|
|
MMM
|
|
|
quote: Sparta wil samenwerking met Feyenoord
Rob Baan laat tegenover Radio Rijnmond weten dat hij in gesprek gaat met Feyenoord om te bekijken of samenwerking mogelijk is. Hij ziet geen belemmering in het feit dat Feyenoord en Excelsior al samenwerken. 'Je zit niet per sé in dezelfde vijver te vissen. Het gaat vaak om posities. Als Excelsior behoefte heeft aan een spits, kunnen wij juist een linksback nodig hebben. In die zin zou je regelmatig kunnen overleggen. Andersom zou bijvoorbeeld Strootman weer een ideale speler voor Feyenoord zijn. Als je samenwerkt kun je makkelijker tot oplossingen komen dan wanneer je tegen elkaar in gaat.'
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/22177_RR%3A%20Sparta%20wil%20samenwerking%20met%20Feyenoord.php
Tsja.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dit doet zeer bij de spartanen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zijn we al bij het stadhuis geweest? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoeft van mij ook niet zo, heb ook een schijthekel aan dat Sparta. Maar als die Strootman kan komen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch vind ik dit een goeie zaak... Als alle clubs weer op niveau zijn kun je weer afscheid nemen... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:Toch vind ik dit een goeie zaak... Als alle clubs weer op niveau zijn kun je weer afscheid nemen... partir cést mourir un peu |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Of zou de gemeente er achter zitten die langzaam op een fusie aanstuurt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk ?dat je gelijk heb Rovert :) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Jumper, dat toch alsjeblieft niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou zo slecht zijn Feyenarta,klinkt niet ook trouwens... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tsja over een jaar of 8 moet het nieuwe stadion er zijn. Dat moet natuurlijk wel goed gevuld zijn. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Een voorbode voor toekomstige ontwikkelingen? Drie clubs in één stad is misschien wat veel nu de clubs zijn toegewezen op de jeugd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:01 schreef vries60 het volgende:Een voorbode voor toekomstige ontwikkelingen? Drie clubs in één stad is misschien wat veel nu de clubs zijn toegewezen op de jeugd. Ik hoop van niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:01 schreef vries60 het volgende:Een voorbode voor toekomstige ontwikkelingen? Drie clubs in één stad is misschien wat veel nu de clubs zijn toegewezen op de jeugd. Ik geloof echt dat ze elkaar beter kunnen maken.. Zou toch wat zijn als Excelsior EL haald dit seizoen samen met Feyenoord?? En Sparta promoveerd ook nog eens.Ik zie er wel wat in alleen weet ik niet of Excelsior EL haald natuurlijk..
Feyenoord is uiteraard het belangerijkste voor mij maar 3 clubs in 1 stad is uniek en moet vooral zo blijven!!!! |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Nee, ik hoop ook van niet. De wedstrijden tegen met name Sparta waren vroeger echte krakers.Maar het feit is dat alle drie de clubs er treurig voor staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:11 schreef vries60 het volgende:Nee, ik hoop ook van niet. De wedstrijden tegen met name Sparta waren vroeger echte krakers.Maar het feit is dat alle drie de clubs er treurig voor staan. dus misschien een goed plan om elkaar te helpen,dat is ook wel vaker gebeurd.. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
lijkt me een hele goeie zaak! Zat er laatst ook al aan te denken. Als je kijkt wat een talent hier rond loopt en dat vaak net niet bij Feyenoord aan spelen toe komt. En later toch enorme talenten blijken te zijn, dan is Excelsior net iets te klein, maar is Sparta toch een grotere club met meer naam. Dan is Excelsior echt voor de jonkies, toptalenten en sparta voor de net iets ouderen talenten. Engelaar, El Hamdaoui, v Persie, Bastos hadden leuke spelers hiervoor geweest. Om eerst te wennen en volwassenheid op te doen bij een grotere club dan excelsior. Met Sparta erbij heb je toegang tot een net iets andere/meer ontwikkelde groep. En kunnen talenten nog iets langer doorrijpen dan bij het wat kleinere Excelsior. Bijvoorbeeld Pedro had een mooie geweest voor Sparta, al 4 goals in drie wedstrijden bij Go Ahead. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:17 schreef fey12 het volgende:lijkt me een hele goeie zaak! Zat er laatst ook al aan te denken. Als je kijkt wat een talent hier rond loopt en dat vaak net niet bij Feyenoord aan spelen toe komt. En later toch enorme talenten blijken te zijn, dan is Excelsior net iets te klein, maar is Sparta toch een grotere club met meer naam. Dan is Excelsior echt voor de jonkies, toptalenten en sparta voor de net iets ouderen talenten. Engelaar, El Hamdaoui, v Persie, Bastos hadden leuke spelers hiervoor geweest. Om eerst te wennen en volwassenheid op te doen bij een grotere club dan excelsior. Met Sparta erbij heb je toegang tot een net iets andere/meer ontwikkelde groep. En kunnen talenten nog iets langer doorrijpen dan bij het wat kleinere Excelsior. Bijvoorbeeld Pedro had een mooie geweest voor Sparta, al 4 goals in drie wedstrijden bij Go Ahead. Ja top als ze der alle 3 beter van worden en hun eigen cultuur houden... Ik zie het in iedergeval wel zitten.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
FeyELSta
