BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pfffff...De kritiek op Leo groeit...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 09:58   quote  deeplink  
Gaat het AD es effe fijn inspelen op de onderbuikgevoelens door een column van vandaag: Leo kost meer dan ie oplevert...
Wat vinden jullie? Leo niet geloofwaardig meer?
crnal
 crnal - woensdag 01 september 2010 - 10:03   quote  deeplink  
Met een directie die alles tegenhoud,kun je niet anders!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door crnal --
Kiprich
 Kiprich - woensdag 01 september 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Kameraden,

iedereen weet dat dhr. Beenhakker op zoek moest/moet gaan naar buitenkansjes. Dat hij weinig geld heeft is niet op zijn naam te schrijven. Wees blij dat hij het sowieso blijft proberen. Aan de zijlijn praten is makkelijker dan binnen de lijnen. Probeer nu gewoon de rust binnen de club te houden en steun de jongens die we wel hebben. Of willen we met z'n allen dat we nog meer schulden gaan maken en te dure spelers binnenhalen. Nee toch? Helaas eerst puinruimen en daarna weer tot de orde van de dag leven Kameraden! Laat zien en horen dat we de CLUB steunen en niet openlijk elkaar afvallen. Want daar bereiken we niets mee.
JanM
 JanM - woensdag 01 september 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 10:14 schreef Kiprich het volgende:
Kameraden,

iedereen weet dat dhr. Beenhakker op zoek moest/moet gaan naar buitenkansjes. Dat hij weinig geld heeft is niet op zijn naam te schrijven. Wees blij dat hij het sowieso blijft proberen. Aan de zijlijn praten is makkelijker dan binnen de lijnen. Probeer nu gewoon de rust binnen de club te houden en steun de jongens die we wel hebben. Of willen we met z'n allen dat we nog meer schulden gaan maken en te dure spelers binnenhalen. Nee toch? Helaas eerst puinruimen en daarna weer tot de orde van de dag leven Kameraden! Laat zien en horen dat we de CLUB steunen en niet openlijk elkaar afvallen. Want daar bereiken we niets mee.
Eens! Stoppen met zeiken en gewoon als één man achter Feyenoord gaan staan!

P.S. József, had jij niet nog een jaartje als onze spits willen spelen?
Ronneke
 Ronneke - woensdag 01 september 2010 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 09:58 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat het AD es effe fijn inspelen op de onderbuikgevoelens door een column van vandaag: Leo kost meer dan ie oplevert...
Wat vinden jullie? Leo niet geloofwaardig meer?
Als er ook volgend seizoen geen geld is, dan is Beenhakker een overbodige werknemer van Feyenoord. Hij kan/mag toch niets dus waarom zeggen ze dan gewoon niet. Komende 2 jaar geen aankopen, met verkopen worden schulden ingelost en de jeugd wordt gebruikt om de selectie compleet te maken. Dan weten we waar we aan toe zijn en zijn alle speculaties overbodig geworden en kan Beenhakker zijn sigaartje thuis roken. Niets negatiefs over Beenhakker, maar ik zou zo niet willen/kunnen werken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 10:27   quote  deeplink  
Leo.. tsja.. Maar een ander had misschien nog minder bereikt.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 01 september 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 10:27 schreef Stylzz het volgende:
Leo.. tsja.. Maar een ander had misschien nog minder bereikt.
Precies !!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 10:30   quote  deeplink  
Let wel, Leo heeft ook een sterk adviserende rol als het om balans in de selectie gaat (inhoudelijk), bv. wie stroomt er vanuit de jeugd door, welke type voetballer vraagt die plek in dat elftal etc etc.
Daarnaast zijn Mario en Leo -als ingespeeld duo- er ook voor de interne en externe stabiliteit: clubmensen, die Feyenoord rust geven!
Maar inderdaad, vraag is of Leo over bv. 1,5 jaar - met GEEN nieuwe spelers nog wel waardevol is. Werkzaamheden halveren, misschien, minder grote kostenpost, maar toch betrokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 10:33   quote  deeplink  
Leo is TD dat is een fulltime baan, houd zich niet alleen maar bezig met aankopen!
plannetje
 plannetje - woensdag 01 september 2010 - 10:36   quote  deeplink  
leo//held
lemajor
 lemajor - woensdag 01 september 2010 - 11:03   quote  deeplink  
Idd lekker weer de kut AD!!! Leo heeft zijn best gedaan meer kan die niet. Ik vind dit een goede groep, jong en talentvol. Heerlijk toch!!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 september 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Het artikel:

quote:
Leo kost meer dan hij oplevert, klinkt het opeens, fluisterend
Leo Beenhakker stak een sigaar op en keek uit het raam, turend naar de parkeerplaats voor de Kuip. Daarna gaf hij ons precies de oneliner die we nog nodig hadden, als passende kop boven het interview.

