|
|
|
japhe
|
|
|
'Ajax denkt aan Babel bij vertrek Sulejmani'
Advertentie: Wie wordt er deze zomer wereldkampioen? Waag een gokje en ontvang 50 euro gratis!
Home
Geplaatst: 30-08-2010 16:00 Bron: Metro Auteur: Jeroen van Poppel Aantal reacties: 0 Mail een vriend Tip de redactie Print deze pagina RSS
Mocht Miralem Sulejmani (tijdelijk) naar Vitesse verkassen, dan hoopt Ajax Ryan Babel een jaar van Liverpool te kunnen huren. De Amsterdammers willen het salaris van de overbodige aanvaller van The Reds overnemen, maar wensen geen huursom te betalen. Dat meldt Metro maandag in haar papieren editie.
Naar verluidt verdient Babel in Engeland niet veel meer dan Sulejmani bij Ajax. Bij een vertrek van de Serviër zouden de hoofdstedelingen voldoende ruimte op de begroting hebben om Babel terug naar Amsterdam te halen.
Daar doorliep de vleugelaanvaller zijn gehele jeugdopleiding en speelde hij tussen 2003 en 2007 in het eerste elftal. Babel vertrok voor achttien miljoen euro naar Liverpool, maar wist daar nimmer een basisplaats af te dwingen.
Dit bericht is gebaseerd op bronnen waarvan niet kan worden bepaald of ze betrouwbaar zijn. Soccernews wil u het nieuwtje echter niet onthouden. Lees en bediscussieer het bericht met plezier, maar neem het nieuws wel met een korreltje zout.
mocht ik nog ander bron vinden zet ik hem erbij |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
ik weet dat jol zegt dat sulejmani niet weggaat maar ik wilde het toch hier neer zetten |
|
|
|
|
Fernanic
|
|
|
Sulejmani zou toch verhuurt worden als de CL niet gehaald werd, zodat ajax minder salariskosten had. Nu heeft ajax de CL gehaald en is een verhuur niet meer aan de orde, daarbij denk ik niet dat Ajax een vervanger gaan halen die meer kost aan salaris terwijl je dan aan het eind van het seizoen weer met een nieuwe voorhoede moet beginnen. Lijkt me erg ongeloofwaardig, daarbij wilde Babel volgens mij niet meer vertrekken omdat Benitez al vertrokken is. Maarja wat mij betreft geven we Sulejmani gewoon de kans dit seizoen, dacht jol er ook maar zo over.... |
|
|
|
|
|