BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Boodschappen doen zonder geld is lastig

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 01 september 2010 - 09:18
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Beenhakker: Boodschappen doen zonder geld is lastig (Algemeen Dagblad)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 01 september 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Beenhakker: Boodschappen doen zonder geld is lastig

ROTTERDAM - Leo Beenhakker slaagde er na een wekenlange zoektocht niet in om zijn Feyenoord de gewenste extra spits te leveren. ,,Ik kan zeggen dat ik er werkelijk álles aan gedaan heb, met niet de minsten uit de voetballerij gesproken. Maar boodschappen doen zonder geld is lastig."

Leo Beenhakker. FOTO PRO SHOTSJon Dahl Tomasson en Fedor Smolov - van nature meer middenvelders - moeten nu de concurrentie aangaan met de pas 17-jarige Luc Castaignos en de veel geblesseerde Sekou Cissé.

,,Er waren de afgelopen weken kandidaten, maar het is simpelweg niet gelukt", zegt Beenhakker in het AD. ,,We wisten al maanden dat het moeilijk was om er nog ergens een aanvaller vandaan de te plukken. We waren afhankelijk van anderen, dat maakt het bijzonder lastig."

De Rotterdamse oud-coach neemt zichzelf niets kwalijk. ,, Er valt mij niets te verwijten. Ik heb zeer intensief geprobeerd om hetvoor elkaar te krijgen en heb metheel veel mensen gesproken. Datwaren niet de eerste de besten inde voetballerij. Maar financieel is er gewoon niets mogelijk bij Feyenoord. Als je geen piek opzakt hebt, dan wordt het lastig. Dat blijkt maar weer."

Beenhakker heeft lange tijd geroepen dat er een spits bij móest komen, waardoor hij de doelstelling van Feyenoord voor dit seizoen aanpaste. ,,We moeten in het linkerrijtje eindigen, dat is normaal met deze jonge selectie. Feyenoord heeft een goed elftal, maar heel erg wispelturig. We wisselen leuke momentenaf met veel mindere fases. Dat is inherent aan het spelen met jeugdig talent."

Opgeven zit niet in het syteem van de 68-jarige gentleman. In de winterstop zoekt Beenhakker verder. ,,We gaan gewoon verder, dat heb ik al vaker gezegd. Ik geef niet op en blijf het proberen, maar de komende maanden moeten wij het met deze groep doen."
craven
 craven - woensdag 01 september 2010 - 11:09   quote  deeplink  
tsjaaa..wist ie van te voren al...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Snap nou niet dat dit topic geopend wordt..Er loopt er al één...Herhaling....
qwerto
 qwerto - woensdag 01 september 2010 - 11:37   quote  deeplink  
heeeei boudje ben je er eindelijk weer ?!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 september 2010 - 13:06   quote  deeplink  
Okee, Boudewijn, je was eerder...
MrChriz
 MrChriz - woensdag 01 september 2010 - 14:09   quote  deeplink  
Hoop iig dat ze slim zijn en alle talenten/hot targets die we hebben lopen snel tot sint juttemis verlengen... Daar maken ze maar geld voor vrij anders krijg je straks allemaal 'de guzmannetjes'
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - woensdag 01 september 2010 - 19:32   quote  deeplink  
De talentjes van Vitesse halen, is een optie, die komen daar toch niet meer aan de bak
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 19:50   quote  deeplink  
Ik denk dat je de talenten al eerder binnen moet hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 september 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 19:50 schreef hotjumper het volgende:
Ik denk dat je de talenten al eerder binnen moet hebben
Dat denk ik ook alleen zelfs die zijn niet gratis...
Goed scouten in het land en nog beter opleiden...
Contracten van de huidige selectie opwaarderen is nu het grootste vereiste..
Fred Loret
 Fred Loret - woensdag 01 september 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Hou je mond dan gewoon dicht en beloof niks......
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Leo is nog van de oude blufgeneratie, dat werkt niet echt meer.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Joh hij heeft t geprobeerd. Niet gelukt
Spaart ook weer een paniekaankoop uit.
Ergens zegt me dat ze toch iets geleerd hebben afgelopen jaar.