"Het frustreert hem zelf ook, dat zie je aan alles. Beenhakker voelt zich gepiepeld, in zijn hemd gezet door die starre Feyenoord-directie. Vroeger was er ook wel eens iets onmogelijk, maar dat was altijd relatief. Na twee bakkies met Leo zag de wereld er opeens heel anders uit. De voetbalwereld was van elastiek, toen. Buigzaam zoals hijzelf."

,,Mijn werk is pas af als we op de Coolsingel staan,'' zei Leo. Hij liet een stilte vallen. De volzinnen van Beenhakker gaan altijd lekker lang mee, omdat ze op de één of andere manier wederkerend zijn.

De 75 procent rotzooi op het WK van 1990 die 'nooit naar buiten is gekomen'; twintig jaar later is het nog steeds een thema op feesten en partijen. Of dat gedoe over 'de cirkel is rond', bij zijn terugkeer bij Feyenoord in 1997. Had 'ie nooit moeten zeggen, natuurlijk, maar hij deed het toch. Typisch Leo.

Dat van die Coolsingel komt ook weer terug, als Beenhakker straks gedesillusioneerd opstapt bij Feyenoord. Dat kan volgende week al zijn, maar ook volgend jaar - of ergens in de lente van 2013. Leo krijgt zijn werk nooit meer af bij Feyenoord, vermoed ik. Het gaat te lang duren voor een man van 68, die wederopstanding van Feyenoord. Diep in zijn hart weet hij het zelf ook.

De laatste weken kreeg ik voor het eerst een beetje medelijden met Don Leo, stiekem. Al die bakkies koffie. Al die belletjes naar zijn grote machtige vrienden uit de voetbalwereld. Al die innige omhelzingen met Rui Costa of met Martin O'Neill. Het had opeens iets treurigs. Een arme man die bedelt bij oude bekenden, om in elk geval de winter door te komen. Onder een brug desnoods.

Het frustreert hem zelf ook, dat zie je aan alles. Beenhakker voelt zich gepiepeld, in zijn hemd gezet door die starre Feyenoord-directie. Vroeger was er ook wel eens iets onmogelijk, maar dat was altijd relatief. Na twee bakkies met Leo zag de wereld er opeens heel anders uit. De voetbalwereld was van elastiek, toen. Buigzaam zoals hijzelf.

Beenhakker loopt bij Feyenoord tegen muren aan waarvan hij nooit vermoedde dat ze bestonden. En de kritiek zwelt aan ondertussen, langzaam maar zeker. Van al Leo's laatste aankopen (acht) staat er op dit moment precies één in de basis (Ruben Schaken).

Terwijl Feyenoord zo wanhopig snakte naar een transfer, slaagde hij er maar niet in om een voetballer te slijten bij één van zijn voetbalvrienden. Beenhakker kost veel meer dan hij oplevert, klinkt het nu opeens, fluisterend, over de verlosser van weleer.

Hij doet het voor Mario, zegt Leo steeds. En voor de club waar hij zoveel van houdt, als klein rossig jochie uit Rotterdam-Charlois.

Niemand kan dat zo hartverscheurend vertellen als Leo Beenhakker, de volkspoëet. Altijd met precies de juiste dosis tegenzin. Altijd met een kleine snik in de stem. Zijn werk is pas af als Feyenoord op de Coolsingel staat. Voor wat het waard is. (SJOERD MOSSOU)
fey12
 fey12 - woensdag 01 september 2010 - 11:12   quote  deeplink  
Been en Beenhakker is het perfecte duo! Wat je mist is een bestuur dat is normaal doet. Allereerst moet er een club met lidmaatschap gaan onstaan. Waar Feyenoordfans contributie betalen en mogen stemmen over aankopen, aanblijven bestuur, aanblijven TD, aanblijven trainer, duratie contracten, etc.
De club moet van de supporters worden. Hoe meer je betaald, hoe meer stemrecht.
Dan heb je geld en wordt de club gerund zoals het zou moeten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 01 september 2010 - 11:14   quote  deeplink  
Mensen, lul toch niet zo achter al die journalisten aan. Zij zoeken eventuele brandhaardjes, omdat ze anders niets te schrijven hebben. En als ze deze haardjes niet kunnen vinden, creëren ze deze.

