BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bahia: Bahia is terug!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 16:32 schreef KKL het volgende:

[..]

FLUIT
17665-hoe-fluit-je-op-je-vingers.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2010 - 16:37   quote  deeplink  
1. Steek je tong uit.
2. Krul je tong om naar binnen (dit werkt uiteraard niet bij mensen die hun tong niet kunnen krullen).
3. Knijp met duim en wijsvinger van één hand in de zijkanten van je tong, ongeveer halverwege naar achteren.
4. Vouw je tong met je duim en wijsvinger dubbel naar achteren, zodat je vingertoppen naar binnen en naar elkaar toe wijzen.
5. Sluit je lippen om je vingers heen (die in je mond moeten zitten tot even voorbij de eerste knokkel).
6. Trek je lippen strak over je tanden.
7. Blaas lucht (snelle, en harde stoten lucht zijn het best) omlaag over de scherpe hoek van je tong.
Fluiten met twee handen:
1. Trek je lippen strak over je tanden.
2. Vouw de punt van je tong met je twee wijsvingers dubbel, zodat je vingertoppen in een hoek van ongeveer negentig graden naar elkaar toe wijzen (zonder elkaar te raken); houd daarbij je vingers tot voorbij de eerste knokkel in je mond. Voelt je tong glibberig aan en kun je hem niet met alleen je wijsvingers dubbelgevouwen houden, gebruik dan je middelvingers als extra hulpmiddel.
3. Breng je vingers en het puntje van je tong onder een hoek omlaag naar de bodem van je mond.
4. Blaas lucht over de hoek die je tong maakt.

Oefen waar en wanneer het maar kan: bij voetbalwedstrijden, tijdens concerten, terwijl je over straat loopt. De meeste mensen die je zien zullen we begrijpen waar je mee bezig bent, en je zult er nog van staan te kijken hoeveel bemoediging en steun je krijgt van volslagen vreemden die er getuige van zijn dat iemand zich een nieuwe vaardigheid probeert eigen te maken. Zelfs als diens vingers onder het spuug zitten.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 02 september 2010 - 18:12   quote  deeplink  
Mensen die roepen dat Bahia uit de basis moet verdwijnen snappen het echt niet. Deze jongen is een club man en dat is toch uniek voor een Braziliaan. Knokt zich onder alle trainers die hij heeft gehad in de basis en speelt sober maar heeft ons maar 1x in de steek gelaten. Verder staat hij er al jaren.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2010 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 18:12 schreef scarface1979 het volgende:
Mensen die roepen dat Bahia uit de basis moet verdwijnen snappen het echt niet. Deze jongen is een club man en dat is toch uniek voor een Braziliaan. Knokt zich onder alle trainers die hij heeft gehad in de basis en speelt sober maar heeft ons maar 1x in de steek gelaten. Verder staat hij er al jaren.
Jubel, jubel! Helemaal mee eens.
ajax de beste3568
 ajax de beste3568 - donderdag 02 september 2010 - 20:28   quote  deeplink  
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 02 september 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Wat kom je nou doen? Heeft niets met dit topic te maken. Alleen maar zuigen. Maar aan je nickname te zien ben je een klein jodenjongetje.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2010 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef ajax de beste3568 het volgende:
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
Dom.
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef ajax de beste3568 het volgende:
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
Niet doen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 september 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef ajax de beste3568 het volgende:
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
Zijn we nog trots op hem ook.

JHK!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 02 september 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef ajax de beste3568 het volgende:
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
Ach ja je hebt zelf al in je naam het jaartal staan dat 020 weer eens kampioen mag worden... Verder geen woorden meer voor jou.
craven
 craven - vrijdag 03 september 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:28 schreef ajax de beste3568 het volgende:
mario vertrek pas als jullie kampioen worden ? kennen jullie het liedje nog "over 25 jaar ....... mario tot je pensioen bij 010 ?
ach een baby met ze geboortegewicht achter ze naam...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 11:51   quote  deeplink  
Oh, ik dacht de prijs van het aandeel Ajoks in centen.

Oh nee , daar krijg je dr 5 voor ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2010 door Stylzz --
Milo
 Milo - vrijdag 03 september 2010 - 17:58   quote  deeplink  
lachen he, die joden blijven maar terug komen, die leren het ook nooit! zelfs niet als er 1 onder de zoden ligt!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 september 2010 - 18:32   quote  deeplink  
Komt niet meer terug.
fredje
 fredje - vrijdag 03 september 2010 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 16:20 schreef hotjumper het volgende:
Zo lang de cler er staat, redt je het zelfs met 2 vlaars centraal,niet.
Of 3 Bahia's
Dat Rene vd Gijp hem nog niet heeft ontdekt verbaasd me.
fredje
 fredje - vrijdag 03 september 2010 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 18:12 schreef scarface1979 het volgende:
Mensen die roepen dat Bahia uit de basis moet verdwijnen snappen het echt niet. Deze jongen is een club man en dat is toch uniek voor een Braziliaan. Knokt zich onder alle trainers die hij heeft gehad in de basis en speelt sober maar heeft ons maar 1x in de steek gelaten. Verder staat hij er al jaren.
Een clubman? Geef me dan liever een snelle willie die 2 jaartjes blijft en ons kampioen maakt.
Dat Bahia nog bij Feyenoord speelt is omdat geen enkele club hem wil hebben.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 18:57 schreef fredje het volgende:

[..]

