schreef freakie het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, freakie. Atouba heeft helaas nog niet veel kunnen spelen, nog niet veel kunnen laten zien, maar datgene wat ik in het begin van hem zag heeft mij behoorlijk blij gemaakt: een echte killer, een pure linksback. Martin Jol kende hem goed van HSV dus hij weet donders goed wat hij aan hem heeft. Ik hoop echt voor hem en voor ons dat hij snel weer aanhaakt en dan ook inderdaad weer snel zijn oude niveau gaat halen. Jammer voor Anita, hij heeft hem behoorlijk goed vervangen, maar ik zie hem, net als vele anderen hier, toch echt meer als middenvelder. Ook Urby komt als linksback tekort. Iemand hierboven schreef, dat het Jol wellicht bekend was dat Atouba weer zou gaan aanhaken en men daarom niet eens een poging waagde om op de transfermarkt een linksback te halen. Dat geloof ik ook! Met een Atouba in vorm zijn we klaar om de derde ster op te halen :))))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door Pietje --
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:00 schreef freakie het volgende:
Klopt !!
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen hij net bij AJAX kwam, was hij blessurevrij, hij oogt gewoon een stuk ouder dan hij zegt dat hij is, en dat zou trouwens ook niet de eerste keer zijn dat dit bij spelers uit zo'n land gedaan wordt he, daar zijn plenty voorbeelden van te noemen...
Nee, Remco, hij speelde wel degelijk met een blessure. Dat is wat ik destijds gelezen heb. Wat zijn leeftijd betreft... Tja al die Afrikanen... Je weet het nooit...
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee, Remco, hij speelde wel degelijk met een blessure. Dat is wat ik destijds gelezen heb. Wat zijn leeftijd betreft... Tja al die Afrikanen... Je weet het nooit...
ok, ik dacht dat hij blessurevrij was, hoe kan het dan zijn, dat hij met een blessure kon spelen???
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, freakie. Atouba heeft helaas nog niet veel kunnen spelen, nog niet veel kunnen laten zien, maar datgene wat ik in het begin van hem zag heeft mij behoorlijk blij gemaakt: een echte killer, een pure linksback. Martin Jol kende hem goed van HSV dus hij weet donders goed wat hij aan hem heeft. Ik hoop echt voor hem en voor ons dat hij snel weer aanhaakt en dan ook inderdaad weer snel zijn oude niveau gaat halen. Jammer voor Anita, hij heeft hem behoorlijk goed vervangen, maar ik zie hem, net als vele anderen hier, toch echt meer als middenvelder. Ook Urby komt als linksback tekort. Iemand hierboven schreef, dat het Jol wellicht bekend was dat Atouba weer zou gaan aanhaken en men daarom niet eens een poging waagde om op de transfermarkt een linksback te halen. Dat geloof ik ook! Met een Atouba in vorm zijn we klaar om de derde ster op te halen :))))
Dit hoop ik inderdaad ook, ik zie het namelijk niet goedkomen met Anita op linksback tegen Real of Milan
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Spuitje remco??
joey
 joey - maandag 30 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

ok, ik dacht dat hij blessurevrij was, hoe kan het dan zijn, dat hij met een blessure kon spelen???
hij was net blessurevrij, maar had conditieachterstand! Hij is dus wsl gewoon weer te snel gaan spelen..;)
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:11 schreef freakie het volgende:
Spuitje remco??
???
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
Nou soms kunnen spelers spelen met verdoving..
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:15 schreef freakie het volgende:
Nou soms kunnen spelers spelen met verdoving..
dat snap ik ook, maar als je nu ziet hoelang hij er al uit is, dan is dat een veel te groot risico geweest, dus wat ik bedoelde was, hoe kan het zo zijn dat het wordt goedgekeurd dat hij geblesseerd heeft gespeeld??