En we hebben best een paar aardige spelers lopen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Potentieel kampioenen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 september 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Let the games begin!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 20:57   quote  deeplink  
Bring it on!!!!
Fred Loret
 Fred Loret - woensdag 01 september 2010 - 21:05   quote  deeplink  
Fuck the rest......
Els
 Els - woensdag 01 september 2010 - 21:07   quote  deeplink  
maar wel veilig
Fred Loret
 Fred Loret - woensdag 01 september 2010 - 21:08   quote  deeplink  
haahaa
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 september 2010 - 21:23   quote  deeplink  
heel lang geleden kocht feyenoord een spits volgens mij van een tropisch eiland zijn naam was volgens mij Clyde Best kan iemand deze nog herinneren ik weet ook niet meer of dat een goede of slechte aankoop was.Zijn er nog mensen die hem herinneren .
MIJN ADVIES GA JE NAAR EEN VER LAND OPLETTEN OF JE EEN SPITS ZIET
Els
 Els - woensdag 01 september 2010 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:23 schreef piet de paler het volgende:
heel lang geleden kocht feyenoord een spits volgens mij van een tropisch eiland zijn naam was volgens mij Clyde Best kan iemand deze nog herinneren ik weet ook niet meer of dat een goede of slechte aankoop was.Zijn er nog mensen die hem herinneren .
MIJN ADVIES GA JE NAAR EEN VER LAND OPLETTEN OF JE EEN SPITS ZIET
Ik herinner me nog Kwidama.....
sevillana
 sevillana - woensdag 01 september 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:23 schreef piet de paler het volgende:
heel lang geleden kocht feyenoord een spits volgens mij van een tropisch eiland zijn naam was volgens mij Clyde Best kan iemand deze nog herinneren ik weet ook niet meer of dat een goede of slechte aankoop was.Zijn er nog mensen die hem herinneren .
MIJN ADVIES GA JE NAAR EEN VER LAND OPLETTEN OF JE EEN SPITS ZIET
natuurlijk (her)ken ik die
soc90113.jpg

Senior career*
Years Team Apps (Gls)
19681976 West Ham United 186 (47)
1976 Tampa Bay Rowdies 019 0(6)
19761977 Portland Timbers 019 0(9)
19771978 Feyenoord 023 0(3)
19781981 Cleveland Force (indoor) 030 (33)
19791980 Portland Timbers 093 (31)
19811982 Toronto Blizzard 022 0(2)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 september 2010 - 21:48   quote  deeplink  
was hij goed dat kan ik me niet meer herinneren ? wel groot en hele dikke bovenbenen
sevillana
 sevillana - woensdag 01 september 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
was hij goed dat kan ik me niet meer herinneren ? wel groot en hele dikke bovenbenen
mwa, bij Feyenoord was 't niet geweldig maar bij Cleveland heeft hij nog wel aardig gescoord . . . . . . . . . . . . . . . . . weliswaar indoor, maar toch . . . . . . .
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 september 2010 - 21:59   quote  deeplink  
bedankt voor de info .En Els Kwidama ken ik ook nog die kon alleen heel hard lopen maar dat was het dan ook wel
Els
 Els - woensdag 01 september 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:59 schreef piet de paler het volgende:
bedankt voor de info .En Els Kwidama ken ik ook nog die kon alleen heel hard lopen maar dat was het dan ook wel
En dat was toch ook degene die maar met 1 oog kon kijken. En dus geen diepte zag? Of was dat die andere tropische verassing die samen met hem kwam?
sevillana
 sevillana - woensdag 01 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 22:16 schreef Els het volgende:

[..]