Een clubman? Geef me dan liever een snelle willie die 2 jaartjes blijft en ons kampioen maakt.
Dat Bahia nog bij Feyenoord speelt is omdat geen enkele club hem wil hebben.
Tsja, ik zit niet op een tweede "analfabeet uit betondorp" te wachten, het kampioenschap van 1984 heeft ons naar mijn mening 4 kampioenschappen gekost en is de basis van de huidige malaise.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 september 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 18:57 schreef fredje het volgende:

[..]

Een clubman? Geef me dan liever een snelle willie die 2 jaartjes blijft en ons kampioen maakt.
Dat Bahia nog bij Feyenoord speelt is omdat geen enkele club hem wil hebben.
Zou nog beter kunnen dat Bahia gehouden wordt t.b.v. stabiliteit team.
En 1 snelle willie maakt ons kampioen? Meen je toch niet?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 20:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou nog beter kunnen dat Bahia gehouden wordt t.b.v. stabiliteit team.
En 1 snelle willie maakt ons kampioen? Meen je toch niet?
Willy zong er alleen maar over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 september 2010 - 18:57   quote  deeplink  
BAHIA///HELD
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 07 september 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 18:57 schreef fredje het volgende:

[..]

Een clubman? Geef me dan liever een snelle willie die 2 jaartjes blijft en ons kampioen maakt.
Dat Bahia nog bij Feyenoord speelt is omdat geen enkele club hem wil hebben.
Kampioen???? Ik weet niet waar jij de laatste jaren hebt gezeten. Maar je hebt weinig van Feyenoord gevolgd, anders durf je dat woord niet eens te noemen man.
Feyenoord had 1 vd meest stabiele verdedigingen vorig jaar en dat kwam mede door Dre, de rots van Rio.

Bahia///HELD
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 september 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Wat Andre ook doet. HELD!
craven
 craven - woensdag 12 juni 2013 - 12:48   quote  deeplink  
12 junAndré Bahia even terug in De Kuip
Feyenoord nieuws

André Bahia was woensdagochtend even terug in De Kuip. De verdediger, die van 2005 tot 2011 voor Feyenoord speelde, heeft een week vrij bij zijn huidige club Botafogo uit Brazilië en benut die om met zijn vrouw Tatiana een bezoek te brengen aan Nederland. 'We willen minstens één keer per jaar even terug naar Rotterdam', vertelde de verdediger in De Kuip.

'Als we in Brazilië zijn, missen we de mensen en het leven in Nederland. Toen we maandag aankwamen zijn we ook direct een wandeling door Rotterdam gaan maken, zoals we dat ook deden toen we hier nog woonden.'

Bahia speelt sinds januari van dit jaar voor Botafogo en werd begin mei direct kampioen van de deelstaat Rio de Janeiro. Van de twintig gespeelde wedstrijden werd slechts één keer verloren. 'Het was geweldig om zo snel na mijn komst naar Botafogo direct kampioen te worden. Ik voel me heel goed bij de club. Ik speel bijna elke wedstrijd en krijg veel vertrouwen van de trainer. Daarnaast vind ik het heel mooi dat ik nu samenspeel met Clarence Seedorf. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens ploeggenoot van hem zou worden, ik kende hem alleen van televisie. Seedorf is heel belangrijk voor onze club, zowel op als buiten het veld. Hij is echt een geweldige speler.'

Naast de wedstrijden die hij met zijn eigen club speelde, volgde Bahia het afgelopen jaar de resultaten van Feyenoord op de voet. 'Ik volg nog elke dag het nieuws via internet en probeer zoveel als mogelijk de wedstrijden live te kijken. Feyenoord heeft het de afgelopen twee seizoenen heel goed gedaan, al had ik het afgelopen jaar het gevoel dat er nog meer in had gezeten. Ik vind het heel leuk om te zien dat jongens met wie ik nog heb samengespeeld, zoals Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi, het zo goed doen. Daarnaast is Graziano Pellè heel belangrijk voor deze ploeg, niet normaal hoe goed hij het heeft gedaan.'

Bahia keert komende zondag terug naar Brazilië, waar op 7 juli de landelijke competitie wordt hervat. 'Natuurlijk blijf ik in het nieuwe seizoen Feyenoord ook volgen', besloot hij. 'Ik hoop echt dat ze dan een gooi naar de titel kunnen doen.'
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 juni 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Held!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - woensdag 12 juni 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Held!
Idd
VVout
 VVout - woensdag 12 juni 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Blijft hangen hè bij Bahia, zijn ouwe club.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 juni 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Logisch toch, eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 14 juni 2013 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 23:33 schreef RenatoBos het volgende:
Logisch toch, eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder..
Helaas denken ze niet allemaal er zo over :(
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 juni 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 07:26 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Helaas denken ze niet allemaal er zo over :(
Dat zijn dan ook geen Feyenoorders Hoogie..die zullen het nooit snappen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 26 juni 2013 - 19:40   quote  deeplink  
Precies
Milo
 Milo - donderdag 27 juni 2013 - 11:32   quote  deeplink  
Gisteravond nog laat op een tv documentaire ned 3, geweldige vent! sprak goed nederlands.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 juni 2013 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juni 2013 - 11:32 schreef Milo het volgende:
Gisteravond nog laat op een tv documentaire ned 3, geweldige vent! sprak goed nederlands.
heeft bijna langer in Nederland gewoond dan in Brazilië ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 juni 2013 - 17:25   quote  deeplink  
Jammer heb ik gemist..d:-(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bahia: Bahia is terug!









0.0061450