BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits nodig nog 8uur??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:14   quote  deeplink  
waar zou die 8miljoen gebeleven zij???in de huis van gudde en bosz??
craven
 craven - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:14   quote  deeplink  
kon welvjanken gvd hahahahha
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
ik snap het wel bij McDonalds,heb je gratis internet
craven
 craven - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
hahahaha scheelt beltegoed he....
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 19:46 schreef FR-Henk het volgende:
Castaignos. Niet verkeerd.
hup Luc!
JanM
 JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:10 schreef craven het volgende:

[..]

Herkennen jullie deze nog?:

'Love nieuwe spits Feyenoord'
Donderdag, 31 augustus 2006 om 18:08
Vágner Love is de nieuwe spits van Feyenoord geworden, aldus Radio 1. De aanvaller van CSKA Moskou kost de Rotterdammers rond de acht miljoen euro.

De Braziliaanse spits staat te boeken als een goaltjesdief. De 22-jarige Love zal, hoewel het bericht door zowel CSKA als Feyenoord nog niet bevestigd is, naar alle waarschijnlijkheid vanavond gepresenteerd worden in Rotterdam-Zuid.

Love, die tot nog toe het beste functioneerde in een 4-4-2 formatie, moet in De Kuip de naar Liverpool vertrokken Dirk Kuyt doen vergeten.
Dat schreef ik vanmiddag ook al in het "Fernandez scoort weer" topic. Wat een nachtmerrie was dat hè!

JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:53 edit quote deeplink

Er is nog van alles mogelijk! Weet je nog dat we dachten dat Vagner Love kwam en toen vlak voor de sluiting ineens Harry werd gepresenteerd?

Of paniekaankoop Lee? Ook zo'n surprise!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:17   quote  deeplink  
elke spits met een klein beetje naam is welkom,en die Kennedy bacir moeilijk
als het een centrum spits is is welkom,en mocht hij er 12 inschieten ga ik elke zondag turks eten en als hij er meer in zou schieten word ik Islamiet
MMM
 MMM - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:18   quote  deeplink  
31 augustus 2008
Feyenoord is er alsnog in geslaagd om een keeper aan te trekken, namelijk Rob van Dijk. De 39-jarige doelman komt transfervrij naar De Kuip en tekent een contract voor één jaar.
sevillana
 sevillana - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:17 schreef piet de paler het volgende:
elke spits met een klein beetje naam is welkom,en die Kennedy bacir moeilijk
als het een centrum spits is is welkom,en mocht hij er 12 inschieten ga ik elke zondag turks eten en als hij er meer in zou schieten word ik Islamiet
oneens
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:18   quote  deeplink  
hij had gehoord dat ze daar euroknallers hadden bij de McDonalds,
nou ik ben benieuwd
moet goedkomen
craven
 craven - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:18   quote  deeplink  
jajajaja.....
craven
 craven - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:18 schreef bejaardetehuis old f het volgende:
hij had gehoord dat ze daar euroknallers hadden bij de McDonalds,
nou ik ben benieuwd
moet goedkomen
oef dat gaat boven het budget he...
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:14 schreef craven het volgende:
kon welvjanken gvd hahahahha
ik was rond die tijd sowieso al een huilbaby, maar ik heb dit lang moeten aanhoren ja...
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:23   quote  deeplink  
beenhakker staat nu op het hofplein !!!!!!!!!

hij zoekt een centrum spits
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:23   quote  deeplink  
heren een broodje 20 plus kaas is ook lekker,en we moeten de broekriem aanhalen
IK DENK DAT WIJ ZOVER ZIJN DAT WE NOG NIET EENS EEN BROEK AANHEBBEN
Els
 Els - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:23 schreef piet de paler het volgende:
heren een broodje 20 plus kaas is ook lekker,en we moeten de broekriem aanhalen
IK DENK DAT WIJ ZOVER ZIJN DAT WE NOG NIET EENS EEN BROEK AANHEBBEN
schennispleger, daar word je voor opgepakt. En omdat het voetbalgerelateerd is, wordt dat een SV. En omdat jij op dit forum zit, is dat dus collectief een SV. Dus geen gezeik, broek aan, NU.
craven
 craven - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
jij misschien niet thuis piet....
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
en omdat t een Feyenoord hooligan is komt r nog 4 jaar bovenop..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
okee ik doe mijn broek weer aan, het was wel koud maar in mijn feyenoord hart vriest het
RW
 RW - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Haal Fernandez per direct naar de Kuip. Beter een spits dan geen spits want we hebben al onnodig dure punten verspeeld tegen Excelsior,Heracles en zeker tegen KAA Gent. In laatstgenoemde duel die cruciaal was voor europees voetbal had deze spits er al lang moeten staan. Feyenoord speelt nog veel te wisselvallig en we laten bovendien veel doelrijpe kansen liggen. Tomasson en Cissé zijn blessuregevoelig en buiten Luc om hebben we verder geen echte centrumspits. Naarmate het seizoen vordert is het uitermate riskant om met een smalle selectie te werken daar blessures Feyenoord parten kunnen spelen. Daar heeft Feyenoord lering van kunnen trekken in het verleden. Aangezien er geen geld is om een spits te halen zou ik kiezen voor Fernandez. Geef hem een kans.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
te laat denk ik ,Leo is al naar huis
MMM
 MMM - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Leo ligt al in z'n nest..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 augustus 2010 door MMM --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 augustus 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:40 schreef RW het volgende:
Haal Fernandez per direct naar de Kuip. Beter een spits dan geen spits want we hebben al onnodig dure punten verspeeld tegen Excelsior,Heracles en zeker tegen KAA Gent. In laatstgenoemde duel die cruciaal was voor europees voetbal had deze spits er al lang moeten staan. Feyenoord speelt nog veel te wisselvallig en we laten bovendien veel doelrijpe kansen liggen. Tomasson en Cissé zijn blessuregevoelig en buiten Luc om hebben we verder geen echte centrumspits. Naarmate het seizoen vordert is het uitermate riskant om met een smalle selectie te werken daar blessures Feyenoord parten kunnen spelen. Daar heeft Feyenoord lering van kunnen trekken in het verleden. Aangezien er geen geld is om een spits te halen zou ik kiezen voor Fernandez. Geef hem een kans.
Geloof dat ik dit advies nu al 20 keer elders heb kunnen lezen. Geld op, en Feyenoord leert van het verleden: geen aankopen doen die ook maar enige twijfel geeft.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 11 maart 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 - 21:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat schreef ik vanmiddag ook al in het "Fernandez scoort weer" topic. Wat een nachtmerrie was dat hè!