Trouwens, Leo = held !!! Gaan jullie inderdaad maar eens naar de C1000 en haal maar boodschappen. Dan krijg je eerder een trap onder je hol, dan dat je inderdaad wat boodschappen meekrijgt... HET LIGT NOG STEEDS NIET AAN LEO, EN IN DE KOMENDE WINTER NOG STEEDS NIET....
de wing
 de wing - woensdag 01 september 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Ik vind dat Don Leo met rust gelaten moet worden.
Leo is op pad gegaan met een missie, zonder geld. Hij moest een spits vinden die geen geld kost, meteen een meerwaarde is en minimaal 20 doelpunten maakt per seizoen .
Leo heeft overal gebedeld en helaas niks los gekregen. Leo verdiend respect, iedereen die daar niet mee eens is, zie ik graag opstaan en wel DIE spits halen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 11:23 schreef de wing het volgende:
Ik vind dat Don Leo met rust gelaten moet worden.
Leo is op pad gegaan met een missie, zonder geld. Hij moest een spits vinden die geen geld kost, meteen een meerwaarde is en minimaal 20 doelpunten maakt per seizoen .
Leo heeft overal gebedeld en helaas niks los gekregen. Leo verdiend respect, iedereen die daar niet mee eens is, zie ik graag opstaan en wel DIE spits halen.
Mooie laatste zin.
Er zijn zooooveel die het wel beter wisten!
Allesof niets
 Allesof niets - woensdag 01 september 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Hopelijk kan het geld wat nu 'bespaard' is met het aantrekken van een spits, worden gebruikt om de lopende contracten van onze talenten te verlengen/op te waarderen. Ben bang dat als we ze niets te bieden hebben, ze niet willen verlengen en straks gratis de Kuip uitlopen. Dit zijn toch degene die straks geld op moeten leveren om Feyenoord er weer boven op te helpen. Ook hier ligt een schone taak voor Leo.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 11:36 schreef Allesof niets het volgende:
Hopelijk kan het geld wat nu 'bespaard' is met het aantrekken van een spits, worden gebruikt om de lopende contracten van onze talenten te verlengen/op te waarderen. Ben bang dat als we ze niets te bieden hebben, ze niet willen verlengen en straks gratis de Kuip uitlopen. Dit zijn toch degene die straks geld op moeten leveren om Feyenoord er weer boven op te helpen. Ook hier ligt een schone taak voor Leo.
Daar zit heel veel in, ja. Dat is nou budgetteren en investeren in- en voor de clubtoekomst
fey12
 fey12 - woensdag 01 september 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 11:36 schreef Allesof niets het volgende:
Hopelijk kan het geld wat nu 'bespaard' is met het aantrekken van een spits, worden gebruikt om de lopende contracten van onze talenten te verlengen/op te waarderen. Ben bang dat als we ze niets te bieden hebben, ze niet willen verlengen en straks gratis de Kuip uitlopen. Dit zijn toch degene die straks geld op moeten leveren om Feyenoord er weer boven op te helpen. Ook hier ligt een schone taak voor Leo.
Helemaal mee eens!! Daar moet je je op focussen!! Onze talenten vastleggen en daar allereerst van kunnen genieten en dan een hoop geld voor vangen. Hoe eerder ze weggaan hoe minder je vangt! De jeugd die wij hebben zijn veel clubs jaloers op! Jammer dat wij niet zoals Barca zo'n Puyol en Xavi hebben die long-term bij ons blijven. Daarom ben ik nog altijd voor om echte talenten zo lang mogelijk vast te leggen, zoals castaignos, Wijnaldum, vastleggen tot 2016, in de vorm van vast contract tot 2013 en een optie voor 3 jaar!
MMM
 MMM - woensdag 01 september 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Leo valt niets te verwijten. Alle spelers die onder zijn leiding hier naartoe zijn gekomen, spelen/speelden misschien niet allemaal. Maar je moet wat, je kan ook niet met de hele A1 blijven spelen in de Eredivisie.