Zal Els leuk vinden |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Als je alle talenten binnen Rotterdan kan houden is dat misschien een goede zaak. Maar er is veel rivaliteit tussen Sparta en Feyenoord en ik weet niet of dat zomaar geaccepteerd gaat worden.Want uiteindelijk moet Feyenoord de beste spelers gaan krijgen en zal Sparta , net zoals Excelsior, een soort dependance gaan worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus geen Strootman voor de Cler ???? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het idee begint aantrekkelijker te worden ;-) |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 21:31 schreef vries60 het volgende:Als je alle talenten binnen Rotterdan kan houden is dat misschien een goede zaak. Maar er is veel rivaliteit tussen Sparta en Feyenoord en ik weet niet of dat zomaar geaccepteerd gaat worden.Want uiteindelijk moet Feyenoord de beste spelers gaan krijgen en zal Sparta , net zoals Excelsior, een soort dependance gaan worden. Ja, dat is nou eenmaal zo. Dat is de werkelijkheid. Als Feyenoord een echt talent heeft; Kalou, Bruma, Drenthe, v. Persie dan wordt die ook weggehaald. Wat de bedoeling is dat alle ploegen, ook Sparta een bredere selectie krijgen en de kwaliteit van de ploeg omhoog brengt, waarna de resultaten beter moeten worden en als resultaat meer geld moeten verdienen en dus weer beter spelers aan kunnen trekken, door meer geld en de betere prestaties, etc. |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
niet doen joh die spangenaren willen alleen maar profiteren van het succes van feyenoord |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Vind ik een strak plan. Hebben zij toevallig geen spits, dan hebben wij nog een linksback van 31 jaar. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerst maar eens zien op welke basis die samenwerking vorm gegeven wordt... |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Hoe wou jet het anders uit leggen dan? Die samenwerking gaat nergens over, Excelsior speelt eredivisie tegenwoordig. Wat is het nut van talenten in de eerste divisie bij Sparta laten groeien dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 22:04 schreef sterski010 het volgende:[..] Hoe wou jet het anders uit leggen dan? Die samenwerking gaat nergens over, Excelsior speelt eredivisie tegenwoordig. Wat is het nut van talenten in de eerste divisie bij Sparta laten groeien dan? Nee overbezetting op positie`s wordt over gesproken..... Zoals Strootman voor de Cler bv |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee overbezetting op positie`s wordt over gesproken..... Zoals Strootman voor de Cler bv Indi voor de Cler... Is geen haar minder... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: De Cler is toch kalend? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bahia voor de Cler? |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Scherp Els, dat dan weer wel... |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 22:04 schreef sterski010 het volgende:[..] Hoe wou jet het anders uit leggen dan? Die samenwerking gaat nergens over, Excelsior speelt eredivisie tegenwoordig. Wat is het nut van talenten in de eerste divisie bij Sparta laten groeien dan? misschien voor spelers die dat niveau net niet aankunnen. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: Die hebben ook nix bij Feyenoord te zoeken dan... Of wou je 42 salarisposten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Feyenoord moet, en zal ook, altijd Feyenoord blijven. Dus niks geen namen zoals Feyexarta of wat dan ook, gewoon Feyenoord, FOREVER! Zo nu en dan zouden er misschien wel spelers geleend kunnen worden over en weer, maar zoals sterskie010 al eerder opmerkte, spelers van Feyenoord in de JL ervaring laten opdoen? Dat lijkt mij nu niet direct zo'n goed idee. Die kunnen dan naar mijn mening beter bij Excelsior ervaring op niveau opdoen. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: je hebt ook spelers die misschien op een positie spelen die al goed bezit is bij excelsior maar niet bij sparta. dan zou het handig zijn om de keuze te hebben waar je hem heen doet. |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 22:59 schreef woutah het volgende:[..] je hebt ook spelers die misschien op een positie spelen die al goed bezit is bij excelsior maar niet bij sparta. dan zou het handig zijn om de keuze te hebben waar je hem heen doet. En wie betaalddie salarissen dan ? Sparta? Die hebben niet eens kaas in d'r broodjes met de lunch... Das toch nix waard man, zo'n "samenwerking'? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
[cynisme] Ja joh laten we gaan samenwerken met de Joden, hun de cler wij suarez.[/cynisme]
Een beetje historisch besef maakt wat mij betreft het voetbal leuk, als Feyenoord ooit een fusie club wordt zie je mij niet meer, dan ga ik wel bij de amateurs kijken. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Van achter en van voren....SP-ER-MA!!!!!!!! Het zijn de junkies van spangen......
Moeten we het stadion delen met een oude speedspuiter in een krijtstreeppak |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 23:06 schreef sterski010 het volgende:[..] En wie betaalddie salarissen dan ? Sparta? Die hebben niet eens kaas in d'r broodjes met de lunch... Das toch nix waard man, zo'n "samenwerking'? salarissen zouden zo en zo al voor fey zijn als ze in jeugd spelen, maar ben het wel me je eens dat de samenwerking behoorlijk nutteloos zou zijn als je kijkt hoeveel er al naar exelsior gaat. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 - 23:16 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Van achter en van voren....SP-ER-MA!!!!!!!! Het zijn de junkies van spangen...... Moeten we het stadion delen met een oude speedspuiter in een krijtstreeppak istie van zwart af? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja want die zitten dr nu niet.... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Van mij mag het. Stadion delen (zie Milan), scheelt een hoop kosten, want je kunt ze delen, jeugdopleiding van de drie clubs bij elkaar voegen, wordt niemand slechter van. |
|
|
|