BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom moest biseswar naar excelsior

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
crnal
 crnal - donderdag 02 september 2010 - 11:34   quote  deeplink  
Snap niet dat Feyenoord biseswar naar excelsior wilde sturen.
Hij heeft een goede actie, er gaat altijd dreiging uit van hem . Hij heeft een prima schot en een goede voorzet.
Het enigste negatieve is dat hij weleens te veel wilt.
Daar ligt juist de uitdaging voor de trainer, ik denk met de juiste coaching dat biseswar een volwaardige basisspeler kan zijn.....
sterski010
 sterski010 - donderdag 02 september 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Wijnaldum, Cisse, Cabral.... 3 opties voor Mario op de links buiten die allemaal beter zijn op dit moment dan Diego....Conclusie is dus dat hij wel heel weinig minuten gaat maken dit seizoen of hij moet ineens met sprongen voor uit gaan op de training....
Milo
 Milo - donderdag 02 september 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk, Onder GJV opgebloeid, met pijn en moeite zijn contract verlengd! en mag nu oprotten, hoe bedoel je kapitaal vernietiging, Feyenoord het nieuwe madrid.
crnal
 crnal - donderdag 02 september 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Cabral prima speler , gun ik een basisplaats.
Wijnaldum speelt super de laatste tijd verdient toch echt een kans op 10.
Cisse heeft nog niks laten zien.
Dus kan bisewar ook in de basis en Cabral aan de andere kant.
Heb met beide toch echt dreiging van de zijaknt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2010 door crnal --
sterski010
 sterski010 - donderdag 02 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Mwa, Bruins speelt gewoon verdienstelijk op de 10 hoor, en Mario maakt uit waar je speelt, niet Gini....
el triste
 el triste - donderdag 02 september 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 11:34 schreef crnal het volgende:
Snap niet dat Feyenoord biseswar naar excelsior wilde sturen.
Hij heeft een goede actie, er gaat altijd dreiging uit van hem . Hij heeft een prima schot en een goede voorzet.
Het enigste negatieve is dat hij weleens te veel wilt.
Daar ligt juist de uitdaging voor de trainer, ik denk met de juiste coaching dat biseswar een volwaardige basisspeler kan zijn.....
heb je de laatste wedstrijden gezien? zo ja dan snap ik werkelijk niet waarop je dit gebaseerd hebt.....
meneer z'n contract is verlengd op basis van een paar goede wedstrijden en en 2 geweldige doelpunten. Daarna tot op heden alleen maar balverlies of naar binnenkomen en een waardeloos schot lossen. Simpelweg niet goed genoeg voor feyenoord 1 tenzij je doelstelling is "middenmoot"!!
Combineer dit met de vele andere opties op zijn positie en zijn niet altijd even gemakkelijke karakter ( heracles werd ook geen succes ) en je hebt de uitsekende ingredienten voor een overstap naar excelsior!
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - donderdag 02 september 2010 - 12:36   quote  deeplink  
eens
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 02 september 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Biseswar is te vergelijken met Leonardo en dat zegt alles wat er te zeggen valt
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 12:52 schreef Phyxsius het volgende:
Biseswar is te vergelijken met Leonardo en dat zegt alles wat er te zeggen valt
Onzin.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 02 september 2010 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 12:59 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin.
Waarom?

Net als Leonardo beschikt hij over geniale momenten afgewisseld met de domste fouten en belachelijk gedrag
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 02 september 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Als hij vertrouwen krijgt is het een goede speler. Dit helpt weer niet. Been ziet het op de een of andere manier niet in hem zitten. Hij kan ook goed op rechts. Hij is niks minder dan schaken.
jo3h
 jo3h - donderdag 02 september 2010 - 13:26   quote  deeplink  
snap niet dat hij biseswar naar exselsior wil sturen. je zit al zo lekker in je aanvallers ze hadden die schaken nooit moeten nemen zo voetballer heb je zelf weggegooit geld net als die ander van vvv ook niks ik denk dat mario het niet meer weet vandaar die gekke dingen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 13:21 schreef scarface1979 het volgende:
Als hij vertrouwen krijgt is het een goede speler. Dit helpt weer niet. Been ziet het op de een of andere manier niet in hem zitten. Hij kan ook goed op rechts. Hij is niks minder dan schaken.
Dat vertrouwen heeft ie gehad en verspeeld. Maakt geen ruk meer klaar. Te wisselvallig met vooral grote periodes van matig tot slecht. Te licht voor deze selectie, en dat wil al wat zeggen.
BRAYY
 BRAYY - donderdag 02 september 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 13:21 schreef scarface1979 het volgende:
Als hij vertrouwen krijgt is het een goede speler. Dit helpt weer niet. Been ziet het op de een of andere manier niet in hem zitten. Hij kan ook goed op rechts. Hij is niks minder dan schaken.
Vind ik dus echt wel. Ik heb in die paar wedstrijden van Schaken meer dreiging en ballen voor de goal gezien dan in al die momenten Biseswar. Paar leuke goals in een seizoen waarin iedereen slecht was, tja dan kan je er nog wel eens bovenuit steken.