Ik weet zeker dat hij er alles aan gedaan heeft en helaas is het niet gelukt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Ga er maar gerust van uit dat de talenten die dit seizoen naar boven komen, langduriger contracten krijgen aangeboden, en met lopend contract kunnen worden verkocht. En dus geen de Guzman-scenario meer!
Daar let Leo óók op.
JanM
 JanM - woensdag 01 september 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 12:54 schreef FR-Henk het volgende:
Ga er maar gerust van uit dat de talenten die dit seizoen naar boven komen, langduriger contracten krijgen aangeboden, en met lopend contract kunnen worden verkocht. En dus geen de Guzman-scenario meer!
Daar let Leo óók op.
Maar ik schrok best wel toen ik zag hoeveel contracten er in 2011 en 2012 aflopen: volgens mij alleen Cissé niet. En dwingen om een nieuwe, langere verbintenis te tekenen d.m.v. een pistool of ander geweld gebeurt alleen in Arnhem! Eén of meerdere Guzman-situaties zijn dus vrees ik niet uitgesloten ...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 12:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar ik schrok best wel toen ik zag hoeveel contracten er in 2011 en 2012 aflopen: volgens mij alleen Cissé niet. En dwingen om een nieuwe, langere verbintenis te tekenen d.m.v. een pistool of ander geweld gebeurt alleen in Arnhem! Eén of meerdere Guzman-situaties zijn dus vrees ik niet uitgesloten ...
Kan kloppen, er zijn spelers die al snel -met ratten van zaakwaarnemers- hogere salariseisen gaan stellen. Dat zou het salarisplafond van Feyenoord te boven kunnen stijgen...
Dat is het lot enerzijds, anderzijds feit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 13:02   quote  deeplink  
Standaard hebben de meeste jonge spelers een optie in t contract zitten.
We mogen aannemen dat het bij de meesten ook zo is.
JanM
 JanM - woensdag 01 september 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:
Standaard hebben de meeste jonge spelers een optie in t contract zitten.
We mogen aannemen dat het bij de meesten ook zo is.
Dat zou mooi zijn, alleen hoop ik dat het betere opties zijn dan die in het contract van Castaignos (die is zegt men toch niet geldig omdat hij nog geen 18 is?)!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder heb aangegeven moet Leo zich focussen op het team gebeuren, hij moet er voor zorgen dat die gasten graag bij Feyenoord willlen blijven en niet meteen voor ieder engelse provincie club de deur uit willen. Belangrijk hierbij ook is dat Feyenoord zijn spelers netjes blijft behandelen. Hier zie ik wel een rol voor Leo weggelegd.

Wat betreft de verwachtingen die hij niet waar kan maken, die heeft hij zelf gewekt, dus daar moet ie niet over janken als hij daarop wordt aan gesproken. Hij heeft niet beseft dat de voetbalwereld door allerlei oorzaken snel veranderd is en dat het geld gewoon een keer op kan zijn.