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Freakie schreef het al: met een spuitje en joey schreef terecht dat hij te vroeg weer ging spelen. Ik denk dat het met zijn enthousiasme, met zijn drive te maken had: hij wilde zo vreselijk graag laten zien wat hij kon. Hij wilde zich gewoon bewijzen. Het werkte echter als een boemerang: de blessure verergerde. Het resultaat kennen we...
joey
 joey - maandag 30 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:16 schreef remco k het volgende:

[..]

dat snap ik ook, maar als je nu ziet hoelang hij er al uit is, dan is dat een veel te groot risico geweest, dus wat ik bedoelde was, hoe kan het zo zijn dat het wordt goedgekeurd dat hij geblesseerd heeft gespeeld??
Hij was wel blessurevrij.. Maar had een conditieachterstand als de malle! Maarjaa Jol heeft hem laten spelen..Ik denk dus ook dat hij te snel is gaan spelen, Waardoor hij weer een blessure is opgelopen!!..
freakie
 freakie - maandag 30 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Nou ik denk dat het toen wel is goed gegaan.. Maar het is op de training verkeerd gegaan..
joey
 joey - maandag 30 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Freakie schreef het al: met een spuitje en joey schreef terecht dat hij te vroeg weer ging spelen. Ik denk dat het met zijn enthousiasme, met zijn drive te maken had: hij wilde zo vreselijk graag laten zien wat hij kon. Hij wilde zich gewoon bewijzen. Het werkte echter als een boemerang: de blessure verergerde. Het resultaat kennen we...
Idd!;)
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Feit is dus dat er meteen aan het begin van de competitie, grote riscico's zijn genoemen met deze speler, wist AJAX wel van zijn blessure?
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:22 schreef remco k het volgende:
Feit is dus dat er meteen aan het begin van de competitie, grote riscico's zijn genoemen met deze speler, wist AJAX wel van zijn blessure?
Ik heb echt geen idee. Hij is in ieder geval wel door de keuring gekomen... Misschien jokken ze niet alleen maar over hun leeftijd?
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 17:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee. Hij is in ieder geval wel door de keuring gekomen... Misschien jokken ze niet alleen maar over hun leeftijd?
HAHAHAHAHA, het zou best kunnen, het is allemaal iig wel zonde geld zo.
Pietje
 Pietje - maandag 30 augustus 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA, het zou best kunnen, het is allemaal iig wel zonde geld zo.
Ik ben niet in het bezit van een glazen bol, dus kan ik niet in de toekomst kijken. Maar op de een of andere manier ben ik er heilig van overtuigd dat Atouba terugkeert op het veld. En dan bedoel ik niet (alleen) het trainingsveld. Ik heb er echt een goed gevoel over. (Maar ja, ik vergis me ook wel eens ;-))
remco k
 remco k - maandag 30 augustus 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben niet in het bezit van een glazen bol, dus kan ik niet in de toekomst kijken. Maar op de een of andere manier ben ik er heilig van overtuigd dat Atouba terugkeert op het veld. En dan bedoel ik niet (alleen) het trainingsveld. Ik heb er echt een goed gevoel over. (Maar ja, ik vergis me ook wel eens ;-))
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik stiekem hoop dat je gelijk krijgt, en het is natuurlijk gewoon goed voor AJAX, we hebben een linksback in huis, die heeft bewezen op hoog niveau mee te kunnen, hopelijk is hij echt pas 28? en gaat hij het laten zien..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 30 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
dan is het ook wel te hopen dat hij iets anders gaat voetballen, want vorig seizoen tegen psv uit verspeelde hij wel op een heel knullige manier de bal. (hoewel Suarez soms ook wel een balletje verspeelt, maar dat is dan toch (meestal) zonder kwalijke gevolgen. Maar ik zou Atouba ook wel graag een paar keer willen zien spelen en geef hem vooralsnog de voorkeur van de twijfel voor wat betrefd zijn leeftijd.