het hoogtepunt was nog wel toen hij eind vorig jaar eens een actie wilde maken terwijl hij richting eigen doel liep op eigen helft! Hij probeerde zich langs drie man te wurmen en verloor uiteraard de bal. op de meest achterlijke plek die je je maar kan bedenken. Toen was het voor mij duidelijk: Diego Bisindewar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 september 2010 door BRAYY --
sevillana
 sevillana - donderdag 02 september 2010 - 14:31   quote  deeplink  
heeft af en toe (maar te weinig) een aardige actie in huis, maar af en toe is dus niet voldoende om een basisplaats in Feyenoord 1 te verdienen.
King Yvo
 King Yvo - donderdag 02 september 2010 - 14:33   quote  deeplink  
omdat hij niet kan voetballen daarom moet hij weg is alleen maar bladvulling echt gewoon verschrikkelijk
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 september 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Geweldige speler.... zonder rendement. Heb je niets aan.... Misschien als hij zich doorontwikkelt wel, maar dan moet hij toch spelen. En we hebben betere.....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2010 - 15:31   quote  deeplink  
Excelsior is wel een beetje zn niveau.
Dan zou ik ook niet willen.
de flh
 de flh - donderdag 02 september 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 11:34 schreef crnal het volgende:
Snap niet dat Feyenoord biseswar naar excelsior wilde sturen.
Hij heeft een goede actie, er gaat altijd dreiging uit van hem . Hij heeft een prima schot en een goede voorzet.
Het enigste negatieve is dat hij weleens te veel wilt.
Daar ligt juist de uitdaging voor de trainer, ik denk met de juiste coaching dat biseswar een volwaardige basisspeler kan zijn.....
Hij speelt bijna niet, dus dan vind ik het logisch.

Overigens vind ik hem niet slechter spelen dan Wijnaldum.
sevillana
 sevillana - donderdag 02 september 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 15:44 schreef de flh het volgende:

[..]

Hij speelt bijna niet, dus dan vind ik het logisch.

Overigens vind ik hem niet slechter spelen dan Wijnaldum.
oneens
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 02 september 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 15:44 schreef de flh het volgende:

[..]

Hij speelt bijna niet, dus dan vind ik het logisch.

Overigens vind ik hem niet slechter spelen dan Wijnaldum.
niet slechter dan Wijnaldum? Of je hebt geen verstand van het spelletje of je bent een jaar of tien in Timboektoe geweest... Of ben je rijp voor die blindentribune bij de Belgen, haha...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 september 2010 - 16:13   quote  deeplink  
Omdat duindigt gesloten is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 02 september 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Omdat het een drama is!! Toch knap dat Been daar ook achter is gekomen!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 september 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Been is dan ook een talent.
King Yvo
 King Yvo - donderdag 02 september 2010 - 19:06   quote  deeplink  
been begrijpt het ook niet met zijn wissels vind hem ook wat zwakjes geworden
Xapter
 Xapter - donderdag 02 september 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 19:06 schreef King Yvo het volgende:
been begrijpt het ook niet met zijn wissels vind hem ook wat zwakjes geworden
nooit sterk geweest
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk keuze verder van Been.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 september 2010 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 20:41 schreef MMM het volgende:
Onbegrijpelijk keuze verder van Been.
Dat bieseswar niet speelt? Volgens mij mogen er maar 11 in het veld staan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 september 2010 - 21:10   quote  deeplink  
alleen als hij ter discussie staat,scoort hij prachtige doelpunten
MMM
 MMM - donderdag 02 september 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 21:02 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat bieseswar niet speelt? Volgens mij mogen er maar 11 in het veld staan.
Om 'm naar Excelsior te sturen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Joh hij is toch nog steeds stuk?

Ik vind m ondertussen derde keus op links. Wat vierde! En op rechts derde.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 september 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Dravertje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 september 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 18:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Omdat het een drama is!! Toch knap dat Been daar ook achter is gekomen!
Je zou je eigen alleen eens af moeten vragen
waarom Biseswar onder Been nooit,
maar dan ook nooit meer naar binnen trekt?
Onder Verbeek ging hij wel continu naar binnen
waardoor er gevaar en ruimte ontstond!!
Door die ruimte scoorde hij zelf ook nog eens
6 of 7 schitterende doelpunten..

