|
|
fredje
|
|
|
Het is nu duidelijk met wat voor spelers we het dit jaar moeten doen. Ik wens deze spelers alle succes toe en dat ze ons vele plezierige momenten zullen brengen. Met deze spelers moet het lukken te gaan voor tenminste de vierde plaats.
Wat ik hoop, is dat we nu een punt zetten achter elk transfer gedoe en vinger wijzen naar het bestuur. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het nu niet zo dat spelers zonder contract altijd naar een ploeg over kunnen stappen.Ik denk dat Bruggink geen slechte zou zijn al is het alleen maar om zijn rust (sentimenten moet je niet mee laten spelen) maar ja hij komt niet voor niets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:14 schreef fredje het volgende:Het is nu duidelijk met wat voor spelers we het dit jaar moeten doen. Ik wens deze spelers alle succes toe en dat ze ons vele plezierige momenten zullen brengen. Met deze spelers moet het lukken te gaan voor tenminste de vierde plaats. Wat ik hoop, is dat we nu een punt zetten achter elk transfer gedoe en vinger wijzen naar het bestuur. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 15:26 schreef piet de paler het volgende:Is het nu niet zo dat spelers zonder contract altijd naar een ploeg over kunnen stappen.Ik denk dat Bruggink geen slechte zou zijn al is het alleen maar om zijn rust (sentimenten moet je niet mee laten spelen) maar ja hij komt niet voor niets Als sentimenten niet meer meespelen hoef ik ook niet meer naar het voetbal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hot jumper ik geef je gelijk,maar ik dacht we moeten toch wat hebben in de spits |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Geen paniek vind ik een prima sentiment |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik geloof niet in orde van de dag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen leven zonder sentimenten!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
geen sentiment zonder leven |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geen leven zonder Feyenoord! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
mooie teksten we kunnen deze texten op tegeltjes zetten en verkopen en de opbrengst geven aan Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Weer een tientje verdiend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 september 2010 - 21:14 schreef piet de paler het volgende:mooie teksten we kunnen deze texten op tegeltjes zetten en verkopen en de opbrengst geven aan Feyenoord Geen leven zonder sentimenten!!
geen sentiment zonder leven
Geen leven zonder Feyenoord! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vertrouw op Luc, . . hup Luc! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
quote: gewoon een hele grote tegel, stoeptegel of zo... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: setjes van 3 maar doen dan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Vreselijk, ontheiliging van je lichaam |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote: niet met een feyenoordlogo haha |
|
|
|
|
lemajor
|
|
|
fredje heeft helemaal gelijk, mooi gezegd kerel laten we het doen! |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Luc schiet er dit seizoen er 18 in. Smolov 12 Bruins 10 Wijnaldum 8 Fer 12
en zo komen we aan onze doelpunten. Let op me woord! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 00:54 schreef 3036 het volgende:Luc schiet er dit seizoen er 18 in. Smolov 12 Bruins 10 Wijnaldum 8 Fer 12 en zo komen we aan onze doelpunten. Let op me woord! hoop toch op nog een paar meer . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 00:54 schreef 3036 het volgende:Luc schiet er dit seizoen er 18 in. Smolov 12 Bruins 10 Wijnaldum 8 Fer 12 en zo komen we aan onze doelpunten. Let op me woord! Fer 12, Bruins 10.. Haha kom op man |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 02 september 2010 - 00:54 schreef 3036 het volgende:Luc schiet er dit seizoen er 18 in. Smolov 12 Bruins 10 Wijnaldum 8 Fer 12 en zo komen we aan onze doelpunten. Let op me woord! En Tomasson?.....Ehh 10 doelpunten (vaak blessure, he) Schaken?........ehh 3. El Ahmadi.......2 Vlaar..........7 (koppertje) Bahia........3
= al 80 doelpunten.....2e plaats? Of ook 80 tegen? |
|
|
|