JanM - dinsdag 31 augustus 2010 - 15:53 edit quote deeplink

Er is nog van alles mogelijk! Weet je nog dat we dachten dat Vagner Love kwam en toen vlak voor de sluiting ineens Harry werd gepresenteerd?

Of paniekaankoop Lee? Ook zo'n surprise!
Kameraden,

Toevallig ben ik voor mijn studie bezig met een opdracht waarbij ik geruchten ontkracht. Ik check de foute feiten in de nieuwsberichten. En ik gebruik hierbij het verhaal over Vagner Love. Vlak voor de deadline toch Charisteas.
Ik begin met het proces van een contractondertekening + medische keuring. Kon Vagner Love in die tijd uberhaubt medisch gekeurd zijn? Was het slechts een afleiding zodat er geen protesten zouden komen voordat Charisteas zijn handtekening had gezet. Hadden zaakwaarnemers er belang bij e.d.

Het was een droevige zomer voor mij (na het vertrek van Dirk) en het onderwerp houdt me nog steeds bezig.

Mijn vraag aan jullie (die deze akelige dag nog heugen)...
Er werd overal beweerd dat Radio 1 zou hebben gemeld dat Vagner Love de nieuwe spits zou worden.
Weet iemand hoe dat werd gemeld of welke verslaggever dit bijvoorbeeld zei.
Of andere weetjes rondom dit gerucht.

Je zou me er erg mee helpen!

En laten we hopen dat het deze zomer niet weer gebeurt: Guidetti en Kuyt naar De Kuip. 1 minuut voor deadline: Havenaar en Zeefuik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 maart 2015 door MauricioAros --
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Als je een leugen de wereld in helpt en je herhaalt dat vaak genoeg.... Zo werkt het tegenwoordig. En journalistieke regels, zoals het verifiëren van bronnen, kosten schijnbaar te veel tijd, waardoor de "primeur" in gevaar komt. Als je mis zit dan krijg je toch geen aandacht meer en is je misstap zo vergeten.
JanM
 JanM - woensdag 11 maart 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 12:12 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Kameraden,

Toevallig ben ik voor mijn studie bezig met een opdracht waarbij ik geruchten ontkracht. Ik check de foute feiten in de nieuwsberichten. En ik gebruik hierbij het verhaal over Vagner Love. Vlak voor de deadline toch Charisteas.
Ik begin met het proces van een contractondertekening + medische keuring. Kon Vagner Love in die tijd uberhaubt medisch gekeurd zijn? Was het slechts een afleiding zodat er geen protesten zouden komen voordat Charisteas zijn handtekening had gezet. Hadden zaakwaarnemers er belang bij e.d.

Het was een droevige zomer voor mij (na het vertrek van Dirk) en het onderwerp houdt me nog steeds bezig.

Mijn vraag aan jullie (die deze akelige dag nog heugen)...
Er werd overal beweerd dat Radio 1 zou hebben gemeld dat Vagner Love de nieuwe spits zou worden.
Weet iemand hoe dat werd gemeld of welke verslaggever dit bijvoorbeeld zei.
Of andere weetjes rondom dit gerucht.

Je zou me er erg mee helpen!

En laten we hopen dat het deze zomer niet weer gebeurt: Guidetti en Kuyt naar De Kuip. 1 minuut voor deadline: Havenaar en Zeefuik
Het enige dat ik me (helaas) herinner is dat ik ook naar de radio luisterde en uiteindelijk na blijdschap vooral ongeloof voelde toen bleek dat niet Vagner Love maar Chari ons kwam 'versterken'. Details herinner ik me niet ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Google staat er echt vol mee
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 11 maart 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Bedankt,

Klopt. Maar ik zie vooral overal dezelfde berichten. "Volgens Radio 1."

Ook waren er foto's van de Feyenoord directie in een lift bij een artikel gezet. En die lift zou dan in Rusland zijn geweest.
De gang van zaken wat betreft voetbalnieuws op die dag, blijft me nog steeds verbazen.

Ik zal jullie er niet te veel mee blijven pijnigen ;) maar in ieder geval bedankt voor de reacties.
Mocht ik meer kunnen vergaren, zal ik mijn eindproduct wel even op headliner delen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Spits nodig nog 8uur??









0.0104060