Een bal voorgeven als vleugelspeler heeft hij nog
nooit gedaan...Misschien moet je een speler gebruiken
met zijn sterkste punten?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 september 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Doet ie toch ook. Diego kan heel goed zitten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 02 september 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 21:31 schreef Stylzz het volgende:
Doet ie toch ook. Diego kan heel goed zitten.
Ik ga ff Hagenesen in Gasonisos kijken,heeft veel inhoud en diepgang haha
dennie
 dennie - vrijdag 03 september 2010 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 13:07 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom?

Net als Leonardo beschikt hij over geniale momenten afgewisseld met de domste fouten en belachelijk gedrag
Ik vind niet dat Biseswar 'geniale momenten' bezit.. Leonardo heeft 10x zo veel talent
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 04:46 schreef dennie het volgende:

[..]

Ik vind niet dat Biseswar 'geniale momenten' bezit.. Leonardo heeft 10x zo veel talent
en 100x zo minder mentaliteit en ruggegraat.
vak VV
 vak VV - vrijdag 03 september 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Als je hem rechtsbuiten opstelt en duidelijk maakt dat hij in die zone moet zijn en af en toe de bal eens diep vraagt is Biseswar een zeer nuttige speler.
Dalijk gaat het gebeuren dat Biseswar transfervrij is, naar Twente ofzo gaat, daar word die wel op zijn potentiele kwaliteiten gewezen en word het een hele goede. Zit iedereen hier weer: hoe kan dat nou?!
Milo
 Milo - vrijdag 03 september 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 september 2010 - 11:39 schreef Milo het volgende:
Onbegrijpelijk, Onder GJV opgebloeid, met pijn en moeite zijn contract verlengd! en mag nu oprotten, hoe bedoel je kapitaal vernietiging, Feyenoord het nieuwe madrid.
Milo
 Milo - vrijdag 03 september 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 09:26 schreef vak VV het volgende:
Als je hem rechtsbuiten opstelt en duidelijk maakt dat hij in die zone moet zijn en af en toe de bal eens diep vraagt is Biseswar een zeer nuttige speler.
Dalijk gaat het gebeuren dat Biseswar transfervrij is, naar Twente ofzo gaat, daar word die wel op zijn potentiele kwaliteiten gewezen en word het een hele goede. Zit iedereen hier weer: hoe kan dat nou?!
100% mee eens!
Morpheus
 Morpheus - vrijdag 03 september 2010 - 10:14   quote  deeplink  
Ik vind het ook onnodig Biseswar naar Excelsior te sturen.

De spelers die er de afgelopen twee jaar bij zijn gekomen zijn stuk voor stuk onnodig gebleken. Ignjatovic is veel te licht bevonden, Babovic had leuke uitspraken maar op het veld had hij geen enkele meerwaarde, Dani Fernandez heeft helaas twee keer een zware blessure opgelopen (gewoon pech), Cissé heeft nog weinig laten zien, Schaken doet het wel redelijk maar Biseswar en Cabral zijn niets minder. Auassar heeft nog minuut gespeeld en op zijn positie heeft Feyenoord ook genoeg opties. Michael Lumb is ook compleet onnodig gehaald, de Cler is nu de eerste optie maar Feyenoord had ook Nelom of Eekman als reserve linksback kunnen houden in plaats van aan Excelsior te verhuren. Smolov is een prima voetballer maar beslist geen spits, hij is eigenlijk een nummer tien zoals hij zelf ook zegt. Op tien heeft Feyenoord met Tomasson, Wijnaldum en Bruins ook genoeg mogelijkheden.

Met andere woorden het salaris, de transfersom (in het geval van Cissé) en de huursommen had Feyenoord beter kunnen gebruiken voor een echte spits of een goede keeper. Desnoods had Feyenoord Luis Pedro en Kermit Erasmus een contractverlening kunnen aanbieden dan hadden we nu in elk geval opties in de spits.