Pim
 Pim - maandag 30 augustus 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Ik geloof wel dat hij pas 28 is. Kameroen is het meest welvarende land van Afrika ook en schijnt dat ze er alles wel op orde hebben;). Huisgenoot van mij komt uit Kameroen en die kon dat beamen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 30 augustus 2010 - 23:47   quote  deeplink  
Als hij idd pas 28 is en hij komt weer op zijn oude niveau, kunnen we dus nog wel plezier aan hem beleven de komende jaren.
remco k
 remco k - dinsdag 31 augustus 2010 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 - 23:47 schreef Ronald 1960 het volgende:
Als hij idd pas 28 is en hij komt weer op zijn oude niveau, kunnen we dus nog wel plezier aan hem beleven de komende jaren.
Hij zit al in zijn laatste contract jaar, en AJAX kennende zullen ze hem niet hetzelfde salaris gaan geven, het zou trouwens wel van stijl getuigen bij ATOUBA om nog een jaar voor veel minder geld bij te tekenen, mocht ajax dit willen, aangezien we hem ook anderhalf seizoen niet kunnen gebruiken
alibabba
 alibabba - donderdag 02 september 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Atouba is wellicht sneller terug dan verwacht, omdat Ajax zich op de linksbackpositie niet versterkt heeft. Anita en Blind zijn samen met Atouba de enige linksbacks, maar Jol ziet het niet zitten in Blind. Atouba snel terug?
Twan
 Twan - donderdag 02 september 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Die Atouba is echt een beul van een verdediger. Die wil je 's avonds laat in een donkere steeg liever niet tegenkomen. Qua bouw is het een type Stam,straalt angst uit naar de tegenstander..echt zo'n over-mijn-lijk blik en mentaliteit..zoiets van : Als je in mn buurt komt dan ben je de sjaak. Ik hoop dat hij snel terug keert in de basis,want het is bovendien een speler met veel ervaring,en ook Europees gezien heeft Atouba veel gespeeld. Ik hoop ook dat Ajax zijn contract verlengd want zo'n beul vind je bijna niet meer de laatste jaren!
Pietje
 Pietje - donderdag 02 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:43 schreef Twan het volgende:
Die Atouba is echt een beul van een verdediger. Die wil je 's avonds laat in een donkere steeg liever niet tegenkomen. Qua bouw is het een type Stam,straalt angst uit naar de tegenstander..echt zo'n over-mijn-lijk blik en mentaliteit..zoiets van : Als je in mn buurt komt dan ben je de sjaak. Ik hoop dat hij snel terug keert in de basis,want het is bovendien een speler met veel ervaring,en ook Europees gezien heeft Atouba veel gespeeld. Ik hoop ook dat Ajax zijn contract verlengd want zo'n beul vind je bijna niet meer de laatste jaren!
Helemaal met je eens, Twan!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 02 september 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Ik weet dat zijn contract na dit seizoen afloopt, maar ik hoop toch ook wel dat hij wil/mag verlengen. Hoe AJAX dit op moet/kan lossen durf ik niet te zeggen. Misschien een laag basis salaris met daaraan vast een soort no cure, no pay. zeg het maar....
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 03 september 2010 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 11:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij zit al in zijn laatste contract jaar, en AJAX kennende zullen ze hem niet hetzelfde salaris gaan geven, het zou trouwens wel van stijl getuigen bij ATOUBA om nog een jaar voor veel minder geld bij te tekenen, mocht ajax dit willen, aangezien we hem ook anderhalf seizoen niet kunnen gebruiken
Helaas telt dat niet altijd maar zou het wel waarderen.
Hij heeft wel een bepaalde amsterdamse bluf die ik mag
remco k
 remco k - vrijdag 03 september 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 07:34 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Helaas telt dat niet altijd maar zou het wel waarderen.
Hij heeft wel een bepaalde amsterdamse bluf die ik mag
ik verwacht het ook niet, maar Onyewu doet het ook bij AC milan toch? dus waarom niet.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atouba trainde vandaag weer mee!

0.0083508