|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Hadouir |
|
|
|
Pema
|
|
|
Verhoek is effectiever dan Hadouir en veel jonger dus niet zo moeilijk... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Hahaha als Ajax Verhoek haalt dan word ik voor Feyenoord. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Mee eens.. Ik denk beste optie vanwege financiele situatie op dit moment! Kan zowel links als rechts spelen.. Goed voor breedte! Toont altijd inzet en heeft goede voorzetten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
wat moet verhoek kosten denken jullie? |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien ruilen voor Urby en Donald?? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Urby sowieso.. Maar ik vind Donald een goede voetballer alleen speeltie niet.. Ik dacht dat het een goede zou worden, maar zoals het er nu uit ziet gaat het dat niet worden.. :( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat heb ik ook al eens eerder gezegd, zelfde geld voor Blind en bijvoorbeel Sarpong, die deed het onder van Basten ook gewoon heel goed... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Idd dat weet ik nog.. Sarpong vind ik ook jammer dat dat niks is geworden.. |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Verhoek is een zeer goede aanvaller. Wat mij betreft van harte welkom... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
luister jongens, verhoek speelt nu 4 wedstrijden zeer goed, maar daarvoor was het niks, is het dan niet te overbodig om dan een speler nu al te halen, laat die jongen eerst een jaartje goed spelen, sorry dat ik het zeg, sarpong is niet voor niet weg, die kon het niet aan, verhoek zal denk ik wel een miljoentje of1.5 a2 kosten, zou odonkor niks zijn? die is tarnsfervrij? |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Te oud? Geloof ik. Maar Verhoek speelde vorig seizoen ook al erg sterk hoor;) Lijkt mij ook een vrij constante voetballer... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maar dan kom je bij het verschil ado en ajax, die is erg groot, maargoed we wachten wel af |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarom toch niet gewoon iemand uit de eigen jeugd een paar wedstrijden mee laten spelen tegen teams als (met alle respect overigens) willem II, excelsior, nec? |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
Dat klopt;) Het verschil is ook groot. Maar aan de andere kant, wanneer Verhoek bij ADO al goed speelt als aanvaller, moet ie bij Ajax, met topspelers om zich heen, al helemaal wat kunnen laten zien;) En behalve dat, van het weekend tegen psv... Pieters (Ok, dat is niet echt een topper, maargoed) kwam denk ik huilend thuis :) |
|
|
|
|
dapp're strijder
|
|
|
@ Ronald 1960
Heb je gelijk in, misschien... Josefzoon bevalt me best redelijk. En we hebben ook Mido nog. Maargoed, als Jol aangeeft er toch nog iemand bij te willen hebben... Vind ik Verhoek een goed idee. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dat klopt. maar ik vind bij psv ook de verdediging de zwakste schakel, kijk kan hij dadelijk in madrid sergio ramos ook voorbij?? dar gaat het om, pieters is niet best, maar in de Cl krijg je echte verdedigers en dan moet je het kunnen en dat betwijfelt mij, en daarom zou ik graag ryan babel gehuurd zien worden of die odonkor, misschien wel oud maar godsgruwelijk snel!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
klopt josefzoon doet het goed, maar talenten moet je rustig brengen, dat gaat niet binnen een week of een maand, gewoon stapje voor stapje dat gaat het beste, en doet doet jol ook! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
mannen, iemand op ajaxshowtime beweert dat micky naar vitesse gaat zodat de weg vrij komt voor babel,maar ook de naam leonardo,de ridder zouden het ook nog maar zo kunnen zijn. zelfs vdv valt, wel frappant dat hadouier nu niet door gaat. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 20:25 schreef verbrande harry het volgende:mannen, iemand op ajaxshowtime beweert dat micky naar vitesse gaat zodat de weg vrij komt voor babel,maar ook de naam leonardo,de ridder zouden het ook nog maar zo kunnen zijn. zelfs vdv valt, wel frappant dat hadouier nu niet door gaat. toen ik ajaxshowtime las haakte ik af.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind dat niet betrouwbaar, zodra bv voetbalprimeur enzo komt wordt het geloofwaardiger |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 20:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:ik vind dat niet betrouwbaar, zodra bv voetbalprimeur enzo komt wordt het geloofwaardiger nee snap ik, maar ik denk ik onthoud het jullie niet
btw voetbalprimeur vertrouw je dan wel? |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Verhoek leuk voor ADO, maar de stap naar AJAX is groot hoor...
Zie Delorge..zeer leuke voetballer, maar toch niet gered (los van omstandigheden)
doch, met afmelden hadouir..verwacht ik een konijn uit de hoge hoed..
T beste nieuws zou zijn als Sno verkocht/verhuurd wordt, maar ik verwacht niet dat iemand hem wilt |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Op Ajax1.nl hangt ene Margammor rond die heeft het met het nieuws bijna iedere x bij het rechte eind gehad. Die wist te melden dat Sno verhuurd danwel verkocht zou gaan worden. Evenals Donald..
Ik heb ook zo'n gevoel dat er konijn uit de hoge hoed komt vanmiddag.. Maar wie? Geen idee.. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
mertens komt let maar op!!!!! is vervanger voor suarez! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waarom suarez vervangen?? Hij is er toch nog?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 - 10:51 schreef BRW het volgende:Op Ajax1.nl hangt ene Margammor rond die heeft het met het nieuws bijna iedere x bij het rechte eind gehad. Die wist te melden dat Sno verhuurd danwel verkocht zou gaan worden. Evenals Donald.. Ik heb ook zo'n gevoel dat er konijn uit de hoge hoed komt vanmiddag.. Maar wie? Geen idee.. Margammor had het bij deze niet bij het rechte eind, maar wellicht dat hij dichter bij het vuur zit dan wij denken. Er is wel een Fins konijn uit de hoge hoed getoverd en Jol was er blij mee, dus wie weet. Ik heb vertrouwen in Jol, want hij is toch degene die Ajax weer op de rails heeft gekregen. |
|
|
|