De volgende selectie had er zonder transfers nu ook kunnen staan en is naar mijn mening niets minder dan de huidige selectie:

Keepers: van Dijk, Mulder en Darley
Linksachter: de Cler en Nelom (als beide geblesseerd of geschorst zijn kan Bahia of Martins Indi er ook nog uit de voeten)
Centraal achterin (2 posities): Vlaar, Bahia, Schenkeveld, Martins Indi, Nieveld
Rechtsacher: de Vrij, Leerdam en eventueel Schenkeveld
Middenveld (2 posities): Fer, El Ahmadi, Leerdam, van Haaren, Mokotjo
Aanvallend middenveld (nummer 10): Bruins, Tomasson en Wijnaldum
Linksbuiten: Cabral, Biseswar, Wijnaldum en Schet
Rechtsbuiten: Biseswar, Cabral, Wijnaldum, Vincken en Schet
Spits: Castaignos, Pedro, Erasmus (eventueel Tomasson)

Zou deze selectie nu zoveel minder zijn? 'T is in elk geval wel een stuk goedkopere selectie.
sterski010
 sterski010 - vrijdag 03 september 2010 - 10:40   quote  deeplink  
Biseswar: 'Ik heb niet verlengd om vervolgens verhuurd te worden'
Vrijdag, 3 september 2010 om 10:09

Diego Biseswar besloot deze week ondanks de mogelijkheid van een verhuur bij Feyenoord te blijven. De aanvaller spreekt tegen dat hij niet aan Excelsior verhuurd wilde worden. "Het is niet zo dat ik een verhuur heb geweigerd, want Feyenoord heeft mij namelijk nooit tot een verhuur verplicht. Een verhuur gaat altijd in onderling overleg. Andersom kan ik ook niet stellen dat Feyenoord heeft geweigerd mee te werken een transfer aan het begin van de transferperiode."

"Afgelopen maandag werd mij door Feyenoord medegedeeld dat zij mij alsnog per se wilden verhuren, ofwel aan Excelsior ofwel aan een andere Eredivisie-ploeg waarmee Feyenoord een akkoord had bereikt", vertelt Biseswar aan SEG. "Toen meldde zich namelijk een Duitse club bij Feyenoord, maar uiteindelijk kwamen de clubs niet tot een akkoord. Dat kan gebeuren in de voetballerij, dat verwijt ik niemand. Ik ben professional en daarna ben ik gewoon keihard blijven werken. Feyenoord denkt dat ik via verhuur meer speelminuten kan maken. Maar zoals eerder gezegd, heb ik mijn contract niet voor niks vorig jaar verlengd. Dat heb ik niet gedaan om vervolgens verhuurd te worden."

"Je praat met veel mensen en vraagt advies om zo goed mogelijk een onderbouwde keuze te kunnen maken", vervolgt de aanvaller. "Uiteindelijk heb ik besloten om bij Feyenoord te blijven. Ik denk dat Excelsior mij niet iets verwijt, maar dat ze het jammer vinden dat ik de overstap niet gemaakt heb. Ik heb een prima gesprek gehad met Excelsior-trainer Alex Pastoor, maar uiteindelijk heb ik besloten toch voor mijn kansen bij Feyenoord te gaan."

"Feyenoord is mijn club in Nederland en ik blijf het liefst bij deze fantastische club", benadrukt Biseswar tot slot. "Eerder in mijn carrière ben ik reeds uitgeleend aan Heracles en De Graafschap en als ik nu weer een dergelijke stap zou maken dan doe ik dat liever niet binnen Nederland en al zeker niet op de laatste dag van de transfermarkt. Ik wil niet het gevoel hebben dat ik een keuze moet maken met het mes op de keel. Ik blijf nu keihard werken en knokken voor speelminuten. Lukt het niet dan kan ik in de winter wellicht alsnog een stap maken."

bron: voetbalzone
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Prima. Lekker laten zitten tot de winter dan.
MMM
 MMM - vrijdag 03 september 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Begrijpelijke keuze van Biseswar.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Goed verhaal, laat maar blijven en z'n best doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 11:07   quote  deeplink  
Ik niet, je wil toch spelen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 11:09   quote  deeplink  
Hij heeft les gehad van Babovic ;-) maar als invaller heeft hij zeker zijn waarde.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 11:10   quote  deeplink  
Volgens mij redelijk achteraan in de pikorde gezet ondertussen..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 september 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij redelijk achteraan in de pikorde gezet ondertussen..
Ja, maar die jonge gasten breken zo tegenwoordig, als hij zich neer kan leggen bij die rol, prima toch?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 september 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 september 2010 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja, maar die jonge gasten breken zo tegenwoordig, als hij zich neer kan leggen bij die rol, prima toch?
nee, daar moet je je nooit bij neerleggen.

maar als hij zich kan schikken in die rol en geen onrustzaaier word, dan prima, ik vind t alleen een slechte keuze.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom moest biseswar naar excelsior









0.0096678