Het blijft natuurlijk wel een Judas!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Hoezo een Judas?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Als je dat vergeten bent, laat dan maar.
thomas 66565
 thomas 66565 - woensdag 01 september 2010 - 13:42   quote  deeplink  
Leo doet zijn best en iedereen weet dat en nu heeft het AD niets te schrijven dus gaan ze zeuren! Als leo met een goede scorende spits kwam was het in een keer de held! Maar ga maar eens zonder geld naar de AH je krijgt het echt niet gratis ook al heet je Leo we moeten al respect hebben dat die Smolov en Lumb voor niets heeft gehaald! Als je Leo 5 miljoen geeft komt die zo met topspelers aanzetten geloof me Leo heeft zo veel verstand van voetbal hij leeft voor voetbal!
craven
 craven - woensdag 01 september 2010 - 13:45   quote  deeplink  
welke winkel moet ik nou heen? c1000? of AH? wat een dilemma....
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 13:38 schreef hotjumper het volgende:
Als je dat vergeten bent, laat dan maar.
Ja...020. Okee.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Ik zie m nog zitten in Hoerenveen.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 01 september 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Een TD moet je langer de kans geven dan 2 jaar. Eerder een jaar of 5. Dan kan je zien wat hij werkelij gedaan heeft. Onzinnige discussie dus. Alleen zn verhaal over dat linkerrtijtje vind ik schandalig. Dat lijkt meer op indeken dan ambitie. Kom op gewoon rechtsstreeks Europa in!
MrChriz
 MrChriz - woensdag 01 september 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Op het judas verhaal na heeft Leo imo evenveel krediet als Mario.
Ze hebben beide te maken met de selectie zoals deze er nu is en ze hebben ook beide te maken met de 0,0 euro die er te spenderen zijn. Ik bedoel als Arnesen of welke tech.directeur dan ook er had gezeten was het resultaat waarschijnlijk gewoon hetzelfde geweest. Er is niets mogelijk, klaar. Zoals hotjumper zegt: Leo zou zich inderdaad met het teamgebeuren bezig kunnen houden, meer qua tranfers zit er voorlopig gewoon niets in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door MrChriz --
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 01 september 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Hij moet de scouting op orde krijgen en zorgen dat Schone volgend jaar transfervrij naar fey komt. En zo lopen er ongetwijfeld nog veel meer spelers die volgend jaar transfervrij zijn die voor Fey interessant zijn om de komende jaren te overbruggen.
Scout ook gelijk maar in de jeugd en haal daar maar de grootste talenten naar feyenoord.
sterski010
 sterski010 - woensdag 01 september 2010 - 14:15   quote  deeplink  
Mick van Buuren schiet ze er ook makkelijk in bij de A- junioren. Haal die er ook maar gelijk bij dan. Mee laten trainen met het eerste een paar x in de week...
Mergel
 Mergel - woensdag 01 september 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Laten we ophouden om leo onderuit te halen!
Hiermee maken we onze club niet sterker mee.
Hij heeft zijn best gedan met wat in zijn macht lag.
Je kunt beter vragen waar zijn die investeerders gebleven die zo een feyenoord zouden hebben??
Die roepen ook alleen maar en leo doet dan teminste nog iets!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 15:00   quote  deeplink  
AD heeft weer even z'n aandacht gehad met een kutcolumn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 14:40 schreef Mergel het volgende:
Laten we ophouden om leo onderuit te halen!
Hiermee maken we onze club niet sterker mee.
Hij heeft zijn best gedan met wat in zijn macht lag.
Je kunt beter vragen waar zijn die investeerders gebleven die zo een feyenoord zouden hebben??
Die roepen ook alleen maar en leo doet dan teminste nog iets!
Investeerders worden niet door Feyenoord betaald.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/12231-beenhakker-gaat-contracten-inventariseren.html

Zn echte werk begint nu.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 18:39   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/12231-beenhakker-gaat-contracten-inventariseren.html

Zn echte werk begint nu.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Ja
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Ja
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 september 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
zeker Dat Stylzz,is erg belangerijk!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 september 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
zeker Dat Stylzz,is erg belangerijk!! ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 20:12   quote  deeplink  
You go girlssssss!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 20:12   quote  deeplink  
You go girlssssss!
Els
 Els - woensdag 01 september 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Ach, de opbrensten dit seizoen zullen bij Feyenoord niet geweldig zijn. Dus geldt ws voor elke werknemer dat 'ie meer kost dan hij oplevert. Column had dus ook kunnen zijn: Er wordt gefluisterd dat Gudde cq Koevermans cq Mario cq Wijnaldum cq De Cler (Jumper blij) meer kost dan hij oplevert. Tendentieus, maar weer je fee voor een column binnengehaald. En het DB van Feyenoord moet eens stoppen met aanleiding geven tot onrust.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 september 2010 door Els --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 02 september 2010 - 12:58   quote  deeplink  
De kritiek is onterecht!

Toegegeven, hij heeft geen scorende spits kunnen vinden
Maar hij heeft van onze smalle selectie wel een normale selectie weten te maken zonder daar geld aan uit te geven
Smolov kost ons geen cent, en die speelt toch regelmatig
Lumb kost geen cent, maar zonder hem ben je volledig op Tim aangewezen
Schaken is gewoon een toegevoegde waarde
Auassar is nog geen basisspeler, maar dat was al bekend bij het halen
Hij kwam voor de lange termijn
Fernandez kwam onder hem, wie kon weten dat hij zoveel pech zou krijgen?
had nooit wat bij NEC
Ignjatovic was een miskoop, toegegeven, maar een gratis miskoop
En Babovic heeft ook geen cent gekost, maar het was wel iemand die onze club in de publiciteit zette
En niet op een negatieve manier

Al met al heeft Don Leo 8 spelers gehaald, met minimale (geen) middelen
Zonder Leo stond er nu een selectie van 15 man
Wie zou het beter doen?
craven
 craven - donderdag 02 september 2010 - 13:45   quote  deeplink  
niet veel i.i.g. al heb ik met auassar nog steeds mijn grote twijfels, genoeg mensen voor die positie en hij belemmerd misschien de jeugd met deze speler, zijn salaris kunnen we denk ik wel beter gebruiken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2010 door craven --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pfffff...De kritiek op Leo groeit...









0.0089571