En dat was toch ook degene die maar met 1 oog kon kijken. En dus geen diepte zag? Of was dat die andere tropische verassing die samen met hem kwam?
dat was idd die andere; Sixto Rovina, geintje van Ab Fafie destijds . . . . . . . . . . .
RW
 RW - woensdag 01 september 2010 - 22:40   quote  deeplink  
Feyenoord had makkelijk Guyon Fernandez naar de Kuip kunnen halen en ik begrijp ook totaal niet dat Feyenoord men hem geen kans geeft. Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Tomasson en Cissé en de financiële penibele situatie waarin Feyenoord verkeert, was het zeker mogelijk geweest Fernandez te halen.Beter een spits dan helemaal niets. Tegen Excelsior, Heracles en het cruciale duel tegen KAA Gent heeft Feyenoord al dure punten verloren. Vooral tegen laatstgenoemde tegenstander voor het behalen van Europees voetbal had er al lang een spits als Fernandez moeten staan. Weer is men te laat en wacht men veel te lang met het halen van een spits als Fernandez. Ik noem nogmaals Fernandez omdat hij wel financieel haalbaar is en andere spitsen niet.
sevillana
 sevillana - woensdag 01 september 2010 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:59 schreef piet de paler het volgende:
bedankt voor de info .En Els Kwidama ken ik ook nog die kon alleen heel hard lopen maar dat was het dan ook wel
heeft 3 wedstrijden gespeeld voor Feyenoord . . . . . . .
sevillana
 sevillana - woensdag 01 september 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 22:40 schreef RW het volgende:
Feyenoord had makkelijk Guyon Fernandez naar de Kuip kunnen halen en ik begrijp ook totaal niet dat Feyenoord men hem geen kans geeft. Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Tomasson en Cissé en de financiële penibele situatie waarin Feyenoord verkeert, was het zeker mogelijk geweest Fernandez te halen.Beter een spits dan helemaal niets. Tegen Excelsior, Heracles en het cruciale duel tegen KAA Gent heeft Feyenoord al dure punten verloren. Vooral tegen laatstgenoemde tegenstander voor het behalen van Europees voetbal had er al lang een spits als Fernandez moeten staan. Weer is men te laat en wacht men veel te lang met het halen van een spits als Fernandez. Ik noem nogmaals Fernandez omdat hij wel financieel haalbaar is en andere spitsen niet.
Luc zal het (moeten) gaan doen
MMM
 MMM - woensdag 01 september 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 21:48 schreef piet de paler het volgende:
was hij goed dat kan ik me niet meer herinneren ? wel groot en hele dikke bovenbenen
Was niks
Els
 Els - woensdag 01 september 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 22:40 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat was idd die andere; Sixto Rovina, geintje van Ab Fafie destijds . . . . . . . . . . .
Dacht ook al dat het die ander was en dat het met een R begon, maar kon er niets van terugvinden.......hmmmmmmm
hotjumper
 hotjumper - woensdag 01 september 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 22:40 schreef RW het volgende:
Feyenoord had makkelijk Guyon Fernandez naar de Kuip kunnen halen en ik begrijp ook totaal niet dat Feyenoord men hem geen kans geeft. Zeker gezien de blessuregevoeligheid van Tomasson en Cissé en de financiële penibele situatie waarin Feyenoord verkeert, was het zeker mogelijk geweest Fernandez te halen.Beter een spits dan helemaal niets. Tegen Excelsior, Heracles en het cruciale duel tegen KAA Gent heeft Feyenoord al dure punten verloren. Vooral tegen laatstgenoemde tegenstander voor het behalen van Europees voetbal had er al lang een spits als Fernandez moeten staan. Weer is men te laat en wacht men veel te lang met het halen van een spits als Fernandez. Ik noem nogmaals Fernandez omdat hij wel financieel haalbaar is en andere spitsen niet.
Als hij geen bal krijgt scoort hij ook niet. En er loopt een onderzoek naar hem wegens natrappen tegen AZ
KKL
 KKL - donderdag 02 september 2010 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 september 2010 - 23:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als hij geen bal krijgt scoort hij ook niet.
Dit vind ik nou een geweldige uitspraak!!!! haahahaahahaa

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Beenhakker: Boodschappen doen zonder geld is lastig









0.0091381