|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar niet in de spits ... alhoewel, je bent al snel beter dan Bruggink. Oftewel, niet doen! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik snap hoe dan ook de optie Bruggink niet.. waarschijnlijk hoog salaris, bejaard,geen rendement en geen uitstraling..
raket familie bruggink? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Niet dat ik weet, jij? |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 13:54 schreef Xapter het volgende:ik snap hoe dan ook de optie Bruggink niet.. waarschijnlijk hoog salaris, bejaard,geen rendement en geen uitstraling.. raket familie bruggink? Jullie hebben ook alles door.Nee ik ben leo beenhakker en kijkt wat jullie van bruggink vonden,maar dat doen we dan ook maar niet! Hebben jullie nog ideeen??Het geld is namelijk op en ik heb al een paar kut spelers naar de kuip gehaald,dadelijk word Meneer Gudde weer boos op me!! Nou ik hoor het wel.Oh mario roept dat ik jullie de groeten moet doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kappen nou met die bruggink, is duidelijk dus geen versterking!
SLOTJE AUB !!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bruggink...Straks komt Marc Overmars ook nog... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Hij komt,hij komt.Hij komt die goede.Nog iets te vroeg.Toch komt tie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
raket:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door craven -- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Laat Bruggink maar lekker bij TOP OSS afgaan bouwen. Hoe verzin je zoiets ? Hij in ons mooie shirt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door ovi -- |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 16:21 schreef sterski010 het volgende:Er komt niemand meer en dat is maar beter ook. Alles wat je nu nog transfer vrij kan halen beland toch op de tribune. Luc,Cisse,Smolov, Tomasson, keuzes zat als de ziekenboeg weer leeg stroomt. maar dat zijn geen spelers waarvan je kunt verwachten dat ze er meer dan 10 inschiete |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar tezamen dan weer wel. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 20:20 schreef Roy_Feyenoord het volgende:[..] maar dat zijn geen spelers waarvan je kunt verwachten dat ze er meer dan 10 inschiete Denk jij dat Bruggink er wel meer dan 10 zal maken ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk niemand en voelde mij vandaag als een kind welke wachtte op een sinterklaas kadootje,maar niks of zou de goede spits nog komen nu het weer zo lelijk is wie maakt me blij |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook niet. Maar ik ging af op hetgene van smolov tomasson cisse etc
persoonlijk had ik die Klemen Lavric wel graag zien komen heb hem wel vaker zien spelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zullen er toch wel een paar meer zijn dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
loopt er nu nergens in deze crisis tijd een spits welke kan voetballen en 500000 euri wil verdienen bij een ploeg waar op dit moment de druk niet zwaar is,kom op he we bieden een mooi stadion een mooi shirt hondstrouw publiek een mooie historie,en als het legioen het in je ziet zitten leef je in de 7e hemel.DUS KOM NOU WE VERDIENEN HET |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:13 schreef piet de paler het volgende:loopt er nu nergens in deze crisis tijd een spits welke kan voetballen en 500000 euri wil verdienen bij een ploeg waar op dit moment de druk niet zwaar is,kom op he we bieden een mooi stadion een mooi shirt hondstrouw publiek een mooie historie,en als het legioen het in je ziet zitten leef je in de 7e hemel.DUS KOM NOU WE VERDIENEN HET armoede . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
armoede maakt netjes en vindingrijk....... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeker weten. Feyenoord haalt nu al 2,5 doelpunt per wedstrijd...En dat zonder transferkosten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zeker weten. Feyenoord haalt nu al 2,5 doelpunt per wedstrijd...En dat zonder transferkosten. idd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
in de kerk zitten elke zondag mensen te smeken op iets mag ik dat dan niet elke zondag als we verliezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:in de kerk zitten elke zondag mensen te smeken op iets mag ik dat dan niet elke zondag als we verliezen. Piet, geen gekke dingen schrijven, zijn talloze grappen op worden gemaakt. Enne, op WIE zitten ze dan te smeken...Loopt al zo'n onderzoek... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
trots op het feit Feyenoorder te zijn, Feyenoord forever! niets en/of niemand is groter dan de club! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:in de kerk zitten elke zondag mensen te smeken op iets mag ik dat dan niet elke zondag als we verliezen. lekker negatief ook, een misstap tegen Excelsior gemaakt, . . . en dan elke zondag smeken? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
tja ik wil graag het gevoel terug van v Hooijdonk, Kiprich en dan zeg je wel eens dingen wat je als ongelovige niet mag zeggen excususes, mag ik wel een keer roepen FEYENOORD KAMPIOEN he wat was dat fijn gebaseerd op niks maar probeer het maar heerlijk heerlijk nog een keer FEYENOORD KAMPIOEN en ja hoor daar is de nieuwe spits |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
sevilana je hebt gelijk zo somber is het niet 7 punten he ik voel me ineens beter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: that's the wright spirit! |
|
|
|