|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
AJAX KEURT FIN TAINIO (30) (De Telegraaf)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
AJAX KEURT FIN TAINIO (30)
Ajax staat op het punt om Teemu Tainio (30) te presenteren als nieuwe aankoop. De middenvelder speelde eerder onder Martin Jol bij Tottenham Hotspur, waarmee hij in 2008 de League Cup won.
De 51-voudig Fins international kwam ook uit voor Auxerre en was het laatst actief voor Sunderland en Birmingham City, waar hij voor niets mocht vertrekken. De komst van Tainio verklaart waarom Ajax op het allerlaatste moment afzag van Roda JC-speler Anouar Hadouir, die eerder nog van de Amsterdammers had gehoord dat men bereid was om 200.000 euro plus Mitchell Donald te betalen, maar de Fin tussendoor zag zeilen.
Tainio wordt op dit moment gekeurd en als hij de medische keuring doorstaat, gaat er dinsdagavond nog een persbericht uit. In 258 competitieduels voor FC Haka, Auxerre, Spurs en Sunderland en Birmingham scoorde hij 21 keer. |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Ik weet het niet, blessuregevoelig en toch al wat aan de oudere kant... Hol heeft met hem samengewerkt dus heeft vast wel vertrouwen in deze jongen! Hoop het beste! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik acht dat het een talent was, margoed een ervaren iemand is niet verkeerd, maar voor wie moet hij gaan spelen? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja ben benieuwd wat het wordt, naar mijn idee haalt jol gewoon al zn oude maatjes.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Werkelijkwaar nog nooit van deze speler gehoord. Ik begrijp dat Jol een beetje creatief moet zijn met het weinige geld dat beschikbaar is, maar ik hoop echt nog op een extra aanvaller. Middenvelders genoeg lijkt me.
Jammer dat Pennant naar Stoke gaat. Die had ik graag bij Ajax gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
maarjah ik denk dat jol wel weet wat tie wilt, is het zeker dan pennant naar stoke gaat? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Nog niet 100% geloof ik. Ik had Sky Sports transfer clockwatch aanstaan en daar kwam een half uur geleden dit voorbij:
Sky Sports News understands Stoke City have managed to finalise the loan signings of Eidur Gudjohnsen and Jermaine Pennant. We'll have more on this shortly. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
zal toch geen oud kaart clubje zijn van jol!!??? al die spelers die jol haalt!!! |
|
|
|
|
hoffa83
|
|
|
nou ja weet niet of die wel een meerwaarde is voor ajax heeft die nou ook nog veel geld gekost?of krijgt die ook een premie per wedstrijd? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Hij komt transfervrij over van Sunderland. Alleen salaris dus lijkt me. |
|
|
|